Mikä ärsyttää 6-7 kaudissa eniten?
+3
Ninjatar
SAINW
JapanGirl1999
7 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 1 / 1
Mikä ärsyttää 6-7 kaudissa eniten?
Niin että mikä 6-7 kausissä ärsyttää?
Minua ärsyttää eniten tämä lause: Nyt ninjailaan!
Se ei vain sovi pojille, ei!
Plus siinä kaudessa Raphiä haukutaan koko ajan rumaks
HUOM!: En halua loukata niitä jotka pitävät 6-7 kausista
Minua ärsyttää eniten tämä lause: Nyt ninjailaan!
Se ei vain sovi pojille, ei!
Plus siinä kaudessa Raphiä haukutaan koko ajan rumaks
HUOM!: En halua loukata niitä jotka pitävät 6-7 kausista
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 25
Registration date : 13.08.2012
Vs: Mikä ärsyttää 6-7 kaudissa eniten?
6. kausi
1. Uusi piirrostyyli - Se on vaan niin 2-ulotteista ja näyttää kuin se olisi tehty Paintilla niin että piirretään mustat ääriviivat ja täytetään sitten yksi osio yhdellä värillä. Ei varjoja, ei pehmeitä pintoja, ei mitään. Muutenkin kilpikonnat on ihan liian kulmikkaita.
2. Tulevaisuus - Ihan liian värikästä mulle.
3. Sivutuote-bisnes - Sarjan piti loppua 5. kauteen, mutta 6. kausi tehtiin, jotta saataisiin markkinoille lisää leluja ynnä muuta turtles-krääsää. Sarjan tarkoitus unohdettiin.
4. Nostalgia unohtui - Kaikki mestari Tikun viisaudet ja vanhat ninjatarut unohtuivat tykkänään. Ei hyvä.
5. Biggles - Aivan ehdottomasti koko sarjan ärsyttävin hahmo IKINÄ!
7. kausi
1. Edelleen uusi piirrostyyli - Silmät oli kyllä plussaa!
2. Uusi tunnari - Kutosen tunnari oli vielä ihan ok, mutta seitsemännen oli suoraan sanottuna karmea!
3. Kyber-Silppuri - Tyyyylsäääää.
4. Karain uusi tyyli - Hyi kun siitä tuli ruma!
5. KaraixChaplin - Mun sisäinen LeoxKarai-henkeni itkee verta... :\'(
En nyt keksi enempää
1. Uusi piirrostyyli - Se on vaan niin 2-ulotteista ja näyttää kuin se olisi tehty Paintilla niin että piirretään mustat ääriviivat ja täytetään sitten yksi osio yhdellä värillä. Ei varjoja, ei pehmeitä pintoja, ei mitään. Muutenkin kilpikonnat on ihan liian kulmikkaita.
3. Sivutuote-bisnes - Sarjan piti loppua 5. kauteen, mutta 6. kausi tehtiin, jotta saataisiin markkinoille lisää leluja ynnä muuta turtles-krääsää. Sarjan tarkoitus unohdettiin.
4. Nostalgia unohtui - Kaikki mestari Tikun viisaudet ja vanhat ninjatarut unohtuivat tykkänään. Ei hyvä.
7. kausi
2. Uusi tunnari - Kutosen tunnari oli vielä ihan ok, mutta seitsemännen oli suoraan sanottuna karmea!
En nyt keksi enempää
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Puhut järkeä ystäväni!SAINW kirjoitti:6. kausi
7. kausi
En nyt keksi enempää
Mikä ärsytti 6-7 kausissa
Mun veli uskomatonta kyllä tykkäs 7 kaudesta. Mustakin se oli ihan menettelevä mut ninjailu oli unohtunu jonnekkin bittien taivaaseen ja se nettiin simuloituminen oli aika tylsää. Super Quest jaksoo lukuun ottamatta
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Se Super Quest on kyllä paras!Ninjatar kirjoitti:Mun veli uskomatonta kyllä tykkäs 7 kaudesta. Mustakin se oli ihan menettelevä mut ninjailu oli unohtunu jonnekkin bittien taivaaseen ja se nettiin simuloituminen oli aika tylsää. Super Quest jaksoo lukuun ottamatta
"Hei... mikä tää on?! Hei - olenko se minä?"
Ja repeen joka kerta sille Perimmäiselle Pelaajalle!
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:Se Super Quest on kyllä paras!Ninjatar kirjoitti:Mun veli uskomatonta kyllä tykkäs 7 kaudesta. Mustakin se oli ihan menettelevä mut ninjailu oli unohtunu jonnekkin bittien taivaaseen ja se nettiin simuloituminen oli aika tylsää. Super Quest jaksoo lukuun ottamatta
"Hei... mikä tää on?! Hei - olenko se minä?"
Ja repeen joka kerta sille Perimmäiselle Pelaajalle!
Mä tykkään noin 38 % Noista 6-7 kausien jaksoista yhteensä.
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Registration date : 03.07.2012
SAINW kirjoitti:
7. kausi
Mä tykkäsin Kyber-Silppurista :DDD just hyvä.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Oikeastaan minua ärsyttää TMNT:ssä ylipäätään eräs homma: Se että Silppuria on hiton vaikeata tappaa.
Ja tässä mennääkin 7-kauden erääseen huonoon puoleen: Gyper-Silppuriin. (Ja ylipäätään Gypermaailma)
On vaan vähän outoa että pojat teleporttaa itsensä johonkin tietokone maailmaan hakkaa Silppuria joka on näköjään alkuperäisen kopio.
Ja tässä mennääkin 7-kauden erääseen huonoon puoleen: Gyper-Silppuriin. (Ja ylipäätään Gypermaailma)
On vaan vähän outoa että pojat teleporttaa itsensä johonkin tietokone maailmaan hakkaa Silppuria joka on näköjään alkuperäisen kopio.
Mikä ärstyttää 6-7 kausissa eniten
No se Silppuri oli Silppurin ja Viralin yhdistelmäJapanGirl1999 kirjoitti:Oikeastaan minua ärsyttää TMNT:ssä ylipäätään eräs homma: Se että Silppuria on hiton vaikeata tappaa.
Niin mutta Silppurihan sanoi siinä kaudessa että hänellä oli itsestään joku varakopio tai mikä lie.Ninjatar kirjoitti:No se Silppuri oli Silppurin ja Viralin yhdistelmäJapanGirl1999 kirjoitti:Oikeastaan minua ärsyttää TMNT:ssä ylipäätään eräs homma: Se että Silppuria on hiton vaikeata tappaa.
Toi Viralhan käynisti sen.
Mikä ärsyttää 6-7 kausissa eniten
Niin joo totta . Toisaalta se Silppurin haarniska oli aika makee. Ainaskin mustaJapanGirl1999 kirjoitti:Niin mutta Silppurihan sanoi siinä kaudessa että hänellä oli itsestään joku varakopio tai mikä lie.Ninjatar kirjoitti:No se Silppuri oli Silppurin ja Viralin yhdistelmäJapanGirl1999 kirjoitti:Oikeastaan minua ärsyttää TMNT:ssä ylipäätään eräs homma: Se että Silppuria on hiton vaikeata tappaa.
Toi Viralhan käynisti sen.
Kuudes kausi on mielestäni ihan hyvä, mutta seitsemäs... Kybersilppuri oli se suurin virhe. Eikä itse silppuria esiintynyt ollenkaan. Ja sitten on tietysti piirtotyylin muuttuminen. Mutta olihan tämäkin kausi ihan OK. ja parempi se, kuin ei mitään.
Dr. Stockman- Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 26
Registration date : 09.03.2013
No 6 kaudessa se tulevaisuus oli vähän erikoinen ja vähäsen haittas kun tutut pahikset oli poissa kuviosta. 7 kausi taas oli ihan okei mut silti se nettiin simuloituminen oli aika outoa
Inhoan TMNT Tulevaisuuteen kautta Xp Ihan turhaa oli sekin homma
EmbbuVJ- Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 24
Registration date : 24.03.2013
No TMNTFF kauden puolustukseks on sanottava et Sookanaboo oli aika makee pahis . Ainaskin siinä poikien ja Codyn kauhuleffa maraton jaksossa
Seikakaudessa ärsytti vaan, että tuntu vähän turhalta kaudelta ja melko lyhyt. April näytti liian animemaiselta, mutta muuten ihan ok kausi. Ite tykkäsin kutoskaudesta tosi paljon.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa