TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

lempi tmnt jakso/ jaksot

+17
ForeverTurtle
TurtlesPili
SAINW
Haru-chan
katjuska xD
.:TMNTGIRL:.
SanZio
Ninjatar
Admin
sankonleo
Mi-Star
UltimateSmirre
Zant
Kharon
Sydän Kilppari
Venus_
lovexxxleonardo
21 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  lovexxxleonardo Su Huhti 05, 2009 8:02 am

mua alko kiinnostaa että mikä on teijän lemppari tmnt jakso/jaksot. haluaisin myös tietää miks ne jaksot on teijän lemppareita, sillä oon huomannu että erillaiset ihmiset iihmiset pitää erillaisista jaksoita.(mitä mä oikeen höpisen, sehän on päivän selvä asia. No, kumminkin.) Mun lempi jaksot on "silppurin vasta isku" ja "tarinoita leosta" oon nähny ne jaksot niin monta kertaa, etten oo ees jaksanu laskea. Mussa taitaa olla hieman sadistin vikaa, silla tykkään niistä jaksoista siksi, että leo hakataan melkein hengiltä ja käy vielä kuoleman rajoilla. Mut mun teatteri ohjaaja sano meille kerran et ihmiset mauttii sellasten näytelmien kattomisesta, missä hahmot joutuvat puhaan. No, ainakin se pätee mun kohalla Smile
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Vieraili Su Huhti 05, 2009 8:11 am

Öö, Niitä on monia mut en muista niitten jaksojen nimiä...


Viimeinen muokkaaja, Dorafello pvm To Huhti 09, 2009 5:17 am, muokattu 1 kertaa

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Venus_ Ke Huhti 08, 2009 7:07 am

Tykkään kans sellasista, jossa hahmot joutuvat pulaan. Kaikki on hyviä, mutta jotenkin tykkään Monster Hunter-jaksosta. Oon kattonu sen tosi monta kertaa ja nauran sille aina. Se on vaan niin hyvä. Very Happy Sitten pidän tästä Lone Raph and Cub-jaksosta. Siinä on jännää, kun Raphael on hetken aikaa sokea. Se vähän harmittaa, että miksei se voinut jäädä pidemmäksi aikaa sokeaksi ja sitten aikojen myötä saanut parannuksen.. Siiiiiitten tykkään Return to New York 1-3 jaksoista. Se taistelu siinä on jännä. Lopussa se menee tyhmäksi, kun Stockman tulee sinne ihme vempeleellään ja pilaa kaiken. Melkein kaikki jaksot mitkä jatkuu jotenkin on ihan hyviä. Sitte ne jaksot on hyviä missä on Triceratonit. Sitten Big Brawl 1-4 on aivan mahtavia! Smile No on ainakin sata muuta hyvää jaksoa, mutta niitä en jaksa kertoa. Erityisesti pidän viidennen kauden Ninja Tribunal-jaksoista.
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Sydän Kilppari Ke Huhti 08, 2009 7:14 am

Sama täällä! Tykkään Silppurin iskee takaisin jaksoista ja Leonb tarinoista.
Kolmoskausikin on hyvä. Kaikki ne alkujaksothan on aika riippuvaisia niistä ekoista, koska ne keskittyy niihin triceratroneihin...
Vitoskausi on ustakin ihan mahtava! Se on niiin ihmellinen juttu. Se on ehkä suosikkini, en tiärä oikeen, kaikki on niin hyviä...
Neloskaudelta Silppurin Vesa jakso on kanssa hyvä, näyttää mitä tapahtuu, kun leo ei ole paikalla. Älkää nyt ajatelko että väitän muita avuttomiksi, mutta kaikki me tiedetään Leo, vai?
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  lovexxxleonardo Ke Huhti 08, 2009 7:50 am

no joo, on vitos kausi ihan hyvä, mut musta siinä on vähän nopee juoni. tarkoitan, että siinä tuotanto kaudessa olisi voinut olla enemmän jaksoja. mut, silti musta parhaat jaksot oli mm. "Demons and Dragons" ja "father and sons" musta ne pikku kilpsut on NIIIIn söpöjä Very Happy
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Kharon La Toukokuu 02, 2009 12:01 am

Kilpparit on tosi söpöjä aivan pikkusina x3. Ne jaksot ovat ehdottomia suosikkejani tietysti, sitten The Golden Puck oli kanssa aika hyvä jakso.
Ja yleensä sellaset jaksot joissa joku sivullinen on sekoilemassa ja samalla aivan vahingossa huomaamattaan mokaa kaiken. The Golden Puckissa oli Casey joka sekoili koko ajan jotain omaa ja turtlesit sai sitten koko ajan olla pelastamassa sitä joka tilanteessa Laughing
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Zant Ke Toukokuu 27, 2009 8:50 am

Sydän Kilppari kirjoitti:Neloskaudelta Silppurin Vesa jakso on kanssa hyvä, näyttää mitä tapahtuu, kun leo ei ole paikalla.
Minä tykkäsin, kun suomiversiossa kilppareiden hajaannuttua Karai antaan käskyn: "Oroku Sakun nimeen. Etsikää heidät!"

Omia lemppareita ovat Suuri taistelu, Paluu New Yorkiin, Roisto on palannut, Ylivertainen ninja, Mestari Yoshin tarina... Varmasti huomaa, että kakkoskausi on lempparini. Monissa jaksoissa on sellaisia "legendaarisiksi" muotoutuneita repliikkejä.
Zant
Zant

Mies Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 30
Registration date : 27.05.2009

https://www.youtube.com/user/TurtleZant

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  lovexxxleonardo Ti Kesä 02, 2009 9:50 am

suomeks: mä rakstan kaikkia niitä jaksoja joissa leolle käy jotain. musta sellasissa jaksoissa tapahtuu jotain mielenkiintosta Smile
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  UltimateSmirre Ti Kesä 23, 2009 3:05 pm

Kas tuossa yksi minun lempi jaksoista, jonka latasin tuonne Rapidshare.com:iin
http://rapidshare.com/files/247641608/TMNT_-___Touch_and_Go__.wmv.html

Jos haluatte ladata sen omalle koneellenne, niin ei muuta kuin siitä sitten lataamaan vaan.
UltimateSmirre
UltimateSmirre

Mies Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 47
Registration date : 16.06.2008

https://www.youtube.com/Ultimatesmirre

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Mi-Star Ti Marras 03, 2009 3:19 pm

Tales of Leo, ehdottomast. Ja sitte on näit lempikohtii ties mistä jaksoista XD
Mi-Star
Mi-Star

Nainen Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 29
Registration date : 03.11.2009

http://Mi-Star.deviantart.com

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  sankonleo Pe Marras 27, 2009 3:09 pm

tales of leo, the lesson ja fathers and sons jaksot
huomasitteko mikä näitä kaikkia yhdistää?
se että kaikissa näissä jaksoissa on kilpparit pienempinä XD
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  lovexxxleonardo La Marras 28, 2009 1:05 am

siks ne jaksot onkin niin ihanii XD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  sankonleo Su Marras 29, 2009 3:00 pm

lovexxxleonardo kirjoitti:siks ne jaksot onkin niin ihanii XD

Tottavie on! rakastan pikkukilppareita!
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  lovexxxleonardo Su Marras 29, 2009 10:16 pm

en ollu varma olisko mun pitäny kirjottaa tää tohon leffa kohtaan, mut tää juttu koskee tätä kohtaa kans, joten sama se.
katoin eilen ton turles forever ja mua alko ärsyttää se ainut asia mikä mua ärsyttää kaikissa tmnt- jaksois ja leffois;
nimittäin se ettää ne menee aina tappeluisssa lujaa persmäkee ja sit tulee sellanen pieni ihme ja pelastaa ne. se alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. sanokaa jos puhun ihan puuta heinää, mut mua harmittaa, kun tmnt:ssä kukaan ei koskaan kuole tai ei tuu ees verta! kun pahiksetkaan ei oikeen taho kuolla.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  sankonleo Ma Marras 30, 2009 4:21 am

no ymmärrettäväähän se on, kun ajattelee että jopa 4 vuotiaat saattaa kattoo sitä, kuvittele ny niiden ilmeitä kun joltakulta lähtee pää irti ja verta vaan lentää XD
tosin toivoisin itekkin jotakin hieman 'verisempää...' *kammottavaa taustamusiikkia*
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Admin Ma Marras 30, 2009 9:10 am

Tuo on muuten totta. Ne taistelut noudattaa samaa kaavaa nykyään. Siinä 1 tuottiksessa ku voittivat silppurin pitkän jorinan ja vaikeuksien jälkeen se vaikutti sillein 'Jumankekka, vähän rajuu', mutta sitten se nousee sieltä päättömänä x'D. Se vielä menee, koska sehän oli robotti, ja kun se TCRI posahti nii siinä aattelee, no nyt se on ihan saletisti kuollu. Se olisi musta ollu hyvä loppu Silppurille. Mutta ei, se nostetaan kuolleesta ku Jeesus Kristus konsanaan mutta vaan nopeemmin ja vaivattomammin. Se tosiaan alkaa pikkasen jurppimaan näissä tulevissa ku Sillpuri silppuri ja vielä Silppuri ja kukaan ei missään välissä kuale tai vastaavaa.
On itse asiassa aika helppo tappaa hahmoja ilman veren lentoa, mutta tää tosiaan ei nyt oikein skulaa.

Vanhoissa jaksoissa se Silppuri oli hyvä, koska sen suunnitelmat Krangin kanssa oli (ainaki minusta) huvittavia ja hauskoja x'D. Ja melköö aina tuli jotain uutta, mutta aina ne turtlessit sitten loppujen lopuksi voitti. Very Happy

Leffassa mua alkoi vähä kismittää se ku se kuuluisa Utrom silppuri otti taas vallan eikä se toiminu Krangin ja vnahan Silppurin kanssa, : ((
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Sydän Kilppari Ma Marras 30, 2009 11:45 am

Admin kirjoitti:Tuo on muuten totta. Ne taistelut noudattaa samaa kaavaa nykyään. Siinä 1 tuottiksessa ku voittivat silppurin pitkän jorinan ja vaikeuksien jälkeen se vaikutti sillein 'Jumankekka, vähän rajuu', mutta sitten se nousee sieltä päättömänä x'D. Se vielä menee, koska sehän oli robotti, ja kun se TCRI posahti nii siinä aattelee, no nyt se on ihan saletisti kuollu. Se olisi musta ollu hyvä loppu Silppurille. Mutta ei, se nostetaan kuolleesta ku Jeesus Kristus konsanaan mutta vaan nopeemmin ja vaivattomammin. Se tosiaan alkaa pikkasen jurppimaan näissä tulevissa ku Sillpuri silppuri ja vielä Silppuri ja kukaan ei missään välissä kuale tai vastaavaa.
On itse asiassa aika helppo tappaa hahmoja ilman veren lentoa, mutta tää tosiaan ei nyt oikein skulaa.

Vanhoissa jaksoissa se Silppuri oli hyvä, koska sen suunnitelmat Krangin kanssa oli (ainaki minusta) huvittavia ja hauskoja x'D. Ja melköö aina tuli jotain uutta, mutta aina ne turtlessit sitten loppujen lopuksi voitti. Very Happy

Leffassa mua alkoi vähä kismittää se ku se kuuluisa Utrom silppuri otti taas vallan eikä se toiminu Krangin ja vnahan Silppurin kanssa, : ((

Olen samaa mieltä Adminin kanssa (repeilin muuten aika paljon, johtuukohan iltaväsymyksestä...)
Sh'rell (tiedän, en osaa kirjoittaa...) on vallanhimoinen pikkupiru, joka elää tuhotakseen utromit. Tämän voimavaran ansiosta hän ei koskaan kuole...XD
Minusta on ihan hyvä asia, että verta ei näytetä, kun kohderyhmä on mitä on...
Minä kun tunnetusti ajattelen ja mietiskelen paljon... XD niin tuli sellainen mieleen, että ovatko Loen katanat vain "blokkausta" varten, kun vaikka se niillä kuinka huitoo...eikö jossain kohtaa pitäöisi tulla verta?
Eikö teräaseella ole juuri tarkoitus saada vastustaja vuotamaan? Välillä tuntuu, että Leo vaan pitää miekkaa kädessään, mutta lyö kuitenkin ihan nyrkillä...XD
Tiedän...A) Ristiriidassa edellisen lausunnon kanssa...
B) Kukaan ei tajua mitään...XD
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Venus_ Ma Marras 30, 2009 12:06 pm

Sydän Kilppari kirjoitti:Minä kun tunnetusti ajattelen ja mietiskelen paljon... XD niin tuli sellainen mieleen, että ovatko Loen katanat vain "blokkausta" varten, kun vaikka se niillä kuinka huitoo...eikö jossain kohtaa pitäöisi tulla verta?
Eikö teräaseella ole juuri tarkoitus saada vastustaja vuotamaan? Välillä tuntuu, että Leo vaan pitää miekkaa kädessään, mutta lyö kuitenkin ihan nyrkillä...XD
Tiedän...A) Ristiriidassa edellisen lausunnon kanssa...
B) Kukaan ei tajua mitään...XD

Hyvä kysymys. Mutta mun mielestä Leo vain puolustaa katanoilla itseään ja kilpikonnat muutenkin vain lyövät kaikki vastustajat tajuttomiksi.. Ainakin sen perusteella, kun jalkaninjat rupee myöhemmin liikkumaan lattialla.
Luulen et tästä sarjasta olis tullut liian raakaa, jos verta näytettäs. Vaikka ne ikivanhat sarjakuvat silloin muinoin olivatkin hyvin verisiä..
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  lovexxxleonardo Ma Marras 30, 2009 10:18 pm

mut voishan ne tehä ees YHEN tmnt leffan tai ees jakson, missä veri ees VÄHÄN lentäis XD
se olis kiva
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Lempi tmnt jaksosi

Viesti  Ninjatar Ma Helmi 22, 2010 10:40 pm

Mun lemppari jakso on täl hetkellä ollu se jakso kun Bishop sieppaa Splinterin. Mä en muista sen jakson nimeä. Mut se on tosi jännä. En vaan tajua miten Bishop selvis siitä kun se lihakoukku iski sen vatsaan

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  SanZio Su Tammi 16, 2011 12:55 pm

Mun lempi jakso on se kun se Drago and daimion poika riehuu aikavaltikan kansas ja tunkee Leonardon Usagin maailmaan 8D
https://www.youtube.com/watch?v=-fJUkGcIeHI
SanZio
SanZio

Nainen Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 28
Registration date : 13.11.2010

http://p1.foorumi.info/dstm/index.php

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ma Tammi 17, 2011 5:21 am

Oon ettiny tota jaksoo.

H*tto ku repesin nähessäni Leon ilmeen sen jälkeen ku se oli menny sinne usagin maailmaan ja Leon nenän eessä oli se "mini" dinosaurus ja Leo kysyy: "Drago..?"
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  lovexxxleonardo Pe Tammi 21, 2011 10:16 am

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oon ettiny tota jaksoo.

H*tto ku repesin nähessäni Leon ilmeen sen jälkeen ku se oli menny sinne usagin maailmaan ja Leon nenän eessä oli se "mini" dinosaurus ja Leo kysyy: "Drago..?"

sama xD
mun oli pakko kattoo se kohta pari kertaa uudestaa. se dino oli nii ihana.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  katjuska xD La Tammi 22, 2011 11:47 am

Noh.. minulla on semmoista kaksi lempijaksoa jonka ekalla paikalla on "same it was never" joka on aivan paras (ei siis siitä että kaikki kuolee siinä jaksossa! vaan siks koska se on vaan niin paras Very Happy )
ja toinen on kultainen kiekko Very Happy paras kohta:

"onko täällä piirakkaa"
"missä piirakka on? kuulin että joku puhui piirakasta?" 8D
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ma Tammi 24, 2011 9:52 pm

katjuska xD kirjoitti:kultainen kiekko Very Happy paras kohta:

"onko täällä piirakkaa"
"missä piirakka on? kuulin että joku puhui piirakasta?" 8D

Sama täytyy kelata aina sitä kattoessa pari kertaa siihen kohtaan. Tosin raskasta on et:
-vanhemmat ei tajuu mikä siin on hauskaa...
-sisko ei tajuu mik siin on hauskaa...
-kaverit ei tajuu mik siin on hauskaa...
Oonko mä meiän lähipiiristä ainut joka osaa nauraa turtlesien (itte asiass tosi) hyville vitseille??? O_O

Tykkään kahesta jaksosta:
The big brawl osa 2 ja Mutantit liikkuvat öisin. Ei yökkö tikahduin nauruun ku turtlesit vaa röyhtäilee :hyper: lol
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

lempi tmnt jakso/ jaksot Empty Vs: lempi tmnt jakso/ jaksot

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa