TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tmnt leffa arviot

+2
Kharon
Ninjatar
6 posters

Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty Tmnt leffa arviot

Viesti  Ninjatar Ke Heinä 20, 2011 12:39 am

Niin et täl palstalla saa arvioida ja kertoa omat mielipiteensä kilppareiden kaikista 5 leffasta jotka ovat TMNT movie, TMNT 2 the secret of the ooze, TMNT 3, TMNT ja Turtles forever
TMNT 1 on musta hyvä vaik Splinteristä huomaa nopeasti että se on muppet tyylinen nukke. Muuten leffa kyllä täyttää täydellisesti kaikki kilppari leffan vaatimukset naurettavista toppapuvuista huolimatta. Leffassa on kolme omasta mielestäni hyvää kohtaa. 1. April on yksin metro asemalla kun ninjat hyökkäävät. April yritää ensin puolustautua sailla ja sitten kassilla mutta ninjat iskevät hänet tajutoomaksi. Juuri silloin yksityisetsivä tamineissa oleva Raph hyökkää. 2. Tämä on kyllä myös aika paha No . Raph on katolla viilentämässä hermojaan riideltyään Leon kanssa. Foot ilmestyy katolle ja käy Raphin kimpuun. Ninjat hakkaavat Raphin pahaan kuntoon ja heittävät Aprilin asunnon kattoikkunan läpi asuntoon. Niinku tapahtui Leolle jaksossa Silppurin vastaiskussa. 3. Tatsu (Silppurin kätyri joka on vähän niinku Hunni joskaan ei yhtä iso) on just onninstunu iskemään Caseyn pakkilaatikoiden sekaan kun Casey vetää yhdestä laatikosta rauta 5. Casey kalauttaa Tatsua ensin haaruksiin ja sitten päin pläsiä golfmailalla. Kun Tatsu makaa tiedottomana laatikoiden seassa Casey suutelee golfmailaa ja sanoo " en enää koskaan golfia tylsäksi peliksi". Mä annan tälle leffalle 5 pizza siivua
Tällänen oli mun esimerkki ykkösestä mut sanokaa omat mielipiteenne näistä filmeistä

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty Vs: Tmnt leffa arviot

Viesti  Kharon Ke Heinä 20, 2011 2:21 am

Ninjatar kirjoitti:Niin et täl palstalla saa arvioida ja kertoa omat mielipiteensä kilppareiden kaikista 5 leffasta jotka ovat TMNT movie, TMNT 2 the secret of the ooze, TMNT 3, TMNT ja Turtles forever
TMNT 1 on musta hyvä vaik Splinteristä huomaa nopeasti että se on muppet tyylinen nukke. Muuten leffa kyllä täyttää täydellisesti kaikki kilppari leffan vaatimukset naurettavista toppapuvuista huolimatta. Leffassa on kolme omasta mielestäni hyvää kohtaa. 1. April on yksin metro asemalla kun ninjat hyökkäävät. April yritää ensin puolustautua sailla ja sitten kassilla mutta ninjat iskevät hänet tajutoomaksi. Juuri silloin yksityisetsivä tamineissa oleva Raph hyökkää. 2. Tämä on kyllä myös aika paha No . Raph on katolla viilentämässä hermojaan riideltyään Leon kanssa. Foot ilmestyy katolle ja käy Raphin kimpuun. Ninjat hakkaavat Raphin pahaan kuntoon ja heittävät Aprilin asunnon kattoikkunan läpi asuntoon. Niinku tapahtui Leolle jaksossa Silppurin vastaiskussa. 3. Tatsu (Silppurin kätyri joka on vähän niinku Hunni joskaan ei yhtä iso) on just onninstunu iskemään Caseyn pakkilaatikoiden sekaan kun Casey vetää yhdestä laatikosta rauta 5. Casey kalauttaa Tatsua ensin haaruksiin ja sitten päin pläsiä golfmailalla. Kun Tatsu makaa tiedottomana laatikoiden seassa Casey suutelee golfmailaa ja sanoo " en enää koskaan golfia tylsäksi peliksi". Mä annan tälle leffalle 5 pizza siivua
Tällänen oli mun esimerkki ykkösestä mut sanokaa omat mielipiteenne näistä filmeistä

Olen täysin samaa mieltä että eka leffa on aivan paras vaikka hahmot on hieman kökköjä, mutta nyt tarvii ottaa huomioon että se eka leffa on tehty about 20 vuotta sitten että ei voi vaatia että sen ajan teknologialta olisi voinut saada aikaiseksi jotain "mahtavaa" kuten nykyaikana olisi mahdollista.
Kakkonen oli kanssa aivan kehuttava elokuva koska sai tietää enemmän TCRI jutusta (vaikka leffassa se onkin TGRI, mikä on erittäin hämäävää O.o'). Ja tykkäsin niistä kahdesta mutantista jotka silppuri loi tuhotakseen kilpparit eikä tietenkään voi unohtaa legendaarista Ninja Rap-biisiä >8D.

Kummatkin leffat saavat meikäläiseltä viisi pizzansiivua ehdottomasti Smile
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty TMNT leffa arviot

Viesti  Ninjatar Ke Heinä 20, 2011 11:53 pm

TMNT 2 the secret of the ooze on yhtä hyvä kuin ykkönen ehkei vielä parempi. Leffassa on samat tutut tyypit eli kilpparit, Splinter, April, Foot, Tatsu ja Silppuri joskin leffassa esiintyy myös uusia hahmoja nimittäin Keno, Razhar ja Tokka ja professori Perry joka vetää eräällä tavalla Baxter Stockmanin osaa. Kilpparit ovat yhä naurettavissa toppapuvuissa ja Splinter on yhä muppetti mutta tämä jengi ei menetä makuaan edes 20 vuoden jälkeen. Leffassa on jälleen kolme mega hyvää kohtaa. 1. Keno tuo Aprilille pizzan ja huomaa Raphin jalan pilkistävän sermin takaa. Keno tallaa Raphin jalalle joka meinaa käydä Kenon kimppuun. Leon, Donin ja Miken yrittäessä hillitä Raphia Splinter ilmestyy paikalle. Keno tuijottaa hetken Splinteriä ja pyörtyy. 2. Päästettyään Razaharin ja Tokan irti Tatsu häipyy nopeasti paikalta. Silppuri sanoo mutanteille olevansa heidän mestarinsa mutta pedot ymmärtävät asian väärin ja pitävät silppuria emonaan (tosi noloa Silppurin kannalta katsottuna XD). 3. Tätä sanoisin pikemminkin rankaksi. Pojat luulevat päässeensä vihdoin eroon peltipurkista tekevät ylävitosen huutaen samalla "COWABUNGA!!!". Samassa laiturin läpi iskeytyy nyrkki joka romauttaa laiturin poikien alta. Kun pojat saavat katsottua tarkemmin he tajuavat että Silppuri on yhä yhtenä kappaleena plus hiukan kasvanut. Don: Se on Super-Silppuri!
Plussaa koko leffaan tuo disco tappelun tausta biisinä soiva Ninja-rap.
Tää leffa saa täydet 5 pizzasiivua cyclops

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty Vs: Tmnt leffa arviot

Viesti  .:TMNTGIRL:. To Heinä 21, 2011 9:30 pm

Mä tykkään niistä kaikista (varsinki siks et vaikka mä oon kattonu jokasen niistä ainaki 20 kertaa niin en oo kyllästyny niihin. =D) mut ehdoton suosikki on vain jostain syystä TMNT (2007). Johtuu kai siit ku tykkään paljon CGI-animaatiosta. -_- Ja myös tykkään juonesta mut mua häiritsi vaan se että alussa sanotaan et se vihollinen pahempi kuin silppuri. Siis siin leffassa pahis voitettiin tyyliin kymmenessä minuutissa (ellei nopeamminkin) ja sit Silppurin hoiteluun meni vuosia. o.O ... Mutta sit mun toka suosikki on tmnt 2: Secret of the ooze Mä tykkään siitä leffasta paljon. Varsinki Ninja Rap-kappaleen takia. =D Ja ne kaks Silppurin luomaa mutanttia oli niin söpöjä. :3 Ja sit tykkään Turtles Forever-elokuvasta kolmanneks eniten koska se on piirrettyyy!!! Ja juoni on ihuna! Ja oli kyl hauska kattoo kilpparien reaktioita kun ne tapas toisensa. lol Nää kaikki saa jumalattoman kasan pizzansiivuja!
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty TMNT leffa arviot

Viesti  Ninjatar To Heinä 21, 2011 10:44 pm

TMNT 3 on hienoinen pettymys. Plussaa oli kyllä se kun Casey tuli takaisin kuvioon. Poikien ja Aprilin joutuminen 1600-luvun Japaniin on hiukan yliampuvaa mutta hullummaksi se menee siinä että heidän tilalleen ilmestyy 4 samuraita ja japanilainen prinssi jotka eivät tiedä nykyajasta tuon taivaallista. Muuten leffa on aika hyvä joskin vähän outo. Leffassa on taas 3 hyvää kohtaa. 1. Se on vaan niin mainio näky kun Casey yrittää opettaa niille samuraille lätkää XDDD. 2. Raph ystävystyy pienen japanilaisen pojan Yoshin kanssa mikä on aika söpöä kun Raph on tunnetusti porukan kuumakalle. 3. Shogun on tosiaan aika räjähtäneen näköinen Walkersin tykinkuulan mentyä ohi maalin clown
TMNT 3 saa multa 4 pizzasiivua

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty Vs: Tmnt leffa arviot

Viesti  JapanGirl1999 Ke Loka 17, 2012 5:12 am

TMNT 1:
Arvosana: 10

Elokuvassa on hyvä juoni, mukavasti huumoria, pojat näyttää aidoilta, hyvät ääninäytteliät ja taistelu näytti hyvin aidolta (Ottaen huomioon missä puvuissa niitten piti liikkua).

Hyvät kohdat:
Alku
Kaikki Donin nörttimäiset lausahdukset
Kun Raph tapaa Caseyn
Tikun puhe Raphille Caseyn kanssa tappelun jälkeen
Don ja Casey yrittävät saada autoa toimimaan
Raphin ja Leon veljellinen kohtaus
Kun Tikku kertoo sille Aprilin pomon pojalle (En muista nimeä) Hamato Yoshista
Lause jonka Casey sanoi kun oli lyönyt Tatsua golfmailalla: ''En sano golfia enään tyhmäksi peliksi'' *Pussaa*

Huonot kohdat:
Ei tule mieleen Smile

Tiedän jo valmiiksi minkä arvosanan annan Michael Bayn elokuvalla: 0

Syy: Hän tuhoaa TMNT historian

Mun TMNT sydän itkee verta
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty TMNT leffa arviot

Viesti  Ninjatar Ke Loka 17, 2012 9:07 pm

TMNT-leffojen niin sanottu TMNT 4 on aivan mahtava ellei ihan paras. Pojat näyttävät uskomattoman hyviltä tietokone animaatioina ja samoin Splinter, April, Casey, Karai ja Foot. Leffassa on uusia tyyppejä jotka ovat Winters, kuolemattomat kivipatsaat, 13 hirviötä. Poikien hetkellinen erottaminen toisitaan on oikeasti aika mielenkiintoinen aihe. Leffassa on jälleen 3 aivan mahtavaa kohtaa. 1. Se on aika hyvä kun Don toimii mikrotukihenkilönä. Se Donin höpötys XD "Laitoitko tietokoneen päälle? Onko töpseli kiinni? Niin töpseli. Ei kuulitte väärin. Tämä ei todellakaan ole sellainen palvelulinja. En pelleile. Olen Don. Ystävällinen mikrotukihenkilö ja apunasi ympäri vuorokauden herra. Ei kun rouva!" 2. Se kun pojat on taistellu sitä yhtä hirviötä vastaan, on umpikujassa ja Mike alkaa kirkua. 3. Se on vaan niin dramaattinen tilanne kun Raph paljastuu Nightwatcheriksi ja Leo ja Raph ottaa yhteen katolla. Tää Leffa saa multa täydet 5 pizza siivua Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty Vs: Tmnt leffa arviot

Viesti  SAINW To Loka 18, 2012 9:48 am

TMNT (4)

Mun kaikkien aikojen suosikkileffani! Very Happy
Tietokonegrafiikka sopii TMNT:lle kuin nenä päähän, ja suomessa tutut ääninäyttelijät ovat valtava plussa. Ensimmäisellä kerralla olin myyty jo siinä kohtaa, kun April putoaa luolaan, joku koppaa hänet ja kuuluvat leffan legendaariset sanat: "Sinäpä tulit aika kaukaa kyläilemään." Myös ääniraita ja musiikit saavat ison plussan, varsinkin Leon paluussa soiva musiikki.
Ajatus eronneista veljeksistä on oiva. En ihan tajunnut, miksi Leo lähetettiin viidakkoon tai miksi hän on lakannut kirjoittamasta perheelleen, mutta muuten idea toimii. On hieman musertavaa katsoa, kuinka Don ja Tikku yrittävät epätoivoisesti pitää perhettä koossa. TMNT ei vain toimi ilman Pelotonta Johtajaa. Ja Yövalvojan rooli sopii Rafaelille; joko lainsuojaton tai Silppuri 2, päättäkää itse.
Pidin elokuvasta todella paljon, koska se otti kaiken irti Leon ja Rafin vaikeista väleistä. Sarjassa veljesten välinen jännite oli yksi parhaista paloista, ja tässä leffassa tuo jännite lyö todella kipinää: Rafael on kateellinen Leolle, Tikun suosikkioppilaalle, ja tuntee suurta vihaa häntä kohtaan, sillä kokee isoveljensä hylänneen hänet. Olin todella iloinen, että elokuva sukelsi syvemmälle tähän nokkapokkaan ja toi Rafin kovan ulkokuoren alta haavoittuvan pikkuveljen, ja antoi syyn, miksi veljesten välit ovat niin tulehtuneet. Perhe on TMNT:n kantava teema, ja muutenkin pidin siitä, että veljekset puhuttelevat toisiaan "iso- ja pikkuveljinä", Tikkua "isänä" ja Tikku puhuu pojistaan enemmän "poikina" kuin "oppilaina".
Oli myös hienoa huomata, että April, Casey ja Karai ovat yhä mukana kuvioissa.
Jos jotain negatiivista leffasta pitää löytää, niin kaksi asiaa nousee kyllä esiin:
1) Elokuva keskittyy aika pitkälti Rafaeliin (sisäinen Leo-fanini ei tykkää).
2) Mikey ja Don jäävät taka-alalle.
Vähän jäi myös harmittamaan, sillä elokuvalle oli myös vaihtoehtoinen loppu, jota ei käytetty, ja se oli minusta parempi. Siinä Leo ja Raf juttelevat välinsä lopullisesti selviksi, mikä sulkee ympyrän joka minusta jäi vielä vähän auki, ja Casey ja April menevät kihloihin. He kaasuttavat Rafin Caseylle lahjoittamalla moottoripyörällä katua pitkin poispäin, ja samalla kilpikonnat hyppäävät täysikuun loisteessa katolta katolle kadun yli.
Mutta kaiken kaikkiaan, TMNT on suosikkileffani ja ansaitsee ehdottomasti viisi pitsasiivua!
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty Vs: Tmnt leffa arviot

Viesti  Griffe Ke Loka 24, 2012 1:41 am

Ei pidä unohtaa Turtles Forever leffaa myöskään. Juoneltaan varsin hyvä ja kaikki eri aikakauden konnat oli saatu samaan kasaan. Harmi vaan, että niitä 80-luvun Turtleseja lähinnä pilkattiin ja pidettiin koomisina, koska ei se sarja nyt ihan niin naurettava ollu mitä se leffa olis antanu ymmärtää Very Happy . Vaikee sanoa mikä olis paras leffa, kaikista viidestä voi vaan sanoa, että huonoin oli se kolmas. TMNT oli hyvä, vaikka jostain syystä oon kuullu paljon negatiivista palautetta leffan suhteen. Mut tällä foorumilla se leffa ainaki on saanu vaa positiivista palautetta. Olihan sentää Karai ekaa kertaa leffassa mukana.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty Vs: Tmnt leffa arviot

Viesti  Griffe Pe Toukokuu 31, 2013 6:14 am

Hieno uutinen, 21. elokuuta on tulossa eka leffa myyntiin DVD:lle ja myös BD:nä.

Tmnt leffa arviot Teenage_mutant_ninja_turtles_blu_ray
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty TMNT leffa-arviot

Viesti  Ninjatar Pe Toukokuu 31, 2013 9:17 pm

Griffe kirjoitti:Hieno uutinen, 21. elokuuta on tulossa eka leffa myyntiin DVD:lle ja myös BD:nä.

Tmnt leffa arviot Teenage_mutant_ninja_turtles_blu_ray
Siisitii! Siis tosi siistii Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tmnt leffa arviot Empty Vs: Tmnt leffa arviot

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa