Mikeyn pitsat
+20
Wioly
JapanGirl1999
Leo-Hyeena
memory-leo
Sweetdonnie
Ninjaboy94
TurtlesPili
ForeverTurtle
Valkosuklaa
LeoLove
.:TMNTGIRL:.
HetaliavsTMNT
Ninjatar
lovexxxleonardo
Kharon
Venus_
Admin
Momo Usagi
Sydän Kilppari
Griffe
24 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Mikeyn pitsat
ForeverTurtle kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Satuin tuossa lukemaan yhtä turtle sarjakuvaa ja löysin...lämmintä pizzaa, päällä suklaakastiketta ja mandariinihyytelöä O.o
Njam, kelpais mullekki :syö:
Mä oksentaisin No en mutta aika omituinen pitsa
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Satuin tuossa lukemaan yhtä turtle sarjakuvaa ja löysin...lämmintä pizzaa, päällä suklaakastiketta ja mandariinihyytelöä O.o
suklaakastikkeen vielä ymmärrän, mutta mandariinihyytelöä... XD
Ninjaboy94- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.05.2012
Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Satuin tuossa lukemaan yhtä turtle sarjakuvaa ja löysin...lämmintä pizzaa, päällä suklaakastiketta ja mandariinihyytelöä O.o
Yääk
TurtlesPili kirjoitti:Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Satuin tuossa lukemaan yhtä turtle sarjakuvaa ja löysin...lämmintä pizzaa, päällä suklaakastiketta ja mandariinihyytelöä O.o
Yääk
Ei ees oo paha :O
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 29
Registration date : 21.04.2010
Sweetdonnie kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Satuin tuossa lukemaan yhtä turtle sarjakuvaa ja löysin...lämmintä pizzaa, päällä suklaakastiketta ja mandariinihyytelöä O.o
Yääk
Nii no ei silleen mutta ajattele nyt pitsan päällä mandariinhyytelöä
TurtlesPili kirjoitti:Sweetdonnie kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Satuin tuossa lukemaan yhtä turtle sarjakuvaa ja löysin...lämmintä pizzaa, päällä suklaakastiketta ja mandariinihyytelöä O.o
Yääk
Mä en ainakaan söis
memory-leo- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 30
Registration date : 20.07.2010
memory-leo kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Sweetdonnie kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Satuin tuossa lukemaan yhtä turtle sarjakuvaa ja löysin...lämmintä pizzaa, päällä suklaakastiketta ja mandariinihyytelöä O.o
Yääk
Mä en ainakaan söis
Noh, en mäkään luultavasti...ellei Mikey ite tulis tarjoomaan. xd (joo siis ihan varmasti kolmisorminen mutanttininjakilpikonna tulee New Yorkista Suomeen tarjoamaan mulle mandariinihyytelöpizzaa)
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
ForeverTurtle kirjoitti:memory-leo kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Sweetdonnie kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Satuin tuossa lukemaan yhtä turtle sarjakuvaa ja löysin...lämmintä pizzaa, päällä suklaakastiketta ja mandariinihyytelöä O.o
Yääk
Mä en ainakaan söis
Noh, en mäkään luultavasti...ellei Mikey ite tulis tarjoomaan. xd (joo siis ihan varmasti kolmisorminen mutanttininjakilpikonna tulee New Yorkista Suomeen tarjoamaan mulle mandariinihyytelöpizzaa)
Sit siinä yrittää syödä... XD Äääh, ei mene suusta alas!
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 29
Registration date : 11.12.2010
Leo-Hyeena kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:memory-leo kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Sweetdonnie kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Satuin tuossa lukemaan yhtä turtle sarjakuvaa ja löysin...lämmintä pizzaa, päällä suklaakastiketta ja mandariinihyytelöä O.o
Yääk
Mä en ainakaan söis
Sit siinä yrittää syödä... XD Äääh, ei mene suusta alas!
EI mene
Itseäni kyllä vähän ällöttää kun ne laittaa MITÄ VAIN pitsaan.
mm. Muroja, suklaata, marmeladia ja jäätelöä.
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 13.08.2012
JapanGirl1999 kirjoitti:Itseäni kyllä vähän ällöttää kun ne laittaa MITÄ VAIN pitsaan.
Kyllä se mulla menis,jos siinä olisi pelkästään pizzan pohja ja vaikka jätskiä. Tai marmeladisuklaapizza.
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Kyllä sellainen menis mullakin, mutta meniskö sulla tällänen pitsa: Kinkku sieni jäätelö marmeladi salami pitsa?Wioly kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Itseäni kyllä vähän ällöttää kun ne laittaa MITÄ VAIN pitsaan.
Kyllä se mulla menis,jos siinä olisi pelkästään pizzan pohja ja vaikka jätskiä. Tai marmeladisuklaapizza.
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 13.08.2012
Jos sienen vaihtais tonnikalaan ja salamin jättäis pois,nii kyllä :pJapanGirl1999 kirjoitti:Kyllä sellainen menis mullakin, mutta meniskö sulla tällänen pitsa: Kinkku sieni jäätelö marmeladi salami pitsa?Wioly kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Itseäni kyllä vähän ällöttää kun ne laittaa MITÄ VAIN pitsaan.
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Wioly kirjoitti:Jos sienen vaihtais tonnikalaan ja salamin jättäis pois,nii kyllä :pJapanGirl1999 kirjoitti:Kyllä sellainen menis mullakin, mutta meniskö sulla tällänen pitsa: Kinkku sieni jäätelö marmeladi salami pitsa?Wioly kirjoitti:Kyllä se mulla menis,jos siinä olisi pelkästään pizzan pohja ja vaikka jätskiä. Tai marmeladisuklaapizza.JapanGirl1999 kirjoitti:Itseäni kyllä vähän ällöttää kun ne laittaa MITÄ VAIN pitsaan.
huhhuh mitä pitsoja
Noo... Ainakin kermavaahtoa... XD Yäääh nyt tuli paha olo
DJ turtle- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014
Miken pitsat
Vaahtokarkki pizza on tullu testattua ja ihan mielenkiintoinen makuelämys
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Griffe kirjoitti:Pitsoista tuli mieleen, kun Mikey oli varsinkin vanhoissa Turtleseissa kova syömään pitsoja niin mikä tai mitä pitsatäytteitä muistatte Mikeyn laittaneen pitsaansa. Esim. itse katoin yhen jakson jossa oli juuston lisäksi pepperonia ja vaahtokarkkeja xD
Itsellä ainakin tulee mieleen, että Donatello sanoi, että kaikkien myös Michelangelon lempipitsa on Chocolatechill eli suklaachili ja Leonardo muistaakseni sanoi, että Michelangelo söi Marmelaadipähkinävoisarmelaadipitsaa eilen.
Hikari- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 28.07.2014
Hikari kirjoitti:Griffe kirjoitti:Pitsoista tuli mieleen, kun Mikey oli varsinkin vanhoissa Turtleseissa kova syömään pitsoja niin mikä tai mitä pitsatäytteitä muistatte Mikeyn laittaneen pitsaansa. Esim. itse katoin yhen jakson jossa oli juuston lisäksi pepperonia ja vaahtokarkkeja xD
Itsellä ainakin tulee mieleen, että Donatello sanoi, että kaikkien myös Michelangelon lempipitsa on Chocolatechill eli suklaachili ja Leonardo muistaakseni sanoi, että Michelangelo söi Marmelaadipähkinävoisarmelaadipitsaa eilen.
Hyi helkkari. :
TMNTfani!- Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 24
Registration date : 16.10.2013
Miken pitsat
Salamijäätelöpizza
Marmeladisienipizza
Anjovismaapähkinävoipizza
Pähkinävoimarmeladipizza
Suklaavanukaskaramellipizza
Siinä pari jotka mä muistan kasarisarjasta
Marmeladisienipizza
Anjovismaapähkinävoipizza
Pähkinävoimarmeladipizza
Suklaavanukaskaramellipizza
Siinä pari jotka mä muistan kasarisarjasta
Ainakin Donatello sanoi, että kaikkien kilpikonnien myös Mickeyn suosikkipitsa on chocolatechill, eli suklaaclihipitsa. Leonardo snaoi yhes jaksossa, et"Sinähän söit jo eilen marmelaadipähkinävoisarmelaadipitsaa" ja Mikey siihen:"Enpäs vaan Suklaasarmelaadikaramellipitsaa" tai jotain tuollaista, en muista tarkkaan. Sitten Mickey on myös snaonut"Veljet, tämä viinirypälepitsa on inhottavan ihana"
Miken pitsat
Must se on et pähkinävoimarmeladipizza ja suklaavanukaskaramellipizza. Sen verran monta kertaa olen katsonut Turtlesit ja Silppurin juoni jaksonHikari kirjoitti:Ainakin Donatello sanoi, että kaikkien kilpikonnien myös Mickeyn suosikkipitsa on chocolatechill, eli suklaaclihipitsa. Leonardo snaoi yhes jaksossa, et"Sinähän söit jo eilen marmelaadipähkinävoisarmelaadipitsaa" ja Mikey siihen:"Enpäs vaan Suklaasarmelaadikaramellipitsaa" tai jotain tuollaista, en muista tarkkaan. Sitten Mickey on myös snaonut"Veljet, tämä viinirypälepitsa on inhottavan ihana"
Ninjatar kirjoitti:Must se on et pähkinävoimarmeladipizza ja suklaavanukaskaramellipizza. Sen verran monta kertaa olen katsonut Turtlesit ja Silppurin juoni jaksonHikari kirjoitti:Ainakin Donatello sanoi, että kaikkien kilpikonnien myös Mickeyn suosikkipitsa on chocolatechill, eli suklaaclihipitsa. Leonardo snaoi yhes jaksossa, et"Sinähän söit jo eilen marmelaadipähkinävoisarmelaadipitsaa" ja Mikey siihen:"Enpäs vaan Suklaasarmelaadikaramellipitsaa" tai jotain tuollaista, en muista tarkkaan. Sitten Mickey on myös snaonut"Veljet, tämä viinirypälepitsa on inhottavan ihana"
Olen mäkin katsonut monta kertaa, mut aina yksityiskohdat ei aina muistu mieleen. Kiitos, kun korjasit
Miken pitsat
Olepa hyväHikari kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Must se on et pähkinävoimarmeladipizza ja suklaavanukaskaramellipizza. Sen verran monta kertaa olen katsonut Turtlesit ja Silppurin juoni jaksonHikari kirjoitti:Ainakin Donatello sanoi, että kaikkien kilpikonnien myös Mickeyn suosikkipitsa on chocolatechill, eli suklaaclihipitsa. Leonardo snaoi yhes jaksossa, et"Sinähän söit jo eilen marmelaadipähkinävoisarmelaadipitsaa" ja Mikey siihen:"Enpäs vaan Suklaasarmelaadikaramellipitsaa" tai jotain tuollaista, en muista tarkkaan. Sitten Mickey on myös snaonut"Veljet, tämä viinirypälepitsa on inhottavan ihana"
Olen mäkin katsonut monta kertaa, mut aina yksityiskohdat ei aina muistu mieleen. Kiitos, kun korjasit
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa