TMNT 2012 Uusi sarja
+9
lovexxxleonardo
JapanGirl1999
turtlestypy
TyynePred
Griffe
sinineoni
Ninjatar
SAINW
Tmnt<3<3
13 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2012-)
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
TMNT 2012 Uusi sarja
Okkeii ootteko te ihmiset kuulleet siitä tmnt 2012 sarjasta, mikä alkaa amerikassa ilmeisesti 29 syyskuuta nickelodeonilla? Mitä mieltä te ootte siitä et uus sarja on tulossa? (joo sori tää viesti kuulostaa tosi tylsältä mä en oo vielä tottunu kirjoittelee tämmösii )
Tmnt<3<3- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 24.08.2012
Vs: TMNT 2012 Uusi sarja
Uusi jäsen! Jee!!
Ja asiaan
Odotan uutta sarjaa ja musta on tosi kiva, että tmnt:n perinne jatkuu taas. Vähän huolestuttaa, että onko se uusi sarja vähän liian lapsellinen, mut kyllä odotan innolla ensimmäistä jaksoa. Kunhan siinä on 2003-sarjan tiivis tunnelma ja vakavuus, ei ole mitään hätää!
Ja asiaan
Odotan uutta sarjaa ja musta on tosi kiva, että tmnt:n perinne jatkuu taas. Vähän huolestuttaa, että onko se uusi sarja vähän liian lapsellinen, mut kyllä odotan innolla ensimmäistä jaksoa. Kunhan siinä on 2003-sarjan tiivis tunnelma ja vakavuus, ei ole mitään hätää!
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:Uusi jäsen! Jee!!
Ja asiaan
jee moi joo mäkin ootan myös innolla. Varsinkin kun Donatello ilmeisesti ihastuu April:iin :3 Sulosta <3 XD Ekaks vähän epäilin kun ne tekee siitä semmosen CGI version mut nyt kun oon kattonu kaikkia trailereita ja videoita niistä niin se enää häiritse niin paljoa. Kuinkakohan kauan kestää et ne jaksot tulis suomeen?
Donnie ja April vois olla kyllä mielenkiintonen yhdistelmä. Ja mun mielestä jos Don saa Aprilin, Leon pitää saada Karai!Tmnt<3<3 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Uusi jäsen! Jee!!
Ja asiaan
jee moi joo mäkin ootan myös innolla. Varsinkin kun Donatello ilmeisesti ihastuu April:iin :3 Sulosta <3 XD Ekaks vähän epäilin kun ne tekee siitä semmosen CGI version mut nyt kun oon kattonu kaikkia trailereita ja videoita niistä niin se enää häiritse niin paljoa. Kuinkakohan kauan kestää et ne jaksot tulis suomeen?
Mäki tykkään trailereista ja videoista tosi paljon. Ne sarjakuvaefektit (tähdet, huutomerkit, kysymysmerkit sun muut) kyllä vähän epäilyttää... Kai niihinkin tottuu.
Ja sarjan ajankohdista en ihan tiedä. 2003-sarjan eka jakso tuli Suomessa hiukan vajaa 8 kuukautta amerikanesityksen jälkeen. Toivottavasti nyt ei mene niin kauaa! O_O
SAINW kirjoitti:Donnie ja April vois olla kyllä mielenkiintonen yhdistelmä. Ja mun mielestä jos Don saa Aprilin, Leon pitää saada Karai!Tmnt<3<3 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Uusi jäsen! Jee!!
Ja asiaan
Mäki tykkään trailereista ja videoista tosi paljon. Ne sarjakuvaefektit (tähdet, huutomerkit, kysymysmerkit sun muut) kyllä vähän epäilyttää... Kai niihinkin tottuu.
Ja sarjan ajankohdista en ihan tiedä. 2003-sarjan eka jakso tuli Suomessa hiukan vajaa 8 kuukautta amerikanesityksen jälkeen. Toivottavasti nyt ei mene niin kauaa! O_O
Joo Leonardo ja Karai ois tosi hyvä yhdistelmä! Jep ne efektit jotenki antaa semmosen animemaisen näkökulman 8 kuukautta...noh itse luulin et menis jtn 2 vuotta joten mut toivottavasti tulis nopeasti! Mä tykkään tosi paljon niistä ääninäytteliösitä varsinkin Greg Cipesista, Kevin Michael Richardson ja Rob Paulson :3 <3<3
TMNT 2012 uusi sarja
Musta ne sarjis efektit on hauskoja ja jotenkin ne on vähän sellaset Nickelodeonin tyylisiä juttuja . Mut toivottavasti se uus sarja alkaa pianTmnt<3<3 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Donnie ja April vois olla kyllä mielenkiintonen yhdistelmä. Ja mun mielestä jos Don saa Aprilin, Leon pitää saada Karai!Tmnt<3<3 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Uusi jäsen! Jee!!
Ja asiaan
Joo Leonardo ja Karai ois tosi hyvä yhdistelmä! Jep ne efektit jotenki antaa semmosen animemaisen näkökulman 8 kuukautta...noh itse luulin et menis jtn 2 vuotta joten mut toivottavasti tulis nopeasti! Mä tykkään tosi paljon niistä ääninäytteliösitä varsinkin Greg Cipesista, Kevin Michael Richardson ja Rob Paulson :3 <3<3
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Kyllä oli trailerin perusteella niin päin presettä tehty sarja että häpäisee koko turtle sarjan. > >
Siis voi jeesus miten idioottimaisen ääliöiltä noi turtle hahmotkii näyttää VITUUUU, halveksin syvästi tätä.
Siis voi jeesus miten idioottimaisen ääliöiltä noi turtle hahmotkii näyttää VITUUUU, halveksin syvästi tätä.
sinineoni- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 08.10.2011
sinineoni kirjoitti:Kyllä oli trailerin perusteella niin päin presettä tehty sarja että häpäisee koko turtle sarjan. > >
ai no höh harmi ettet tykkää, mikä sit turtles sarjoista on hyvä sinun mielestä?
Kyllä se 2000 sarja oli miusta paras.
sinineoni- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 08.10.2011
sinineoni kirjoitti:Kyllä se 2000 sarja oli miusta paras.
Nii on, mutta kyllä tää uussarja varmaan ihan ok on, katotaa eka millanen se on. Ei voi tietää vielä millasia jaksoja siinä on.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
TMNT 2012 uusi sarja
Tosta oon samaa mieltäGriffe kirjoitti:sinineoni kirjoitti:Kyllä se 2000 sarja oli miusta paras.
Nii on, mutta kyllä tää uussarja varmaan ihan ok on, katotaa eka millanen se on. Ei voi tietää vielä millasia jaksoja siinä on.
Katoin sen ylipitkän avausjakson ja ihan hyvä sarja se on minusta. Mikey on vaa tavallista tyhmempi xD ja Tikku näyttää joltain hiiri-lehmä hybridiltä, mutta on siitä huolimatta perus Tikku. Toivottavasti vaa se Donnien kiinnostus Apriliin loppuu äkkiä tai edes toisella tuotantokaudella, kun Casey tulee mukaan. Menee vähä oudoks, jos Donnie jahtaa Aprilia. Tunnarille plussaa, se oli tosi hyvä. Toivottavasti jatkossa pahikset on parempia, ku mitä se "Snake Weed" O_O . 13.10 tulee neljäs jakso, joten silmä tarkkana netin ihmeellisessä maailmassa.
Griffe kirjoitti:Katoin sen ylipitkän avausjakson ja ihan hyvä sarja se on minusta. Mikey on vaa tavallista tyhmempi xD ja Tikku näyttää joltain hiiri-lehmä hybridiltä, mutta on siitä huolimatta perus Tikku. Toivottavasti vaa se Donnien kiinnostus Apriliin loppuu äkkiä tai edes toisella tuotantokaudella, kun Casey tulee mukaan. Menee vähä oudoks, jos Donnie jahtaa Aprilia. Tunnarille plussaa, se oli tosi hyvä. Toivottavasti jatkossa pahikset on parempia, ku mitä se "Snake Weed" O_O . 13.10 tulee neljäs jakso, joten silmä tarkkana netin ihmeellisessä maailmassa.
mä katoin myös ne 3 jaksoo ja ne oli mun mielestä hyviä, Donnien kiinnostus Aprilliin ei kauheasti mua haittaa, mut toisaalta ei se mikään hyvä idea ollut, jos Casey tulee pilaamaan kaiken. Noh se Snake Weed taitaa muutenkin olla vaan väliaikainen vihollinen, et tulee niitä muitakin.
TMNT 2012 uusi sarja
Voisko saada jakson linkinTmnt<3<3 kirjoitti:Griffe kirjoitti:Katoin sen ylipitkän avausjakson ja ihan hyvä sarja se on minusta. Mikey on vaa tavallista tyhmempi xD ja Tikku näyttää joltain hiiri-lehmä hybridiltä, mutta on siitä huolimatta perus Tikku. Toivottavasti vaa se Donnien kiinnostus Apriliin loppuu äkkiä tai edes toisella tuotantokaudella, kun Casey tulee mukaan. Menee vähä oudoks, jos Donnie jahtaa Aprilia. Tunnarille plussaa, se oli tosi hyvä. Toivottavasti jatkossa pahikset on parempia, ku mitä se "Snake Weed" O_O . 13.10 tulee neljäs jakso, joten silmä tarkkana netin ihmeellisessä maailmassa.
mä katoin myös ne 3 jaksoo ja ne oli mun mielestä hyviä, Donnien kiinnostus Aprilliin ei kauheasti mua haittaa, mut toisaalta ei se mikään hyvä idea ollut, jos Casey tulee pilaamaan kaiken. Noh se Snake Weed taitaa muutenkin olla vaan väliaikainen vihollinen, et tulee niitä muitakin.
Toistan tämän. Mistäs te niitä jaksoja näätte? Itsekin haluaisin katsastaa tän uuden sarjan (sisäinen kriitikkoni on herännyt )Ninjatar kirjoitti:Voisko saada jakson linkinTmnt<3<3 kirjoitti:Griffe kirjoitti:Katoin sen ylipitkän avausjakson ja ihan hyvä sarja se on minusta. Mikey on vaa tavallista tyhmempi xD ja Tikku näyttää joltain hiiri-lehmä hybridiltä, mutta on siitä huolimatta perus Tikku. Toivottavasti vaa se Donnien kiinnostus Apriliin loppuu äkkiä tai edes toisella tuotantokaudella, kun Casey tulee mukaan. Menee vähä oudoks, jos Donnie jahtaa Aprilia. Tunnarille plussaa, se oli tosi hyvä. Toivottavasti jatkossa pahikset on parempia, ku mitä se "Snake Weed" O_O . 13.10 tulee neljäs jakso, joten silmä tarkkana netin ihmeellisessä maailmassa.
Kaikilla on omat salaiset lähteensä. Tänään tulee Amerikassa neljäs jakso, jossa Silppuri tekee kunnollisen esiintymisen.
no mä katoin ne täältä http://www.animeflavor.com/index.php?q=teenage-mutant-ninja-turtles-2012 ja huomenna sinne tulee varmaankin se neljäs jaksoSAINW kirjoitti:Toistan tämän. Mistäs te niitä jaksoja näätte? Itsekin haluaisin katsastaa tän uuden sarjan (sisäinen kriitikkoni on herännyt )Ninjatar kirjoitti:Voisko saada jakson linkinTmnt<3<3 kirjoitti:Griffe kirjoitti:Katoin sen ylipitkän avausjakson ja ihan hyvä sarja se on minusta. Mikey on vaa tavallista tyhmempi xD ja Tikku näyttää joltain hiiri-lehmä hybridiltä, mutta on siitä huolimatta perus Tikku. Toivottavasti vaa se Donnien kiinnostus Apriliin loppuu äkkiä tai edes toisella tuotantokaudella, kun Casey tulee mukaan. Menee vähä oudoks, jos Donnie jahtaa Aprilia. Tunnarille plussaa, se oli tosi hyvä. Toivottavasti jatkossa pahikset on parempia, ku mitä se "Snake Weed" O_O . 13.10 tulee neljäs jakso, joten silmä tarkkana netin ihmeellisessä maailmassa.
Uusi TMNT sarja 2012
Ou jeah siistiiGriffe kirjoitti:Kaikilla on omat salaiset lähteensä. Tänään tulee Amerikassa neljäs jakso, jossa Silppuri tekee kunnollisen esiintymisen.
Taisi olla nyt sarjan 12 jakso, jossa nähtiin miten hyvä Tikku onkaan ninjitsussa. Turles-nelikko on ihan valovuoden päässä Tikun taidoista. Mutta eihän tuo nyt ihme olekkaan. Stockmaniakin nähdään välillä, mikä on hyvä. Toivottavasti tulevissa jaksoissa hieman enemmän, kun hän työskentelee nyt Silppurille.
TMNT 2012 Uusi sarja
Tää sarja on AWESOME!!!Griffe kirjoitti:Taisi olla nyt sarjan 12 jakso, jossa nähtiin miten hyvä Tikku onkaan ninjitsussa. Turles-nelikko on ihan valovuoden päässä Tikun taidoista. Mutta eihän tuo nyt ihme olekkaan. Stockmaniakin nähdään välillä, mikä on hyvä. Toivottavasti tulevissa jaksoissa hieman enemmän, kun hän työskentelee nyt Silppurille.
Tmnt<3<3 kirjoitti:Okkeii ootteko te ihmiset kuulleet siitä tmnt 2012 sarjasta, mikä alkaa amerikassa ilmeisesti 29 syyskuuta nickelodeonilla? Mitä mieltä te ootte siitä et uus sarja on tulossa? (joo sori tää viesti kuulostaa tosi tylsältä mä en oo vielä tottunu kirjoittelee tämmösii )
Mä ite ihastuin tähän uuteen sarjaan palavasti!
Ja musta on aivan ihana idea että Don ihastuu Aprilliin. Jotenkin vaan niin sulosta!:3
Tosin millonkan tää sarja ois tulossa suomeen?Ei oo vielä kyllä näkynyt.
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Registration date : 17.01.2013
TyynePred kirjoitti:Tmnt<3<3 kirjoitti:Okkeii ootteko te ihmiset kuulleet siitä tmnt 2012 sarjasta, mikä alkaa amerikassa ilmeisesti 29 syyskuuta nickelodeonilla? Mitä mieltä te ootte siitä et uus sarja on tulossa? (joo sori tää viesti kuulostaa tosi tylsältä mä en oo vielä tottunu kirjoittelee tämmösii )
Ja musta on aivan ihana idea että Don ihastuu Aprilliin. Jotenkin vaan niin sulosta!:3
Ei tiedetä vielä, milloin tulee Suomeen. Kunpa ääninäyttelijät olisivat hyviä!
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 29
Registration date : 27.10.2009
turtlestypy kirjoitti:TyynePred kirjoitti:Tmnt<3<3 kirjoitti:Okkeii ootteko te ihmiset kuulleet siitä tmnt 2012 sarjasta, mikä alkaa amerikassa ilmeisesti 29 syyskuuta nickelodeonilla? Mitä mieltä te ootte siitä et uus sarja on tulossa? (joo sori tää viesti kuulostaa tosi tylsältä mä en oo vielä tottunu kirjoittelee tämmösii )
Älä sano muuta!
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Registration date : 17.01.2013
TMNT 2012 uusi sarja
Jeah jos ne vaik ois samat kuin TMNT 2007 leffassaTyynePred kirjoitti:turtlestypy kirjoitti:TyynePred kirjoitti:Tmnt<3<3 kirjoitti:Okkeii ootteko te ihmiset kuulleet siitä tmnt 2012 sarjasta, mikä alkaa amerikassa ilmeisesti 29 syyskuuta nickelodeonilla? Mitä mieltä te ootte siitä et uus sarja on tulossa? (joo sori tää viesti kuulostaa tosi tylsältä mä en oo vielä tottunu kirjoittelee tämmösii )
Älä sano muuta!
Karai bongattu!
Karai vuosimallia 2012
"Kaunis ja kohtalokas Karai on kapinahenkinen teini ja mestarillinen taistelija, joka tuo kilpikonnien elämään kosolti kaaosta ja ongelmia."
Täytyy kyllä sanoa, että 2003-versio oli kyllä kauniimpi. Uudessa Karaissa on kyllä särmää ja on kieltämättä melko vaikuttavan näköinen, mutta musta Karain tulisi yhä olla japanilaistyttö.
Ilmeisesti tämäkin Karai ilmesyy sarjaan ottamalla mittaa Leonardosta. Saa nähdä, tuleeko tästä Karaista TMNT:n ystävä vai vihollinen.
Karai vuosimallia 2012
"Kaunis ja kohtalokas Karai on kapinahenkinen teini ja mestarillinen taistelija, joka tuo kilpikonnien elämään kosolti kaaosta ja ongelmia."
Täytyy kyllä sanoa, että 2003-versio oli kyllä kauniimpi. Uudessa Karaissa on kyllä särmää ja on kieltämättä melko vaikuttavan näköinen, mutta musta Karain tulisi yhä olla japanilaistyttö.
Ilmeisesti tämäkin Karai ilmesyy sarjaan ottamalla mittaa Leonardosta. Saa nähdä, tuleeko tästä Karaista TMNT:n ystävä vai vihollinen.
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» TMNT 2012 SARJA SUOMESSA<33
» Donnie TMNT 2012 -sarjassa
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» millo 2012kausi tulee ?
» Donnie TMNT 2012 -sarjassa
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» millo 2012kausi tulee ?
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2012-)
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa