Kilppareiden ihastukset?
+7
memory-leo
ForeverTurtle
Wioly
.:TMNTGIRL:.
Ninjatar
TMNT 4 ever!
Haru-chan
11 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Kilppareiden ihastukset?
ÖÖÖÖM.. Pää lyö tyhjää, mut aattelin mieki alottaa topicin.. :hyper:
Eli siis Donin, Mikeyn, Raphin ja Leon ihastumiset... miettii* o_0
No Donilla näytti olevan säpinää tai jotain frendi-ihastus pohjasta se Angelin kanssa,
Leo ja Karai ois hyvä pari.. miksei?? Mitä nyt sattuvat olemaan toistensa vihollisia, mut
välistä näyttää siltä että Karai tahtois auttaa kilppareita, mut velvotteet estää..
Mikeysta ja Raphista en tiiä.. Onko niillä edes ollut mitään sen erikoisempaa...
Mut noi ainakin tuli mieleen, vaikka kai se oli ollu enemmän kaveripohjasta mut silti..
Siinä vanhemmassa versiossa ne kaikki (jopa Tikku..) näytti olevan pihkassa Aipriliin,
ja leffassa kans.. Mitä nyt Mikeylla oli siinä vanhemmassa sarjassa juttua sen neutriino-tytön kanssa ja 3 leffassa sen Mitsun kaa.. Mut kertokaa ihmeessä jos joitain parituksia tuleepi mielee!!!
Eli siis Donin, Mikeyn, Raphin ja Leon ihastumiset... miettii* o_0
No Donilla näytti olevan säpinää tai jotain frendi-ihastus pohjasta se Angelin kanssa,
Leo ja Karai ois hyvä pari.. miksei?? Mitä nyt sattuvat olemaan toistensa vihollisia, mut
välistä näyttää siltä että Karai tahtois auttaa kilppareita, mut velvotteet estää..
Mikeysta ja Raphista en tiiä.. Onko niillä edes ollut mitään sen erikoisempaa...
Mut noi ainakin tuli mieleen, vaikka kai se oli ollu enemmän kaveripohjasta mut silti..
Siinä vanhemmassa versiossa ne kaikki (jopa Tikku..) näytti olevan pihkassa Aipriliin,
ja leffassa kans.. Mitä nyt Mikeylla oli siinä vanhemmassa sarjassa juttua sen neutriino-tytön kanssa ja 3 leffassa sen Mitsun kaa.. Mut kertokaa ihmeessä jos joitain parituksia tuleepi mielee!!!
Haru-chan- Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 26
Registration date : 17.02.2011
Vs: Kilppareiden ihastukset?
No eka tulee mieleen siitä vanhemmasta piirretystä mun ehdoton inhokki eli Raph ja se Mona Lisa-heppu.... Mä en vaan tykkää siitä!
(Ja sillä, et olisin kateellinen ei siis oo mitään tekemistä asian kanssa... ei... noup... ei yhtään *heittää Monan kuvaa tikalla* :enkeli: )
(Ja sillä, et olisin kateellinen ei siis oo mitään tekemistä asian kanssa... ei... noup... ei yhtään *heittää Monan kuvaa tikalla* :enkeli: )
TMNT 4 ever!- Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 29
Registration date : 08.10.2009
TMNT 4 ever! kirjoitti:No eka tulee mieleen siitä vanhemmasta piirretystä mun ehdoton inhokki eli Raph ja se Mona Lisa-heppu.... Mä en vaan tykkää siitä!
E..ei tietenkään. XDDD Muakin näin miespuolisena henkilönä se tyttö vähän.. No en taho niitä kahta yhteen...
Kilppareiden ihastukset
Vaikka Mandy on vaan mun oma hahmo niin musta se sopis Raphille vaik se onkin Silppurin oppityttö, kylmä ja vaarallinen tappokone . Vai mitä itse sanotte
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Tykkään! Tykkään!Ninjatar kirjoitti:Vaikka Mandy on vaan mun oma hahmo niin musta se sopis Raphille vaik se onkin Silppurin oppityttö, kylmä ja vaarallinen tappokone . Vai mitä itse sanotte
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Kylläh..
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Tykkään! Tykkään!Ninjatar kirjoitti:Vaikka Mandy on vaan mun oma hahmo niin musta se sopis Raphille vaik se onkin Silppurin oppityttö, kylmä ja vaarallinen tappokone . Vai mitä itse sanotte
Toimii. ^^
Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Meikä sanoo sitä iso-broidiksi.. lol
Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Pikkusena mä sanoin Raphii siks "isoksi punaseksi" XDDD
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
XDDDDDDD* NYT EI HE*VETTI!!! lol lol lol
Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
XDDDDDDD* NYT EI HE*VETTI!!! lol lol lol
Päivän naurut! Ei villaturpa sentää 8DDD ROFL
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
No hei mä sanoin Raphia PUNAHILKAKSI XD
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
ForeverTurtle kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Soittakaa ambulanssi. Taisin kuolla nauruun 8D
Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Nii taitaisi kyl kuolla sekin, joka olis sillä hetkel siel 112 puhelin vastaamossa töissä ku selittäisin sil tilanteen et "Joo tilaisin ambulanssin ku yks kaveri tossa meinaa kuolla nauruun ku kuuli et sanoin Raphaelia pienenä Punahilkaksi" XD
ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Nii taitaisi kyl kuolla sekin, joka olis sillä hetkel siel 112 puhelin vastaamossa töissä ku selittäisin sil tilanteen et "Joo tilaisin ambulanssin ku yks kaveri tossa meinaa kuolla nauruun ku kuuli et sanoin Raphaelia pienenä Punahilkaksi" XD
Epidemia! Evakuoikaa kaikki! lol
Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Buahhahhaa, nauratan kaikki ihmiset henkihieveriin ja valloitan maailman
ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Sehän on itsestäänselvää
memory-leo- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 30
Registration date : 20.07.2010
memory-leo kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Sehän on itsestäänselvää
Jeah >3
Kilppareiden ihastukset
TottaForeverTurtle kirjoitti:memory-leo kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Sehän on itsestäänselvää
Jeah >3
Ninjatar kirjoitti:TottaForeverTurtle kirjoitti:memory-leo kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Haru-chan kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joskus tuli nähtyy unta et Raph ihastu muhun *kattelee muuallepäin* Mut sorg. Et oo ainut jonka hahmo on Raphin kaa. Miun hahmo Rikki (ei rikkihappo) on raphin kaa, tai ei siis vielä, mut tulee olemaan.
Sehän on itsestäänselvää
Jeah >3
AHAHAHAAHHAHA! Itekki sain päivän naurut! xD
Punahilkka, söpöä!
Miettisin vaan Raphin ilmeen, kun sitä sanois punahilkaks. Meniskö ihan punaseks, vai oisko kurkkussa kiinni? :hyper:
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013
Kilpikkonna veljesten ihastumiset
No asia on yksinkertainen: Raphael ja Leonardo ihastuu minuun ja Michelangelo ja Donatello Aprilliin! No ei vaines! x'D
Mutt' ois kivaa, jos TMNT- hahmot olisivat oikeasti olemassa ja ne (varsinkin Leonardo ja Raphael) ihastuisivat minuun... <3 ;3
Mutta jos itte keksimä hahmoni, eli Ida olisi TMNT- ohjelmissa mukana, ei kestäisi kuin pari päivää, niin he seurustelisivat (Raphael ja Leonardo seurustelisi niiko Idan kanssa).. :3 Ilman keksimää hahmoani, Leonardo menisi Karaille. Raphael menisi Mona Lisan luo. Donatello menisi Aprilin luo. Michelangelo menisi Angelin tai Aprilin mukaan.. ;D Menisiköhän tämä näin? ;o Varmasti! xD
Mutt' ois kivaa, jos TMNT- hahmot olisivat oikeasti olemassa ja ne (varsinkin Leonardo ja Raphael) ihastuisivat minuun... <3 ;3
Mutta jos itte keksimä hahmoni, eli Ida olisi TMNT- ohjelmissa mukana, ei kestäisi kuin pari päivää, niin he seurustelisivat (Raphael ja Leonardo seurustelisi niiko Idan kanssa).. :3 Ilman keksimää hahmoani, Leonardo menisi Karaille. Raphael menisi Mona Lisan luo. Donatello menisi Aprilin luo. Michelangelo menisi Angelin tai Aprilin mukaan.. ;D Menisiköhän tämä näin? ;o Varmasti! xD
XDDDD Muiden raph selitykset... En ite oo sanonu raphii mikskään erityiseks mut joo... Mun mielestä leo ja karai sopis aika hyvin yhteen (kade) ja siinä 2012 jutussahan leo on siihen pihkassa!!!! ja samoi donny ja April... Mut jooo lol
DJ turtle- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014
tai sit toinen vaihtoehto ois et leo tykkäis musta... lol :O :<3:
DJ turtle- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014
TMNT ihastukset
Ite kans tykkään Leo X Karai jutustaDJ turtle kirjoitti:XDDDD Muiden raph selitykset... En ite oo sanonu raphii mikskään erityiseks mut joo... Mun mielestä leo ja karai sopis aika hyvin yhteen (kade) ja siinä 2012 jutussahan leo on siihen pihkassa!!!! ja samoi donny ja April... Mut jooo lol
Ninjatar kirjoitti:Ite kans tykkään Leo X Karai jutustaDJ turtle kirjoitti:XDDDD Muiden raph selitykset... En ite oo sanonu raphii mikskään erityiseks mut joo... Mun mielestä leo ja karai sopis aika hyvin yhteen (kade) ja siinä 2012 jutussahan leo on siihen pihkassa!!!! ja samoi donny ja April... Mut jooo lol
Nehän on siinä 2012 sarjassa tavallaan sisaruksii.......................
TMNTfani!- Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 24
Registration date : 16.10.2013
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa