Rocksteady ja Bepop
4 posters
Sivu 1 / 1
Rocksteady ja Bepop
Me ollaan ihan unohdettu Silppurin ihka ensimmäiset kätyrit. Sarvikuono Rocksteady ja pahkasika Bepop. Ne kaksi olivat siis niin pahveja että oksat pois ja sen huomas jo ekasta esiintymisestä. Ne ryntäs päin toisiaan ja tyrmäs toisensa
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Rocksteady ja Bepop
Toiset unohtuneet ovat Toka ja Rahzar. Niidenkin ekat hetket oli kultaa kun ekat lainit oli "mama?" xD
Vanhimmat apurit jotenkin niitä hauskimpia.
Rocksteady ja Bepop
Hitsi se "mama" kohtaus TMNT 2 secret of the ooze leffassa lol . Mä repeen joka kerta lolZinle kirjoitti:Toiset unohtuneet ovat Toka ja Rahzar. Niidenkin ekat hetket oli kultaa kun ekat lainit oli "mama?" xD
Ne oli kyllä parhaimmat apulaiset Silppurille. Itse asiassa mulla on ikävä niitä. Ne oli niin hauskoja ja niiden mokailuja oli hauska kattoa. Mutta jos ne olisi ollu vaikka vuoden 2003-sarjassa, olis ehkä menny koko sarjasta uskottavuus. Se oli sen verran siisti sarja, että no, tuskin he olisivat tarpeellisia siinä, kun meillä on Hunni ja Baxter.
Hikari- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 25
Registration date : 28.07.2014
Hupsuja molemmat on ne kumminki hauska lisä sarjaan, ja nyt ne taitaa esiintyä uusimmassa leffassa.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Rocksteady ja Bepop
Joo kyl ne esiintyy . Saas nähdä miten paljon ne tunaroi tälläkertaaGriffe kirjoitti:Hupsuja molemmat on ne kumminki hauska lisä sarjaan, ja nyt ne taitaa esiintyä uusimmassa leffassa.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa