Mitä jos Raph rakastuis pahikseen
+12
Leo-Hyeena
memory-leo
Ninjaboy
turtlestypy
.:TMNTGIRL:.
Sweetdonnie
SanZio
sankonleo
Admin
Kharon
lovexxxleonardo
Ninjatar
16 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Raphael
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Mä oon pari kertaa tehny seikkailuja joissa Raph joutuu kovan paikan eteen kun veljet ovat vaarassa ja vihollisena on Silppurin oppityttö johon Raph on pihkassa, mut sanokaa vaan jutusta oma mielipiteenne
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Mitä jos Raph rakastuis pahikseen
ja mua sätitiis siitä että rakkaus on tyhmää x)
no, musta se oli ihan sika siistii, vaikka ensin mun pitäis kuvitella rafin rakastuvan xD
no, musta se oli ihan sika siistii, vaikka ensin mun pitäis kuvitella rafin rakastuvan xD
lovexxxleonardo kirjoitti:ja mua sätitiis siitä että rakkaus on tyhmää x)
Ja se on erittäin vaikea kuvitella... miettikää nyt se sydämen muotoinen suklaarasia ja ruusukimppu kädessä, ei oikein sovi kaverin kuvaan x'D.
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Nääh hetero paritukset ei innosta mua...ÄLKÄÄ KÄSITTÄKÖ VÄÄRIN!!
Vierailija- Vierailija
Kharon kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:ja mua sätitiis siitä että rakkaus on tyhmää x)
Ja se on erittäin vaikea kuvitella... miettikää nyt se sydämen muotoinen suklaarasia ja ruusukimppu kädessä, ei oikein sovi kaverin kuvaan x'D.
En mä kyl ihan tota ajatellut. Meinasin et Raph joutuu melkeen aina vaikeuksiin kun se lähtee etsiin Mandya. Ja Mike ainakin vitsailee siitä koko ajan
Oikeen kunnon klisheee~
Rakkaus on syntynyt mutta ihmiset eivät sitä hyväksy.
Kilppari draamaa XD
Rakkaus on syntynyt mutta ihmiset eivät sitä hyväksy.
Kilppari draamaa XD
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
ja onhan raph vanhoissa jaksoissa rakastunut mona lisaan
sankonleo- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 06.03.2009
sankonleo kirjoitti:ja onhan raph vanhoissa jaksoissa rakastunut mona lisaan
mikä se jakso on missä mona lisa esiintyy? haluisin nähä sen.
ja oon kuullu et on sellanenkin jakso mis leollakin olis joku likkakaveri. onks kellään tietoo niist jaksoist?
[quote="Admin"]
Raphael Meets his MAtch on se jakso Missä on Mona
Leon tyttö ystäväksi taas on tullut Lotus Blossom, jaksoista Beware The Lotus ep 46 ja sitten oli toinen
Farewell Lotus Blossom
lovexxxleonardo kirjoitti:sankonleo kirjoitti:ja onhan raph vanhoissa jaksoissa rakastunut mona lisaan
ja oon kuullu et on sellanenkin jakso mis leollakin olis joku likkakaveri. onks kellään tietoo niist jaksoist?
Leon tyttö ystäväksi taas on tullut Lotus Blossom, jaksoista Beware The Lotus ep 46 ja sitten oli toinen
Farewell Lotus Blossom
Admin- Admin
[quote="Admin"]
kiittii xD
Admin kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:sankonleo kirjoitti:ja onhan raph vanhoissa jaksoissa rakastunut mona lisaan
Farewell Lotus Blossom
kiittii xD
Yleensä kun Raph lähteen etsiin Mandyä se joutuu pulaan. Kerran Raph on melkeen kuoli kun Silppuri järjesti sen uhrialttarille. Jos Leo Don ja Mike ei olis ehtiny ajois paikalle Mandy olis iskeny miekan Raphin läpi
Ninjatar kirjoitti:Yleensä kun Raph lähteen etsiin Mandyä se joutuu pulaan. Kerran Raph on melkeen kuoli kun Silppuri järjesti sen uhrialttarille. Jos Leo Don ja Mike ei olis ehtiny ajois paikalle Mandy olis iskeny miekan Raphin läpi
miks mä en tajunnu? kuka ihmeen mandy?
Ninjatar kirjoitti:Yleensä kun Raph lähteen etsiin Mandyä se joutuu pulaan. Kerran Raph on melkeen kuoli kun Silppuri järjesti sen uhrialttarille. Jos Leo Don ja Mike ei olis ehtiny ajois paikalle Mandy olis iskeny miekan Raphin läpi
Olen saatavana palvoja >8D Raakaa lihaaaa!!
Admin- Admin
lovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yleensä kun Raph lähteen etsiin Mandyä se joutuu pulaan. Kerran Raph on melkeen kuoli kun Silppuri järjesti sen uhrialttarille. Jos Leo Don ja Mike ei olis ehtiny ajois paikalle Mandy olis iskeny miekan Raphin läpi
Se on mun oma hahmo. Se on Silppurin oppityttö
Ninjatar kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yleensä kun Raph lähteen etsiin Mandyä se joutuu pulaan. Kerran Raph on melkeen kuoli kun Silppuri järjesti sen uhrialttarille. Jos Leo Don ja Mike ei olis ehtiny ajois paikalle Mandy olis iskeny miekan Raphin läpi
Se on mun oma hahmo. Se on Silppurin oppityttö
ooo xD
nyt ymmärsin ;D
Yhdes toises jutussa Mandy käyttää Raphin rakastumista hyväkseen. Mandy käyttää Baxterin kehittämää hypnoosi huulipunaa ja saa sen avulla Raphin valtaansa. Suomeks siis Mandyn suudeltua Raphia tämä hyökkää Leon, Donin ja Miken kimppuun ja sieppaa Leon
Ninjatar kirjoitti:Yhdes toises jutussa Mandy käyttää Raphin rakastumista hyväkseen. Mandy käyttää Baxterin kehittämää hypnoosi huulipunaa ja saa sen avulla Raphin valtaansa. Suomeks siis Mandyn suudeltua Raphia tämä hyökkää Leon, Donin ja Miken kimppuun ja sieppaa Leon
Tahtoo nähdä tuon jakson 8 DD Jos linkkiä sais
Mutta joo uskoisin Rafin rakastuvan pahikseen ennemmin kuin hyvikseen, vaikka se siihen Mona lisaan retkahtikin vanhoissa :_D Mutta kaikissa minunkin kirotelmissa ja piirustuksissa raf on aina tykästynyt johonkin silppurin apulaiseen tai muuhun semmoseen
Mitä jos Rapj rakastuis pahikseen
Tää hypnoosi huulipuna juttu oli mun oma story. Ja aika raju story onkinSanZio kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yhdes toises jutussa Mandy käyttää Raphin rakastumista hyväkseen. Mandy käyttää Baxterin kehittämää hypnoosi huulipunaa ja saa sen avulla Raphin valtaansa. Suomeks siis Mandyn suudeltua Raphia tämä hyökkää Leon, Donin ja Miken kimppuun ja sieppaa Leon
Mutta joo uskoisin Rafin rakastuvan pahikseen ennemmin kuin hyvikseen, vaikka se siihen Mona lisaan retkahtikin vanhoissa :_D Mutta kaikissa minunkin kirotelmissa ja piirustuksissa raf on aina tykästynyt johonkin silppurin apulaiseen tai muuhun semmoseen
Ninjatar kirjoitti:Tää hypnoosi huulipuna juttu oli mun oma story. Ja aika raju story onkinSanZio kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yhdes toises jutussa Mandy käyttää Raphin rakastumista hyväkseen. Mandy käyttää Baxterin kehittämää hypnoosi huulipunaa ja saa sen avulla Raphin valtaansa. Suomeks siis Mandyn suudeltua Raphia tämä hyökkää Leon, Donin ja Miken kimppuun ja sieppaa Leon
Ficci vai mikä? Tahtoo kuitenkin nahdä!! : D Kuulostaa kivalta
OkeiSanZio kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Tää hypnoosi huulipuna juttu oli mun oma story. Ja aika raju story onkinSanZio kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yhdes toises jutussa Mandy käyttää Raphin rakastumista hyväkseen. Mandy käyttää Baxterin kehittämää hypnoosi huulipunaa ja saa sen avulla Raphin valtaansa. Suomeks siis Mandyn suudeltua Raphia tämä hyökkää Leon, Donin ja Miken kimppuun ja sieppaa Leon
Ficci vai mikä? Tahtoo kuitenkin nahdä!! : D Kuulostaa kivalta
Ninjatar kirjoitti:Yhdes toises jutussa Mandy käyttää Raphin rakastumista hyväkseen. Mandy käyttää Baxterin kehittämää hypnoosi huulipunaa ja saa sen avulla Raphin valtaansa. Suomeks siis Mandyn suudeltua Raphia tämä hyökkää Leon, Donin ja Miken kimppuun ja sieppaa Leon
Trololol, huulipunajuttu kuulsotaa jo Uuno turhapuron yheltä lehevalta : D
Admin- Admin
Mä kyl keksin sen Myrkkymuratista . Siit Batmanin pahistarestaAdmin kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yhdes toises jutussa Mandy käyttää Raphin rakastumista hyväkseen. Mandy käyttää Baxterin kehittämää hypnoosi huulipunaa ja saa sen avulla Raphin valtaansa. Suomeks siis Mandyn suudeltua Raphia tämä hyökkää Leon, Donin ja Miken kimppuun ja sieppaa Leon
Ninjatar kirjoitti:Mä kyl keksin sen Myrkkymuratista . Siit Batmanin pahistarestaAdmin kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yhdes toises jutussa Mandy käyttää Raphin rakastumista hyväkseen. Mandy käyttää Baxterin kehittämää hypnoosi huulipunaa ja saa sen avulla Raphin valtaansa. Suomeks siis Mandyn suudeltua Raphia tämä hyökkää Leon, Donin ja Miken kimppuun ja sieppaa Leon
Oikeastaan se, missä mandy suutelee raphia, on kilppari-roolipeli osiossa. Se ei ole tarina tai ficci...
Lueskelin ihan huvikseni niit... Eikä Raph sieppaa leoa siinä ropessa.
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 21.04.2010
No jos Raph rakastuis pahikseen niin pitäisin entistäkin paremmin t*rpani tukossa
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
sillon pojat laulais raphille kuorossa: " rakastuit sä luuserii..."
Sivu 1 / 2 • 1, 2
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Raphael
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa