Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?
+14
Senshitora
TurtlesPili
SanZio
Leo-Hyeena
Ninjaboy
.:TMNTGIRL:.
Cecilia
memory-leo
lovexxxleonardo
Jaruto
katjuska xD
Kharon
Admin
Ninjatar
18 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?
Mä en IKINÄ IKINÄ louvu tmnt:stä!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡En vaan voi ja JOS voin (en Kyl voi) niin tuntuis ku osa itestäni ois irrallaan. No kuitenkin btts kauden jaksot on mun mielestä kivoja mut kolmoskaudella oli hyviä jaksoja en nyt keksi esimerkkejä mut silti =3 mut en Kyl tiiä mikä tuotanto kausi ois paras.
2012:sta jaksoissa muo Kyl vähän häiritsee Se Donin hammas (ja Se et Se yrittää iskee Aprilii) mut en mä sen takii voi missään nimessä lopettaa sen katsomista <3
2012:sta jaksoissa muo Kyl vähän häiritsee Se Donin hammas (ja Se et Se yrittää iskee Aprilii) mut en mä sen takii voi missään nimessä lopettaa sen katsomista <3
Tmnt- Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 24
Registration date : 29.08.2014
Oletko koskaan pitänyt TMNT:tä tylsänä ohjelmana
Must se et Donilta puuttuu yks hammas ja se yrittää iskee Apriliä on södeäTmnt kirjoitti:
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?
kaikilla on mielipiteensä:3Ninjatar kirjoitti:Must se et Donilta puuttuu yks hammas ja se yrittää iskee Apriliä on södeäTmnt kirjoitti:
Tmnt- Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 24
Registration date : 29.08.2014
Oletko koskaan pitänyt TMNT:tä tylsänä ohjelmana
Joo tottaTmnt kirjoitti:kaikilla on mielipiteensä:3Ninjatar kirjoitti:Must se et Donilta puuttuu yks hammas ja se yrittää iskee Apriliä on södeäTmnt kirjoitti:
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» TMNT Rope - keskustelu
» Onko sua koskaan kiusattu?
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» TMNT: Smash Up
» Onko sua koskaan kiusattu?
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» TMNT: Smash Up
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa