kilpparit tulevaisuudessa
3 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 1 / 1
kilpparit tulevaisuudessa
nii mitä mieltä ootte siitä fast forward kaudesta?? ja entä ne kaikki pahikset?
se on kyllä siide?:enkeli: :enkeli:
se on kyllä siide?:enkeli: :enkeli:
Kilpparit tulevaisuudessa
Musta se oli ihan okei mut ninjailu jäi vähemmälle et siit vähän miinusta. Ja Bishop pressana O_O O_O !!!
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: kilpparit tulevaisuudessa
Pahikset oli just parhaita! Etenkin Sh'Okanabo. Okei,se oli iso ja ruma ja sen nauru aiheuttaa kylmät väreet,mutta hitto miten mahtava se onkaan.
Kolmoisuhka:Turtlesien versio Blitzwingistä. Ihan mahtava~
Dark Turtlesit♥
Jammer Head ja katuaaveet toi ihanan piristyksen sarjaan 8D
Eikä unohdeta sarjan naispahista <3
Dark Turtlesit♥
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Wioly kirjoitti:Pahikset oli just parhaita! Etenkin Sh'Okanabo. Okei,se oli iso ja ruma ja sen nauru aiheuttaa kylmät väreet,mutta hitto miten mahtava se onkaan.
Dark Turtlesit♥
nii ja sitte zixx!
Sä varmaan meinaat sitä virusmimmi Viralia. Ennenku mä opin muistamaan sen nimen mä kutsuni sitä nimellä VirustarWioly kirjoitti:Pahikset oli just parhaita! Etenkin Sh'Okanabo. Okei,se oli iso ja ruma ja sen nauru aiheuttaa kylmät väreet,mutta hitto miten mahtava se onkaan.
Dark Turtlesit♥
No eihän siellä muita naispahiksia ole 8D tseh,virusmimmi. Mulla meni taas kieli solmuun Sh'Okanabon kanssa xD "Shoka-MIKÄ? O:" "No olkoot,joku kana-heppu se oli..." lolNinjatar kirjoitti:Sä varmaan meinaat sitä virusmimmi Viralia. Ennenku mä opin muistamaan sen nimen mä kutsuni sitä nimellä VirustarWioly kirjoitti:Pahikset oli just parhaita! Etenkin Sh'Okanabo. Okei,se oli iso ja ruma ja sen nauru aiheuttaa kylmät väreet,mutta hitto miten mahtava se onkaan.
Dark Turtlesit♥
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Sh'Okanabo on aika alien pahikseksiWioly kirjoitti:No eihän siellä muita naispahiksia ole 8D tseh,virusmimmi. Mulla meni taas kieli solmuun Sh'Okanabon kanssa xD "Shoka-MIKÄ? O:" "No olkoot,joku kana-heppu se oli..." lolNinjatar kirjoitti:Sä varmaan meinaat sitä virusmimmi Viralia. Ennenku mä opin muistamaan sen nimen mä kutsuni sitä nimellä VirustarWioly kirjoitti:Pahikset oli just parhaita! Etenkin Sh'Okanabo. Okei,se oli iso ja ruma ja sen nauru aiheuttaa kylmät väreet,mutta hitto miten mahtava se onkaan.
Dark Turtlesit♥
Ninjatar kirjoitti:Sh'Okanabo on aika alien pahikseksiWioly kirjoitti:No eihän siellä muita naispahiksia ole 8D tseh,virusmimmi. Mulla meni taas kieli solmuun Sh'Okanabon kanssa xD "Shoka-MIKÄ? O:" "No olkoot,joku kana-heppu se oli..." lolNinjatar kirjoitti:Sä varmaan meinaat sitä virusmimmi Viralia. Ennenku mä opin muistamaan sen nimen mä kutsuni sitä nimellä VirustarWioly kirjoitti:Pahikset oli just parhaita! Etenkin Sh'Okanabo. Okei,se oli iso ja ruma ja sen nauru aiheuttaa kylmät väreet,mutta hitto miten mahtava se onkaan.
Dark Turtlesit♥
siisn miten niin alien??
No silleen alien kun se kävi poikien kimppuun kauhuleffamaratonin aikanalimuliskonen kirjoitti:siisn miten niin alien??Ninjatar kirjoitti:Sh'Okanabo on aika alien pahikseksiWioly kirjoitti:No eihän siellä muita naispahiksia ole 8D tseh,virusmimmi. Mulla meni taas kieli solmuun Sh'Okanabon kanssa xD "Shoka-MIKÄ? O:" "No olkoot,joku kana-heppu se oli..." lolNinjatar kirjoitti:Sä varmaan meinaat sitä virusmimmi Viralia. Ennenku mä opin muistamaan sen nimen mä kutsuni sitä nimellä VirustarWioly kirjoitti:Pahikset oli just parhaita! Etenkin Sh'Okanabo. Okei,se oli iso ja ruma ja sen nauru aiheuttaa kylmät väreet,mutta hitto miten mahtava se onkaan.
Dark Turtlesit♥
Ninjatar kirjoitti:No silleen alien kun se kävi poikien kimppuun kauhuleffamaratonin aikanalimuliskonen kirjoitti:siisn miten niin alien??Ninjatar kirjoitti:Sh'Okanabo on aika alien pahikseksiWioly kirjoitti:No eihän siellä muita naispahiksia ole 8D tseh,virusmimmi. Mulla meni taas kieli solmuun Sh'Okanabon kanssa xD "Shoka-MIKÄ? O:" "No olkoot,joku kana-heppu se oli..." lolNinjatar kirjoitti:Sä varmaan meinaat sitä virusmimmi Viralia. Ennenku mä opin muistamaan sen nimen mä kutsuni sitä nimellä VirustarWioly kirjoitti:Pahikset oli just parhaita! Etenkin Sh'Okanabo. Okei,se oli iso ja ruma ja sen nauru aiheuttaa kylmät väreet,mutta hitto miten mahtava se onkaan.
Dark Turtlesit♥
aajoo..sori..mä en älynny
Jos pitää valita koko ff kauden paras sivuhahmo niin se on kyl Serling
Serling!!? XDNinjatar kirjoitti:Jos pitää valita koko ff kauden paras sivuhahmo niin se on kyl Serling
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa