TMNT jaksot
+23
ForeverTurtle
Valkosuklaa
Wioly
SAINW
TurtlesPili
Cecilia
Error
Jaruto
Natu-san
turtles fani
Ninjatar
Salmiak
UltimateSmirre
Zant
sankonleo
TMNT fani
Kharon
lovexxxleonardo
Griffe
Momo Usagi
Admin
Venus_
Sydän Kilppari
27 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 4 / 15
Sivu 4 / 15 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15
.
Heheh!No onneks ne tulee. Mää menin tohon kunnes luin toin viestin missä sanoit että se on aprillia .
Vieraili- Vierailija
Vs: TMNT jaksot
mä en tykkää aprillipäivistä kun en muista koskaan millon se on ja siks mut pääsee aina yllätää
Musta Aprillipäivä on ärsyttävä... [Hei minä olen itseärsyttävyys!!]
Mutta olen ottanut sellaisen linjan etten koskaan usko mitä silloin sanotaan...
Sillon kun olin vielä Judossa ja oli aprillipäivä nii vetäjät sano ettei meillä ole seuraavaan kahteen kertaan. Kukaan ei tosin uskonu ennenkuin opettaja kaivo jonki kalenteri esiin ja näytti että kyllä silloin on lomaa :3
Mutta olen ottanut sellaisen linjan etten koskaan usko mitä silloin sanotaan...
Sillon kun olin vielä Judossa ja oli aprillipäivä nii vetäjät sano ettei meillä ole seuraavaan kahteen kertaan. Kukaan ei tosin uskonu ennenkuin opettaja kaivo jonki kalenteri esiin ja näytti että kyllä silloin on lomaa :3
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
36 tuntia, AAAAAAHHHH!!! Lauantai, missä olet!!!
Sydän Kilppari- Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 15.06.2008
Huomenna se alkaaa!!! OMG!!!
Numero yksi, tämä jakso hyökkäys Avaruudesta ei todellakaan vastannut odotuksia. Ja tiedätte varmaan miksi.
- Tsandramonin (who cares), mutta ennen kaikkea MIKEYN ääninäyttelijä oli vaihettu, iha järkkyy.
- Replat joissain määrin aivan kauheita. Pääasiassa jakson loppupuolella...
- Tsandramonin (who cares), mutta ennen kaikkea MIKEYN ääninäyttelijä oli vaihettu, iha järkkyy.
- Replat joissain määrin aivan kauheita. Pääasiassa jakson loppupuolella...
Voi "#¤%&/(/&%¤, unohdin että TMNT jakso tuli tänään!
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
No, sen voi kattoa tubiista enkuksi, ja suoittelen. oli se aika kauhee... mikeyn ääni, järkyttävä! Mitenköhän se kirkuu...
Mutta oikeesti
"Vauhtii ruma naaras!!"
Se repla jyräs nii että kalliotki halkee xD
"Vauhtii ruma naaras!!"
Se repla jyräs nii että kalliotki halkee xD
Admin- Admin
Ok. Ootin sitä koko viikon ja nytte piti kouluun lauataina 9 niin en nähnyt sitä!!!!!!
Vieraili- Vierailija
Miksi sää kouluun menit?!?
Admin- Admin
Vihdoinkin monen fanin odotus palkittiin. Minusta kyllä miinusta oli se että olivat menneet vaihtamaan Mikeyn ääninäyttelijä, mutta nooh, eihän sitä kaikkea voi saada.
Repesin totaalisesti siinä "Vauhtia ruma naaras!" kohdassa. Ei voisi olla parempaa replaa
Repesin totaalisesti siinä "Vauhtia ruma naaras!" kohdassa. Ei voisi olla parempaa replaa
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
mä en ees muistanut et tmnt:n tunnari oli niin JÄRKYTTÄVÄN kuulonen suomeksi. Ja miken ääninäytteli oli KAMALA. mä repesin siinä kohtaa kun april sano donille: "voisin vaikka pussata sinua" Doni:" ai niinkö? tai siis..(punastus)
Voi laakeri laataat nii tulee!!
Admin- Admin
Mitäs sanoitte jaksosta Hyökkäys Avaruudesta osa II?
Musta iha ok jakso, nyt ku uuteen Mikeyyn on alkanu tottua. Vanha kunnon huumori on tallella ja ei nyyt mitään hirveetä miinusta mielestäni. Iha hyvä jakso, ens viikolla viimeinen osa...
Musta iha ok jakso, nyt ku uuteen Mikeyyn on alkanu tottua. Vanha kunnon huumori on tallella ja ei nyyt mitään hirveetä miinusta mielestäni. Iha hyvä jakso, ens viikolla viimeinen osa...
Mulla on Cartoon Network (Kuuluu Canal Digitaliin) niin siinä voin kattoo englanninkielisii jaksoi.
mut youtube on paras. siellä kun on KAIKKI tmnt jaksot (paitsi "Nightmares Recycled") nekin on enkuks.
No, tänään tuli sitte taas jakso, Maailmojen Törmäys, osa I.
Ite tykkäsin jaksosta tosi paljon, dubit ei enää häiritse niin pahasti, mutta jotkut kohat on oikeestaan parempia suomenkielisenä... : D
+ hauskat replat
+ jännä lopetus...¨
Kommentoikaa ihmeessä.
Ite tykkäsin jaksosta tosi paljon, dubit ei enää häiritse niin pahasti, mutta jotkut kohat on oikeestaan parempia suomenkielisenä... : D
+ hauskat replat
+ jännä lopetus...¨
Kommentoikaa ihmeessä.
Joo, tälläkertaa juuri ja juuri muistin katsoa ainakin puoliksi..
Tykkäsin itekkin jaksosta. Mikeyn ääninäyttelijä ei ole enään niin paha, kun alussa se kuulosti.
TMNT:n jälkeen tuli sellainen Huntik-niminen piirretty, jota sitten jäin katselemaan. Ite en kauheesti pitänyt siitä, mutta mielestäni sillä yhdellä pojalla oli Donatellon ääninäyttelijä.
Tykkäsin itekkin jaksosta. Mikeyn ääninäyttelijä ei ole enään niin paha, kun alussa se kuulosti.
TMNT:n jälkeen tuli sellainen Huntik-niminen piirretty, jota sitten jäin katselemaan. Ite en kauheesti pitänyt siitä, mutta mielestäni sillä yhdellä pojalla oli Donatellon ääninäyttelijä.
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
Tykkäsin lauantaisesta jaksosta. Mikeyn ääneen alkaa jo tottua ja jotenkin tuntuu että muutamat lausahdukset tuntu vieläkin hauskemmilta suomen kielellä.
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Sivu 4 / 15 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 4 / 15
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa