Arviointi: Konnien tarina
3 posters
Sivu 1 / 1
Musta tää TMNT:n 80-luvun sarjan eka jakso on tosi hauska. Pojat esiintyvät ekaa kertaa tv:ssä ja samoin April, Splinter, Foot-ninjat ja Silppuri vaik sarjan ykköskonna pari 3-4 kertaa. Yks sen jakson parhaimpia paloja on se kun April menee sekaisin poikien nimissä.
Tää on siis vaan mun mielipide. Kertokaa te oma mielipiteenne
Tää on siis vaan mun mielipide. Kertokaa te oma mielipiteenne
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Arviointi: Konnien tarina
Se on ihan mahtava se eka jakso Ite tykkäsin 2. kauden kuudennesta jaksosta, koska se loppu oli ihan mahtava. Pojat tappeli siitä kenelle April iski silmää televisiossa ja sit se sanooki, että iski silmää Splinterille ja sit Splinter vaan: "Korkeasta iästä on joskus hyötyäkin."
SitruunaNinja- Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 27
Registration date : 31.08.2013
Eiks se o tokan kauden eka jakso :OSitruunaNinja kirjoitti:Se on ihan mahtava se eka jakso Ite tykkäsin 2. kauden kuudennesta jaksosta, koska se loppu oli ihan mahtava. Pojat tappeli siitä kenelle April iski silmää televisiossa ja sit se sanooki, että iski silmää Splinterille ja sit Splinter vaan: "Korkeasta iästä on joskus hyötyäkin."
Ninjatar kirjoitti:SitruunaNinja kirjoitti:Se on ihan mahtava se eka jakso Ite tykkäsin 2. kauden kuudennesta jaksosta, koska se loppu oli ihan mahtava. Pojat tappeli siitä kenelle April iski silmää televisiossa ja sit se sanooki, että iski silmää Splinterille ja sit Splinter vaan: "Korkeasta iästä on joskus hyötyäkin."
Eiks se o tokan kauden eka jakso :O
En tiiä ku videon kuvauksessa luki että kuudes jakso O_O
SitruunaNinja- Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 27
Registration date : 31.08.2013
:<3: Rakastan sitä vuotta, kun se tuli. Se oli parasta viihdettä ja toimintaa, mitä olen koskana nähnyt. Eero Saarinen, Tom Webtzel ja Liisa Paatso ovat parhaita.
Hikari- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 25
Registration date : 28.07.2014
Ai ooksä nähny tän sarjan alusta alkaenHikari kirjoitti: :<3: Rakastan sitä vuotta, kun se tuli. Se oli parasta viihdettä ja toimintaa, mitä olen koskana nähnyt. Eero Saarinen, Tom Webtzel ja Liisa Paatso ovat parhaita.
Olen nähnyt vain vähän yli puolet 1 ja 2 kaudesta suomeksi, mutta englanniksi olen nähnyt kaikkiNinjatar kirjoitti:Ai ooksä nähny tän sarjan alusta alkaenHikari kirjoitti: :<3: Rakastan sitä vuotta, kun se tuli. Se oli parasta viihdettä ja toimintaa, mitä olen koskana nähnyt. Eero Saarinen, Tom Webtzel ja Liisa Paatso ovat parhaita.
Hikari- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 25
Registration date : 28.07.2014
Aika hyvinHikari kirjoitti:Olen nähnyt vain vähän yli puolet 1 ja 2 kaudesta suomeksi, mutta englanniksi olen nähnyt kaikkiNinjatar kirjoitti:Ai ooksä nähny tän sarjan alusta alkaenHikari kirjoitti: :<3: Rakastan sitä vuotta, kun se tuli. Se oli parasta viihdettä ja toimintaa, mitä olen koskana nähnyt. Eero Saarinen, Tom Webtzel ja Liisa Paatso ovat parhaita.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa