TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms?

5 posters

Siirry alas

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms? Empty Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms?

Viesti  Senshitora Ma Elo 05, 2013 2:19 am

En löytänyt tälläistä topicia, jotenka päätin luoda sen itte.. ^.^ Ylläpito saa poistaa, jos aihe ei ole sopiva! Enimmäkseen tuohon kysymykseen viittasin fanien tekemiin doujisheihin ja animeen. Animea en ole katsellut kertaakaan, mutta olen kuunnellut tunnareita.
Doujisheista pidän, vaikka en niitä omistakkaan.
Senshitora
Senshitora

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 28
Registration date : 03.08.2013

http://Senshitora.deviantART.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms? Empty Mitä pidät japanilaisista TMNT-ohjelmista yms

Viesti  Ninjatar Ma Elo 05, 2013 9:25 pm

No mitä mä oon nähny sen tv-sarjan tunnarin niin musta se on vähän outo. Mitä taas tulee Yaoihin niin oon vähän sitä mieltä että jos haluatte homoparitusta katsokaa Durararaa! Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms? Empty Mitä pidät japanilaisita TMNT ohjelmista

Viesti  Ninjatar Su Toukokuu 04, 2014 8:39 pm

Intro oli ihan ok mut jengi kuulostaa japaniks vähän oudolta  Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms? Empty Vs: Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms?

Viesti  TyynePred Ma Heinä 21, 2014 9:48 am

Löysin yhden ihanan turles videon, johon kyllä rakastuin, kuuntelin varmaan tuota biisiä yli 10 kertaa.

tässäpä linkki https://www.youtube.com/watch?v=ZvtB1fPQU0E&list=FLYmLUgg_EPG87CzylNkFKpg&index=3

Ihanasti toteutettu, tmnt pojat "laulavat" musiikkivideolla. Mun mielestä on jonkun japanilaisen tai korealaisen bändin tekemä video.

Mietin että missäs löytyisi japanilaisia esim. lyhyt sarjakuvia tai jotain animea?  Smile 
TyynePred
TyynePred

Nainen Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms? Empty Vs: Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms?

Viesti  TMNTfani! Ma Heinä 21, 2014 11:33 am

TyynePred kirjoitti:Löysin yhden ihanan turles videon, johon kyllä rakastuin, kuuntelin varmaan tuota biisiä yli 10 kertaa.

tässäpä linkki https://www.youtube.com/watch?v=ZvtB1fPQU0E&list=FLYmLUgg_EPG87CzylNkFKpg&index=3

Ihanasti toteutettu, tmnt pojat "laulavat" musiikkivideolla. Mun mielestä on jonkun japanilaisen tai korealaisen bändin tekemä video.

Mietin että missäs löytyisi japanilaisia esim. lyhyt sarjakuvia tai jotain animea?  Smile 

aika jännä. Very Happy 
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms? Empty Mitä pidät japanilaisita TMNT ohjelmista

Viesti  Ninjatar Ma Heinä 21, 2014 9:48 pm

TMNTfani! kirjoitti:
TyynePred kirjoitti:Löysin yhden ihanan turles videon, johon kyllä rakastuin, kuuntelin varmaan tuota biisiä yli 10 kertaa.

tässäpä linkki https://www.youtube.com/watch?v=ZvtB1fPQU0E&list=FLYmLUgg_EPG87CzylNkFKpg&index=3

Ihanasti toteutettu, tmnt pojat "laulavat" musiikkivideolla. Mun mielestä on jonkun japanilaisen tai korealaisen bändin tekemä video.

Mietin että missäs löytyisi japanilaisia esim. lyhyt sarjakuvia tai jotain animea?  Smile 

aika jännä. Very Happy 
Varmaan hieno  Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms? Empty Vs: Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms?

Viesti  Hikari Ma Elo 11, 2014 12:19 pm

Katoin linkin japanilaisesta tmnt:stä. Äänet japaniksi ainakin, kun ne dubbasivat 1987 tmnt japaniksi, olivat kauheita. Eivät sopineet hahmoihin yhtään. Sitten jakso, joka on kokonaan Japanissa tehty oli kopio Transformersista. Ne muuntautu joksikin yhtenäiseksi robotiksi. Yäk...japanilaiset osaavat tehdä animeista, mutta kun ne matkii jotakin sarjaa, huh...hyvä esimerkki on Stitch.  O_O 
Hikari
Hikari

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 24
Registration date : 28.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms? Empty Mitä pidät japanilaisista TMNT-ohjelmista

Viesti  Ninjatar Ma Elo 11, 2014 9:14 pm

Hikari kirjoitti:Katoin linkin japanilaisesta tmnt:stä. Äänet japaniksi ainakin, kun ne dubbasivat 1987 tmnt japaniksi, olivat kauheita. Eivät sopineet hahmoihin yhtään. Sitten jakso, joka on kokonaan Japanissa tehty oli kopio Transformersista. Ne muuntautu joksikin yhtenäiseksi robotiksi. Yäk...japanilaiset osaavat tehdä animeista, mutta kun ne matkii jotakin sarjaa, huh...hyvä esimerkki on Stitch.  O_O 
Jep ei oikein iske Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms? Empty Vs: Mitä pidät japanilaisista TMNT- ohjelmista yms?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa