Minkä haluaisit omistaa?
+2
Ninjatar
Griffe
6 posters
Sivu 1 / 1
Minkä haluaisit omistaa?
Onko joku figuuri tai joitain figuureja, jonka haluaisit omistaa, mutta ei ole vielä löytäny tietään hyllyyn?
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Mitä haluaisit omistaa
Musta ois upeeta löytää kaikki eri versiot Luolasta ja 2003 auto:)
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Mitä haluaisit omistaa?
Enimmäkseen figuureja, koska ne saavat näyttämään kokoelmaani isommalta ja hienomalta. DvD:eitäkin olisi kivaa saada lisää, mutta käympä niin harvoin sellaisissa kaupoissa, jossa myytäisiin TMNT- kamaa. Myös olisi kivaa omistaa pienetkin kamat, mutta en aijo laittaa rahojani mihinkään kovin pieneen (esim. pulitin Ginga Nagareboshi Gin- sarjan Kisaragi- figuuriin 360euroa. Figuurin koko on tulitikun kokoinen!!!)
Vs: Minkä haluaisit omistaa?
Itse haluisin kaikkien tuotanto kausien figuurit (vain ainoastaan turles pojat)
Tosin harvoin enää löytää vanhojen sarjojen figuurea. Tosin kirpparilta olen kyllä löytänyt hyvin näitä,
tosin laatu on mitä on.
Yks ois niin hienoa, ostais ison lasi vitriinin missä ne kaikki figuurit komeilis siellä. Sitten vois kyllä kamuille ylpeillä,
"Olen kyllä tosi fani" lol
Tosin harvoin enää löytää vanhojen sarjojen figuurea. Tosin kirpparilta olen kyllä löytänyt hyvin näitä,
tosin laatu on mitä on.
Yks ois niin hienoa, ostais ison lasi vitriinin missä ne kaikki figuurit komeilis siellä. Sitten vois kyllä kamuille ylpeillä,
"Olen kyllä tosi fani" lol
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013
Mulla on 2003 auto (konnakärry) ja 2003 Luola. ^^Ninjatar kirjoitti:Musta ois upeeta löytää kaikki eri versiot Luolasta ja 2003 auto:)
Jalle- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 31.10.2012
Itselläkin oli tuo 2003 auto.
Täl hetkellä odottelen niitä 2012 sarjan pohjalta tehtyi Revoltech figuurei myyntiin, koska Mikey ja Raph on jo ennakkovarauksessa.
Pitää Leo ja Don sitte hiuka myöhemmi hankkia.
Täl hetkellä odottelen niitä 2012 sarjan pohjalta tehtyi Revoltech figuurei myyntiin, koska Mikey ja Raph on jo ennakkovarauksessa.
Pitää Leo ja Don sitte hiuka myöhemmi hankkia.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa