TMNT 2012 SARJA SUOMESSA<33
+5
TMNTfani!
Ninjatar
Griffe
Senshitora
TMNT2012FaniStar
9 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2012-)
Sivu 1 / 1
TMNT 2012 SARJA SUOMESSA<33
Noh, viimeikin ne ovat täällä : DD Mutta ihan tyhmää kun esittävät Juniorilta D: Mutt ku meill ei näy juniori mutt kuuluu kyll nii voin kyll sanoo ett aika paskat äänet. Nauhotin yhen clipin ku
löysin juniorin sivuilta: https://www.youtube.com/watch?v=bJSWwKIZYvI. Ei ole parmpaa laatua sitten ;3.
Mutt olkaa hyvät. & Uskon että kun ensimmäinen season on tullut suomeksi juniorilta niin se tulee varmasti uudelleen mtv3:lta.
By: TMNT2012FaniStar
löysin juniorin sivuilta: https://www.youtube.com/watch?v=bJSWwKIZYvI. Ei ole parmpaa laatua sitten ;3.
Mutt olkaa hyvät. & Uskon että kun ensimmäinen season on tullut suomeksi juniorilta niin se tulee varmasti uudelleen mtv3:lta.
By: TMNT2012FaniStar
TMNT2012FaniStar- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 28.07.2013
Vs: TMNT 2012 SARJA SUOMESSA<33
Oho, niinpäs ei näykkää =o Noh, tässä sivusto jolta nauhotin ;3 http://www.juniori.fi/ohjelmat.shtml?video=227714 Pitäisi näkyä?Senshitora kirjoitti:Hieno homma! :DMutta tuo video ei näy, koska siinä on jonkun toisen sisältöä..
TMNT2012FaniStar- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 28.07.2013
Joo oli näköjään laitonta toi sun nauhotus, kun julkasit sen.TMNT2012FaniStar kirjoitti:Oho, niinpäs ei näykkää =o Noh, tässä sivusto jolta nauhotin ;3 http://www.juniori.fi/ohjelmat.shtml?video=227714 Pitäisi näkyä?Senshitora kirjoitti:Hieno homma! :DMutta tuo video ei näy, koska siinä on jonkun toisen sisältöä..
Ja tervetuloa muuten foorumille.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
TMNT 2012 SARJA SUOMEKSI
Vihdoinkin !!!! TMNT pitkästä aikaa Suomen telkkarissa !!!! COWABUNGAA ja BOOYAKASHAA!!!!
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Tää sarja tulee nyt myös kolmoselta sunnuntai aamuisin!! tänään tuli Eka. Olisin voinut lyödä päätäni seinään. tyhmät äänet. Kuulostavat niiiiiin samanlaisilta. Ja Raphin ääni on niin lapsellinen enkun versioon verrattuna. Mutta kiva kun ees tulee!! lol
TMNTfani!- Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 24
Registration date : 16.10.2013
TMNT 2012 sarja suomessa
Joo mä näin sen . Se on ihan paras . Musta jätkät kuulostivat ihan hyviltäTMNTfani! kirjoitti:Tää sarja tulee nyt myös kolmoselta sunnuntai aamuisin!! tänään tuli Eka. Olisin voinut lyödä päätäni seinään. tyhmät äänet. Kuulostavat niiiiiin samanlaisilta. Ja Raphin ääni on niin lapsellinen enkun versioon verrattuna. Mutta kiva kun ees tulee!! lol
Uusimmassa jaksossa ne graangit sanoivat eniten kolmea sanaa:
- tässä paikassa
- kilpparit
- graang
kertamäärät ovat:
tässä paikassa 13 kertaa
kilpparit 5
graangit ainakin 7 kertaa
hauskoja kohtia ovat:
- April,"mun maha. Sattuu aivan ärtsysti!" lol
- graang (viime jaksossa)," ei askeltakaan. Tämä on paikka jossa sinä et saa olla tässä paikassa. Sinä olet nähnyt meidät tässä paikassa, joten tästä paikasta sinä et poistu." Hei, onko toi suomea.
- graang taas, " ne ovat tulossa kohti tätä paikkaa, jota haluat kutsuttavan täksi." Oli kyllä hyvä jakso.
- tässä paikassa
- kilpparit
- graang
kertamäärät ovat:
tässä paikassa 13 kertaa
kilpparit 5
hauskoja kohtia ovat:
- graang (viime jaksossa)," ei askeltakaan. Tämä on paikka jossa sinä et saa olla tässä paikassa. Sinä olet nähnyt meidät tässä paikassa, joten tästä paikasta sinä et poistu." Hei, onko toi suomea.
- graang taas, " ne ovat tulossa kohti tätä paikkaa, jota haluat kutsuttavan täksi." Oli kyllä hyvä jakso.
TMNTfani!- Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 24
Registration date : 16.10.2013
TMNT 2012 sarja suomessa
Jeah se oli ihan mahtava. Graangit on tosi huvittaviaTMNTfani! kirjoitti:Uusimmassa jaksossa ne graangit sanoivat eniten kolmea sanaa:
- tässä paikassa
- kilpparit
- graang
kertamäärät ovat:
tässä paikassa 13 kertaa
kilpparit 5
hauskoja kohtia ovat:
TMNTfani! kirjoitti:Tää sarja tulee nyt myös kolmoselta sunnuntai aamuisin!! tänään tuli Eka. Olisin voinut lyödä päätäni seinään. tyhmät äänet. Kuulostavat niiiiiin samanlaisilta. Ja Raphin ääni on niin lapsellinen enkun versioon verrattuna. Mutta kiva kun ees tulee!! lol
Ite katoin myös sen ensimmäisen jakson dupattuna suomeks, voi herran jumala...
Ite en kyllä jaksanu kattoo sitä hirveen pitkään, koska se oli jotain hirveetä...
Mutta taitaa nykysin olla melkein kaikisa lasten ohjelmissa bubbaus ja muutenkin kokonaisuus tosi surkeeta..
Kyllä sillon ennen vanhaa oli paremmat lastenohjelmat kun nykysin.
Mutta mukava että se tulee nyt mtv3,tosin ite kyllä jatkan suosiolla alkuperästä turles sarjaa...
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013
TMNT 2012 sarja suomessa
Tää 2012 sarja on ihan parasTyynePred kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Tää sarja tulee nyt myös kolmoselta sunnuntai aamuisin!! tänään tuli Eka. Olisin voinut lyödä päätäni seinään. tyhmät äänet. Kuulostavat niiiiiin samanlaisilta. Ja Raphin ääni on niin lapsellinen enkun versioon verrattuna. Mutta kiva kun ees tulee!! lol
Ite katoin myös sen ensimmäisen jakson dupattuna suomeks, voi herran jumala...
Ite en kyllä jaksanu kattoo sitä hirveen pitkään, koska se oli jotain hirveetä...
Mutta taitaa nykysin olla melkein kaikisa lasten ohjelmissa bubbaus ja muutenkin kokonaisuus tosi surkeeta..
Kyllä sillon ennen vanhaa oli paremmat lastenohjelmat kun nykysin.
Mutta mukava että se tulee nyt mtv3,tosin ite kyllä jatkan suosiolla alkuperästä turles sarjaa...
Toine tuottis sais alkaa pia suomes
Tiger claw- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 04.08.2014
TMNT 2012 sarja suomessa
Täysin samaa mieltäTiger claw kirjoitti:Toine tuottis sais alkaa pia suomes
TMNTfani! kirjoitti:Tää sarja tulee nyt myös kolmoselta sunnuntai aamuisin!! tänään tuli Eka. Olisin voinut lyödä päätäni seinään. tyhmät äänet. Kuulostavat niiiiiin samanlaisilta. Ja Raphin ääni on niin lapsellinen enkun versioon verrattuna. Mutta kiva kun ees tulee!! lol
Mä olin kuolla ku kuulin suomenkieliset äänet lol
Miks kaikki kuulostaa niin samalta? Missä persoonalliset äänet..?
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
TMNT 2012 sarja Suomessa
Musta ne äänet on ihan hyvätVenus_ kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Tää sarja tulee nyt myös kolmoselta sunnuntai aamuisin!! tänään tuli Eka. Olisin voinut lyödä päätäni seinään. tyhmät äänet. Kuulostavat niiiiiin samanlaisilta. Ja Raphin ääni on niin lapsellinen enkun versioon verrattuna. Mutta kiva kun ees tulee!! lol
Venus_ kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Tää sarja tulee nyt myös kolmoselta sunnuntai aamuisin!! tänään tuli Eka. Olisin voinut lyödä päätäni seinään. tyhmät äänet. Kuulostavat niiiiiin samanlaisilta. Ja Raphin ääni on niin lapsellinen enkun versioon verrattuna. Mutta kiva kun ees tulee!! lol
Mä mietin kans samaa ekalla kerralla, että mitä ihmettä. O_O
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
TMNT 2012 sarja Suomessa
Musta niiden äänet toimiiGriffe kirjoitti:Venus_ kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Tää sarja tulee nyt myös kolmoselta sunnuntai aamuisin!! tänään tuli Eka. Olisin voinut lyödä päätäni seinään. tyhmät äänet. Kuulostavat niiiiiin samanlaisilta. Ja Raphin ääni on niin lapsellinen enkun versioon verrattuna. Mutta kiva kun ees tulee!! lol
Mä mietin kans samaa ekalla kerralla, että mitä ihmettä. O_O
mulla ongelma kun oon kattonu niitä vaan englanniks niin suomeks kattominen tuntuu ylivoimasen hankalalta. Fanitan ihan liikaa enkku äänii (etenkin rafin ääni on jotain ihanaa vaikka leoa rakastankin xD) kummassakin on tietty omat hienoutensa.
Huomasin tämän kun pari päivää sitten kattelin 2003 turtlesia. aikasemmin oon sitä aina kattonu suomeks, mut nyt päätin tutustuu enkku versioo. ja raphin tapa todeta " Whata shell..." ei ikinä pääse oikeuksiinsa suomi dubissa xD mutta muuten kyl palvon tmnt suomi dubbeja.
Huomasin tämän kun pari päivää sitten kattelin 2003 turtlesia. aikasemmin oon sitä aina kattonu suomeks, mut nyt päätin tutustuu enkku versioo. ja raphin tapa todeta " Whata shell..." ei ikinä pääse oikeuksiinsa suomi dubissa xD mutta muuten kyl palvon tmnt suomi dubbeja.
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2012-)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa