mestari tikun paras repla/iskulause
4 posters
Sivu 1 / 1
mestari tikun paras repla/iskulause
niin mikä on meidän sensein paras repla???
-"kulkemalla näitä teitä vältätte kävelykeppini"
jotenki repeen tossa aina lol
-"kulkemalla näitä teitä vältätte kävelykeppini"
jotenki repeen tossa aina lol
Mestari Tikun paras repla
Musta oikeestaan kaikki sen aasialaiset viisaudet on cooleja
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: mestari tikun paras repla/iskulause
Ninjatar kirjoitti:Musta oikeestaan kaikki sen aasialaiset viisaudet on cooleja
ai ne? just se:bounce:
Kun hänestä tajuaa uusia piirteitä. Esim kun hän kertoo, pitävänsä jäätelöstä ja katsovansa saippuaoopperaa. Sitten se, kun hän harjoittelee Leon kanssa ja Casey on sanomassa jotain Aprilille."Haa, olit liian hidas poikani" Leo lentää Caseyn ja Aprilin väliin. Casey:Ööh "Älkää meistä välittäkö. Jatkakaa siitä, mihin jäitte" Niin paras
Hikari- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 25
Registration date : 28.07.2014
Tota jaksoa mä en muistakaanHikari kirjoitti:Kun hänestä tajuaa uusia piirteitä. Esim kun hän kertoo, pitävänsä jäätelöstä ja katsovansa saippuaoopperaa. Sitten se, kun hän harjoittelee Leon kanssa ja Casey on sanomassa jotain Aprilille."Haa, olit liian hidas poikani" Leo lentää Caseyn ja Aprilin väliin. Casey:Ööh "Älkää meistä välittäkö. Jatkakaa siitä, mihin jäitte" Niin paras
Ninjatar kirjoitti:Tota jaksoa mä en muistakaanHikari kirjoitti:Kun hänestä tajuaa uusia piirteitä. Esim kun hän kertoo, pitävänsä jäätelöstä ja katsovansa saippuaoopperaa. Sitten se, kun hän harjoittelee Leon kanssa ja Casey on sanomassa jotain Aprilille."Haa, olit liian hidas poikani" Leo lentää Caseyn ja Aprilin väliin. Casey:Ööh "Älkää meistä välittäkö. Jatkakaa siitä, mihin jäitte" Niin paras
Jakso nimi on V.I.H.A. Itse tykkään siitä jaksosta.
TMNTfani!- Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 24
Registration date : 16.10.2013
Ai se kun Caseyn äiti tulee käymäänTMNTfani! kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Tota jaksoa mä en muistakaanHikari kirjoitti:Kun hänestä tajuaa uusia piirteitä. Esim kun hän kertoo, pitävänsä jäätelöstä ja katsovansa saippuaoopperaa. Sitten se, kun hän harjoittelee Leon kanssa ja Casey on sanomassa jotain Aprilille."Haa, olit liian hidas poikani" Leo lentää Caseyn ja Aprilin väliin. Casey:Ööh "Älkää meistä välittäkö. Jatkakaa siitä, mihin jäitte" Niin paras
Ninjatar kirjoitti:Ai se kun Caseyn äiti tulee käymäänTMNTfani! kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Tota jaksoa mä en muistakaanHikari kirjoitti:Kun hänestä tajuaa uusia piirteitä. Esim kun hän kertoo, pitävänsä jäätelöstä ja katsovansa saippuaoopperaa. Sitten se, kun hän harjoittelee Leon kanssa ja Casey on sanomassa jotain Aprilille."Haa, olit liian hidas poikani" Leo lentää Caseyn ja Aprilin väliin. Casey:Ööh "Älkää meistä välittäkö. Jatkakaa siitä, mihin jäitte" Niin paras
Joo.
TMNTfani!- Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 24
Registration date : 16.10.2013
Se on vähän hämärä jakso koska ainoastaan Don, Raph ja Mike on kentälläTMNTfani! kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Ai se kun Caseyn äiti tulee käymäänTMNTfani! kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Tota jaksoa mä en muistakaanHikari kirjoitti:Kun hänestä tajuaa uusia piirteitä. Esim kun hän kertoo, pitävänsä jäätelöstä ja katsovansa saippuaoopperaa. Sitten se, kun hän harjoittelee Leon kanssa ja Casey on sanomassa jotain Aprilille."Haa, olit liian hidas poikani" Leo lentää Caseyn ja Aprilin väliin. Casey:Ööh "Älkää meistä välittäkö. Jatkakaa siitä, mihin jäitte" Niin paras
Joo.
Similar topics
» Mikeyn paras repla/iskulause..
» VS: Mikeyn paras iskulause/repla
» Mestari Tikun synty?
» Leon hauskin/paras repliikki EVER!?!
» VS: Mikeyn paras iskulause/repla
» Mestari Tikun synty?
» Leon hauskin/paras repliikki EVER!?!
Sivu 1 / 1