Jos Splinter oliskin paha
+7
TyynePred
Griffe
Venus_
lovexxxleonardo
Kharon
Admin
Ninjatar
11 posters
Sivu 1 / 1
Jos Splinter olisikin paha
Eiks se ollu siinä yhdessä TMNT jaksossa niistä kun Mike lähetettiin kauhujen ulottuvuuksiin
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Jos Splinter oliskin paha
Musta tuntuu että mä saattaisin revetä XD
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Admin kirjoitti:Musta tuntuu että mä saattaisin revetä XD
Kuten myös x')
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Kharon kirjoitti:Admin kirjoitti:Musta tuntuu että mä saattaisin revetä XD
Kuten myös x')
se olis kieltämättä aika kökkö pahis. kilpparit kiljuis vaan sen ympärillä; "mestari, mestari, herää, me tässä, etkö sä muista"
ei sitä vois pokalla kattoo -_-
lovexxxleonardo kirjoitti:Kharon kirjoitti:Admin kirjoitti:Musta tuntuu että mä saattaisin revetä XD
Kuten myös x')
se olis kieltämättä aika kökkö pahis. kilpparit kiljuis vaan sen ympärillä; "mestari, mestari, herää, me tässä, etkö sä muista"
Siinä kuolis nauruun... toisaalta, saattas kerrankin kuolla onnellisena xD.
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Kharon kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Kharon kirjoitti:Admin kirjoitti:Musta tuntuu että mä saattaisin revetä XD
Kuten myös x')
Siinä kuolis nauruun... toisaalta, saattas kerrankin kuolla onnellisena xD.
Joo. Rest in peace!XD
Vierailija- Vierailija
Mutta alunperin ihan sitää meinasin,että jos Tikku esittäisi kilttiä ja suojelevaista isää, mutta todellisuudessa hautoisi ilkeitä juonia.
Vierailija- Vierailija
lovexxxleonardo kirjoitti:se olis kieltämättä aika kökkö pahis. kilpparit kiljuis vaan sen ympärillä; "mestari, mestari, herää, me tässä, etkö sä muista" ei sitä vois pokalla kattoo -_-
Se jakso mis Drigo ja Daimion poika lähetti kilpparit jonnekki ni Mikeyhan meni sinne supersankarimaailmaan jossa sen veljet oli supersankareita. Tikku oli kyl surkea pahis siinä jaksossa! Sitä katellessa tuli jo melkee ikävä Silppuria
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
Venus_ kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:se olis kieltämättä aika kökkö pahis. kilpparit kiljuis vaan sen ympärillä; "mestari, mestari, herää, me tässä, etkö sä muista" ei sitä vois pokalla kattoo -_-
Se jakso mis Drigo ja Daimion poika lähetti kilpparit jonnekki ni Mikeyhan meni sinne supersankarimaailmaan jossa sen veljet oli supersankareita. Tikku oli kyl surkea pahis siinä jaksossa! Sitä katellessa tuli jo melkee ikävä Silppuria
no joo x)
ei se tikku ollu pahaa nähnykkään. sille oli vaan lisätty punaset silmät ja sarvia XD
lovexxxleonardo kirjoitti:Kharon kirjoitti:Admin kirjoitti:Musta tuntuu että mä saattaisin revetä XD
Kuten myös x')
Mä sain tosta jotnekin niin oudon kuvan päähän että repsahdin jo XD
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Hobitti kirjoitti:Mutta alunperin ihan sitää meinasin,että jos Tikku esittäisi kilttiä ja suojelevaista isää, mutta todellisuudessa hautoisi ilkeitä juonia.
Joo se odottaa, että pojista tulee tarpeeks hyviä ninjitsussa ja yrittää ettiä salaa lisää mönjää, jonka myötä rakentaa mutanttininja-armeijan. Palaa takasin Japaniin ja vallottaa sen ja alottaa maailmansodan. Sitten Tikku herää aamulla ja ihmettelee mitä se oikein uneksi.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Eikä kyllä Tikusta sais tekemälläkään pahista.
Näin on marjat!
Näin on marjat!
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013
Kaikissa asustaa pieni pahis
Griffe kirjoitti:Kaikissa asustaa pieni pahis
Mutta,mutta, kun minä viaton ihminen luulin että Tikku on aina hyvä xD
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013
Jos Splinter oiskin paha
No must se juttu ois kyl aika paha
Miusta tikku on aina ollut epäilyttävä, sehä vaa koulutti ne kilppari sen takia että ne voi tappaa silppurin ku hän ei itse halua omia näppejään liata. Ja jos hän olisi rakastava isä se ois poikasa pitäny kaukana koko sotkusta :/
SanZio kirjoitti:Miusta tikku on aina ollut epäilyttävä, sehä vaa koulutti ne kilppari sen takia että ne voi tappaa silppurin ku hän ei itse halua omia näppejään liata. Ja jos hän olisi rakastava isä se ois poikasa pitäny kaukana koko sotkusta :/
voi kuulekun se rakastaa niittä vaikka teki niistä superhyviä ninjasotureita.. ja sen tarkotus oli tappaa silppuri...
Munkin mielestä se on vähän hassua, että Tikku ei koskaan itse tee mitään Silppurin voittamiseksi (muutakun silloin kun on joku eeppinen lopputappelu tuottiksen lopussa) vaikka periaatteessa Tikun ja Silppurin väliset kaunojen ei pitäis kuulua kilppareille ollenkaan. Toki Tikku rakastaa poikiaan mutta vähän outoa silti.. Mutta ehkä kilpparit tappelee Silppuria vastaan enemmän sen takia ettei mokoma valtaa mailmaa X)limuliskonen kirjoitti:voi kuulekun se rakastaa niittä vaikka teki niistä superhyviä ninjasotureita.. ja sen tarkotus oli tappaa silppuri...SanZio kirjoitti:Miusta tikku on aina ollut epäilyttävä, sehä vaa koulutti ne kilppari sen takia että ne voi tappaa silppurin ku hän ei itse halua omia näppejään liata. Ja jos hän olisi rakastava isä se ois poikasa pitäny kaukana koko sotkusta :/
Blind Sight- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 11.11.2013
Kyllä se tuntuu vähä oudolle, ainakin tässä sarjassa. Mutta onhan se samalla hyvää harjotusta kilppareille, että ne oppii taistelee vielä paremmin, kun on Silppurin tasonen vastus.
Tossa kun puhuttiin siitä,et Tikku koulutti kilpikonnia vain kostaakseen Silppurille,nii pakko tulla sanomaan oma näkemys
Mä nään tän asian jotenkin sillein,että Tikku tosiaan koulutti kilpparit vain kostomielessä. Niin ku et kilpparit olisivat olleet vain "oppilaita" ja Tikku "opettaja". Et kun Silppuri on hoidettu nii that's it -kilppareilla ei oo enää tehtävää. Mut sitte Tikku jossain vaiheessa kiintyi niihin hirveesti nii se alko pitämään niitä omina poikinaan :DMiettikää vaikka 2003-sarjaa:1-4 kausilla Tikku oli vakavan puoleinen(mutta tietysti rakasti poikiaan). Sitte ku pojat lähetettiin Japaniin nii tätättää - heti Tikku huolestuneena rientää paikalle ja suojelee poikiaan (tämähän on siis verrattoman suloista,ei pahalla ei).
Tää oli sit mun oma näkemys,yrittäny mitää fiksua esittää ne-ei
Mä nään tän asian jotenkin sillein,että Tikku tosiaan koulutti kilpparit vain kostomielessä. Niin ku et kilpparit olisivat olleet vain "oppilaita" ja Tikku "opettaja". Et kun Silppuri on hoidettu nii that's it -kilppareilla ei oo enää tehtävää. Mut sitte Tikku jossain vaiheessa kiintyi niihin hirveesti nii se alko pitämään niitä omina poikinaan :DMiettikää vaikka 2003-sarjaa:1-4 kausilla Tikku oli vakavan puoleinen(mutta tietysti rakasti poikiaan). Sitte ku pojat lähetettiin Japaniin nii tätättää - heti Tikku huolestuneena rientää paikalle ja suojelee poikiaan (tämähän on siis verrattoman suloista,ei pahalla ei).
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Jos Splinter olisikin paha
Toi on kyl tottaWioly kirjoitti:Tossa kun puhuttiin siitä,et Tikku koulutti kilpikonnia vain kostaakseen Silppurille,nii pakko tulla sanomaan oma näkemys
Mä nään tän asian jotenkin sillein,että Tikku tosiaan koulutti kilpparit vain kostomielessä. Niin ku et kilpparit olisivat olleet vain "oppilaita" ja Tikku "opettaja". Et kun Silppuri on hoidettu nii that's it -kilppareilla ei oo enää tehtävää. Mut sitte Tikku jossain vaiheessa kiintyi niihin hirveesti nii se alko pitämään niitä omina poikinaan :DMiettikää vaikka 2003-sarjaa:1-4 kausilla Tikku oli vakavan puoleinen(mutta tietysti rakasti poikiaan). Sitte ku pojat lähetettiin Japaniin nii tätättää - heti Tikku huolestuneena rientää paikalle ja suojelee poikiaan (tämähän on siis verrattoman suloista,ei pahalla ei).Tää oli sit mun oma näkemys,yrittäny mitää fiksua esittää ne-ei
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa