TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TMNT-unia?

+35
Purplecat702
Hikari
SitruunaNinja
TMNTfani!
limuliskonen
Senshitora
TurtlesPili
Valkosuklaa
HetaliavsTMNT
LeoLove
Wioly
ForeverTurtle
SuperKilpikonna
Leo-Hyeena
memory-leo
Ninjaboy
Leonardo
Haru-chan
Cecilia
.:TMNTGIRL:.
SanZio
Kharon
katjuska xD
--Nuppu--
turtlestypy
TMNT 4 ever!
Salmiak
sankonleo
lovexxxleonardo
TMNT fani
Sabé
Sydän Kilppari
Venus_
Admin
Momo Usagi
39 posters

Sivu 4 / 11 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Admin To Huhti 08, 2010 8:32 am

Tulee mieleen yksi Nemi sarjis ku ne odottivat Sinin kanssa kahta vanhaa luokkakaveriansa niin sitten kun ne tuli (molemmat blondeja ja pinkkiä päällä) nii sanoivat;
"Sori kun ollaan myöhässä, mutta ostoskeskuksessa oli sähkökatko ja jäätiin 20 minuutiks rullaportaisiin"
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Kharon La Huhti 10, 2010 10:32 am

Admin kirjoitti:Tulee mieleen yksi Nemi sarjis ku ne odottivat Sinin kanssa kahta vanhaa luokkakaveriansa niin sitten kun ne tuli (molemmat blondeja ja pinkkiä päällä) nii sanoivat;
"Sori kun ollaan myöhässä, mutta ostoskeskuksessa oli sähkökatko ja jäätiin 20 minuutiks rullaportaisiin"

Pelottavaa x'D.
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Tmnt-unia

Viesti  Ninjatar Su Huhti 11, 2010 1:50 am

Jep. Tavallista blondinmmat tyypit ne kaks tyttöä

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  sankonleo Pe Huhti 16, 2010 6:04 am

lovexxxleonardo kirjoitti:no hei! mä näin kerran unta et olin ajanu miken kaa yli nopeutta fillarilla ja poliisis tuli ja sakotti meitä. eik se oo jo aika outoo xD

mun äiti oli ajanut alamäkee samaa vauhtii rekan kanssa, äiti oli ihmetelly et miks toi rekka roikku sen perässä sit se tyyppi avas ikkunan ja huomautti äidin nopeudesta. XDXD
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Admin Pe Huhti 16, 2010 6:22 am

sankonleo kirjoitti:
lovexxxleonardo kirjoitti:no hei! mä näin kerran unta et olin ajanu miken kaa yli nopeutta fillarilla ja poliisis tuli ja sakotti meitä. eik se oo jo aika outoo xD

mun äiti oli ajanut alamäkee samaa vauhtii rekan kanssa, äiti oli ihmetelly et miks toi rekka roikku sen perässä sit se tyyppi avas ikkunan ja huomautti äidin nopeudesta. XDXD

Ai kauhee XD Karmee pahis sun äitees
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Vierailija Pe Huhti 16, 2010 11:31 am

Mä näin semmosta unta jossa Raph tuli haastaa Leolle riitaa. Se syytti Leota sen saiden rikkomisesta,vaikka Leo ei kuulemma ollut tehnyt sitä! Leo koitti rauhoitella Raphia, mutta se vaa huusi ja huusi en edes muista mitä se oli. Mutta tän muistan "LUULET AINA OLEVASI KAIKKIA MUITA PAREMPI JA PUUTUT AINA MEIDÄN ASIOIHIN! LUULETSÄ ETTÄ ME TARVITAAN SUA HÄH!? KUOLE POIS! MÄ VIHAAN SUA! KUOLE!KUOLE!KUOLE!!" Ja sit se löi Leota. Ja Leo oli tosi surullisen näkönen ja se kysyi "Oikeasti...?" "Ja Raph sano" Joo! PAINU HELVETTIIN!!!!!!!" Ja Leo häipyi jonnekkin pois kotiluolasta. Raph vaa meni nukkumaan. Leo alko itkeen jossain katolla ja sit jalkaninjat kävi sen kimppuun. Aamulla muut konnat ja rotta mietti missä Leo on, mutta tätä ei vain kuulunut kotiin...Jalkaninjat oli vieny Leon Silppurille ja tämä sitte jotenkin Baxter Stockmannin avulla muutti Leon ihmiseksi... outoa...!? Se jatku viel mut en muista miten se meni.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Tmnt-unia

Viesti  Ninjatar Pe Huhti 16, 2010 10:20 pm

Aikast jännä

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  katjuska xD Su Loka 17, 2010 12:22 pm

ohoh jännä semmoinen 8D

miun uneni oli semmoinen et mulla oli pehmonalle kädessa ja valkoinen pyjaamamekko (tai mikä onkaaa ny) mie kävelin pitkää käytävää pitkin ja pysähdyin semmoiseen isoon rusken oven eteen . oli yö ja mä niinku avasi oven ja yhtäkkiä siellä oli pinkki tausta ja sieltä tippui jostai korkealta ruusun lehtiä ja ilmassa leijuili mona ja raph ja ne suuteli niinku ja monalla oli semmone pinkki mekko. sit mä muistan et sanoin siin unes "HYI saatavana! " 8O 5.v vuotiaana unessa kiroilin... jännää XD O_O
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  SanZio La Marras 13, 2010 5:24 am

näin tässä vähän aikaa sitten unta tmnt:stä ja PMFM:sista : D En ihan tarkkaan muista mutta tässpä tulee...
kilpikonnia oli siis viisi mä olin se ylimääräinen : D Olin aina välillä kilpikonna lisko tai ihminen... outoa.. .Mutta sitten ne oli tappelemassa kujalla jalkaninjoja vastaan sitten sinne ilmestyi rasvanahka ja ne jalkaninjat oli oikeestaan niitä leipäjuuston kätyreitä : D No kilpparit oli ihan wtf! ja kohta sinne ilmesty prätkähiiret, ja ne ajo ne pahikset pois sitten ne huomas rotan, eli mestari tikun ja yritti senkin sitten voittaa, mutta mestaritikku oli niitä parempi tappelee ja sitten tuli kilpparit hätiin. siinä ne sitten mollotti toisiaan
sitten vinski kysy niiltä kilppareilta "Miltä planeetalta te ootte? ja Mitä te teette tän rotan kanssa, ettekö te tiiä millasia rotat on?" Tai jotain tohon suuntaan, sitten ne kilpparit alko selittää niiden synnyin tarinaa. No sitten mä ilmestyin sinne siis toinen minä ja mä olin hiiri 8D sitten minä lisko ja minä hiiri alettiin tapella! Koska lisko minä oli semmonen pimeä minä ja hiiri oli enemmän hyvä minä... siinä sitten avuttomina kilpparit ja hiiret + rotta yritti pitää meitä kurissa X)
sitten seuraava asia mitä muista on se kun raf ajaa vinskin prätkällä : D sitten alkaa kuulua hirvee ääni sitä jatkuu vähän aikaa sitten mä herään kun mun herätyskello huuttaa >: (
SanZio
SanZio

Nainen Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 28
Registration date : 13.11.2010

http://p1.foorumi.info/dstm/index.php

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  .:TMNTGIRL:. Su Joulu 12, 2010 7:16 am

Mä näin kerran semmosta unta et olin jossain katoilla hyppimässä mun potkulauta mukana sit sinne tuli jalkaninjat. Mulle tuli semmonen jännäntapane taisteluasu (samantapainen kuin aprililla siin 2007 tullees elokuvas paitsi sinine) ja hohtavat siniset silmät ja sit aloin tappelee niien ninjoje kaa. (kelataan hieman eteenpäin...) Oon häviöllä kunnes tadaa...! Turtlesit tule pelastaa mut ja mä pyörryn ja Leo kantaa mut niie kotiin.

Paljon myöhemmin...

Sit paikalle ilmestyy transformer:animatedista bumblebee ja sit maailma pelastuu. Sit mennäänpi nukkumaan ja Leo antaa hyvänyönsuukon Cool<3<3<3
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Cecilia Su Joulu 12, 2010 7:20 am

Mulla on vaan hämärä muistikuva siitä, että joskus mun unessa seikkaili Mikey, ja me skeitattiin sit yhdessä. Muuta en muista :'D
Cecilia
Cecilia

Nainen Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 26
Registration date : 14.10.2010

http://fanfictions-bykatsu.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Admin Su Joulu 12, 2010 9:44 am

Mun viimesimpään uneen minkä muistan, ei liittyny turtlesseita, mutta koska se oli niin pirun outo Ja Usagi on esiintyny turtlessin sarjakuvissa, ja piiretyissä niin kerron sen.

Tää sit nähtiin joku kuukausi sitten;
Eli, oltiin sellaseilla kesäisellä tiellä tuossa ihan meidän lähellä, Usagin kanssa juoksemassa sitä tietä pitkin, ja siinä samalla, Usagi heitteli jtn paperin paklasia, jam inä ruohosipulia ojaan.
No me vaan juostiin ja juostiin kunnes lopulta meitä alko jahtaa joku ihmeen pukki, joka siis juoksi kahella jalalla ja näytti vähän kuin sillä olisi ollu joku kylpytakki päällä, sitten se juoksi minu ja Usagin ohi ja pysäytti meidät risteykseen.
Jostain syystä usagi alkoi huutaa "Rynnällä sisään" tai sinne suuntaan ja me heitettiin ylävitosia siinä keskenämme ja hurrattiin jostain ihmeen syystä.

Sitten herätyskello soi ja minä lähdin oudon unen kera kouluun.
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  lovexxxleonardo Su Joulu 12, 2010 12:49 pm

Admin kirjoitti:Mun viimesimpään uneen minkä muistan, ei liittyny turtlesseita, mutta koska se oli niin pirun outo Ja Usagi on esiintyny turtlessin sarjakuvissa, ja piiretyissä niin kerron sen.

Tää sit nähtiin joku kuukausi sitten;
Eli, oltiin sellaseilla kesäisellä tiellä tuossa ihan meidän lähellä, Usagin kanssa juoksemassa sitä tietä pitkin, ja siinä samalla, Usagi heitteli jtn paperin paklasia, jam inä ruohosipulia ojaan.
No me vaan juostiin ja juostiin kunnes lopulta meitä alko jahtaa joku ihmeen pukki, joka siis juoksi kahella jalalla ja näytti vähän kuin sillä olisi ollu joku kylpytakki päällä, sitten se juoksi minu ja Usagin ohi ja pysäytti meidät risteykseen.
Jostain syystä usagi alkoi huutaa "Rynnällä sisään" tai sinne suuntaan ja me heitettiin ylävitosia siinä keskenämme ja hurrattiin jostain ihmeen syystä.

Sitten herätyskello soi ja minä lähdin oudon unen kera kouluun.

rynnällä sisään xDD
repesin ihan totaalisesti X,D
miks mä en nää tollasii unii. en ees oo nähny turtles unii pitkään aikaan. harmittaa...
rynnällä siään...ei saamari xDDDDDDDD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  SanZio Ma Joulu 13, 2010 3:22 pm

Minä näin tosi jännän unen tässä viime yönnä se ihmeen jänis hahmo, oli siinä en nyt muista sen nimee mutta kumminkin.
Minä olin siinä unessa kettu ihminen ja se kani pelkäs mua 0_o En kyllä tiiä miksi koska mulla ei ollu aseita mä olin pienenpi ku se ja mä en osannu tapella mitenkään päin. No minä siinä vähän otin turpaani lentelin katoilta alas ja taisin mennä parista seinästäkin läpi, no sitten kun mä olin ihan kanttuvei niin se tuli jotain siihen mun kasvoja tutkimaan ja kysy. "Ai etkö sä olekkaan silppuri?"
no mä avasin silmäni ja löin sitä turpaan... Sillen fuck you tyyliin viimeisillä voimillani : D En tosiaankaan tiedä miten se luuli mua silppuriksi.. No sitten paikalle tuli Leo ja Don, Don alko selittää jotain ihan omiaan siinä jostain tieteen kiemuroista ja Leo vaan jutusteli sen kanin kanssa ja kahto aina välillä syrjäsilmällä minua. Sitten mä heräsin siihen kun mä rupesin kiroamaan Leonardoa, Donatelloa ja Sitä kania... Ja vielä ihan oikeasti ääneen..
albino
SanZio
SanZio

Nainen Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 28
Registration date : 13.11.2010

http://p1.foorumi.info/dstm/index.php

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  katjuska xD Pe Joulu 24, 2010 3:44 am

aikas jänskä uni sulla oli sanzio : D
tänään kyllä tuli ihmeellinen uni LEosta (Prkl ku ei tuu ikinä Raphaelsita .. :s

Mä ja mun kaveri oltiin pihalla seisoskelemassa ja puhuttiin äikästä. Sitten me mentiin luokkaan. mut me oltiin niinku kerrostalossa opiskelemassa ja sit me mentiin sisälle ja me nähtiin jättismäisen oven. me mentiiin sisälle ja jätettin vaatteet naulakkoon. Me mentiin luokkaan, mut opettajan sijasta meillä oli opettamassa leo. Mä olin ihan sekaisin sit mä vaan "Mitäähh?" Sit leolla oli semmoinen smokki päällä ja jotkut lasit (se näytti komeelta niiltä) yks mun kaveri siin unessä taisi melkein pyörtyä siinä luokassa. Mä menin mun paikalle (olin ihan siinä opettajan pöydän vieressä!) mun kaveri taas meni luokan perään istumaan ja siellä hymyili. kun käännyin ettenpäin leo tuijotti salaperäisellä katseella silmälasien yli ja ja hymyili mulle myös.Mä muistan että se sanoi tällei " Aloitetaankos?" sit se nousi ja tuli mua lähemmäs ja tuijotti keltaisilla silmilläänsä... loppu
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  .:TMNTGIRL:. Pe Joulu 24, 2010 12:38 pm

Jos oisin nähny ton unen niin oisin toivonu se olevan totta ja kironnu sit ku herätyskello ois herättäny...
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  katjuska xD Pe Joulu 24, 2010 1:54 pm

samat... meinaa me oltiin niin lähellä kasvoja vastakkain. niinku pari scm. oli meijän kasvojen etäisyys :3
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  SanZio To Joulu 30, 2010 7:35 am

näimpä jälleen unen turtleseista. ( JEEEE!!!!)

Minä kävelin jossain dinosaurusten aikasessa paikassa ja menin seisomaan johonkin rannalle, sitten sinne ilmesty traiseratoni. ja sitten turtlesit....

Sitten me kaikki ratsastettiin dinosauruksilla paitsi se traiseradoni. Mikey ratsasti pitkäkaulasella ja Don Maiasauralla
muita en sitten muistakkaan : D
No sitten oltiin menossa tappamaan joku paha dinosaurus joka aiko vallottaa maailman. Jotakin sen kanssa tapeltiin sit joku hyypiö ( jotenkin muistelen että se oli lalli leipäsuusto X) ) pisti tappelun poikki kun se meinas hävitä kun se paha dino oli sen Very Happy Ja se laitto jotain hemmetin liimaa se dinon silmiin O.o
no sitten lähettiin menee pois sieltä niin olisko ollu leo? keksi että matkustetaan dinosaurusten silmissä XD
Ne niiden silmät oli niin syvällä päässä että siinä oli hyvä keikkua : D No Mikey ei tykänny ajatuksesta ja päättikin sitten ratsastaa pitkäkaulan pään päällä, mutta se aina tippu sieltä XD
No sitten Donin dino oksensi ja meni sekasin ja lähti juoksee hulluna jotain ruoho puskaa kohti ja syömään Very Happy
Ja taas tuvettiin tappelemaan sita pahaa dinoa vastaan ja sitten kumma mies taas liimas sen silmät... ja se jäikin sitten siihen pyörimään Very Happy tais jäädä unessa levypäälle..


SanZio
SanZio

Nainen Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 28
Registration date : 13.11.2010

http://p1.foorumi.info/dstm/index.php

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  .:TMNTGIRL:. La Tammi 08, 2011 11:00 am

Tää oli outo uni ja ihmettelin mistä ihmeen sopesta tää mun päähä eksy..:

Mä pötköttelen Miken kaa sängyllä ja se nukkuu, sit paikalle tulee Raph. Se heittää Miken ulos pakkaseen ja tulee sit itte mun viereen nukkumaan, sit tulee LEO. Se tainnuttaa Raphin HATTARALLA (Mitä hel!?!?!?) ja heittää Raphin roskakoriin. Sit tulee Don, se ottaa haulikon ja ampuu kattoon reiän ja huutaa: -Ny s*atan*n nulikka ulos ja sit Leo häippäsee. Sit Don heittää haulikon jorpakkoon ja se tulee mun viereen kattoo mua sen suloisilla sinisilmillä ja nukahtaa ja mä sanon: -Mä en kyllä ota tästä vastuuta ja meen saunaan...

Sit aamulla kirosin hiljaa tietämättäni miksi...
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  .:TMNTGIRL:. Su Tammi 09, 2011 9:02 pm

Sori jo etukäteen jos ei saa kirjottaa kahta kertaa peräkkäin.
Mä näin kerran tämmöstä unta:

Mä juoksen jonku tytön ja kilpparien kaa karkuun t-rexiä ja sit se muuttuu vähä välii silppuriks ja vähä välii karaiks ( Suspect ). No me juostaan samaa katuu pitkin mitä mä kuljen kouluun, niin me hypätään KAKS metrii korkeen aidan yli ja mennään rautatieaseman jonnekki varastoon piiloon. Sen jälkeen me juostan kilpparien ja sen tytön kaa jonnekki piparkakkutaloon ja SIT... se t-rex/silppuri/karai muuttuu pysyvästi SIRKUSPELLEKSI clown !!! (Mitä h*ton unia määki nään tongue ) Ja sit se ehottaa mulle ja tytölle jotakin ja me suostutaan jos toine jää sinne piparkakkutaloon aina ku toine on ulkona. Sit mä meen poikien kaa ulos ja arvakkaa mitä? Me juostaan taas karkuun [/b]uutta[b] t-rexiä/silppuria/karaita.... Vanhemmat kerto et mä olin hekotellu unissani. No en kertonu heille miksi Arrow
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  katjuska xD Su Tammi 09, 2011 9:59 pm

ei hitto vieköön! piparkakku taloon!! XD eikä! repesin XD

mut miekin näin jonkun unen TMNT:stä ;D elikkä mä olin istumassa höyryveturissa niinku koko matkan ajan siellä ja tuijottelin ikkunasta ulos. sit mä näin et jokin sairaan nopeata vauhtia kiihtyvää juttua (en nähnyt tarkalleen mitä) mutta sen värit olivat vihreä, pikkasen ruskeata ja oranssia! (tietääkö kukaan ketä tarkoitan? 8D)
Sit ku tulin sieltä junasta ulos (tai voisko sitä ees sanoo junaksi) sieltä tuli myös koviksia junasta ulos ja ne lähti seuraa mua D8 siellä oli hunni ! D'8 mä nopeensin tahtia niin nekin, vielä kovempaa niin nekin kunnes mä juoksin pikaata vauhtia niin nekin juoksi. Hunni oli juuri saamassa mua kiinni kunnes joku kaappasi mut! mä näin kuinka ne jätkät ( eli varmaan purppurajätkät) jäi sinne rautatienasemmalle ja vit*uili 8D helmi näky oli xD mut sitten mua ihmetytti et kuka mua kaappas ja arvatkaa 3... Leo kuten aina -.-' me niinku köysillä siellä jotenkin liikuttiin hassusti (eli niinku tarzanissa xD) sit me pysähdyttiin jollekkin oksalle ja mä kysyin siltä leolta " miks ne hem**tissä jahtas mua?! " leo vaan " kato ensiks laukkuus ja sitten kysele " ja mä sielä vinkuin ei mul oo mitään sit katoin ja arvaatte mitä löysin sieltä! timantteja, rubiineja ja jalokiviä sekä jotkut tribunaali medaljonit ja vielä siellä jaksossa "kihlasormus"-nimisessä oli se sormus. sit katoin leota ja mä pyörryin. ennen kuin kokonaan lähin tajusta huomasin et leota ei ollut paikalla vaan raph! ja se sit otti mut kiinni ja mä pyörryin tajuttomiin ...

tosta vois kekata hieno filmi xD
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  SanZio To Helmi 10, 2011 7:43 am

näin ihan pari yötä sitten unen jossa mä harjottelin Rafin kaa tappelemista, Leo siinä selosti mitä vikoja meijän tekniikoissa on ja Don mietti vaan miten jännää on se että mun kokonen pikku tyttö voi viskoa Rafia : DDD
Sitten Mikey oli siellä taustalla lukemassa Usagi yojimbo sarjista XX) ja luki ääneen niitä äänitehosteita Very Happy

SanZio
SanZio

Nainen Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 28
Registration date : 13.11.2010

http://p1.foorumi.info/dstm/index.php

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNT 4 ever! Pe Helmi 11, 2011 7:08 am

Mäkin oon nähny yhen unen mis mä tappelen Raphin kaa... :O.o: . Siis ihan tosissani tappelin. Niinku Raph ja Leo siin uusimmas leffas.
Loppujenlopuks siin kävi sit niin, et mä repäsin jostain jättimäisen Fazerin suklaalevyn ja kalautin Raphii päähän... (sori Raphie :enkeli: )
Reaktio ku heräsin = O_O .... WTF?!?!
TMNT 4 ever!
TMNT 4 ever!

Nainen Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 28
Registration date : 08.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  SanZio La Helmi 12, 2011 12:30 am

Mulla taitaa olla tulossa semmonen turtles uni kausi koska näin TAAS unta turtleseista : ))

Siinä pelasin veljen kaa xboxsia, siinä oli semmonen tasohyppely peli, veli pelas koko ajan Leonardolla ja mulla oli RAf, Spyro tai USagi peli hahmona : DD sitten mä kuolin koko ajan, sitten mä halusin vaihtaa Usagin Leonardoon :x
Kuitenkin mä kuolin koko ajan, ja mä otin sitten Usagin ittelleni hankivartijaksi XXDD kohta kuitenkin taas kuolin ja Usagin teki itsarin kun se ei onnistunu suojelemaan minua >D
SanZio
SanZio

Nainen Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 28
Registration date : 13.11.2010

http://p1.foorumi.info/dstm/index.php

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Haru-chan To Helmi 17, 2011 8:10 am

Näin joku yö semmosta unta et katoin kun Don,Mikey ja Leo istu tietsikalla ja mää katoin vierestä kun ne siinä
pelaili. No sit Mikey hävis Donille "Jäin kakkoseksi Einsteinille, pahus!!" se tokas ja Leo sit siihen et "mikey hävisi
pelissä.. uskomatonta.. o.o" Don nauroi ihan hulluna.. Yhtäkkiä olin katutappelussa joitain Purppulohikäärmeitä vastaan. heiluttelivat niitä kettinkejään ja puukkojaan siinä ja hyökkäsivät kimppuun.. 0_o` Olin ihan mustelmilla
ja silmäkin oli mustana.. sit Raph tuli yhtäkkiä siihen ja kysy, niiltä että oliko ne pelkureita kun hakkasivat porukalla 9vuotiasta poikaa.. Ne vaan lähti siitä nolona saatuaan ensi Raphilta muistuksen (eli pari iskua saista
suoraan päähän. XDD) Yksi niistä huusi et "Me vielä SULLE näytetään,friikki!" ja raahas jotain tyyppiä käsivarresta,niin et se laahas maata. Sit ne vaan huus et "paetaan!!!" ja juoksivat ilmeisesti hengenlähdön pelossa kun jotku päättömät kanat. Kyl mäki pelkäsin sitä.. sit se tuli siihen viereen ja kysy, et olinko kunnossa
mie vaan et "joo,joo oisin pärjänny itekkin" ja Raph suuttu.Löin sitä turpaan (en kylläkään unessa tienny turtleseista mitään ja kun olin varastanu kokista, niin mua ärsytti jäähä kiinni."pentu 1 Raph 0" ja veti mut seinään niin et sen sai oli melkei mun kurkulla. olin siinä ihan paniikissa. Sitten mun avonaisesta laukusta tippu kokispulloja,tupakka-askeja,sytkäreitä ja ketju. En tiiä mistä ne oli tullu. ò.o Raph katto mua vihasesti ja päästi sit alas. "Mistä.. olet saanut nuo..? aloin selittää, et sain vaan jostain ja ei mun tarvi sille selittää ja
päästä irti.. (sen käsi oli mun olkapäällä..) sit vaan livahdin pakoon ja hyppäsin jonkun auton yli (joka myöhemmin
osottautui turtlesien pakettiautoksi XDD) Ja Raph tuli perästä ja otti mut kiinni ja sit ne muutkin tuli siihen
ja kysyi mitä oli tapahtunu ja Raph selitti mitä olin tehny. Sit ne vaan et viedään sut kotii, ja ne puolipakotti
mut siihen pakettiautoon ja raahas mut kämpille.. Poltin yhen roskalaatikon sytkärillä ja ne vaan katto ja
sano jotain et "pojuhan on ihan sekasin" ja lähti menee.
ja sit soi herätyskello.. ^^`

Haru-chan

Mies Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 25
Registration date : 17.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 4 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 11 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa