TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kenraali Krang

3 posters

Siirry alas

Kenraali Krang Empty Kenraali Krang

Viesti  Griffe Pe Kesä 21, 2013 5:27 am

Miten meiltä on päässy unohtumaan Krang. Tuo kaikkein katalin roisto sitten Ch'rellin. Itse tykkään kovasti tästä IDW:n sarjakuvien Krangista, joka on hieman julmempi tapaus. Tai olihan se ekassa piirretyssäkin, mutta se oli lapsille suunnattu, joten ei voinu olla niin julma mitä nyt sarjakuvissa.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kenraali Krang Empty Kenraali Krang

Viesti  Ninjatar Pe Kesä 21, 2013 11:24 pm

Ai se aivo-otus ulottuvuus-x:stä. Mulle tuli siit ekana mieleen vaaleanpunainen kermavaahto möykky:D. Mä oon kyl aina ymmärtäny et se on jonkin sortin kuningas tai vastaava. Ja joskus nuorempana mä jopa ajattelin ainakin suomenkielisen äänen peruteella et se on nainen ja kuningatarlol

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kenraali Krang Empty Vs: Kenraali Krang

Viesti  Griffe Su Kesä 23, 2013 12:00 am

Sillä on kyllä vähän erikoinen ääni lol Ja eikös suomi dubissa ollu nainen Krangin äänenä.

Ei se kuitenkaa mikää kuningas ole, vaan joku tämmönen johtava sotilaspäällikkö. Sillähän oli oma armeijakin.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kenraali Krang Empty Vs: Kenraali Krang

Viesti  Admin La Elo 17, 2013 1:25 pm

Krang on ihan loistava. Varteen otettava pahis, loistava puhetyyli, oli se sitten enkuksi tai suomeksi ja 80-luvun piirretyssä. Loistava koomiokko kaksikko 80!Silppurin kanssa.
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kenraali Krang Empty Vs: Kenraali Krang

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa