Oudoimmat luulemiset ja tajuamiset
+12
TurtlesPili
memory-leo
Ninjaboy94
Valkosuklaa
ForeverTurtle
Wioly
turtlestypy
Ninjaboy
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Ninjatar
Sweetdonnie
16 posters
Sivu 1 / 1
Tänne vaan kertomaan, mitä olet itse, tai mitä joku tuttusi/kaverisi on luullut pienenä tai joskus, ja mitä täysin arkisia asioita olet vasta tajunnut.
Itse en vielä jonkun aikaa sitten tiennyt, että kaikki naudat ovat naaraspuolisia ja sonnit ovat uroksia. Nyt sitten mietityttää, että jos lammas -> pässi ja uuhi, hevonen -> ori ja tamma jne., niin mitä kana ja kukko ovat?
Itse en vielä jonkun aikaa sitten tiennyt, että kaikki naudat ovat naaraspuolisia ja sonnit ovat uroksia. Nyt sitten mietityttää, että jos lammas -> pässi ja uuhi, hevonen -> ori ja tamma jne., niin mitä kana ja kukko ovat?
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 29
Registration date : 21.04.2010
Joskus pienenä mä luulin joskus öisin et yks batroisto muistaaksen Pakkasherra tulis mun huoneeseen ja jäädyttäis mut sänkyyn. Ja nykyään se kuuluu mun suosikki pahiksiin batlistalla. Aika hulluu eiks XD
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Oudoimmat luulemiset ja tajuamiset
Opin vast 2 kk sit lausuu "languages"-sanan oikein. XD
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
- Jos syö omenansiemenen alkaa omenapuu kasvamaan mahassa.
- Joku pieni ukko säätelee liikennevaloja niiden pönttöjen sisällä, painaa välillä punaista ja välillä vihreää ja oranssia.
- Hampaat eivät ikinä hajoa - toisin tuli todistetuksi, kun menin puremaan lähteneen maitohampaan halki.
ja...oli niitä jotain muitakin, editoin ku muistan
- Joku pieni ukko säätelee liikennevaloja niiden pönttöjen sisällä, painaa välillä punaista ja välillä vihreää ja oranssia.
- Hampaat eivät ikinä hajoa - toisin tuli todistetuksi, kun menin puremaan lähteneen maitohampaan halki.
ja...oli niitä jotain muitakin, editoin ku muistan
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
Ajattelin pienenä että maailma oli ennen mustavalkoinen, ja värit keksittiin sitten myöhemmin.
Ninjaboy- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 18.02.2011
Itselleni tulee vain mieleen että luulin/väitin pienempänä että "tytöilläkin on munat", kuten pojilla, mutta että ne ovat vain piilossa kun muuten tytöt olisi yhtä tyhmiä kuin pojat. Taisin oikeasti luulla näin jonkin aikaa, ja suutuin kun sain kuulla että totuus oli toinen.
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Registration date : 27.10.2009
Yhdessä TMNT-alkutunnarissa laulettiin "Donatello jengin aivot on" nii minä luulin et se on "Donatello jengin aivoton". Ja mä jopa lauloin noin :P
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Wioly kirjoitti:Yhdessä TMNT-alkutunnarissa laulettiin "Donatello jengin aivot on" nii minä luulin et se on "Donatello jengin aivoton". Ja mä jopa lauloin noin :P
minäkin olen kerran kuullut noin XD
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Registration date : 27.10.2009
Noh, pienenä mä olen mm. luullut, että pilviä voi hakea taivaalta tikapuita pitkin ja että niistä tehdään hattaraa. Ja mä olen myös lausunut sanan 'presidentti' 'resipenttinä', joten sana expertti tarkoitti mun kielellä entistä presidenttiä 8D Ja sanottakoot, että Raph oli mulle punahilkka. Plus sain tietää vasta pari kuukautta sitten, etteivät mopo ja moottoripyörä ole sama asia xD Ja mun mielestä mörköjä oli kaikkialla: sängyn alla, kaapissa, huoneen nurkassa, vessan pöntössä...Ihan joka paikassa xD (tästä syystä pienenä mieluummin pissasin yöllä sänkyyn kuin hiivin pimeässä vessaan)
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Mä luulin että maailma oli ennen mustavalkoinen ja että taivaaseen pääsee jos on tarpeeksi pitkät tikapuut. Ja että enkelit kurkkii pilvien reunalta meitä. En saanut aiemmin selvää mitä siinä TMNT tunnarissa laulettiin, kun tuli ne kohdat joissa sanottiin mm. Donatello jengin aivot on, en saanut niistä mitään selvää. Sitten luulin että avaruus on sen värinen niin kuin taivas ja että sen raja liikkuu aina eteenpäin jossakin tosi kaukana.
Valkosuklaa- Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 28
Registration date : 18.06.2012
Ite oon luullu mm. että dinosauruksia on olemassa, ne valkosessa muovissa olevat paalit on dinosauruksenmunia..
Ninjaboy94- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.05.2012
Itse iiihan kakarana luulin kuuta todellakin juustoksi ja hmm.. luulin smurffien oikeasti olevan olemassa.
Ja aina ala-astella kaikki 6.-9.lklaiset olivat niin isoja ja vanhoja. Nyt sen ikäisenä on todellakin ihmetellyt, että miksi ihmeessä ihaili niitä isompia. Ei todellakaan ole mitenkään ihmeellinen olo? :P
Ja aina ala-astella kaikki 6.-9.lklaiset olivat niin isoja ja vanhoja. Nyt sen ikäisenä on todellakin ihmetellyt, että miksi ihmeessä ihaili niitä isompia. Ei todellakaan ole mitenkään ihmeellinen olo? :P
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 21.04.2010
Mullon kans ollu toi vika. .D siihen aikaan ne oli vaan niin.. übereita. Nykyään naureskelee.
Ainii ja kaikki hauskat taruolennot oli olemassa! Varmasti! (vieläki HALUAN uskoa niin...)
Ainii ja kaikki hauskat taruolennot oli olemassa! Varmasti! (vieläki HALUAN uskoa niin...)
memory-leo- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 30
Registration date : 20.07.2010
Mä luulin pienempänä että ne valkoset heinäpaalit on lampaita
Sitten luulin kun katoin Muumeja että ne ääninäyttelijät oli saman ikäisiä kun ne muumit eli 10-20 vuotiaita ja sitten ne vanhemmat oli sitten parikymmentä vuotta vanhempia. Katoin eräänä päivänä wikipediasta että pikku myyn näyttelijä on 70+
Sitten luulin kun katoin Muumeja että ne ääninäyttelijät oli saman ikäisiä kun ne muumit eli 10-20 vuotiaita ja sitten ne vanhemmat oli sitten parikymmentä vuotta vanhempia. Katoin eräänä päivänä wikipediasta että pikku myyn näyttelijä on 70+
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
No, tää ei oo mulla oudointa mutta jonnekin tää on laitettava:
Kun mä näin ekaa kertaa 1980 sarjan tikun mä luulin sitä oravaks.
Kun mä näin ekaa kertaa 1980 sarjan tikun mä luulin sitä oravaks.
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 25
Registration date : 13.08.2012
Luulin joskus pienenä, että jos ei usko jumalaan,
joutuu helvetiin ja saatana riivaa sua...
Nykysin nauran tolle, mitä pentuna uskoin XDXD
joutuu helvetiin ja saatana riivaa sua...
Nykysin nauran tolle, mitä pentuna uskoin XDXD
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Registration date : 17.01.2013
Sitä ei koskaan tiedä
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Griffe kirjoitti:Sitä ei koskaan tiedä
Kun miettii että kuka on keksiny sen helvetin ja saatanan,
niin uskovaiset sen keksi, ja pelotteli ihmisiä sillä tavallaan liittymään kirkkoon.
Ja jos et liittyny sut saatettiin tappaa "saatanan kätyrinä".
Kyllä on vähän kussu tuo keskiaika.
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Registration date : 17.01.2013
Reps reps reps!!!!!!! No pienempänä sanoin kaupunkia gaupunkiks ja sit en saanu tmnt tunnarista mitään selvää
DJ turtle- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa