TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mikeyn paras repla/iskulause..

+25
JapanGirl1999
SAINW
TurtlesPili
Wioly
Valkosuklaa
Leo-Hyeena
ForeverTurtle
TMNT 4 ever!
turtlestypy
.:TMNTGIRL:.
Jaruto
lovetmntleoraphdonmikey
Sweetdonnie
Ninjatar
Zant
turtles fani
sankonleo
Kharon
lovexxxleonardo
Sabé
Momo Usagi
Griffe
Venus_
Sydän Kilppari
Admin
29 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  sankonleo Su Marras 15, 2009 10:42 pm

en keksi mitään reploja, mutta aina kun mikey tanssii mä nauran kuin hullu XD
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  Admin La Joulu 19, 2009 2:45 pm

KAttelin tossa TMNT vanhalta kolmos kaudelta jaksoa The Gang's All here,
sinä turtlessit oli saanu jotain keksejä mummolta jonka ne mukamas pelasti (mummo oli naamioitunut Bebop). Keksit muuttais kilpparit ihmisiksi, mutta Don ja Särö tavallaan kielsivät sen kaikilta, eritoten Mikeyltä. Mutta ennen sitä Mikey luetteli kaikkea kivaa mitä ihmisenä voisi tehdä.
Muita sen juttuja en muista mutta hajosin ku se sano oikein lopuksi ja kovaa "Meeting chiks!!"
Ei sinällään että asiassa olisi mitään pahaa, mutta sen tyyli sanoa se oli vaan niin hyvä xD Tai sitten olen vian väsynyt...
Tässä kuitenkin linkki siihen jos joku haluaa kattoa
The gang's all here
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Miken paras repla

Viesti  Ninjatar La Maalis 20, 2010 1:09 am

Musta se on tmnt4 leffassa se kun Mike sanoo et: Miten olis tää AAAAAAAGGGGGHHHH! Se saa mut ulvomaan naurusta just se kohta. Mike kirkuu kuin pikkutyttö Laughing

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  Sweetdonnie To Huhti 22, 2010 10:27 am

Minusta kaikki, mitä Mikey sanoo, on maailman hauskoimpia! Minä repeen hänelle aina!
Sweetdonnie
Sweetdonnie

Nainen Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 29
Registration date : 21.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  lovetmntleoraphdonmikey Ti Kesä 22, 2010 1:09 pm

Mikey saa kyl aina mut nauraa Smile
lovetmntleoraphdonmikey
lovetmntleoraphdonmikey

Nainen Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 27
Registration date : 18.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  Jaruto La Elo 21, 2010 9:32 am

yhdyn muihin, Mikeyllä on parhaat replat Very Happy varsinki jollain ekalla ja tokalla tuotantokaudella, ei jessus.

Tarinoita maan alta, osa1, siinä kun ne hirviöt viskaavat kilppareiden kaivurin sinne laavaan ja he pelastuvat sieltä, ja kun Don sanoo että "Luulitteko, etten suunnitellut tätä kestämään laavaa? Hah, millaisena idioottina te minua oikein pidätte?" ja Mikey kysyy et "Onko niitä erilaisia?" niin olen tainnut katsoa liikaa Turtleseita pienenä, sillä aina kun joku sanoo jotain tyyliin "Millaisena idioottina/kömpelyksenä/pervona sä mua oikein pidät?" niin vastaan aina jotain "Onko niitä monenlaisia?" : D katsoin tuon mainitsemani jakson tänään ja hajosin totaalisesti, kun tajusin oppineeni tuon(kin) Mikeyltä. XD ja muutenkin vitsini ovat ihan Mikey-luokkaa, typeriä, mutta silti yllättävän hauskoja. ja lauon jatkuvasti jotain hauskaa (ainakin ne mua naurattavat, hahhah ;D), ja serkkutyttöni (joka pienenä oli Raph, kun leikimme xD) aina joko nauraa katketakseen tyhmimmillekin vitseilleni, tai lyö/yrittää lyödä minua, jos pilkkaan vitsilläni häntä. : D kiitos Mikey, olen oppinut sinulta paljon! :<3:
Jaruto
Jaruto

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 30
Registration date : 10.08.2010

http://www.savexaxlife.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  Admin La Elo 28, 2010 2:06 am

Tyhmimmät vitsit naurattavat 40% väestöstä (uutisvuoto valisee Very Happy)
Mutta nerokkaat tyhmät vitsit, kuten osa Mikeyn viseistä ovat kyllä sellaista kultaa että parempaa saa hakea Very Happy
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  .:TMNTGIRL:. La Joulu 11, 2010 8:02 am

Varmaanki se: Hehe mä oon viksu. *rysähdys* Ei sattunu! (<----Tää siis oli se repla)
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  lovexxxleonardo Ti Joulu 14, 2010 6:29 am

mä jaksan aina nauraa sille replalle, kun casey on raahautunu kilpparien kotiluolaan näkymättömien ninjojen hakattuu se ja vietyy raf. kun casey paiskoo kilpparien huonekkaluja hajalle, mike tokasee donille, joka yrittää paikantaa rafia ;" pistä vauhtia! huonekkalumme loppuvat!" XD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  turtlestypy Ti Joulu 14, 2010 6:44 am

Parasta viihdettä!

=)
turtlestypy
turtlestypy

Nainen Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 28
Registration date : 27.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ke Joulu 15, 2010 5:11 am

Tääki oli hyvä (TMNT S07E11 "Hyökkäys Kaupunkiin" 2/2 ) :
"Ei mitään. Teitsen itse silppunassu."

Smile
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Miken paras repla

Viesti  Ninjatar Ma Joulu 20, 2010 6:28 am

Tää on jaksossa tales of Leo. Siinä kohdassa kun jengi on jumissa Aprilin kaupan varastossa ja kohta paukkuu.
Mike: Ollaan täällä loukussa kuin rotat! Ei pahalla sensei.
Se on vaan niin hyvä lol

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ma Joulu 20, 2010 7:24 am

Joo se on hyvä repla. Kelasin sitä kohtaa aina uudestaan ja uudestaan Very Happy lol
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  TMNT 4 ever! La Helmi 19, 2011 12:06 pm

No oikeestaanhan kaikki Mikeyn replat on huumorin helmiä, mut mä jotenkin mustan aina siinä "Jätelantis" jaksossa, ku mikey rupes sie sukellusveneessä laulaan: "Ooi, Britannia! Se meret hallitsee. Saa-noo-ja en tiedä laulun tään. Mut tiedän vain-" ja sit Don läpsäyttää sitä. Smile .
TMNT 4 ever!
TMNT 4 ever!

Nainen Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 28
Registration date : 08.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ma Helmi 21, 2011 4:22 am

Sekin oli hyvä siin jaksos ku Hunni sieppas Raphin nii siin alus ku Turtlesit oli niie kepakoiden päällä tasapainottelemassa pimeäässä huoneessa ja yhes välis Mike pistää valot päälle ja sanoo: "Bigaboo! I see you." Suomeks se ei oo nii hyvä mut enkuksi lol
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  ForeverTurtle Ke Maalis 14, 2012 6:02 am

No siinä Heijastuksia Osa 2 videossa;

Don; Haluatteko tietää hauskimman puolen?
Raph; Onko sellainenkin?
Don; No ei haahaahaa-hauskaa mutta ironista. Silppurilla on ollut isompi osa elämässämme kuin tiesimme. Ilman Silppuria me olisimme yhä lemmikki kilpikonnia lasipurkissa!
*Hiljaisuus*
Mikey; Mistä sinä puhut Virtanen?!

Repeen tälle kohdalle aina uudelleen ja uudelleen xd
ForeverTurtle
ForeverTurtle

Nainen Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ke Maalis 14, 2012 6:53 am

ForeverTurtle kirjoitti:No siinä Heijastuksia Osa 2 videossa;

Don; Haluatteko tietää hauskimman puolen?
Raph; Onko sellainenkin?
Don; No ei haahaahaa-hauskaa mutta ironista. Silppurilla on ollut isompi osa elämässämme kuin tiesimme. Ilman Silppuria me olisimme yhä lemmikki kilpikonnia lasipurkissa!
*Hiljaisuus*
Mikey; Mistä sinä puhut Virtanen?!

Repeen tälle kohdalle aina uudelleen ja uudelleen xd
Enkuks toi tosi hauska. "Whatyoutalkingaboutwillis?"
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  Leo-Hyeena Pe Maalis 23, 2012 1:20 pm

Jeps, on niitä hauskoja kohtia, varsinkin se, kun Mikey laulaa siinä yhdessä laulussa! Englanniksi on oikein hauska!
Leo-Hyeena
Leo-Hyeena

Nainen Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 29
Registration date : 11.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  Valkosuklaa La Kesä 23, 2012 6:34 am

Mä tykkäsin siitä kun siinä jaksossa Casey Jones, Casey sanoi: No te kyllä näytättekin vähän samalta ja Mikey siihen: Mutta minä olen kaunein
Valkosuklaa
Valkosuklaa

Nainen Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 27
Registration date : 18.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  .:TMNTGIRL:. La Kesä 23, 2012 10:30 am

BOOYAKASHAAA!!! 8D Koska se on niin lapsellisen hölmön tyhmän ihana. Very Happy
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  Wioly Su Kesä 24, 2012 2:43 am

Se oli joku BttS-jakso,jossa ne menee sinne kyberavaruuteen. Mikey huutaa:"Vimppa sisällä on haiseva örkki!" Very Happy
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  TurtlesPili Ti Heinä 03, 2012 3:29 am

Mun mielestä Mikeyn parhaat replat on jaksossa Roskakuski -S01E09- Kun Mikey sanoo - On siivouspäivä läski, nyt viedään tuhkatkin pesästäsi. On roskakylvyn aika, Haisuli. Ja sitten on vielä Hei jäteaivo, jos olet niin paha kuin miltä haiset niin olemme pulassa Very Happy lol! Sitten on vielä Jaksossa Kultainen kiekko -S02E18- Puhuiko joku piirakasta ? Ja lopussa - En saanut sitä piirakkaa, missä se piirakka oli ??? :DDDDDD lol!
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  TurtlesPili Ti Heinä 03, 2012 3:30 am

Mun mielestä Mikeyn parhaat replat on jaksossa Roskakuski -S01E09- Kun Mikey sanoo - On siivouspäivä läski, nyt viedään tuhkatkin pesästäsi. On roskakylvyn aika, Haisuli. Ja sitten on vielä Hei jäteaivo, jos olet niin paha kuin miltä haiset niin olemme pulassa. Sitten on vielä Jaksossa Kultainen kiekko -S02E18- Puhuiko joku piirakasta ? Ja lopussa - En saanut sitä piirakkaa, missä se piirakka oli ??? :DDDDDD


TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  .:TMNTGIRL:. Pe Heinä 06, 2012 11:47 pm

TurtlesPili kirjoitti:Mun mielestä Mikeyn parhaat replat on jaksossa Roskakuski -S01E09- Kun Mikey sanoo - On siivouspäivä läski, nyt viedään tuhkatkin pesästäsi. On roskakylvyn aika, Haisuli. Ja sitten on vielä Hei jäteaivo, jos olet niin paha kuin miltä haiset niin olemme pulassa. Sitten on vielä Jaksossa Kultainen kiekko -S02E18- Puhuiko joku piirakasta ? Ja lopussa - En saanut sitä piirakkaa, missä se piirakka oli ??? :DDDDDD


Se piirakkakohta on yks parhaista. Very Happy
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  TurtlesPili To Heinä 12, 2012 8:42 am

Mä repesin tossa jaksossa "Joulu-alien" siihen kun Mikey sanoo ihan alussa "Oli Jouluaatto ilta ja hyvin rauhallinen. Tosin poikkeuksena Konnapukki, joka hiki päässä huhki. Rekassaan tuossa mahtavassa olivat kaikkien kilttien lasten lahjat. Silloin pimeydestä päättivät nousta pahat varkaat. Konnapukki parka miten nyt tästä karkaat?" Reps Very Happy
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikeyn paras repla/iskulause.. - Sivu 2 Empty Vs: Mikeyn paras repla/iskulause..

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa