TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

+14
memory-leo
SuperKilpikonna
Ninjaboy
katjuska xD
Haru-chan
Admin
SanZio
lovexxxleonardo
TMNT 4 ever!
.:TMNTGIRL:.
Jaruto
Cecilia
Ninjatar
Kharon
18 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Kharon To Marras 11, 2010 6:16 am

Joo, elikkäs tällasta en vielä löytänytkään täältä. Siis tämän topicin aiheena olisi että onko teillä mitään turtleseihin liittyvää esinettä (elokuvaa, figua tai jotain muuta krääsää) mistä ei pysty millään luopumaan.

Itselle ainakin on erittäin tärkeä aivan ensimmäinen turtles-figuurini, joten vaikka sen rahallinen arvo on surkea niin itselleni se on arvokas monella eri tavalla. Ja se tuo paljon ihania muistoja mieleen lapsuudesta =3.

Joten, nyt on teidän vuoronne Smile
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Ninjatar To Marras 11, 2010 6:23 am

No en oikeen tiedä onks mulla mitään ykköstä mut mä olen ihan hulluna Ruotsista ostettuihin sinisiin turtles lakanoihin. Oikeesti äiti osti ne mun pikkuveljelle mut mä käytän niit kyl enemmän Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Cecilia To Marras 11, 2010 10:03 am

Raphael Turtles figuuri on itselleni kaikista tärkein : )
Cecilia
Cecilia

Nainen Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 26
Registration date : 14.10.2010

http://fanfictions-bykatsu.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Jaruto Ti Marras 16, 2010 6:26 am

yyh, ääh, pitääkö valita vaan yksi? D:
no, taidan sanoo että joku mun vanhoista, Turtleseita täynnä (muistaakseni kolmen tunnin kasetille mahtui 7 kokonaista jaksoa ^-^) olevista nauhotuskaseteista : D niitä tuli katottua niin et muistin kaikki jaksojen väliin tulleet mainoksetkin sana sanalta ulkoa, saati sitten jaksojen vuorosanat :'D
sit tavallaan tärkeet on kans kaks samanlaista pussilakanasettii, nimittäin kun niitä on kaksi, niin aina, kun äitini pääsee valitsemaan lakanoitani, on mukana vähintään joko pussilakana tai tyynyliina (kun mulla on kaksi tyynyä) Turtles-kuviolla. xD äiti haluaa pitää mun innostusta yllä :'3 nytkin mulla on tuolla ihanaisessa sängyssäni TMNT-tekstillä varustettu tyynyliina 83
Jaruto
Jaruto

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 30
Registration date : 10.08.2010

http://www.savexaxlife.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  .:TMNTGIRL:. La Joulu 11, 2010 6:07 am

Mulla ei ole mut mulle tulee kyl. Aion ostaa sen 2007 tullee tmnt leffan <3<3<3
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  TMNT 4 ever! To Helmi 17, 2011 7:06 am

Eipä multa löydy hirveemmin mitään, mut se 2007 vuoden leffa ja Donin muotonen (ei enää toimiva -_-') taskulamppu on aikas tärkeet :<3:
TMNT 4 ever!
TMNT 4 ever!

Nainen Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 28
Registration date : 08.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  lovexxxleonardo To Helmi 17, 2011 8:22 am

tää on ihan kamalaa kun pitää valita vaan yks. Mulle ne kaikki on niin tärkeitä, että saan halvauksen, jos joku ehdottaakaan niitten myymistä.
Mut jos on pakko valita, niin varmaan -90 luvun tmnt sarjakuvat. Ne vaan paranee jokasen lukukeraan jälkeen, eikä niitä oo tehty leikkaa liimaa tekniikalla niinkuin näitä 2000-luvun tmnt sarjiksii. Seikkailut ovat ihan omaa tasoaan. Kaikist tärkein niistä on se, joka on mun isoveljen peruja. Se oli se sillon kun se oli jotain kymmenen. Nyt se on 28.
Muut lehet oon ostanu antikvariaatista, vaikka musta tuntuu että olis ollu mulla aina. XD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Kharon Ma Helmi 21, 2011 10:16 am

lovexxxleonardo kirjoitti:tää on ihan kamalaa kun pitää valita vaan yks. Mulle ne kaikki on niin tärkeitä, että saan halvauksen, jos joku ehdottaakaan niitten myymistä.
Mut jos on pakko valita, niin varmaan -90 luvun tmnt sarjakuvat. Ne vaan paranee jokasen lukukeraan jälkeen, eikä niitä oo tehty leikkaa liimaa tekniikalla niinkuin näitä 2000-luvun tmnt sarjiksii. Seikkailut ovat ihan omaa tasoaan. Kaikist tärkein niistä on se, joka on mun isoveljen peruja. Se oli se sillon kun se oli jotain kymmenen. Nyt se on 28.
Muut lehet oon ostanu antikvariaatista, vaikka musta tuntuu että olis ollu mulla aina. XD

Olen samaa mieltä, vanhat turtles-lehdet ovat aivan omaa luokkaansa kun eivät tehneet niitä tällä nykyajan tietokonetekniikalla vaan jaksoivat piirtää kaikki kuvat ja tekstit ihan ite.
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  .:TMNTGIRL:. La Maalis 05, 2011 7:18 am

Varmastikkin mun:
-Teenage Mutant Ninja Turtles 3-elokuva
-TMNT-elokuva
-Sellane pikkune figuuri jonka sain kaverilt ^_^
-Hyökkäys Avaruudesta-DVD

Muita mul ei viel ookkaa mut aion hankkii sen Smash-Up-pelin =D
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Tärkein Turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Ninjatar La Maalis 05, 2011 10:00 pm

Mulla on TMNT smash-up peli Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  .:TMNTGIRL:. Su Maalis 06, 2011 12:36 am

Ninjatar kirjoitti:Mulla on TMNT smash-up peli Very Happy
Onks se hyvä? 8D
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Tärkein Turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Ninjatar Ma Maalis 07, 2011 6:06 am

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:Mulla on TMNT smash-up peli Very Happy
Onks se hyvä? 8D
Jeah on se Very Happy . Leo on tosi hyvä ja samoin Raph

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  SanZio Ma Maalis 07, 2011 7:20 am

Mulla ei hirveesti tmnt kamaa oo Very Happy mutta tänään sain turtles dvd:n sitten meillä on vanha tmnt nessille, mulla on koneella tmnt peli ja xboksilla kans Smile ja meillä on ikivanha tmnt paita Very Happy
SanZio
SanZio

Nainen Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 28
Registration date : 13.11.2010

http://p1.foorumi.info/dstm/index.php

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Admin Ma Maalis 07, 2011 9:18 am

Ninjatar kirjoitti:Mulla on TMNT smash-up peli Very Happy

Wii vai PS2 editointi?
Itselläni PS2 editointi ja aika tylsää yhden napin naputusta kyllä on


Itse ostin juuri kaikki turtlessien 4 elokuva boxin, mutta huomasin yhden pikku seikan. En voi katsoa niitä koska ne ovat tuotu amerikoista ja amerikka dvd:t ei pyöri scandi ja eurooppa laitteilla :3 Huono mäihä.
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Tärkein Turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Ninjatar Ti Maalis 08, 2011 6:12 am

Admin kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:Mulla on TMNT smash-up peli Very Happy

Wii vai PS2 editointi?
Itselläni PS2 editointi ja aika tylsää yhden napin naputusta kyllä on


Itse ostin juuri kaikki turtlessien 4 elokuva boxin, mutta huomasin yhden pikku seikan. En voi katsoa niitä koska ne ovat tuotu amerikoista ja amerikka dvd:t ei pyöri scandi ja eurooppa laitteilla :3 Huono mäihä.

PS2-peli Smile . Mut se on hyvä

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty MUN DONATELLO UKKELI TIETENKIN!! XDD

Viesti  Haru-chan Ke Maalis 30, 2011 8:53 am

Juu, elikkä joskus 6.v lahjaks sain semmosen pikkusen Donin,jolla kyllä puuttuu sen bó- sauva,
mut muuten iha ok, ja sillä on kans semmone "haarniska/suoja" sit päällä. : DD
Nojoo- oisha se Raph ollu mulle kivempi, kun fanitan eniten sitä, mut Don on kans kiva. :hyper:

No ohan mulla niitä dvd:täki mut toi on tärkee. Pitäis kyl vielä hankkii se vanhempi boksi ja lisää
noit leffoja ja se ja se... * melkein sydän pysähtyy, kun miettiiki kaikkea sitä Turtles-kamaa... O_O
Kannattaa muuten kattoo Huuto.netista niitä, kun mäki löysin sieltä yhen julisteen, kakkos leffan kait..?
Sielä oli vaikka mitä!! Jopa ds peli (mul on se konsoli!!!) mut rahat ei riittäny.. ;(

What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face

Haru-chan

Mies Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 25
Registration date : 17.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  .:TMNTGIRL:. To Maalis 31, 2011 7:50 am

Miks kaikki muut o nii onnekkait et niil on tmnt-figuureja ja kaikkee nii paljo!? Mul on vaa se yks Mike joka on iha piiiiiiiiikkiriikkine. *hakkaa päätä seinään* Miks en muistanu sillo kaupas sitä viiskymppistä!
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  katjuska xD To Maalis 31, 2011 8:23 am

hitsi... vaikeeta kysymyksiä on otettu esille >D elikkä ainakin miulle on tärkee turtles-pehmolelu x3 uskokaa tai älkää mutta se on ihan sairaan tärkee.. joskus ollaan riidelty kamun kaa sen takia xd se esittää sitten raphia X)
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Ninjaboy Pe Huhti 01, 2011 6:38 am


Mulla on niiden pöksyjen lisäksi Turtles Battle Nexus peli ja sen mukana se Arcade peli, josta tykkään vieläkin, pari sarjakuvalehteä, muutamat turtles figuurit ja TMNT-leffa (se uusin).

Ninjaboy

Mies Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 28
Registration date : 18.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  .:TMNTGIRL:. Su Kesä 05, 2011 5:47 am

Mun tärkein turtleseihin liittyvä esine on mun ikioma Turtles-tyyny Very Happy Very Happy
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  SuperKilpikonna Su Loka 23, 2011 3:24 am

Semmoni ihan mini Mikey-figu (joo vähä pakko sen on olla, ei oo muitakaa kamaa :/)

SuperKilpikonna

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 20.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Ninjatar Su Loka 23, 2011 9:01 pm

Juhla vuoden kunniaks tehdyt 80-luvun keräily April ja Don Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ma Loka 24, 2011 6:42 am

Mun turtles-sarjikset ja pussilakanat. :3
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  memory-leo Su Loka 30, 2011 2:29 am

Itselläni on paljon figuja, joihin kuuluu mm. turtlesit pienenä (paitsi mike puuttuu, se jäi ruohonleikkurin alle XD) ja sitten mulla on ne fast forward figut, josta puuttuu don. Sitten semmonen turtlesien kotiluola leikkisetti (mikä ei tosin näytä samanlaiselta, mikä Tv-sarjassa oli) En nyt jaksa ruveta kaikkia figujani nyt laskemaan, mutta voin sanoa, että minulla on niitä monta.

Sitten minulla on joitain turtles kirjoja, tarroja ja melkein valmiina oleva cosplay puku (ja hahmona on Karai, sillä se on aikas helppo tehdä).
Lisäksi minulla on tarroja, jotka sitten aion liimata omaan pyörääni, jahka olen värittänyt sen vihreäksi. Pussilakanoita ei ole, mutta joku muistivihko mikälie.
memory-leo
memory-leo

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 29
Registration date : 20.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Ninjaboy Pe Joulu 02, 2011 11:59 pm

memory-leo kirjoitti:Itselläni on paljon figuja, joihin kuuluu mm. turtlesit pienenä (paitsi mike puuttuu, se jäi ruohonleikkurin alle XD) ja sitten mulla on ne fast forward figut, josta puuttuu don. Sitten semmonen turtlesien kotiluola leikkisetti (mikä ei tosin näytä samanlaiselta, mikä Tv-sarjassa oli) En nyt jaksa ruveta kaikkia figujani nyt laskemaan, mutta voin sanoa, että minulla on niitä monta.

Sitten minulla on joitain turtles kirjoja, tarroja ja melkein valmiina oleva cosplay puku (ja hahmona on Karai, sillä se on aikas helppo tehdä).
Lisäksi minulla on tarroja, jotka sitten aion liimata omaan pyörääni, jahka olen värittänyt sen vihreäksi. Pussilakanoita ei ole, mutta joku muistivihko mikälie.

Vau. Sinullahan noita kamoja löytyy. Minäkin haluaisin. Mutta yksi asia jäi vaivaamaan. Miksi Mike jäi ruohonleikkurin alle? Se jotenkin... naurattaa. What a Face

Ja tuosta cosplay-asusta vielä... Miksi sä cossaat Karaita? Olisit cossannu jotain Leoa jne. Surprised Oletkos sinä tulossa sinne Chibiconiin, kun sinulla on kerta hahmo valmiina?

Ninjaboy

Mies Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 28
Registration date : 18.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa