Michela Bay ja elokuvat
+4
.:TMNTGIRL:.
Ninjatar
ForeverTurtle
Admin
8 posters
Sivu 1 / 1
Michela Bay ja elokuvat
Sellasta juttua olisi nyt liikeellä että Micheal Bay on nyt päätänyt että hänpä tekee Turtles elokuvan....Ainoa vaan että hän aikoo muuttaa kilpikonnat alieneiksi.
Kyllä. Ja hän on sata varma tästä asiasta. Hän haluaa ne alieneiksi...
Mitäpä mieltä sitä tästä ollaan?
Omasta puolestani hänen leffansa ei ollut mitään suosikkejani jo kun teki Transformers leffat. Tuo ei auta yhtään saamaan parempaa kuvaa hänestä...Ei. Sitten. Yhtään.....
Kyllä. Ja hän on sata varma tästä asiasta. Hän haluaa ne alieneiksi...
Mitäpä mieltä sitä tästä ollaan?
Omasta puolestani hänen leffansa ei ollut mitään suosikkejani jo kun teki Transformers leffat. Tuo ei auta yhtään saamaan parempaa kuvaa hänestä...Ei. Sitten. Yhtään.....
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Vs: Michela Bay ja elokuvat
Alieneiks!? Muuttais samalla vaikka Tikun hamsteriks. Ei meidän turtleseja saa muuttaa miksikään pieniksi vihreiksi miehiksi! D<
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Michela Bay ja elokuvat
TMNT: stä marssilaisia? Ei ikinä! Jos se hyypiö rupeaa uusimaan kilppareiden alkutarinaa niin saman tien painua Cybertronille tai sille mitä siit on jäljellä Transformers 3 jäljiltä! >
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Itte yhen kaverini kanssa niit Transformers leffoja rakastetaan mut nyt nää alien- ja avaruusjutut menee vähä överiks, eikä vaa vähän! No toivotaan et vaik meiä suosikkipojat täs tulevas leffasa on alieneit, nii juoni ois hyvä. Itte meen ton leffan kattoo sit ku se tulee tänne pohjoseen.
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
ForeverTurtle kirjoitti:Ei meidän turtleseja saa muuttaa miksikään pieniksi vihreiksi miehiksi! D<
eiks ne jo ole? :'D
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Micheal Bay ja leffat
Ei ne on kilpikonniaAdmin kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Ei meidän turtleseja saa muuttaa miksikään pieniksi vihreiksi miehiksi! D<
Admin kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Ei meidän turtleseja saa muuttaa miksikään pieniksi vihreiksi miehiksi! D<
On ne tavallaan, muttei kuitenkaan. Turtlesit on erilaisia pieniä vihreitä miehiä. (ja tässä kohtaa Mikey kysyisi: "Onko niitä erilaisia?")
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Ite tykkään Transformers-elokuvista ylikaiken. Jos tää hemmo tekee niistä alieneita tai jotain muuta pahaa,niin meikäläinen hankkii Optimuksen possauttamaan sen ukon kauas! Ja olen tosissani ):<
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
mitä ihmettä O_O Miten Tikku sitten on tässä leffassa? vai törmääkö ne maaplaneetalle jollain aluksella ja jää tänne elämään? nyt pitää ottaa selvää mikä tämmönen juttu on x_x .
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Jaaa, ei se vielä ole täysin varmaa, että Turltesit tulee olemaan "alieneita", mutta haastattelussa kerrottii, että se mönjähän on tullut avaruudesta, joltain toiselta rodulta eli juurikin Utromeilta. Ja Michael Bay ei ohjaa leffaa vaan Jonathan Liebesman, joka ohjasi muun muassa sen tulevan leffan Titaanien raivo. Lisäksi Kevin Eastman on mukana leffan tekemisessä, joten varmasti leffa tulee olemaan melkolailla uskollinen sarjakuville.
PS. ne alkaa kuvaamaan sitä leffaa vasta syksyllä, joten ens vuonna vasta nähdään TMNT-leffa.
PS. ne alkaa kuvaamaan sitä leffaa vasta syksyllä, joten ens vuonna vasta nähdään TMNT-leffa.
Mut jost niist tulee sit alieneit niin eiks sen leffan lyhyempi nimi ois sit... tant?
Muute, se leffa kuulemma julkaistaan vuoden 2013 joulukuussa.
Ite en ole kauheen innostunut "alienturtleista"... Mutta kuten Griffe sanoi, kaikki ei ole onneksi vielä varmaa.
Varmaan eniten risoisi se, että odotin jo niin paljon jatkoa TMNT 4:lle, kun leffan lopuksi Karai sanoi, että kilpikonnat kohtaisivat pian vanhoja tuttuja menneisyydestä (Silppuri?) Mutta jos tämä leffa tosiaan muuttaa kilpikonnien alkuperää, se ei ole enää jatko-osa neljälle edelliselle elokuvalle vaan aloittaa taas kokonaan uuden turtlesversion.
Mulle oli jo ihan tarpeeksi kova isku, että leffa ei olekaan tietokonegrafiikkaa vaan samaa kökköä asustenäyttelyä kuin ensimmäiset kolme leffaa (en tykkää puvuista, en sitten yhtään), joten älkää nyt vaan kiltit elokuvan tekijät tuhotko Vihreitä Veljeksiä kokonaan. Mä olen 2003-sarjan kasvatti, joten ne kilpikonnat mä olen oppinut tuntemaan ja toivoisin, että kilpikonnat pysyisi mahdollisimman pitkään samanlaisina. Yritän tosin olla avoimin mielin, koska puolessatoista vuodessa ehtii tapahtua paljon... ja juuri nyt olen muutenkin enemmän huolissani siitä uudesta tv-sarjasta, jonka pitäisi alkaa vuoden lopulla...
Ja .:TMNTGIRL:., kuulin, että leffa ilmestyisi peräti Joulupäivänä (päivä mun synttäreiden jälkeen! )
Varmaan eniten risoisi se, että odotin jo niin paljon jatkoa TMNT 4:lle, kun leffan lopuksi Karai sanoi, että kilpikonnat kohtaisivat pian vanhoja tuttuja menneisyydestä (Silppuri?) Mutta jos tämä leffa tosiaan muuttaa kilpikonnien alkuperää, se ei ole enää jatko-osa neljälle edelliselle elokuvalle vaan aloittaa taas kokonaan uuden turtlesversion.
Mulle oli jo ihan tarpeeksi kova isku, että leffa ei olekaan tietokonegrafiikkaa vaan samaa kökköä asustenäyttelyä kuin ensimmäiset kolme leffaa (en tykkää puvuista, en sitten yhtään), joten älkää nyt vaan kiltit elokuvan tekijät tuhotko Vihreitä Veljeksiä kokonaan. Mä olen 2003-sarjan kasvatti, joten ne kilpikonnat mä olen oppinut tuntemaan ja toivoisin, että kilpikonnat pysyisi mahdollisimman pitkään samanlaisina. Yritän tosin olla avoimin mielin, koska puolessatoista vuodessa ehtii tapahtua paljon... ja juuri nyt olen muutenkin enemmän huolissani siitä uudesta tv-sarjasta, jonka pitäisi alkaa vuoden lopulla...
Ja .:TMNTGIRL:., kuulin, että leffa ilmestyisi peräti Joulupäivänä (päivä mun synttäreiden jälkeen! )
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
SAINW turtlesit tehää tietsikalla, niinu ne transformerit niis leffois.
Michela Bay ja elokuvat
No sitte se menee ainaskin mun järkeen.:TMNTGIRL:. kirjoitti:SAINW turtlesit tehää tietsikalla, niinu ne transformerit niis leffois.
Oikeesti? No HUH HUH! Melkein pudotin kilpeni....:TMNTGIRL:. kirjoitti:SAINW turtlesit tehää tietsikalla, niinu ne transformerit niis leffois.
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Nyt on kyl menny jo aika kauan eikä leffaa kuulu... Ainakaan eit äällä peräpitäjillä! lol
Mut jos turtlesit on vihreitä miehiä meikä kutsuu tänne silppukasan
Mut mikään ei varmaa... oho
DJ turtle- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014
Michela Bay ja elokuvat
Sama täällä paitsi et pukeutuisin itse SilppuriksiDJ turtle kirjoitti:Nyt on kyl menny jo aika kauan eikä leffaa kuulu... Ainakaan eit äällä peräpitäjillä! lol
Ne jotka on käyny meiä facebook sivuilla, niin siellä ainaki on kerrottu, että leffa tulee jo tänä vuonna loppukesästä.
Myös traileri tuli tänään julki.
Michela Bay ja elokuvat
THIS IS AWESOME!!!!! . Jätkät näyttää siis ihan uskomattoman upeilta!!!! Mä haluun siis niin nähdä tän leffan!!!Griffe kirjoitti:Ne jotka on käyny meiä facebook sivuilla, niin siellä ainaki on kerrottu, että leffa tulee jo tänä vuonna loppukesästä.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa