TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

+14
Tmnt<3<3
.:TMNTGIRL:.
Leo-Hyeena
Ninjaboy94
ForeverTurtle
SAINW
TurtlesPili
lovexxxleonardo
Natu-san
katjuska xD
Griffe
Kharon
Admin
Ninjatar
18 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Vierailija Ti Huhti 27, 2010 2:05 pm

Itse kannatan 2003 vuoden jaksoja. Sillä Classinen oli hieman liian lapsellinen ja typerä omasta mielestäni ja taistelu kohtaukset perustuivat vain tavaroiden heittelyyn ja typeriin vitseihin.Kun taas 2003:ssaon yksinkertaisesti paljon paremmat taistelut ja hahmot ovat parempia..

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Kumpi:Classic sarja vai TMNT 2003 sarja

Viesti  Ninjatar Ke Huhti 28, 2010 5:52 am

Musta molemmissa on jotain jännää ja niissä on hyviä jaksoja. 80-luvun sarjassa aika monta hyvää jaksoa kuten enter the Shredder, return the Shredder, messup Mugman ja ingredibles shirking turtles. 2003 sarjassa on hyviä jaksoja kuten rogue in the house, hunted ja Bishop's gambit

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Admin Ke Huhti 28, 2010 8:28 am

Musta seclassic on aivan ihana 8D ku on just sellanen 'voi venäjä tää elämä haisee!!' niin sitten kattoo niitä nii mulla ainakin päivä parani =3
Taistelut tosiaan ei ole mitään sellasta niiku nykyisissä jaksoissa mutta mua se ei niinkää haittaa, sillä jos tapellaan nii sillo tapellaan nii että nyrkki silmään vaan. Mur!
Mutta musta ne 'typerät vitsit' on ihan hauskoja :-D
"Mitä savupiippu sanoi toiselle?
--
Ei mitään, savupiiput eivät puhu", tälle vitsille on nauranut 40% ihmisistä joille se on esitetty x3
Ja tuo mikä vasta onkin, mauton vitsi xD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Kharon Ke Huhti 28, 2010 9:59 am

Vaikea sanoa, mielestäni sekä uusi että vanha ovat olleet hyviä. Kenties vanhoissa ne oli hieman lapsellisia, mutta niissä oli kunnolla sitä huumoria kun turtlesit heitti koko ajan läppää milloin mistäkin.
Ja nämä uudet olivat sitten vähän "aikuisempia" joten niitäkin katseli ihan mielellään kun oli enemmän sellasta toimintaa ja oksat pois meininkiä.
Muuta en voi sanoa että kummatkin on hyviä omalla tavallaan =).
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Vierailija To Huhti 29, 2010 6:27 am

Yksi syy miksi syrjin CLassic:sta on se,että kilpikonnien persoonat eivät tule niin kovin hyvin esiin..ovat kaikki vähä samantapaisia..ärsyttää..

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Griffe La Toukokuu 01, 2010 5:28 am

Kyllähän niissä nyt oli selvä ero kuka on kukin luonteen perusteella : D. Minusta ainaki molemmat sarjat on omalla tavallaan hyviä. Vanhempi sarja oli alussa koominen ja harvemmin tylsä sarja. Loppua kohden se sitten synkistyi mikä oli sinänsä hyvä niin ei juonikaan mennyt tasapaksuisesti alusta loppuun.

Tässä uudemmassa alku jaksot oli suurimmaksi osaksi tylsiä, mutta loppua kohden se parani. 3. kaudesta eteenpäin se oli jo katsomisen arvoinen.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  katjuska xD To Toukokuu 27, 2010 12:24 pm

2003 ofc! classic ei oo mulle juurikaan sopiva vaikka lapsena katoin ihan tusinoisasti niit XD! se uudempi on jotenkin hieman väkivataisempi joista mä tykkään ;D
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Natu-san Ma Kesä 07, 2010 1:31 am

Musta on kans niin, että ne vanhemmat turtlesit oli kaikki vähän samantapasia. Siinä oli kuin neljä Mikeyta (joka on jo ehkä vähän liikaa xD). Mutta kyllä nekin oli siinä mielessä hyviä, että pidin Aprilista enemmän niissä vanhoissa jaksoissa ja ne oli hauskempia.
Sanon kumminkin ehkä uudemmat jaksot, jossa kilppareilla on omat persoonansa kaikilla. Muutenkin pidän niiden uudesta ulkomuodostakin enemmän. Ja kyllä se piisaa, että yksi heittää koko ajan läppää. xD

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  lovexxxleonardo Ma Kesä 07, 2010 9:21 am

Natu-san kirjoitti:Musta on kans niin, että ne vanhemmat turtlesit oli kaikki vähän samantapasia. Siinä oli kuin neljä Mikeyta (joka on jo ehkä vähän liikaa xD). Mutta kyllä nekin oli siinä mielessä hyviä, että pidin Aprilista enemmän niissä vanhoissa jaksoissa ja ne oli hauskempia.
Sanon kumminkin ehkä uudemmat jaksot, jossa kilppareilla on omat persoonansa kaikilla. Muutenkin pidän niiden uudesta ulkomuodostakin enemmän. Ja kyllä se piisaa, että yksi heittää koko ajan läppää. xD

aina kun katon niitä ikivanhoi turtlei, niin aivan sama mikä kohta on menos, niin nauran aina ihan kippurassa. musta se piirros tyyli on niin läppä ja se että ne kaikki on niin "mike maisia." muistan kerran kun katoi yhtä tappelu kohtausta, niin nauroin ihan mutkalla, kun kaikki liikkeet oli niin löllöjä ja spagettimaisia xDDDDD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Natu-san Ma Kesä 07, 2010 9:34 am

Äiti toi mulle sellasen vhs:än, joka oli just niitä vanhoja. No, tietysti mä tykkäsin pienenä enemmän hauskoista kilteistä turtleista, kuin keskenää tappelevista (hirvittävän upeista) turtleista. Mutta se Raffin ääni oli niin kamala niissä... sattuu kurkkuun ko kuuntelee sitä äänenmurrosääntä. Tosiaan ne on aika surkeita. Ei sitä voinu ninjutsuksi sanoa sitä hommaa 8' D

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Admin Ma Kesä 07, 2010 12:00 pm

Natu-san kirjoitti:Äiti toi mulle sellasen vhs:än, joka oli just niitä vanhoja. No, tietysti mä tykkäsin pienenä enemmän hauskoista kilteistä turtleista, kuin keskenää tappelevista (hirvittävän upeista) turtleista. Mutta se Raffin ääni oli niin kamala niissä... sattuu kurkkuun ko kuuntelee sitä äänenmurrosääntä. Tosiaan ne on aika surkeita. Ei sitä voinu ninjutsuksi sanoa sitä hommaa 8' D

Voin kertoa että sama dubbiryhmä on dubannu myös Mario piirettyjä ja niillä on täsmälleen samanlaiset äänet joten köh XDD Tai sitten jos otetaan esiinä nämä legendaarisimmat dubit
Hopeanuoli ja Digimon
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Natu-san Ma Kesä 07, 2010 9:55 pm

Ja Raffin uus ääni nii vaikka se on parempi ko edellinen nii mua hämää, että se on sama kuin Filly Fogissa yks xD

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  TurtlesPili Ti Heinä 03, 2012 3:44 am

Kyllä mä ottasin ainakin 2003 sarjan jos pitäs valita en tiedä syytä mutta ottasin vaan Very Happy
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  SAINW Ti Heinä 03, 2012 4:18 am

Ehdottomasti 2003-sarja!
En oo kattonu paljoo sitä 1987-sarjaa, mutta mun mielestä vähän liian lapsellinen ja tuntuu siltä, etteivät edes sarjan tekijät ottaneet sitä tosissaan. Vähän liikaa kermakakkuhuumoria ja muutenkin Classicin juoni tuntui aina samalta:
1. Syödään pizzaa.
2. Silppuri ja Krang juonivat.
3. Pelastetaan April.
4. Yritetään keksiä keino kumota Silppurin ja Krangin juoni.
5. Pelastetaan April.
6. Silppuri ja Krang ovat niskan päällä.
7. Pelastetaan April.
8. Pahisten juoni lahoaa Silppurin ja Krangin naurettavaan kinasteluun.
9. Syödään pizzaa.
Ite tykkään 2003-sarjan vakavuudesta ja siitä, että viholliset voivat oikeasti vahingoittaa ja joku voi oikeasti olla hengenvaarassa tai kuolla. Ja että hahmot eivät ole puhtaasti hyviä tai pahoja, vaan monipuolisia ja kehittyvät sarjan aikana. Ja Silppuri on oikeasti paha ja sysimusta, eikä vain ilkeä sen takia, että sarjassa täytyy olla pahis.

SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  ForeverTurtle Ti Heinä 03, 2012 5:18 am

SAINW kirjoitti:Ehdottomasti 2003-sarja!
En oo kattonu paljoo sitä 1987-sarjaa, mutta mun mielestä vähän liian lapsellinen ja tuntuu siltä, etteivät edes sarjan tekijät ottaneet sitä tosissaan. Vähän liikaa kermakakkuhuumoria ja muutenkin Classicin juoni tuntui aina samalta:
1. Syödään pizzaa.
2. Silppuri ja Krang juonivat.
3. Pelastetaan April.
4. Yritetään keksiä keino kumota Silppurin ja Krangin juoni.
5. Pelastetaan April.
6. Silppuri ja Krang ovat niskan päällä.
7. Pelastetaan April.
8. Pahisten juoni lahoaa Silppurin ja Krangin naurettavaan kinasteluun.
9. Syödään pizzaa.
Ite tykkään 2003-sarjan vakavuudesta ja siitä, että viholliset voivat oikeasti vahingoittaa ja joku voi oikeasti olla hengenvaarassa tai kuolla. Ja että hahmot eivät ole puhtaasti hyviä tai pahoja, vaan monipuolisia ja kehittyvät sarjan aikana. Ja Silppuri on oikeasti paha ja sysimusta, eikä vain ilkeä sen takia, että sarjassa täytyy olla pahis.


Juuri näin se mustakin menee 8D (ainakin melkein) Ja itekkin tykkään siis enemmän tästä vuoden 2003 sarjasta :33
ForeverTurtle
ForeverTurtle

Nainen Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  lovexxxleonardo Ti Heinä 03, 2012 12:03 pm

tottakai 2003 Very Happy
on tullu joskus kateltuu niit vanhoi, mut ei niis oo lainkaan niin paljon tomintaa kun täs uudessa. ja siin vanhassa ne turtlesit on sellasiin elohiirii x3
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi

Viesti  Ninjatar Ti Heinä 03, 2012 9:00 pm

lovexxxleonardo kirjoitti:tottakai 2003 Very Happy
on tullu joskus kateltuu niit vanhoi, mut ei niis oo lainkaan niin paljon tomintaa kun täs uudessa. ja siin vanhassa ne turtlesit on sellasiin elohiirii x3
Siks ne onkin hauskoja Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  TurtlesPili Ke Heinä 04, 2012 8:26 am

Mulla jäi kerran (levy päälle) ja sanoin koko ajan jos joku mainitsi pitsasta jotain sanoin kilipikonnapitsaa !!! Very Happy Kun siinä -87 sarjassa on sitä pitsaa Very Happy tongue
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT

Viesti  Ninjatar Ke Heinä 04, 2012 9:15 pm

Turtlespili kirjoitti:Mulla jäi kerran (levy päälle) ja sanoin koko ajan jos joku mainitsi pitsasta jotain sanoin kilipikonnapitsaa !!! Very Happy Kun siinä -87 sarjassa on sitä pitsaa Very Happy tongue
Siin 80-luvun sarjassa taidetaan syödä eniten pitsaa kaikkiin sarjoihin nähden Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  TurtlesPili To Heinä 05, 2012 8:18 am

Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa ! Very Happy
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi

Viesti  Ninjatar To Heinä 05, 2012 10:46 pm

Turtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa ! Very Happy
Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :O

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  TurtlesPili To Heinä 12, 2012 11:06 pm

Ninjatar kirjoitti:
Turtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa ! Very Happy
Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :O

Joo tais se olla
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi

Viesti  Ninjatar Pe Heinä 13, 2012 10:31 pm

TurtlesPili kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
Turtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa ! Very Happy
Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :O

Joo tais se olla
Niin mä muistelinkin

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  TurtlesPili La Heinä 14, 2012 7:34 am

Ninjatar kirjoitti:
TurtlesPili kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
Turtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa ! Very Happy
Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :O

Joo tais se olla
Niin mä muistelinkin

Tai jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin se on siitä "Hiirenpyydys" jaksosta se seuraava eli "Mouserien hyökkäys" Very Happy
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi

Viesti  Ninjatar La Heinä 14, 2012 11:31 pm

TurtlesPili kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
TurtlesPili kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
Turtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa ! Very Happy
Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :O

Joo tais se olla
Niin mä muistelinkin

Tai jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin se on siitä "Hiirenpyydys" jaksosta se seuraava eli "Mouserien hyökkäys" Very Happy
No kuitenkin se jakso jossa ne tapaa Aprilin Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa