TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

+14
Senshitora
TurtlesPili
SanZio
Leo-Hyeena
Ninjaboy
.:TMNTGIRL:.
Cecilia
memory-leo
lovexxxleonardo
Jaruto
katjuska xD
Kharon
Admin
Ninjatar
18 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? - Sivu 2 Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Tmnt Ti Marras 04, 2014 4:36 am

Mä en IKINÄ IKINÄ louvu tmnt:stä!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡En vaan voi ja JOS voin (en Kyl voi) niin tuntuis ku osa itestäni ois irrallaan. No kuitenkin btts kauden jaksot on mun mielestä kivoja Smile mut kolmoskaudella oli hyviä jaksoja en nyt keksi esimerkkejä mut silti =3 mut en Kyl tiiä mikä tuotanto kausi ois paras.

2012:sta jaksoissa muo Kyl vähän häiritsee Se Donin hammas (ja Se et Se yrittää iskee Aprilii) mut en mä sen takii voi missään nimessä lopettaa sen katsomista <3
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? - Sivu 2 Empty Oletko koskaan pitänyt TMNT:tä tylsänä ohjelmana

Viesti  Ninjatar Ti Marras 04, 2014 9:15 pm

Tmnt kirjoitti:

2012:sta jaksoissa muo Kyl vähän häiritsee Se Donin hammas (ja Se et Se yrittää iskee Aprilii) mut en mä sen takii voi missään nimessä lopettaa sen katsomista <3
Must se et Donilta puuttuu yks hammas ja se yrittää iskee Apriliä on södeä Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? - Sivu 2 Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Tmnt Ti Marras 04, 2014 10:16 pm

Ninjatar kirjoitti:
Tmnt kirjoitti:

2012:sta jaksoissa muo Kyl vähän häiritsee Se Donin hammas (ja Se et Se yrittää iskee Aprilii) mut en mä sen takii voi missään nimessä lopettaa sen katsomista <3
Must se et Donilta puuttuu yks hammas ja se yrittää iskee Apriliä on södeä Smile
kaikilla on mielipiteensä:3
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? - Sivu 2 Empty Oletko koskaan pitänyt TMNT:tä tylsänä ohjelmana

Viesti  Ninjatar Ke Marras 05, 2014 9:35 pm

Tmnt kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
Tmnt kirjoitti:

2012:sta jaksoissa muo Kyl vähän häiritsee Se Donin hammas (ja Se et Se yrittää iskee Aprilii) mut en mä sen takii voi missään nimessä lopettaa sen katsomista <3
Must se et Donilta puuttuu yks hammas ja se yrittää iskee Apriliä on södeä Smile
kaikilla on mielipiteensä:3
Joo totta Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? - Sivu 2 Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa