Raphin ääninäyttelijät
+8
Kharon
turtlestypy
Ninjaboy
Leo-Hyeena
lovexxxleonardo
Ninjatar
Admin
Griffe
12 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Raphael
Sivu 1 / 1
Raphaelin paras ääninäyttelijä?
Raphin ääninäyttelijät
Toinen samanlainan äänestys, mutta nyt kyseessä Raph. Eli kuka on suosikki ääni Raphin kohdalla.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Vs: Raphin ääninäyttelijät
Musta se eka, eli 80 luvun ääni on paras koska se on vaan jotenkin...hulvaton XDD
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Raphin ääninäyttelijät
Kuten mä Donissakin sanoin TMNT 4 on mun lemppari
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
raphin ekan ja tokan kauden suomen kielinen ääninäyttelijä on kuollu pitkän sairastelun takia xC
Rauha hänelle...
Rauha hänelle...
lovexxxleonardo kirjoitti:raphin ekan ja tokan kauden suomen kielinen ääninäyttelijä on kuollu pitkän sairastelun takia xC
Rauha hänelle...
Ai se Virta/Virtanen?
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
Leo-Hyeena kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:raphin ekan ja tokan kauden suomen kielinen ääninäyttelijä on kuollu pitkän sairastelun takia xC
Rauha hänelle...
Ai se Virta/Virtanen?
Just hän. Tuntuu jotenkin harmilliselta, kun ei enää kuule sen ääntä joissain uusissa dubeissa enää. :< Tosin sitten aina hymyilyttää kun sisko pelaa jotain peliä, jossa kyseisen henkilön ääni kuuluu ja sisko repee *tusti. Mutta minä en tajua, mitä hauskaa sen äänessä on... onhan se ihan jännä, mutta silti...
Ninjaboy- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 18.02.2011
Ninjaboy kirjoitti:Leo-Hyeena kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:raphin ekan ja tokan kauden suomen kielinen ääninäyttelijä on kuollu pitkän sairastelun takia xC
Rauha hänelle...
Ai se Virta/Virtanen?
Just hän. Tuntuu jotenkin harmilliselta, kun ei enää kuule sen ääntä joissain uusissa dubeissa enää. :< Tosin sitten aina hymyilyttää kun sisko pelaa jotain peliä, jossa kyseisen henkilön ääni kuuluu ja sisko repee *tusti. Mutta minä en tajua, mitä hauskaa sen äänessä on... onhan se ihan jännä, mutta silti...
Jokainen ihminen on erilainen. Minäkin tyksin kyseisestä ääninäyttelijästä, koska sen äänestä tulee hirveet nostalgiat mieleen. Se on hieman yksityisasioitani, mutta kaiketi te ymmärrätte. Minä ainakin tulen kaipaamaan tätä henkilöä.
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Registration date : 27.10.2009
R.I.P Pauli Virta
Harmi kun hyvä ääninäyttelijä meni kuolemaan
Harmi kun hyvä ääninäyttelijä meni kuolemaan
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Raphin ääninäyttelijät
Rauha Raphin äänelle
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ei tulla kuulemaan sitä enää..
Ninjaboy- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 18.02.2011
syvät osanotot myös minulta, rest in peace, Raph-saman ääni...
memory-leo- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 30
Registration date : 20.07.2010
memory-leo kirjoitti:syvät osanotot myös minulta, rest in peace, Raph-saman ääni...
samoin.. Raphael-sama!! X___X
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 21.04.2010
MITÄÄÄ!??
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
2003-sarjan linjalla jatketaan, joten ääneni menee ehdottomasti Frank Franksonille.
Suomenkielisistä ääninäyttelijöistä paras oli Pauli Virta. Sain just tänään Silppurin vesa -DVD-boksin, joka on siis mulle ensimmäinen, jossa ovat nämä uudet näyttelijät. Ja sori nyt vaan, mutta Pasi Ruohosen ääni saa Rafin kuulostamaan valittavalta pikkukakaralta... muiden äänenvaihdokset onneksi toimivat. Markus Blom on mun mielestä Leon todellinen ääni, ja Mikeyn ja Donin uudet äänet kuulostavat musta samalta kuin vanhatkin, joten eroa ei edes huomaa...
Suomenkielisistä ääninäyttelijöistä paras oli Pauli Virta. Sain just tänään Silppurin vesa -DVD-boksin, joka on siis mulle ensimmäinen, jossa ovat nämä uudet näyttelijät. Ja sori nyt vaan, mutta Pasi Ruohosen ääni saa Rafin kuulostamaan valittavalta pikkukakaralta... muiden äänenvaihdokset onneksi toimivat. Markus Blom on mun mielestä Leon todellinen ääni, ja Mikeyn ja Donin uudet äänet kuulostavat musta samalta kuin vanhatkin, joten eroa ei edes huomaa...
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:2003-sarjan linjalla jatketaan, joten ääneni menee ehdottomasti Frank Franksonille.
Joo en mäkää huomaa eroo 3-4.kauden jaksoissa Mikeyn ja Donin äänessä. Leo on pikkasen erillainen ja Raph on sairaasti muuttunut mä tykkäsin enemmän pauli virran äänestä koska siinä oli enemmän vihaa tai silleen muttei tossa pasi huorosen äänessä oo moittimista
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Raphael
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa