Leonardon aseet
5 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 1 / 1
Leonardon aseet
Leonardo yleensä käyttää katanoita ja joskus ninjakeneja, mutta mitä jos Leonardo käyttäisi jotain muita aseita/miekkoja niin mikä se voisi olla?
Itse ainakin näkisin Leonardon käyttävän wakizasheja, ja tässä uudessa sarjassa Leo pitäisi jossain kohtaa niitä myös käyttää. En näkis kuitenkaa Leonardoa muunlaisilla aseilla, kuin miekoilla. Olipa sitten pitkä tai lyhyt.
Itse ainakin näkisin Leonardon käyttävän wakizasheja, ja tässä uudessa sarjassa Leo pitäisi jossain kohtaa niitä myös käyttää. En näkis kuitenkaa Leonardoa muunlaisilla aseilla, kuin miekoilla. Olipa sitten pitkä tai lyhyt.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Leon aseet
Mä osaan kuvitella Leolle aseiks vain ja ainoastaan miekat
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Leonardon aseet
Mielestäni Leolle voisi sopia myös chakramit, koska se käyttää miekkojaan muutenkin sekä puollustavasti että hyökkäävästi ja samaa se voisi tehdä chakrameilla.
Vaihtoehtoisesti myös samantyyliset suuret heittotähdet kävisi Leolle, jotka saisi kasan sellaiseksi miekan tyylisiksi. Tällaisia siis tarkoitan;
Vaihtoehtoisesti myös samantyyliset suuret heittotähdet kävisi Leolle, jotka saisi kasan sellaiseksi miekan tyylisiksi. Tällaisia siis tarkoitan;
Vs: Leonardon aseet
Ei ollenkaan huonompi idea.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa