TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

+13
Wioly
.:TMNTGIRL:.
Jaruto
Natu-san
Ninjatar
Sabé
Griffe
sankonleo
Kharon
Venus_
Sydän Kilppari
Admin
lovexxxleonardo
17 posters

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Kharon Ti Huhti 20, 2010 11:06 am

lovexxxleonardo kirjoitti:
Kharon kirjoitti:
Admin kirjoitti:
Hobitti kirjoitti:Tässää tuli mieleen semmonen asia minkä AIVAN VARMASTI kaikki ovat huomanneet! Kun turtleilla on otsanauhat niille ei ole pupilleja, mutta kun nauhan ottaa pois niillä on pupillit! MITÄ HEL-!!?!??!?!?!? Ja sitten siinä Heijastuksia jaksossa kun Mikey on heittänyt Raphia vaahtokarkilla naamaan ja Raph käy Mikeyn kimppuun niin LEO huutaa RAPHIN äänellä "Hei varo keksejä!!" o.O

Se pupilli juttu on kaikkien ihmetyksien korkeudella kyllä Very Happy Kukaan ei ole kyllä keksiny siihen mitään vastaustakaan xD

Olen samaa mieltä, kuuluuko niihin nauhoihin jotkin piilarit? x'D.

mut toihan pätee vaan kun ne on niinkun ´teinejä. sillonkun ne oli lapsii, niilla oli silmät! niistä tuli näemmä sokeita vanhemmiten xDD

Tai niiden pupillit häivyttyivät (onkohan toi edes suomenkielen sana x'D) iän myötä.
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  lovexxxleonardo Ti Huhti 20, 2010 9:24 pm

Kharon kirjoitti:
lovexxxleonardo kirjoitti:
Kharon kirjoitti:
Admin kirjoitti:
Hobitti kirjoitti:Tässää tuli mieleen semmonen asia minkä AIVAN VARMASTI kaikki ovat huomanneet! Kun turtleilla on otsanauhat niille ei ole pupilleja, mutta kun nauhan ottaa pois niillä on pupillit! MITÄ HEL-!!?!??!?!?!? Ja sitten siinä Heijastuksia jaksossa kun Mikey on heittänyt Raphia vaahtokarkilla naamaan ja Raph käy Mikeyn kimppuun niin LEO huutaa RAPHIN äänellä "Hei varo keksejä!!" o.O

Se pupilli juttu on kaikkien ihmetyksien korkeudella kyllä Very Happy Kukaan ei ole kyllä keksiny siihen mitään vastaustakaan xD

Olen samaa mieltä, kuuluuko niihin nauhoihin jotkin piilarit? x'D.

mut toihan pätee vaan kun ne on niinkun ´teinejä. sillonkun ne oli lapsii, niilla oli silmät! niistä tuli näemmä sokeita vanhemmiten xDD

Tai niiden pupillit häivyttyivät (onkohan toi edes suomenkielen sana x'D) iän myötä.

niistä tulee häivyttyneitä aina kun niillä on huivi XD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Kharon Ke Huhti 21, 2010 11:12 am

lovexxxleonardo kirjoitti:
Kharon kirjoitti:
lovexxxleonardo kirjoitti:
Kharon kirjoitti:
Admin kirjoitti:
Hobitti kirjoitti:Tässää tuli mieleen semmonen asia minkä AIVAN VARMASTI kaikki ovat huomanneet! Kun turtleilla on otsanauhat niille ei ole pupilleja, mutta kun nauhan ottaa pois niillä on pupillit! MITÄ HEL-!!?!??!?!?!? Ja sitten siinä Heijastuksia jaksossa kun Mikey on heittänyt Raphia vaahtokarkilla naamaan ja Raph käy Mikeyn kimppuun niin LEO huutaa RAPHIN äänellä "Hei varo keksejä!!" o.O

Se pupilli juttu on kaikkien ihmetyksien korkeudella kyllä Very Happy Kukaan ei ole kyllä keksiny siihen mitään vastaustakaan xD

Olen samaa mieltä, kuuluuko niihin nauhoihin jotkin piilarit? x'D.

mut toihan pätee vaan kun ne on niinkun ´teinejä. sillonkun ne oli lapsii, niilla oli silmät! niistä tuli näemmä sokeita vanhemmiten xDD

Tai niiden pupillit häivyttyivät (onkohan toi edes suomenkielen sana x'D) iän myötä.

niistä tulee häivyttyneitä aina kun niillä on huivi XD

Mä haluun sellasen huivin kanssa x''D
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Natu-san Ma Kesä 07, 2010 8:56 am

Haha. Rakastan tätä ko täällä menee keskustelut aina pitkiksi pohdinnoiksi jostai xD Samaa mieltä, että mikähän se niissä huiveissa on. Ehkä ne on jotai Donin laitteita, ettei pahikset tiiä minne ne kattoo milloinkin, ettei ne pahikset arvaa mitä ne aikoo seuraavaksi?

Huomasin muuten, kun eilen katsoin sitä 2007 tullutta elokuvaa (katoin sen viiesti suomeksi ja yhesti englanniksi xD [lähettii yöllä vuokraan se ko pidin sellasen pakkomielle konsertin]) nii siinä kohdassa, kun Leo ja Raff tappelee siellä katolla (se on mun lempikohtaus <3 *pervo ilme*) nii kun Leon miekat katkeaa niin niistä jää jäljelle melko pitkät pätkät niihin kädensijoihin kiinni, mutta kun Raff myöhemmin laskee ne miekat Mestari Tikun eteen niin niissä on vaan olemattoman tyngät jäljellä.
Kulukohan ne Raffin mennessä kotiin? Vai ottiko se niistä vähän pois, että ne olis helpompi kantaa? xD

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  lovexxxleonardo Ma Kesä 07, 2010 9:16 am

Natu-san kirjoitti:Haha. Rakastan tätä ko täällä menee keskustelut aina pitkiksi pohdinnoiksi jostai xD Samaa mieltä, että mikähän se niissä huiveissa on. Ehkä ne on jotai Donin laitteita, ettei pahikset tiiä minne ne kattoo milloinkin, ettei ne pahikset arvaa mitä ne aikoo seuraavaksi?

Huomasin muuten, kun eilen katsoin sitä 2007 tullutta elokuvaa (katoin sen viiesti suomeksi ja yhesti englanniksi xD [lähettii yöllä vuokraan se ko pidin sellasen pakkomielle konsertin]) nii siinä kohdassa, kun Leo ja Raff tappelee siellä katolla (se on mun lempikohtaus <3 *pervo ilme*) nii kun Leon miekat katkeaa niin niistä jää jäljelle melko pitkät pätkät niihin kädensijoihin kiinni, mutta kun Raff myöhemmin laskee ne miekat Mestari Tikun eteen niin niissä on vaan olemattoman tyngät jäljellä.
Kulukohan ne Raffin mennessä kotiin? Vai ottiko se niistä vähän pois, että ne olis helpompi kantaa? xD

se varmaan raapi niitä matkalla viemärin seiniin miettiessään samalla, mitä kertois kotona x)
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Natu-san Ma Kesä 07, 2010 9:22 am

Hmm. Iha käypä selitys tuoki. Noista miekoista kun puhutaan niin tulin ajatelleeksi, että ne Leon miekathan lävistää suurin piirtein kaiken mihin osuvat, mutta sitten, kun se Leo vetää ne sieltä miekkakoteloista, nii niille miekkakotelon reunoille ei koskaan tapahdu mitään. Mä en nimittäin usko, että ne aivan millilleen menis siitä suuaukosta nii ettei niihin osuis. xD Eikä siinä metalliakaan reunassa näu (voi olla, että värityksen kanssa ei olla turhan tarkkoja. Tuskin ne siellä tietää, että Suomessa etsitään kaikki maholliset pikkuvirheet ja haukutaan ne laiskoiksi xD)

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  lovexxxleonardo Ma Kesä 07, 2010 9:26 am

Natu-san kirjoitti:Hmm. Iha käypä selitys tuoki. Noista miekoista kun puhutaan niin tulin ajatelleeksi, että ne Leon miekathan lävistää suurin piirtein kaiken mihin osuvat, mutta sitten, kun se Leo vetää ne sieltä miekkakoteloista, nii niille miekkakotelon reunoille ei koskaan tapahdu mitään. Mä en nimittäin usko, että ne aivan millilleen menis siitä suuaukosta nii ettei niihin osuis. xD Eikä siinä metalliakaan reunassa näu (voi olla, että värityksen kanssa ei olla turhan tarkkoja. Tuskin ne siellä tietää, että Suomessa etsitään kaikki maholliset pikkuvirheet ja haukutaan ne laiskoiksi xD)

mä vähän luulen, et ne ajatteli et leo on niiiin taitava miekkojen käsittelijä, että se osaa vetää ne mikat tupistaan vaikka unissaan. niinhän oikean soturin kuuluukin. tunte aseensa läpikotaisin ja osata käsitellä sitä täydellisesti. Razz
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Natu-san Ma Kesä 07, 2010 9:39 am

Voihan sen niinkin ajatella xD Sitten kun näistä aseista tosiaan on puhe niin ne Raffin sait, niin eikö ne oo aika tuskalliset, kun ne kotonakin hyppelee niin eikö ne tosiaan koskaat tökkää sitä jalkaan? Ei kai ne sitten tökkää xD

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Admin Ma Kesä 07, 2010 12:02 pm

Natu-san kirjoitti:Voihan sen niinkin ajatella xD Sitten kun näistä aseista tosiaan on puhe niin ne Raffin sait, niin eikö ne oo aika tuskalliset, kun ne kotonakin hyppelee niin eikö ne tosiaan koskaat tökkää sitä jalkaan? Ei kai ne sitten tökkää xD
Mä mietin tota kans joskus mutta sitten tulin enemmän ajatelleeksi että miten tiukalla se Donin vyö on jos Bo ei valu sieltä mihinkään?
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Natu-san Ma Kesä 07, 2010 9:46 pm

Totta! Enpä oo tuota ajatellukkaa, mutta tosiaan. Jos se on kauheen tiukalla, niin sehän on kauheen hankala kitkuttaa sinne se bo, mutta jos se taas on löysällä, niin silloha se tippuu. xD Mitäs valitettavaa keksis vielä Mikeyn nunjakuista (kirjoitetaanko se miten?)

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Admin Ti Kesä 08, 2010 10:20 am

Natu-san kirjoitti:Totta! Enpä oo tuota ajatellukkaa, mutta tosiaan. Jos se on kauheen tiukalla, niin sehän on kauheen hankala kitkuttaa sinne se bo, mutta jos se taas on löysällä, niin silloha se tippuu. xD Mitäs valitettavaa keksis vielä Mikeyn nunjakuista (kirjoitetaanko se miten?)
Mun musitaakseni se on nunchaku...kai 8'D Mutta totta, sama juttu niissäkin. Rafin sait vielä menee kun ne pysyy niissä jännissä hakasissaan, jos joku tajus XD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Natu-san Ti Kesä 08, 2010 10:45 pm

Ymmärsin mitä tarkotat. Ehkei ne piirtäjät vaa oo ajatellut niin monimutkasesti ja kriittisesti niitä. Oon edelleen sitä mieltä, että ne ei voi arvata, että Suomessa pienehkö porukka ettii kaikki pikkuriikkisetkin virheet noista hahmoista xD

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Admin Ke Kesä 09, 2010 1:20 am

Kaikkea sityä ajattelee oikeassa seurassa XD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Natu-san Ke Kesä 09, 2010 1:26 am

Näin tekee. 8' D

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Ikuinen täysikuu

Viesti  Sydän Kilppari Pe Heinä 16, 2010 1:48 pm

Tuli tällainen mieleen:
Oletteko huomanneet, että yötaivaalla on aina, siis jokaikinen kerta näytettäessä, täysikuu!?
Kai sielläkin se aika nyt herranjestas kulkee, vai sattuvatko kaikki katutappelut yms. aina täysikuun aikaan? XD
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Kharon La Heinä 17, 2010 12:04 pm

Sydän Kilppari kirjoitti:Tuli tällainen mieleen:
Oletteko huomanneet, että yötaivaalla on aina, siis jokaikinen kerta näytettäessä, täysikuu!?
Kai sielläkin se aika nyt herranjestas kulkee, vai sattuvatko kaikki katutappelut yms. aina täysikuun aikaan? XD

Luultavasti täysikuu sekoittaa ihmiset ja saa ne tekemään pahojansa 8D
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Admin Su Heinä 18, 2010 9:28 am

Ja jatkuva täysikuu on saanu muut sussarit karkuun ettei niitä enää näykkään XD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty oudoimmat kohaukset tmnt- sarjassa

Viesti  Ninjatar Su Heinä 18, 2010 10:30 pm

Mä olen lukenut et täysikuu voi saada ihmisen oikeasti sekoamaan. Eikä tää ole mistään ihmissusi opaasta

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Admin Ma Heinä 19, 2010 1:23 am

Ninjatar kirjoitti:Mä olen lukenut et täysikuu voi saada ihmisen oikeasti sekoamaan

Minäki luin samankaltasta juttua Aku Ankasta ;D
Mutta mites sitten se menee Ninjatar :O
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Oudoimmat kohtaukset tmnt-sarjassa

Viesti  Ninjatar Ma Heinä 19, 2010 3:40 am

Ihan hyvin. Miten muka vois mennä huonosti kun on TMNT-foorumissa ja kuuntelee Ultramariinia kauniina kesä päivänä Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  lovexxxleonardo Ke Heinä 21, 2010 9:16 am

Ninjatar kirjoitti:Mä olen lukenut et täysikuu voi saada ihmisen oikeasti sekoamaan. Eikä tää ole mistään ihmissusi opaasta

on se ihan faktaa. esimerkiks mä nukun huonommin täyden kuun aikaan kun normaalisti. samoin mun isä.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Epäselvimmät jaksot TMNT-sarjassa

Viesti  Ninjatar Pe Heinä 23, 2010 8:17 am

[quote="lovexxxleonardo"]
Ninjatar kirjoitti:Mä olen lukenut et täysikuu voi saada ihmisen oikeasti sekoamaan. Eikä tää ole mistään ihmissusi opaasta

on se ihan faktaa. esimerkiks mä nukun huonommin täyden kuun aikaan kun normaalisti. samoin mun isä.[/quote)



Kun on täysikuu mun on pakon omanen tarve ulvoo kuin susi. Mä en o ihmissusi

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Admin Ma Syys 27, 2010 8:54 am

Mä tässä mietin tota TMNT FF kautta. Jos niillä oli sellanen kupu maan ympärillä joka esti ilmastonpuutoksen ja paransi syöpää(O__O??) niin onko siellä sitten mitään kelejä. niinkuin, sataako lunta, vettä, räntää??
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Jaruto Ma Syys 27, 2010 11:38 am

Admin kirjoitti:Mä tässä mietin tota TMNT FF kautta. Jos niillä oli sellanen kupu maan ympärillä joka esti ilmastonpuutoksen ja paransi syöpää(O__O??) niin onko siellä sitten mitään kelejä. niinkuin, sataako lunta, vettä, räntää??

ai paransi se syopaakin? Very Happy en ma vaan tollasta muistanu! XD no jaa, mietitaanpas miten kelit syntyvat. mina en muista :b kai siellakin vesi tiivistyy vesihoyryksi ja pilviksi...? mites, paasiko se auringon valo ja lampo kuinka hyvin sen kuvun lapi? etta oliko siella koskaan esim. talvea?
Jaruto
Jaruto

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 30
Registration date : 10.08.2010

http://www.savexaxlife.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Joulu 28, 2010 11:33 pm

Huomasin just et kun katoin Btts:n tunnarii nii et siin kohtaa ku ne hyppää Serlingin yli niin Donilla on potkulauta ja Leolla pyörä. Siis nehän menee toistepäin et Leol o potkis ja Donil pyörä. https://www.youtube.com/watch?v=nFxuehwy5Ug&feature=related Joo se o enkuks koska kattelen tmnt:tä enkuksi... jne.
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot) - Sivu 2 Empty Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa