TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa?

2 posters

Siirry alas

Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa? Empty Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa?

Viesti  DJ turtle To Huhti 17, 2014 7:34 am

Joo eli tällästä XD Mulle nousee ainakin päähän kuva luokasta jossa kuuluu hirvee häly. Ekaks siinä pari tyyppii hakkaa läppäreitään ja kattoo turtleseja. sitten siinä pari tyttöö kiistelee kumpi niistä on isompi lonardon fani. (Mä olisin toinen niistä) Wink Ja sit siellä tyyliin jotkut skeittais yms. Ei varmaan tulis mitään opiskelusta. ja sit jos vielä ois turtlesit opettajina!!! EI harranjumala siinä oltas kaikki kyllää niin kusessa!!!!!!!!!!! ja sit ruokalas ois ruokana... Kaikki varmaan arvaa:PITSAA! ja oppiaineina olisi tuskin tavallisia aineita?!? kertokaa millaseks TE kuvittelisitte tollasen friikkikoulun. ja miten turtlesit (jos ne nyt teiän kuvitelmis opettaa siel) suhtautus oppilaisiin? kertokaa mä haluun tietää!!!!!! Very Happy

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa? Empty Jos kaikki Suomen TMNT fanit olis samassa koulussa?

Viesti  Ninjatar To Huhti 17, 2014 9:30 pm

Sanoisin et ois kyl aika villi meno. Liikas ois varmaan aika paljon taistelulajeja ja parkouria Very Happy . Pikkuveljel on ollu sitä pari kertaa liikas. Jengil ois varmaan kaikilla TMNT penaalit, kynät ja kumit. Ite oisin kyl ihan fileissä jos jätkät ois maikkoina

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa? Empty Vs: Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa?

Viesti  DJ turtle Su Huhti 20, 2014 2:10 am

jepulis, samaa mäkin ajattelin Very Happy

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa? Empty Jos kaikki Suomen TMNT fanit olis samassa koulussa?

Viesti  Ninjatar Su Huhti 20, 2014 8:56 pm

Mä kans veikkaan et ruokalassa ois kyl sit eri vaihtoehtoi pizzaa  Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa? Empty Vs: Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa?

Viesti  DJ turtle To Huhti 24, 2014 8:53 am

Mä haluaisin ananas, herkkusieni, basilika,tonnikala pitsaa :P

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa? Empty Jos kaikki Suomen TMNT fanit olis samassa koulussa?

Viesti  Ninjatar To Huhti 24, 2014 8:31 pm

Mulle ananas, kinkku, juusto pizza  Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa? Empty Vs: Jos kaikki suomen TMNT fanit olis samassa koulussa?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa