TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aina ja ikuisesti

2 posters

Siirry alas

Aina ja ikuisesti Empty Aina ja ikuisesti

Viesti  lovexxxleonardo Pe Huhti 22, 2016 3:18 am

En löytäny vastaavaa aihetta (tai olin sokea), joten luon sen tähän xD

Miten törmäsitten kilppareihin ensimmäisen kerran? Oliko ensikohtaaminen 80-sarjat, figuurien löytäminen kirpparilta, 2003 sarja, leffat, sarjakuvat, uusimman leffan ilmesryminen vai jotain aivan muuta?  Cool

  Oma ensi kohtaaminen oli ollessani neljännellä kun 2003 sarja oli ruvennu pyörii telkkarissa. Sarjasta piti alunperin innostua veljeni, en minä. Olin todennut, että kyllä pikku broidille voi sarjaa nauhottaa, jos se välttämättä haluu. Arvatkaa kumpi siihen hurahti ja kumpi seisoi yläasteen luokkakuvassa sininen otsahuivi päässäxD
  Veljelle ostettiin turtles figuja joista olin aina hyvin kateellin ja kävinkin niitä aina "lainaamassa" xD Myöhemmin ne sittemmin ittelle siirty kun veljen kiinnostus lopahti.     Kultasella VHS kaudella kyl ties mitkä jatkot oli niitä kaikista suosituimpia. Muistan kakarana yksin kotona ollessa katsoneeni aina salaa tietyt jaksot uudestaan ja uudestaan, koska niihin oli niin koukussa xD Säälin niiden kasettien edestakaisin kelattuja nauhoja xD
Tmnt forever xD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Aina ja ikuisesti Empty Aina ja ikuisesti

Viesti  Ninjatar Pe Huhti 22, 2016 8:52 pm

Meikäläinen tutustui kilppareihin kolmannella luokalla kun 2003-sarja alkoi pyöriä TV:ssä. Olin varmaan koko luokan ainoo tyttö joka siihen hurahti ja mua pidetiin sen ansiosta jälkeen jääneenä ja vammasena. Jossain vaiheessa sarja kuitenkin unohtui kunnes kerran kun olimme perheen kanssa Turussa Kodin ykkönen Anttilassa niin pikkuveli löysi jostain ale laarista 80-luvun TMNT-videoita. Me ostetiin Sammakkoiden hyökkäys ja siitä se innostus sitten totaallisesti lähti. Kasarisarja iski muhun kuin sata salamaa. Videovuokraamosta löyty kaikki kolme alkuperäistä TMNT-leffaa jotka meni muhun ku häkä. Siitä lähtien mä oon etsiny käsiini kaikki TMNT-kamat mitä kirppareilta on löytyny, ostanu jokikisen TMNT-lehden ja yrittäny katsoo jokaisen jakson. Viime viikonloppuna kävi aika huippu säkä kun löysin kirpparilta 1993 Suomessa julkaistun mustavalkoisen TMNT-sarjakuva-albumin. Alkuperäistä mustavalokista Mirage matskuu suomeks käännettynä tosin.
TMNT FOREVER Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa