TMNT jaksot
+23
ForeverTurtle
Valkosuklaa
Wioly
SAINW
TurtlesPili
Cecilia
Error
Jaruto
Natu-san
turtles fani
Ninjatar
Salmiak
UltimateSmirre
Zant
sankonleo
TMNT fani
Kharon
lovexxxleonardo
Griffe
Momo Usagi
Admin
Venus_
Sydän Kilppari
27 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 12 / 15
Sivu 12 / 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Vs: TMNT jaksot
SAINW kirjoitti:Se oli kuollut omalla aikamatkallaan.TurtlesPili kirjoitti:Mitä sille Donille oli tapahtunu siinä ???
Se tulevaisuushan sijoittui 30 vuotta Ultimate Drakon hyökkäyksen jälkeen. Ja tulevaisuuden kilppareiden mukaan Don katosi 30 vuotta sitten, eli samoihin aikoihin UD:n hyökkäyksen kanssa. Oikea Donhan selvisi vain nipin napin tulevaisuus-Silppurin käsistä. Mitä jos tulevaisuuden Don ei selvinnytkään omalta matkaltaan, vaan Silppuri tappoi hänet silloin 30 vuotta sitten?
Tätä on vähän vaikea selittää, mutta se menee suunnilleen näin:
SAINW-jatkumo:
- UD hyökkää ja loihtii Donin painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsee maailmaa.
- Don taistelee tulevaisuus-Silppuria vastaan.
- Tulevaisuus-Silppuri onnistuu tappamaan Donin.
- Don ei palaa matkaltaan.
- Painajaistulevaisuus toteutuu.
Kun taas OIKEA jatkumo:
- UD hyökkää ja loihtii Donin painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsee maailmaa.
- Don taistelee tulevaisuus-Silppuria vastaan.
- Tulevaisuus-Silppuri ei onnistu tappamaan Donia.
Ok aika jännä juttu en ihan älynny mutta älysin sen verran että Don kuoli aikamatkallaan silppurille ja sitten kun se teki sen eri tavalla nii sitte se ei kuollukkaan ja se tulevaisuus ei toteudu
- Don palaa matkaltaan.
- Painajaistulevaisuus ei toteudu.
Eli SAINW-Don kuoli omalla aikamatkallaan, mutta koska nyky-Don selvisi hengissä omastaan, painajaistulevaisuus ei tule koskaan oikeasti toteutumaan.
Ok aika jännä juttu en ihan älynny mutta älysin sen verran että Don kuoli aikamatkallaan silppurille ja sitten kun se teki sen eri tavalla nii sitte se ei kuollukkaan ja se tulevaisuus ei toteudu TOSI omituinen juttu
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
No siis pähkinänkuoressa tulevaisuuden Don meni aikoinaan sinne omaan tulevaisuuteensa ja kuoli, ja se Don, joka menee tulevaisuuteen jaksossa "Kaikki On Ennallaan", selviää omastaan hengissä.TurtlesPili kirjoitti:
Ok aika jännä juttu en ihan älynny mutta älysin sen verran että Don kuoli aikamatkallaan silppurille ja sitten kun se teki sen eri tavalla nii sitte se ei kuollukkaan ja se tulevaisuus ei toteudu TOSI omituinen juttu
Ku jos ne kerran on TULEVAISUUDEN turtleja, niin niillehän on jo tapahtunut kaikki ne jutut, mitä me näemme sarjassa. Ainoana erona se, että heidän Doninsa kuoli joutuessaan tulevaisuuteen, kun taas meidän Donimme selvisi hengissä tulevaisuudesta.
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
TMNT-jaksot
Taisin pudota kärryiltäSAINW kirjoitti:No siis pähkinänkuoressa tulevaisuuden Don meni aikoinaan sinne omaan tulevaisuuteensa ja kuoli, ja se Don, joka menee tulevaisuuteen jaksossa "Kaikki On Ennallaan", selviää omastaan hengissä.TurtlesPili kirjoitti:
Ku jos ne kerran on TULEVAISUUDEN turtleja, niin niillehän on jo tapahtunut kaikki ne jutut, mitä me näemme sarjassa. Ainoana erona se, että heidän Doninsa kuoli joutuessaan tulevaisuuteen, kun taas meidän Donimme selvisi hengissä tulevaisuudesta.
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Uskokaa vaan, tää on ihan helppo juttu, mut vaan pirun hankala selittääNinjatar kirjoitti:
Taisin pudota kärryiltä
Kokeillaas tällaista.
SAINW-tulevaisuuden Leo (47) kertoo:
"30 vuotta sitten, kun olimme 17, Ultimate Drako hyökkäsi kimppuumme. Hänellä oli hallussaan aikavaltikka ja sotasauva, joten hän kykeni hallitsemaan aikaa ja paikkaa. Hän lähetti meidät kaikki outoihin maailmoihin. Minä jouduin ystäväni Miyamoto Usagin kotimaailmaan, Mikey joutui maailmaan, jossa me olimme supersankareita, Raf joutui toiselle puolelle galaksia moottoripyöräkisaan ja Don joutui painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsi maailmaa. Jokin meni pieleen ja Don kuoli. Ilman Donia tiimimme hajosi, Silppuri voitti taistelun ja nousi maailman valtiaaksi. Ja nyt, 30 vuoden kuluttua, maailma on raunioina."
Nyky-Leo (17) kertoo:
"Ultimate Drako hyökkäsi kimppuumme. Hänellä oli hallussaan aikavaltikka ja sotasauva, joten hän kykeni hallitsemaan aikaa ja paikkaa. Hän lähetti meidät kaikki outoihin maailmoihin. Minä jouduin ystäväni Miyamoto Usagin kotimaailmaan, Mikey joutui maailmaan, jossa me olimme supersankareita, Raf joutui toiselle puolelle galaksia moottoripyöräkisaan ja Don joutui painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsi maailmaa. Don melkein kuoli sinne, mutta pääsi lopulta kotiin. Hieman myöhemmin Silppuri yritti paeta Maasta avaruusaluksella, mutta me räjäytimme sen ja Silppuri tuomittiin vankeuteen jääasteroidille."
Mä honasin tuon. Nyt rupes karmimaan kun mietinkin tätä o__oSAINW kirjoitti:Uskokaa vaan, tää on ihan helppo juttu, mut vaan pirun hankala selittääNinjatar kirjoitti:
Taisin pudota kärryiltä
Kokeillaas tällaista.
"30 vuotta sitten, kun olimme 17, Ultimate Drako hyökkäsi kimppuumme. Hänellä oli hallussaan aikavaltikka ja sotasauva, joten hän kykeni hallitsemaan aikaa ja paikkaa. Hän lähetti meidät kaikki outoihin maailmoihin. Minä jouduin ystäväni Miyamoto Usagin kotimaailmaan, Mikey joutui maailmaan, jossa me olimme supersankareita, Raf joutui toiselle puolelle galaksia moottoripyöräkisaan ja Don joutui painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsi maailmaa. Jokin meni pieleen ja Don kuoli. Ilman Donia tiimimme hajosi, Silppuri voitti taistelun ja nousi maailman valtiaaksi. Ja nyt, 30 vuoden kuluttua, maailma on raunioina."
Nyky-Leo (17) kertoo:
"Ultimate Drako hyökkäsi kimppuumme. Hänellä oli hallussaan aikavaltikka ja sotasauva, joten hän kykeni hallitsemaan aikaa ja paikkaa. Hän lähetti meidät kaikki outoihin maailmoihin. Minä jouduin ystäväni Miyamoto Usagin kotimaailmaan, Mikey joutui maailmaan, jossa me olimme supersankareita, Raf joutui toiselle puolelle galaksia moottoripyöräkisaan ja Don joutui painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsi maailmaa. Don melkein kuoli sinne, mutta pääsi lopulta kotiin. Hieman myöhemmin Silppuri yritti paeta Maasta avaruusaluksella, mutta me räjäytimme sen ja Silppuri tuomittiin vankeuteen jääasteroidille."
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
TMNT jaksot
No nyt mä tajusinWioly kirjoitti:Mä honasin tuon. Nyt rupes karmimaan kun mietinkin tätä o__oSAINW kirjoitti:Uskokaa vaan, tää on ihan helppo juttu, mut vaan pirun hankala selittääNinjatar kirjoitti:
Taisin pudota kärryiltä
Kokeillaas tällaista.
Nyky-Leo (17) kertoo:
Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
Valkosuklaa- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 18.06.2012
Mä tykkäsin siitä, koska se osoitti, että Karai on viimeinkin kääntänyt selkänsä Jalalle ja pahuudelle.Valkosuklaa kirjoitti:Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
Mä en tykännyt siitä, koska se murskasi viimeisetkin mahdollisuudet Karai/Leo-paritukselle.
Musta Leon ja Chaplinin olis molempien pitänyt huutaa "Ei!", silloin kun Silppuri viilsi Karaita terillään...
TMNT jaksot
Mä en o vissiin nähnykään sitä jaksoa. Mut toi kyl selittäis BTTS kauden Caseyn ja Aprilin häät jaksonSAINW kirjoitti:Mä tykkäsin siitä, koska se osoitti, että Karai on viimeinkin kääntänyt selkänsä Jalalle ja pahuudelle.Valkosuklaa kirjoitti:Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
Mä en tykännyt siitä, koska se murskasi viimeisetkin mahdollisuudet Karai/Leo-paritukselle.
Musta Leon ja Chaplinin olis molempien pitänyt huutaa "Ei!", silloin kun Silppuri viilsi Karaita terillään...
Se on sitä viidettä, kadonnutta Ninjatuomioistuin-kautta. Löytyy kyllä lontooksi Youtubesta. Kannattaa kattoa se, se selittää aika paljon asioita. Lyhyestä virsi kaunis: demoni-Silppuri lähes tappaa Karain, jonka turtlesit pelastaa ja sen jälkeen Jalka ja kilpparit liittoutuvat Silppuria vastaan.Ninjatar kirjoitti:Mä en o vissiin nähnykään sitä jaksoa. Mut toi kyl selittäis BTTS kauden Caseyn ja Aprilin häät jaksonSAINW kirjoitti:Mä tykkäsin siitä, koska se osoitti, että Karai on viimeinkin kääntänyt selkänsä Jalalle ja pahuudelle.Valkosuklaa kirjoitti:Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
Viidennen kauden viimeinen jakso on myös periaatteessa koko sarjan lopetusjakso, koska sarja aiottiin päättää siihen. Se on musta todella nätti lopetus, jos vaan yhtään englanti sujuu ni kato ihmeessä!
TMNT jaksot
Jeah aika toimiva lopetus. Silppuri on viimein tuhottuSAINW kirjoitti:Se on sitä viidettä, kadonnutta Ninjatuomioistuin-kautta. Löytyy kyllä lontooksi Youtubesta. Kannattaa kattoa se, se selittää aika paljon asioita. Lyhyestä virsi kaunis: demoni-Silppuri lähes tappaa Karain, jonka turtlesit pelastaa ja sen jälkeen Jalka ja kilpparit liittoutuvat Silppuria vastaan.Ninjatar kirjoitti:Mä en o vissiin nähnykään sitä jaksoa. Mut toi kyl selittäis BTTS kauden Caseyn ja Aprilin häät jaksonSAINW kirjoitti:Mä tykkäsin siitä, koska se osoitti, että Karai on viimeinkin kääntänyt selkänsä Jalalle ja pahuudelle.Valkosuklaa kirjoitti:Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
Viidennen kauden viimeinen jakso on myös periaatteessa koko sarjan lopetusjakso, koska sarja aiottiin päättää siihen. Se on musta todella nätti lopetus, jos vaan yhtään englanti sujuu ni kato ihmeessä!
Ninjatar kirjoitti:Jeah aika toimiva lopetus. Silppuri on viimein tuhottuSAINW kirjoitti:Se on sitä viidettä, kadonnutta Ninjatuomioistuin-kautta. Löytyy kyllä lontooksi Youtubesta. Kannattaa kattoa se, se selittää aika paljon asioita. Lyhyestä virsi kaunis: demoni-Silppuri lähes tappaa Karain, jonka turtlesit pelastaa ja sen jälkeen Jalka ja kilpparit liittoutuvat Silppuria vastaan.Ninjatar kirjoitti:Mä en o vissiin nähnykään sitä jaksoa. Mut toi kyl selittäis BTTS kauden Caseyn ja Aprilin häät jaksonSAINW kirjoitti:Mä tykkäsin siitä, koska se osoitti, että Karai on viimeinkin kääntänyt selkänsä Jalalle ja pahuudelle.Valkosuklaa kirjoitti:Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
Mites sitte BTTS jaksoissa on Silppuri :O ???
No sillon aikoinaan (abauttiarallaa siinä "Roisto On Palannut" -sarjan kohdalla) utrom-Silppuri teetätti itsestään virtuaalikopion. Ja kun Viral meni sorkkimaan sitä tiedostoa, niin tää virtuaalikopio pääsi vapaaksi ja yhdistyi Viralin kanssa, jolloin syntyi kyber-Silppuri.TurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Jeah aika toimiva lopetus. Silppuri on viimein tuhottuSAINW kirjoitti:Se on sitä viidettä, kadonnutta Ninjatuomioistuin-kautta. Löytyy kyllä lontooksi Youtubesta. Kannattaa kattoa se, se selittää aika paljon asioita. Lyhyestä virsi kaunis: demoni-Silppuri lähes tappaa Karain, jonka turtlesit pelastaa ja sen jälkeen Jalka ja kilpparit liittoutuvat Silppuria vastaan.Ninjatar kirjoitti:Mä en o vissiin nähnykään sitä jaksoa. Mut toi kyl selittäis BTTS kauden Caseyn ja Aprilin häät jaksonSAINW kirjoitti:Mä tykkäsin siitä, koska se osoitti, että Karai on viimeinkin kääntänyt selkänsä Jalalle ja pahuudelle.Valkosuklaa kirjoitti:Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
TMNT jaksot
Jeah se ei o enää Silppuri. Se on Viral-SilppuriSAINW kirjoitti:No sillon aikoinaan (abauttiarallaa siinä "Roisto On Palannut" -sarjan kohdalla) utrom-Silppuri teetätti itsestään virtuaalikopion. Ja kun Viral meni sorkkimaan sitä tiedostoa, niin tää virtuaalikopio pääsi vapaaksi ja yhdistyi Viralin kanssa, jolloin syntyi kyber-Silppuri.TurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Jeah aika toimiva lopetus. Silppuri on viimein tuhottuSAINW kirjoitti:Se on sitä viidettä, kadonnutta Ninjatuomioistuin-kautta. Löytyy kyllä lontooksi Youtubesta. Kannattaa kattoa se, se selittää aika paljon asioita. Lyhyestä virsi kaunis: demoni-Silppuri lähes tappaa Karain, jonka turtlesit pelastaa ja sen jälkeen Jalka ja kilpparit liittoutuvat Silppuria vastaan.Ninjatar kirjoitti:Mä en o vissiin nähnykään sitä jaksoa. Mut toi kyl selittäis BTTS kauden Caseyn ja Aprilin häät jaksonSAINW kirjoitti:Mä tykkäsin siitä, koska se osoitti, että Karai on viimeinkin kääntänyt selkänsä Jalalle ja pahuudelle.Valkosuklaa kirjoitti:Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
Ninjatar kirjoitti:Jeah se ei o enää Silppuri. Se on Viral-SilppuriSAINW kirjoitti:No sillon aikoinaan (abauttiarallaa siinä "Roisto On Palannut" -sarjan kohdalla) utrom-Silppuri teetätti itsestään virtuaalikopion. Ja kun Viral meni sorkkimaan sitä tiedostoa, niin tää virtuaalikopio pääsi vapaaksi ja yhdistyi Viralin kanssa, jolloin syntyi kyber-Silppuri.TurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Jeah aika toimiva lopetus. Silppuri on viimein tuhottuSAINW kirjoitti:Se on sitä viidettä, kadonnutta Ninjatuomioistuin-kautta. Löytyy kyllä lontooksi Youtubesta. Kannattaa kattoa se, se selittää aika paljon asioita. Lyhyestä virsi kaunis: demoni-Silppuri lähes tappaa Karain, jonka turtlesit pelastaa ja sen jälkeen Jalka ja kilpparit liittoutuvat Silppuria vastaan.Ninjatar kirjoitti:Mä en o vissiin nähnykään sitä jaksoa. Mut toi kyl selittäis BTTS kauden Caseyn ja Aprilin häät jaksonSAINW kirjoitti:Mä tykkäsin siitä, koska se osoitti, että Karai on viimeinkin kääntänyt selkänsä Jalalle ja pahuudelle.Valkosuklaa kirjoitti:Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
Mikä idea ladata silppurin data nettiin siltä varalta, et se tuhoutuu. Ihan kuin se olis arvannu, et ketuiks tää koko homma menee. Miks se alun alkaen sit ees lähti kokeilee kepillä jäätä uudelleen. Tyhmä....-.-
TMNT jaksot
Älä multa kysy. Kysy peltipurkilta itseltäänlovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Jeah se ei o enää Silppuri. Se on Viral-SilppuriSAINW kirjoitti:No sillon aikoinaan (abauttiarallaa siinä "Roisto On Palannut" -sarjan kohdalla) utrom-Silppuri teetätti itsestään virtuaalikopion. Ja kun Viral meni sorkkimaan sitä tiedostoa, niin tää virtuaalikopio pääsi vapaaksi ja yhdistyi Viralin kanssa, jolloin syntyi kyber-Silppuri.TurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Jeah aika toimiva lopetus. Silppuri on viimein tuhottuSAINW kirjoitti:Se on sitä viidettä, kadonnutta Ninjatuomioistuin-kautta. Löytyy kyllä lontooksi Youtubesta. Kannattaa kattoa se, se selittää aika paljon asioita. Lyhyestä virsi kaunis: demoni-Silppuri lähes tappaa Karain, jonka turtlesit pelastaa ja sen jälkeen Jalka ja kilpparit liittoutuvat Silppuria vastaan.Ninjatar kirjoitti:Mä en o vissiin nähnykään sitä jaksoa. Mut toi kyl selittäis BTTS kauden Caseyn ja Aprilin häät jaksonSAINW kirjoitti:Mä tykkäsin siitä, koska se osoitti, että Karai on viimeinkin kääntänyt selkänsä Jalalle ja pahuudelle.Valkosuklaa kirjoitti:Mä tykkäsin sen 5. tuotantokauden viimeisestä jaksosta kun siinä lopussa Karai ottaa Chaplinia kädestä ja ne kävelee sitten käsikkäin pois
Mikä idea ladata silppurin data nettiin siltä varalta, et se tuhoutuu. Ihan kuin se olis arvannu, et ketuiks tää koko homma menee. Miks se alun alkaen sit ees lähti kokeilee kepillä jäätä uudelleen. Tyhmä....-.-
Mä katoin sen 'legendaarisen' jakson Tiukka ja Paikka/Touch and Go. Monesti tuli sanottua "Awwss" koska Raph on niin ihana ^^ :<3:
TMNT jaksot
Ai se kun Raph juttelee sen sokean mummelin kanssa . Mä ainakin ymmärsin et rouva on sokeaWioly kirjoitti:Mä katoin sen 'legendaarisen' jakson Tiukka ja Paikka/Touch and Go. Monesti tuli sanottua "Awwss" koska Raph on niin ihana ^^ :<3:
Kyllä se mummo on sokea. Olis se muuten säikähtänyt Raphia XD sit se viel kun Raph ryysti sitä juomaansa,ihanan kuulosta ku sano anteeks : D♥Ninjatar kirjoitti:Ai se kun Raph juttelee sen sokean mummelin kanssa . Mä ainakin ymmärsin et rouva on sokeaWioly kirjoitti:Mä katoin sen 'legendaarisen' jakson Tiukka ja Paikka/Touch and Go. Monesti tuli sanottua "Awwss" koska Raph on niin ihana ^^ :<3:
Wioly kirjoitti:Kyllä se mummo on sokea. Olis se muuten säikähtänyt Raphia XD sit se viel kun Raph ryysti sitä juomaansa,ihanan kuulosta ku sano anteeks : D♥Ninjatar kirjoitti:Ai se kun Raph juttelee sen sokean mummelin kanssa . Mä ainakin ymmärsin et rouva on sokeaWioly kirjoitti:Mä katoin sen 'legendaarisen' jakson Tiukka ja Paikka/Touch and Go. Monesti tuli sanottua "Awwss" koska Raph on niin ihana ^^ :<3:
Se on hyvä jakso kun niissä Tiukassa ja Paikassa on ees jotain haastetta
Mun kieroutuneelle mielelle riitti jo se kun tyyppi sano nimekseen Herra Tiukka...TurtlesPili kirjoitti:Wioly kirjoitti:Kyllä se mummo on sokea. Olis se muuten säikähtänyt Raphia XD sit se viel kun Raph ryysti sitä juomaansa,ihanan kuulosta ku sano anteeks : D♥Ninjatar kirjoitti:Ai se kun Raph juttelee sen sokean mummelin kanssa . Mä ainakin ymmärsin et rouva on sokeaWioly kirjoitti:Mä katoin sen 'legendaarisen' jakson Tiukka ja Paikka/Touch and Go. Monesti tuli sanottua "Awwss" koska Raph on niin ihana ^^ :<3:
SAINW kirjoitti:Mun kieroutuneelle mielelle riitti jo se kun tyyppi sano nimekseen Herra Tiukka...TurtlesPili kirjoitti:Wioly kirjoitti:Kyllä se mummo on sokea. Olis se muuten säikähtänyt Raphia XD sit se viel kun Raph ryysti sitä juomaansa,ihanan kuulosta ku sano anteeks : D♥Ninjatar kirjoitti:Ai se kun Raph juttelee sen sokean mummelin kanssa . Mä ainakin ymmärsin et rouva on sokeaWioly kirjoitti:Mä katoin sen 'legendaarisen' jakson Tiukka ja Paikka/Touch and Go. Monesti tuli sanottua "Awwss" koska Raph on niin ihana ^^ :<3:
Sama juttu...Pitäis lakata ajattelemasta näin monipuolisesti xD
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
TMNT jaksot
Pakko sanoo se jakso on jo itsessään aika tiukka paikka . Kun mä katoin sen jakson ekan kerran niin mä ajattelin et " Tiukka ja Paikka. Okei nyt tuli tiukka paikka"ForeverTurtle kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mun kieroutuneelle mielelle riitti jo se kun tyyppi sano nimekseen Herra Tiukka...TurtlesPili kirjoitti:Wioly kirjoitti:Kyllä se mummo on sokea. Olis se muuten säikähtänyt Raphia XD sit se viel kun Raph ryysti sitä juomaansa,ihanan kuulosta ku sano anteeks : D♥Ninjatar kirjoitti:Ai se kun Raph juttelee sen sokean mummelin kanssa . Mä ainakin ymmärsin et rouva on sokeaWioly kirjoitti:Mä katoin sen 'legendaarisen' jakson Tiukka ja Paikka/Touch and Go. Monesti tuli sanottua "Awwss" koska Raph on niin ihana ^^ :<3:
Sama juttu...Pitäis lakata ajattelemasta näin monipuolisesti xD
[quote="Zant"]
Tuleeks toi ruma, ruma mies Sly 3 1.Pelon ooppera keikka: Poliisin päämajasta kun siinä sanotaan sinä näytät paremmalta pimeässä (En muista nimeä) oikeasti olet ruma, ruma mies hahah. ?
Jeah. Dark Turtlet on koviksia - paitsi Dark Raph on ruma, ruma mies... Umm... mutantti... siis mutantin klooni.Admin kirjoitti:Rakastan Dark Turtlesseja x3!! Veli meinas menettää hermonsa kun huusin jatkuvasti jotain Codyn kuolemaan viittaavaa, tai Dark Turtlesseille ihailevia huutoja. Hyviä tyyppejä ovat >w<
Tuleeks toi ruma, ruma mies Sly 3 1.Pelon ooppera keikka: Poliisin päämajasta kun siinä sanotaan sinä näytät paremmalta pimeässä (En muista nimeä) oikeasti olet ruma, ruma mies hahah. ?
TMNT jaksot
[quote="TurtlesPili"]
Must Dark turtlseit on aika outoja mut se Dark Leo ... vau ku se on komee lolZant kirjoitti:Jeah. Dark Turtlet on koviksia - paitsi Dark Raph on ruma, ruma mies... Umm... mutantti... siis mutantin klooni.Admin kirjoitti:Rakastan Dark Turtlesseja x3!! Veli meinas menettää hermonsa kun huusin jatkuvasti jotain Codyn kuolemaan viittaavaa, tai Dark Turtlesseille ihailevia huutoja. Hyviä tyyppejä ovat >w<
Sivu 12 / 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 12 / 15
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa