TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onko sua koskaan kiusattu?

+3
JapanGirl1999
Ninjatar
TyynePred
7 posters

Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Onko sua koskaan kiusattu?

Viesti  TyynePred To Tammi 24, 2013 10:57 pm

Joo, vähän synkkempi että vakavempi asia tänne foorumille. Tän toki voi poistaa jos ei ole sopiva tänne :p

Onkos teillä kokemuksia kun sua on kiusattu? Ja mitä mieltä ootte kiusaajista?

Tässäpä yks linkki kiusaamisesta

https://www.youtube.com/watch?v=Y6dueTkXgy0
TyynePred
TyynePred

Nainen Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Onko sua koskaan kiusattu

Viesti  Ninjatar Pe Tammi 25, 2013 8:34 am

No mua on kiusattu ala-asteen lopusta ylä-asteen loppuun. Mul oli yhdes vaiheessa itsetunto niin romuna et sitä olis voinu verrata Leoon jaksossa Silppurin vastaisku Sad

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Vs: Onko sua koskaan kiusattu?

Viesti  TyynePred Pe Tammi 25, 2013 11:48 am

Ninjatar kirjoitti:No mua on kiusattu ala-asteen lopusta ylä-asteen loppuun. Mul oli yhdes vaiheessa itsetunto niin romuna et sitä olis voinu verrata Leoon jaksossa Silppurin vastaisku Sad

Ei yhtään kiva!Sad Mutta onneks se on nyt mennyttä.
Vaikka muistot satuttaa toki vielä varmasti. Kyllä se siitä, muista kiusaajat on heikkoja, mutta sinä vahva!
TyynePred
TyynePred

Nainen Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Vs: Onko sua koskaan kiusattu?

Viesti  JapanGirl1999 Ke Toukokuu 01, 2013 10:25 am

No koska olen hieman... Pyöreä (En ole huippumallivartaloa, mutta en mielestäni nyt niin lihava ole) niin tuntuu että mulle koko ajan puhutaan ja nauretaan selän takana. En ole ihmisistä täysin varma. Kun joku tervehtii en voi olla varma siitä onko hän mukava vai ironinen. Se on vaivannut mua.
Onneksi nämä asiat ovat auttaneet jaksamaan:
1. Mun Bestis. Parempaa kaveria joka ymmärtää saa hakea.
2. Piirtäminen. Mä rakastan sitä. Se auttaa mua unohtamaan pahat tunteet kun pidän unelmastani kiinni. Aion tulla sarjakuvan piirtäjäksi.
3. Tämä foorumi. Tän pitäisi saada palkinto siitä että tää varmaan suomen ainoa forkka jossa ei oo kiusaamista!

No... siinä oli Smile
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Onko sua koskaan kiusattu

Viesti  Ninjatar To Toukokuu 02, 2013 4:43 am

JapanGirl1999 kirjoitti:No koska olen hieman... Pyöreä (En ole huippumallivartaloa, mutta en mielestäni nyt niin lihava ole) niin tuntuu että mulle koko ajan puhutaan ja nauretaan selän takana. En ole ihmisistä täysin varma. Kun joku tervehtii en voi olla varma siitä onko hän mukava vai ironinen. Se on vaivannut mua.
Onneksi nämä asiat ovat auttaneet jaksamaan:
1. Mun Bestis. Parempaa kaveria joka ymmärtää saa hakea.
2. Piirtäminen. Mä rakastan sitä. Se auttaa mua unohtamaan pahat tunteet kun pidän unelmastani kiinni. Aion tulla sarjakuvan piirtäjäksi.
3. Tämä foorumi. Tän pitäisi saada palkinto siitä että tää varmaan suomen ainoa forkka jossa ei oo kiusaamista!

No... siinä oli Smile
Jeah tää foorumi parantaa kummasti mielialaa Very Happy . Tää on kyl tavallaan noloa mut tavallaan oon kans ylpee tästä. Vetäsin kerran koulussa yhtä jätkää päin näköä. Hyvä kaveri oli poissa koulusta, kaks tyttöö syrji ja jätkät ärsytti. Helpostihan siinä katkee pinna

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Vs: Onko sua koskaan kiusattu?

Viesti  memory-leo Pe Toukokuu 10, 2013 12:02 pm

Ninjatar kirjoitti:
JapanGirl1999 kirjoitti:No koska olen hieman... Pyöreä (En ole huippumallivartaloa, mutta en mielestäni nyt niin lihava ole) niin tuntuu että mulle koko ajan puhutaan ja nauretaan selän takana. En ole ihmisistä täysin varma. Kun joku tervehtii en voi olla varma siitä onko hän mukava vai ironinen. Se on vaivannut mua.
Onneksi nämä asiat ovat auttaneet jaksamaan:
1. Mun Bestis. Parempaa kaveria joka ymmärtää saa hakea.
2. Piirtäminen. Mä rakastan sitä. Se auttaa mua unohtamaan pahat tunteet kun pidän unelmastani kiinni. Aion tulla sarjakuvan piirtäjäksi.
3. Tämä foorumi. Tän pitäisi saada palkinto siitä että tää varmaan suomen ainoa forkka jossa ei oo kiusaamista!

No... siinä oli Smile
Jeah tää foorumi parantaa kummasti mielialaa Very Happy . Tää on kyl tavallaan noloa mut tavallaan oon kans ylpee tästä. Vetäsin kerran koulussa yhtä jätkää päin näköä. Hyvä kaveri oli poissa koulusta, kaks tyttöö syrji ja jätkät ärsytti. Helpostihan siinä katkee pinna

Ei sitä kuitenkaan kannata lyödä toisia, vaikka kuinka ärsyttää. Ei niiden sanomisista kannata välittää Smile
memory-leo
memory-leo

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 29
Registration date : 20.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Vs: Onko sua koskaan kiusattu?

Viesti  Wioly Pe Toukokuu 10, 2013 10:14 pm

Täälläkin yks kiusattu. Eskarista vitoseen asti,eli viitisen vuotta kestäny naureskelua ja syrjintää. Olen aivan varma,että jotkut on puhunu miusta pahaa selän takana. Sit oli niitäkin,jotka esittivät kaveria,mutta olivat ihan jotain muuta. Jutun hauskin osa on se,etten koskaan tajunnut sitä kiusaamiseksi,niin tomppeli kuin olinkin. Ja nytten ne kauheet muistot piinaa mua ja pistää mun pään sekasi. .__. jopa uniini ne saatanan paskiaiset (anteeksi kielenkäyttö) tunkeutuvat joskus. 8(

Ninjatar,kyllä miekin oisin turpaan lyöny sitä poikaa tuossa tilanteessa. Tai ehkä en,oon turhan kiltti tollaseen x)
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Vs: Onko sua koskaan kiusattu?

Viesti  JapanGirl1999 La Toukokuu 11, 2013 3:11 am

Ala-asteella muuten oli eräs poika, joka otti niin päähän. Yleensä mä vain laskin sataan ja yritin olla huutamatta. Kerran yhtenä kuviksen tunnilla:
Poika: Ostatko mulle pelipaikkaan (en muista nimeä) lahjan?
Minä: Mietitäänpä... En.
Poika: Ostatko?
Minä: En
Poika: Ostatko?
Minä: En
Poika: Ostatko?
Minä: EN!!!
*Kaikki tuijottaa*
Minä: *facepalm*

No, täähän ei oo varsinaista kiusausta muille kuin mun hermoille.
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Vs: Onko sua koskaan kiusattu?

Viesti  Kharon Su Kesä 09, 2013 11:54 am

meikäläistäkin on aika kiitettävästi kiusattu, on kutsuttu kaikilla "lempinimillä", puhuttu pahaa selän takana, syrjitty ulkonäön perusteella (vaikka en omasta mielestäni miltään hirviöltä näytäkään), jätetty ulkopuolelle porukasta yms. ja en ole kenellekään antanut syytä noihin asioihin, siis aina olen yrittäny kaikille olla mukava mut kai sitten on vaan se joku juttu mikä ajaa ihmiset kiusaamaan toisia, lieneekö kateus vai vaan pelkästään se että ei osata hyväksyä kaikkia ihmisiä sellaisina kuin ovat.

Jättäähän se aina arpensa mutta yritän ajatella asian niin että jollei tuota kiusaamista olisi ollut niin olisinko se ihminen mitä nykypäivänä olen vai olisinko täysin erilainen ja en omistaisi niin ihania kavereita kuin nyt omistan elämässäni. Asioilla on aina kaksi puolta.
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Oletko kiusattu/kiusaaja?

Viesti  Senshitora Pe Elo 09, 2013 8:48 am

Olen kiusattu ala- asteelta asti.. :\'( Tämä kisuaaminen on ollut sellaista, että pilkataan tykkäämisiä, ulkonäköä ja "varastetaan" poikaystävä/ihastus. Sekä väkivaltaa on myöskin! Tätä väkivaltaa esiintyi viimevuonna, mutta toivottavasti se ei enää tulisi voimaan tälle ja tuleville lukuvuosille.. Tätä ulkonäön pilkaamista ei ole tapahtunut viimevuonna, eikä alkuvuodestakaan. Nyt minua sanotaan tosi kauniiksi, söpöksi ja ihanalle tytölle.. Smile Mutta tämä "varastetaan" poikaystävä/ihastus ja pilkataan tykkäämisiä- juttu jatkuu edelleen. Tämä "varastus"- homma on pahin! Minulla oli kerran poikaystävä, mutta muutamat tytöt "varastivat" hänet ittelleen.. :'<
Senshitora
Senshitora

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 28
Registration date : 03.08.2013

http://Senshitora.deviantART.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sua koskaan kiusattu? Empty Vs: Onko sua koskaan kiusattu?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa