TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

+14
memory-leo
SuperKilpikonna
Ninjaboy
katjuska xD
Haru-chan
Admin
SanZio
lovexxxleonardo
TMNT 4 ever!
.:TMNTGIRL:.
Jaruto
Cecilia
Ninjatar
Kharon
18 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi - Sivu 2 Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  SAINW Ti Huhti 10, 2012 9:16 am

Noo... mulle ne tärkeimmät ovat varmaan ne turtleista kertovat kirjat. Siis "Leon lennokas konnaopas", "Rokkaa Rafin tahtiin?!" ja "Ninjakonnista nerokkain". Michelangelon kirja jäi puuttumaan... valitettavasti Smile
Toiset yhtä tärkeät esineet ovat pienet turtlefiguurit, jotka sain aika oudolla tavalla: olin laivalla kaverini kanssa jotain vuosi sarjan alkamisen jälkeen, ja kohdattiin sitten käytävällä hyttisiivooja, joka oli löytänyt jostain hytistä neljä hylättyä figuuria. Se sitten kysyi että kiinnostaako, ja antoi ne figuurit meille! Very Happy Ne on mulla vieläkin tallella vaikka tässä lähestytäänkin jo täysi-ikäisyyttä... Noh, jotkut asiat eivät vain unohdu! Very Happy
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi - Sivu 2 Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Huhti 10, 2012 10:31 am

SAINW kirjoitti:Noo... mulle ne tärkeimmät ovat varmaan ne turtleista kertovat kirjat. Siis "Leon lennokas konnaopas", "Rokkaa Rafin tahtiin?!" ja "Ninjakonnista nerokkain". Michelangelon kirja jäi puuttumaan... valitettavasti Smile
Toiset yhtä tärkeät esineet ovat pienet turtlefiguurit, jotka sain aika oudolla tavalla: olin laivalla kaverini kanssa jotain vuosi sarjan alkamisen jälkeen, ja kohdattiin sitten käytävällä hyttisiivooja, joka oli löytänyt jostain hytistä neljä hylättyä figuuria. Se sitten kysyi että kiinnostaako, ja antoi ne figuurit meille! Very Happy Ne on mulla vieläkin tallella vaikka tässä lähestytäänkin jo täysi-ikäisyyttä... Noh, jotkut asiat eivät vain unohdu! Very Happy
Vitsit se oli siisti hyttisiivooja. Itte oon saanu figuurit kerjäämällä. xD
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi - Sivu 2 Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  SAINW Ti Huhti 10, 2012 11:21 am

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
SAINW kirjoitti:Noo... mulle ne tärkeimmät ovat varmaan ne turtleista kertovat kirjat. Siis "Leon lennokas konnaopas", "Rokkaa Rafin tahtiin?!" ja "Ninjakonnista nerokkain". Michelangelon kirja jäi puuttumaan... valitettavasti Smile
Toiset yhtä tärkeät esineet ovat pienet turtlefiguurit, jotka sain aika oudolla tavalla: olin laivalla kaverini kanssa jotain vuosi sarjan alkamisen jälkeen, ja kohdattiin sitten käytävällä hyttisiivooja, joka oli löytänyt jostain hytistä neljä hylättyä figuuria. Se sitten kysyi että kiinnostaako, ja antoi ne figuurit meille! Very Happy Ne on mulla vieläkin tallella vaikka tässä lähestytäänkin jo täysi-ikäisyyttä... Noh, jotkut asiat eivät vain unohdu! Very Happy
Vitsit se oli siisti hyttisiivooja. Itte oon saanu figuurit kerjäämällä. xD
Niin oli! "Parasta" oli kuitenkin se, että meille tuli kaverin kanssa kauhee tappelu siit et kumpi ne figuurit saa! Lopulta mä sain ne, ja ollaan onneksi vielä kavereitakin Very Happy
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi - Sivu 2 Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Wioly Ma Kesä 18, 2012 11:54 pm

Mä en osaa päättää yhtä. Mulla on Mikey-,Splinter-,April-ja Don-figuuri. Sitten on puoliksi mun TMNT-elokuva(puoliksi broidin),osittain mun olevia sarjakuvia (luen niitä enemmän kuin veli). Minulla oli joskus sininen Turtles-paita,jossa oli vanhoja kilppareita,mut äiti heitti menemään ): Ja sittenhän on Smush Up-peli,jota me pelataan kahestaan joskus. Very Happy Plus tarroja (Leo,Raph,heittotähtiä,kilpiä)
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi - Sivu 2 Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  memory-leo La Elo 04, 2012 11:32 am

Baxter Stockman- figuuri... xD
memory-leo
memory-leo

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 29
Registration date : 20.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi - Sivu 2 Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  TurtlesPili To Elo 16, 2012 8:45 am

DVD:t on parhaita mulla olevia turtleseita
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi - Sivu 2 Empty Tärkein TMNT:hen liittyvä esineesi

Viesti  Senshitora Ma Elo 05, 2013 7:55 am

Leonardo- figuurit
- Nämä ne vasta minulle arvokkaita onkin, vaikka tuskin enää tallellakaan.. :\'( Ja nämä Leonardo- figuurini olivat ainoat ison sarjan figuurini, mitä keräsin..

Teenager Mutant Ninja Turtles- DvD:ni (v. 2003)
- Nauhoitettuja minulla ei ole enää, joten nämä sitten tulivat tärkeäksi..

TMNT 2007 elokuvan petilakanat + 2tyynyä
- Näiden kanssa saan paremmin unta.. :<3: Lover... ;3
Senshitora
Senshitora

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 28
Registration date : 03.08.2013

http://Senshitora.deviantART.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi - Sivu 2 Empty Vs: Tärkein turtleseihin liittyvä esineesi

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa