TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Out of Shadows

3 posters

Siirry alas

Out of Shadows Empty Out of Shadows

Viesti  Griffe Ti Tammi 12, 2016 10:31 pm

Nyt ollaan jo 2016 vuoden puolella, eli eipä ole enää kauaa niin päästään näkemään Turtlesleffan jatko-osa. Paljon uusia hahmoja luvassa ja vanhojakin pahiksia. Silppuri palaa takasin, mutta eri näyttelijä, kuten Karai. Bebop ja Rocksteady on mukana ja KRANG!!! O_O Very Happy

Kuinka moni odottaa jo innolla?
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Out of Shadows Empty Out of shadows

Viesti  Ninjatar Ke Tammi 13, 2016 10:23 pm

Kun näin sen trailerin olin et JEEEEEESSSSS cheers cheers cheers cheers !!!!! Dynaaminen töpeksijä duo! Casey Jones! Baxter Stockman! Krang Suspect ?

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Out of Shadows Empty Vs: Out of Shadows

Viesti  lovexxxleonardo Pe Huhti 22, 2016 3:02 am

Vajaa 2 kk leffaan. Mie itte ootan leffaa ihan kympillä, tähän on muutamia syitä.
Casey jones, jota olisin kaivannu jo ekassa on saatu paikalle. Näytteli valinta on ihan ok. Itte on oo arrowta kattonu, joten en sitä kauheesti siihen yhdistä. tiiän kyl, et tää joitain jurppii.
Sitten bebop ja rocksteady. Nää oli aika tuntemattomii pahiksii mulle aijemmin, mut nyt nautin niitten toilailuista ihan täysillä xD
Mut kilpparien takiihan sitä mennään kattoon. Ensimmäisen leffan kohalla totesin, et jos ei kilppareita olis ollut, elokuva olis ollu käsittämättömän huono. Vaikka juoni ei ekassa ollu oikeen paikkapaikoin mistään, niin se, ettää kilpparit oli vaan omia outoja itsiään ja luonteet oli just niitä mitä piti ollakkin niin nautin siitä. Silppurista tuli lähinnä mieleen yli suuri linkkuveitsi.

Uutta leffaa kun menee kans kattoo sillä asenteella, et näkee ainakin kilppareita, casey jonesin sekä bebopin ja rocksteadyn, niin ei haittaa yhtään jos trasformerssit hyökkää xD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Out of Shadows Empty Out of shadows

Viesti  Ninjatar Pe Huhti 22, 2016 8:59 pm

Jos ihan totta puhutaan mulla on suunnitelmia TMNT 2:sen varalle. Et jos se tulee leffaan täällä niin mut löytää lippu jonosta päällään vihreä orava t-paita ja päässä keltainen hiuspanta (jos ei keltaista löydy tyydyn siniseen). Ja jos se ei tule mangun porukat viemään mut Turkuun. Tää leffa on siis ihan pakko nähdä cheers

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Out of Shadows Empty Vs: Out of Shadows

Viesti  Griffe Su Maalis 05, 2017 7:01 pm

Itse vähän petyin leffaan, ainakin Casey oli jotenkin huonosti esitetty leffassa. Ei oikein oma ittensä, mitä sarjakuvissa ja peräti piirretyissä on näkyny. Hahmoja oli vähän turhankin paljon ettei kenellekkään jäänyt oikein mitään isompaa roolia. Silppurikin jäi todella pieneen rooliin, vaikka sinänsä ymmärtää että se oli pääpahiksena ekassa osassa, mutta olisi nyt voinu vähän merkittävämpi rooli olla. Rocksteady ja Bebop tietenkin oli kiva nähdä ja ainakin niistä saatiin jotain hyvääkin irti.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Out of Shadows Empty Out of shadows

Viesti  Ninjatar Su Maalis 05, 2017 10:46 pm

Itse pidin kyseisestä leffasta ja musta hahmoja oli ihan hyvä määrä. Karai oli musta vähän pienemmässä osassa kuin ykkösessä mut siinäkään sen osa kovin kummonen ollut. Casey oli ihan hauska lisäys ja musta sen oman käden tuomarointi oli ihan hyvää kamaa ottaen huomioon et kyseessä on sentään kaveri joka on kans Vihreä nuoli. Baxter oli omalla tavallaan hauska kun se oli yhtä aikaa hullu tiedemies ja täys nörtti. Rocksteady ja Bepop hitsi mä repesin niille joka kerta. Ne oli niin toopeja kuin voi olla. Ja mitä Krangiin tulee herran jestas se oli ruma siis hyvällä tavalla. Mä todella rakastin tätä leffaa Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Out of Shadows Empty Vs: Out of Shadows

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa