TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

+2
.:TMNTGIRL:.
Ninjatar
6 posters

Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Ninjatar Ma Maalis 12, 2012 6:33 am

Mulle tapahtu yks kesä aika hauska juttu. Kun mun ädin serkun veli meni naimisiin niin oli aika kuuma kesä päivä. Mä, mun pikkuveli ja meidän pikkuserkut ei oikeen syömisen jälkeen keksitty mitä tehtäis mut sit meil välähti et leikitään kilppareita. Siin juhlapaikan lähellä oli pieni metsikkö. Mun suosikki oli sillon Don joten mä etsin tukevimman näköisen kepin ja aloin heilutella sitä kuin se ois bo-sauva. Me oltiin niin actionissa et hoksattiin mun iskä vasta kun se oli tuijottanu et miks ihmeessä mä huidon kepin kanssa mekossa. Aika hoopoa myönnän. Mut kertokaa omat kokemuksenne Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Vs: Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Maalis 13, 2012 5:00 am

Mä olin just Helsingis ja tulin sirkus Finlandiast. Sit ku kello oli jo melkee kakstoist yöl, niin mun äiti melkee huutaa: "Kato mitä sielt tulee!!!"
Mä katon oikeelle ja siel tuli tyyppejä turtles-puvuis. Siin oli Leo, Raph, Don, Mike, April, Casey ja vanha Silppuri. Vitsi ne oli siistei. Yhen sottasen kuvankin sain näpättyä. En sillo kehdannu kysyy niilt et saisinko ottaa kunnon kuvan, se kaduttaa mua nykyään.....
tos se kuvan linkki:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.254515797901791.61937.100000301183817&type=3#!/photo.php?fbid=270751876278183&set=a.254515797901791.61937.100000301183817&type=3&theater
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Ninjatar Ti Maalis 13, 2012 6:34 am

Kuva varmaan tosi hauska mut vahinko kun se ei näy Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Vs: Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Maalis 13, 2012 8:16 am

Ninjatar kirjoitti:Kuva varmaan tosi hauska mut vahinko kun se ei näy Smile
Mä katon pystynks lataa sen mun galleriaan tääl
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Ninjatar Ke Maalis 14, 2012 6:05 am

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:Kuva varmaan tosi hauska mut vahinko kun se ei näy Smile
Mä katon pystynks lataa sen mun galleriaan tääl
Selvä juttu Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Vs: Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  JapanGirl1999 Su Loka 14, 2012 8:54 am

No, kun mä kerran kuvittelin taistelevani Silppurin kanssa niin porukat katto vähän että mitä mä oikein heilun Very Happy
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Vs: Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Tmnt La Elo 30, 2014 11:46 am

Joo kaksi

1. tapahtu ehkä kaks kolme vuotta sitten ku olin alakuolussa. Meidän luokassa puhuttiin jostain en muista ja sit yhtäkkii meijän ope (Mikko Kyrö) sano et eiks tmnt:ssä niitten kkilppareitten nimet tuu renessanssista. tai jotain sinne päin sit meijän luokka laiset rupestuoettelee niien nimet, mutta ne sano Raphia Rafaelloks. Fut. j atietenkin mä luettein ne päässä Smile

2. tapahtu ehkä viikko sitte ku meijän äikän ope puhu jotain arvostelusta nii se repäs lehen missä oli leffoja siinä oli kaks jotain outoo leffaa ja TMNT 2014 leffan kuva ja alla luki: steroidikilpparit. (kuvassa oli Mikey)
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Vs: Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Purplecat702 La Elo 30, 2014 1:38 pm

Tää tapahtu eilen Very Happy Olin ostanu sen uuden Apulanta-kirjan ja luin sitä. Sit siel luki et niiden ekalla keikalla ne oli soittanu TMNT tunnaria :3 Seuraava asia minkä tein oli että ilmoitin Redcat702:helle siitä XD
Purplecat702
Purplecat702

Mies Viestien lukumäärä : 100
Ikä : 24
Registration date : 27.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Onko sinulle tapahtunut jotain hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Ninjatar La Elo 30, 2014 10:22 pm

Purplecat702 kirjoitti:Tää tapahtu eilen Very Happy Olin ostanu sen uuden Apulanta-kirjan ja luin sitä. Sit siel luki et niiden ekalla keikalla ne oli soittanu TMNT tunnaria :3 Seuraava asia minkä tein oli että ilmoitin Redcat702:helle siitä XD
Kasari, next mutation vai 2003 sarjan Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Vs: Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Purplecat702 Su Elo 31, 2014 1:25 am

Ninjatar kirjoitti:
Purplecat702 kirjoitti:Tää tapahtu eilen Very Happy Olin ostanu sen uuden Apulanta-kirjan ja luin sitä. Sit siel luki et niiden ekalla keikalla ne oli soittanu TMNT tunnaria :3 Seuraava asia minkä tein oli että ilmoitin Redcat702:helle siitä XD
Kasari, next mutation vai 2003 sarjan Very Happy
Uskoisin et kasari koska sillo ei ees ollu 2003 sarjaa Very Happy
Purplecat702
Purplecat702

Mies Viestien lukumäärä : 100
Ikä : 24
Registration date : 27.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Onko sinulle tapahtunut jotain hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Ninjatar Su Elo 31, 2014 9:02 pm

Purplecat702 kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
Purplecat702 kirjoitti:Tää tapahtu eilen Very Happy Olin ostanu sen uuden Apulanta-kirjan ja luin sitä. Sit siel luki et niiden ekalla keikalla ne oli soittanu TMNT tunnaria :3 Seuraava asia minkä tein oli että ilmoitin Redcat702:helle siitä XD
Kasari, next mutation vai 2003 sarjan Very Happy
Uskoisin et kasari koska sillo ei ees ollu 2003 sarjaa Very Happy
Ai okei Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Vs: Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  DJ turtle To Joulu 18, 2014 10:08 pm

No eipä mulle nyt mitään ihmeellistä oo sattunu. Paitsi sillon ala-asteella yks ääliö poika härnäs mua mun netissä olevista tmmt-videosita :-(

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Onko sinulle tapahtunut jotain hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Ninjatar To Joulu 18, 2014 10:25 pm

DJ turtle kirjoitti:No eipä mulle nyt mitään ihmeellistä oo sattunu. Paitsi sillon ala-asteella yks ääliö poika härnäs mua mun netissä olevista tmmt-videosita :-(
Ärsytävää Sad

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen Empty Vs: Onko sinulle tapahtunut mitään hupaisaa TMNT:hen liittyen

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa