Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?
+27
JapanGirl1999
TurtlesPili
Wioly
Amiraali Ackbar
SAINW
ForeverTurtle
Griffe
Ninjaboy
Sweetdonnie
SuperKilpikonna
victorwhite
memory-leo
SanZio
Cecilia
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Natu-san
Ninjatar
--Nuppu--
katjuska xD
turtlestypy
Kharon
lovexxxleonardo
TMNT fani
Sydän Kilppari
Venus_
Admin
31 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 5 / 6
Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Sun elämäs paras päivä.Sweetdonnie kirjoitti:Ahahahahah! Ja leo opettaa jotain vtun liikuntaa. Ei ***!!memory-leo kirjoitti:Mulle olis ihan sama, mitä Leo taikka muut turtlet opettais...
Jos ne tulis opettaa, niin olis aika hupaisa näky siellä koulussa. Don: Ja näin annetaan elvytystä! *suutelee suoraan suulle*
Minä: Aiyah! I have a rabies!! XD
fuck yeah!!
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 29
Registration date : 21.04.2010
Tässä kun ajattelen niin Leo tulisi varmaan hulluksi jos olisi minun luokkani ope. Ei se kyllä osaisi meitä opettaakaan kun ollaan sähkölinjalla. Mutta jos näitä muita aineita esim, äikkää ja matikkaa niin kyllä se silloinkin sekoaisi.
Olen tällä hetkellä luokan ainut tyttö ja ainut joka osaa olla hiljaa tunnilla, muista pojista en menis sanomaan. Vain yksikönvastaava sai meidät kaikki hiljaseks, mutta jos siellä Leo olisi jotain säätämässä niin se lähtis sieltä ruokatunin jälkeen jo hiihtämään. Niin karua läppää ja niin kova meteli meidän luokassa koko pirun päivän ja joka ainoa päivä
Olen tällä hetkellä luokan ainut tyttö ja ainut joka osaa olla hiljaa tunnilla, muista pojista en menis sanomaan. Vain yksikönvastaava sai meidät kaikki hiljaseks, mutta jos siellä Leo olisi jotain säätämässä niin se lähtis sieltä ruokatunin jälkeen jo hiihtämään. Niin karua läppää ja niin kova meteli meidän luokassa koko pirun päivän ja joka ainoa päivä
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Registration date : 10.06.2008
Admin kirjoitti:Tässä kun ajattelen niin Leo tulisi varmaan hulluksi jos olisi minun luokkani ope. Ei se kyllä osaisi meitä opettaakaan kun ollaan sähkölinjalla. Mutta jos näitä muita aineita esim, äikkää ja matikkaa niin kyllä se silloinkin sekoaisi.
Kuulostaa vähän samalta kuin meidän luokan pojat... XDD
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
olis se kyllä aika hupaisa näky, jos leo tulis opettaa meittii kouluun. Joskus meilläkin mopo karkaa käsistä ja tulloo ihan hirveä meteli ja sitten opettajien pakko alkaa huutamaan.
Ninjaboy- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 18.02.2011
Ninjaboy kirjoitti:olis se kyllä aika hupaisa näky, jos leo tulis opettaa meittii kouluun. Joskus meilläkin mopo karkaa käsistä ja tulloo ihan hirveä meteli ja sitten opettajien pakko alkaa huutamaan.
Tuli yllättäen mieleen, että jos ne kyseiset henkilöt tulisivat kouluun, niin olisi kyllä hyvä juttu (mutta vähän vaikeahko, sillä meillä on aina eri jaksoja ja ja sitten jotain työssäoppiminen, niin en kyllä menisi vannomaan mitään.).
Don: matikka, fysiikka ja kemia + yhteiskunta ja työelämätieto...?
Leo: liikunta (jos sitä tulee), Ruotsi (juu älkää edes kysykö, miksi!!? XD)
Mike: englanti
Raph:... REHTORII!!!
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Registration date : 27.10.2009
Vitsit mun arvosanat nousis kui raketti jos turtlesit tulis meitä opettaa. Jos ite veikkaisin mitä aineita ne opettais nii
Leo: Äidinkieli, Opo(?), Puutyö........!?, Hissa
Raph: Liikunta, Rättikässä (xD), Englanti
Mike: Liikunta (Raphin kaa ku ne vuorottelee et puolet vuodest toine on tyttöjen ja toine poikien liikkaope ja toistepäin. ), Kuvis, Köksä
Don: Matikka, Fysiikka ja kemia, Kaikki kielet (paitti englanti), Terveystieto :hyper: (Don parka XDD)
Tikku: Rehtori..... >.<'
Leo: Äidinkieli, Opo(?), Puutyö........!?, Hissa
Raph: Liikunta, Rättikässä (xD), Englanti
Mike: Liikunta (Raphin kaa ku ne vuorottelee et puolet vuodest toine on tyttöjen ja toine poikien liikkaope ja toistepäin. ), Kuvis, Köksä
Don: Matikka, Fysiikka ja kemia, Kaikki kielet (paitti englanti), Terveystieto :hyper: (Don parka XDD)
Tikku: Rehtori..... >.<'
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Jos Leo tulisi kouluusi opettajaksi
Jos pojat tulis opettaan mua ja mun luokkaa niin Raph sais ehkä jotkut pysymään vihdoinkin hiljaa.
Leo: Englanti
Don: Kemia
Raph: Äidinkieli
Mike: Fysiikka
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Tähän asiaan en osaa sanoa mitään, sillä opiskelen puu-alaa ja on kiva mielikuva, jos kuvittelis Raphin sinne väsäämään niitä..
Ninjaboy- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 18.02.2011
Ois kyl näky ku Raph opettais meille äikäs kaikkii instruktiiveja, translatiiveja ja mitä niitä tiiveja nyt olikaan. Varmaan siin kirois hetken ja heittäis äikänkirjat ikkunasta ulos.Ninjatar kirjoitti:Jos pojat tulis opettaan mua ja mun luokkaa niin Raph sais ehkä jotkut pysymään vihdoinkin hiljaa.
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Tuliskohan siitä mitää jos mikey opettaa fysiikkaa lol .
Leonardolle sopis paremmin liikunta tai/ja filosofia.
Leonardolle sopis paremmin liikunta tai/ja filosofia.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Olen samaa mieltä!
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
Jos turtlesit tulis meijän kouluun opettamaan, niin mää varmaan muuttaisin opettajienhuoneeseen xD Siel olis meininki varmaan aika huipussa, Mikey pelais jotain peliä, Raph seivästäis sohvan tyynyjä niillä saeillaan, Leo potkii nyrkkeilysäkkiä jonka ne on sinne tuonu ja Don väkertää jotain pitkää kaavaa liitutaululle.
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Leo opettajana? O_O Noh, löis ainakin mun luokanvalvojan laudalta - siis ihan kirjaimellisesti!
Kyllä ite ainakin tykkäisin, koska oon Leo-fani henkeen ja vereen! Mä olisin ainaki tunneil ihan kilttinä ja kuuntelisin joka sanaa, koska siin olis opettaja, jota ei voi muuta kun kunnioittaa.
Jos kaikki kilpparit olis aineopettajia, ni mun mielestä ne menis jotenkin näin:
Michelangelo - kuvis
Donatello - matikka/fysiikka
Rafael - musiikki (mul on ainaki mielikuva Rafista kitara kädes?!)
Leonardo - liikunta/historia
Ja sit siihen vois lisätä viel Aprilin opettamaan ATK:ta ja Caseyn opettamaan... liikuntaa kans?
Kyllä ite ainakin tykkäisin, koska oon Leo-fani henkeen ja vereen! Mä olisin ainaki tunneil ihan kilttinä ja kuuntelisin joka sanaa, koska siin olis opettaja, jota ei voi muuta kun kunnioittaa.
Jos kaikki kilpparit olis aineopettajia, ni mun mielestä ne menis jotenkin näin:
Michelangelo - kuvis
Ja sit siihen vois lisätä viel Aprilin opettamaan ATK:ta ja Caseyn opettamaan... liikuntaa kans?
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Minä en kyllä usko, että mikään kilpsu voisi olla kauhean hyvä opettaja. Tai siis eihän minulla mitään heitä vastaan ole, mutta kaikki omat opettajani ovat osi päteviä alallaan, ja en usko että oppilailla olisi enää oikeat motiivit opiskella jos joku mutanttikilpikonna opettaisi. Muutenkin New Yorkin viemärithän jäisivät ihan rappiolle, jos TMNTit tulisivat tänne kouluuni opettamaan. Sen lisäksi kaikki hyvät opettajani jäisivät työttömäksi. En siis kannata tämmöistä ajatusta.
Amiraali Ackbar- Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 102
Registration date : 28.05.2012
SAINW kirjoitti:Leo opettajana? O_O Noh, löis ainakin mun luokanvalvojan laudalta - siis ihan kirjaimellisesti!
Michelangelo - kuvis
Mäki osaan kuvitella Raphin kitarakädes...paitsi et mun mielikuvas se lyö sillä kitaralla Mikeytä xd
Mä taas kuvittelen Raphin rumpaliksi ja Miken kitaristiksi xD Jos Don opettais matikkaa/fysiikkaa/kemiaa,nii meikäläine jäis aina välkäksi opiskelemaan jotain matikkaa x) Sitten olis sillä ihmettelemistä,miks oon niin kirkkaanpunainenForeverTurtle kirjoitti:SAINW kirjoitti:Leo opettajana? O_O Noh, löis ainakin mun luokanvalvojan laudalta - siis ihan kirjaimellisesti!
Michelangelo - kuvis
Mäki osaan kuvitella Raphin kitarakädes...paitsi et mun mielikuvas se lyö sillä kitaralla Mikeytä xd
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Jos soittimista puhutaan ni mun mielestä se oli Raf kitaras, Mikey rummuis, Leo bassos ja Don koskettimisWioly kirjoitti:Mä taas kuvittelen Raphin rumpaliksi ja Miken kitaristiksi xD Jos Don opettais matikkaa/fysiikkaa/kemiaa,nii meikäläine jäis aina välkäksi opiskelemaan jotain matikkaa x) Sitten olis sillä ihmettelemistä,miks oon niin kirkkaanpunainenForeverTurtle kirjoitti:SAINW kirjoitti:Leo opettajana? O_O Noh, löis ainakin mun luokanvalvojan laudalta - siis ihan kirjaimellisesti!
Michelangelo - kuvis
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:Jos soittimista puhutaan ni mun mielestä se oli Raf kitaras, Mikey rummuis, Leo bassos ja Don koskettimisWioly kirjoitti:Mä taas kuvittelen Raphin rumpaliksi ja Miken kitaristiksi xD Jos Don opettais matikkaa/fysiikkaa/kemiaa,nii meikäläine jäis aina välkäksi opiskelemaan jotain matikkaa x) Sitten olis sillä ihmettelemistä,miks oon niin kirkkaanpunainenForeverTurtle kirjoitti:SAINW kirjoitti:Leo opettajana? O_O Noh, löis ainakin mun luokanvalvojan laudalta - siis ihan kirjaimellisesti!
Michelangelo - kuvis
Mun aivot sanoo, että Leo olis koskettimissa, Raph rummuissa, Don kitaras ja Mike bassos + laulajana
Sweetdonnie kirjoitti:SAINW kirjoitti:Jos soittimista puhutaan ni mun mielestä se oli Raf kitaras, Mikey rummuis, Leo bassos ja Don koskettimisWioly kirjoitti:Mä taas kuvittelen Raphin rumpaliksi ja Miken kitaristiksi xD Jos Don opettais matikkaa/fysiikkaa/kemiaa,nii meikäläine jäis aina välkäksi opiskelemaan jotain matikkaa x) Sitten olis sillä ihmettelemistä,miks oon niin kirkkaanpunainenForeverTurtle kirjoitti:SAINW kirjoitti:Leo opettajana? O_O Noh, löis ainakin mun luokanvalvojan laudalta - siis ihan kirjaimellisesti!
Michelangelo - kuvis
Mun aivot sanoo, että Leo olis koskettimissa, Raph rummuissa, Don kitaras ja Mike bassos + laulajana
Mun mielestä Don olis koskettimis, Raph rummuis, Mikey kitaras ja Leo...hömm...varmaa bassos xd
ForeverTurtle kirjoitti:Sweetdonnie kirjoitti:SAINW kirjoitti:Jos soittimista puhutaan ni mun mielestä se oli Raf kitaras, Mikey rummuis, Leo bassos ja Don koskettimisWioly kirjoitti:Mä taas kuvittelen Raphin rumpaliksi ja Miken kitaristiksi xD Jos Don opettais matikkaa/fysiikkaa/kemiaa,nii meikäläine jäis aina välkäksi opiskelemaan jotain matikkaa x) Sitten olis sillä ihmettelemistä,miks oon niin kirkkaanpunainenForeverTurtle kirjoitti:SAINW kirjoitti:Leo opettajana? O_O Noh, löis ainakin mun luokanvalvojan laudalta - siis ihan kirjaimellisesti!
Michelangelo - kuvis
Mun mielestä Don olis koskettimis, Raph rummuis, Mikey kitaras ja Leo...hömm...varmaa bassos xd
Mun mielestä taas Leo olis bassossa, Raph rummuis, Don kitaras ja Mike koskettimis
memory-leo- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 30
Registration date : 20.07.2010
Varmaan liikka tunnilla olis hauskaa kun harjoteltas ninjitsu taitoja
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Hmm... No Raph ainakin olisi liikunnanope (Apua! ), Don fysiikan (Tylsin tunti ), Mikey kotitalouden ja Leo olisi uskonnonope (Saarnaa niin hyvin).
Mutta jos pojat tulisi kouluun en koskaan myöhästyisi! Haluaisin niiltä joka päivä nimmareita ja halauksia! Huutaisin ja pyörtyisin! Varmaan ajattelee että mikä hullu toi on.
Mutta jos pojat tulisi kouluun en koskaan myöhästyisi! Haluaisin niiltä joka päivä nimmareita ja halauksia! Huutaisin ja pyörtyisin! Varmaan ajattelee että mikä hullu toi on.
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 25
Registration date : 13.08.2012
Mitä jos kilpikonnat olisivat opettajiasi?
Oih! Varmasti itkisin onnesta, vaikka koulussani on maailman parhaimmat opettajat. :<3: Näen itsekkin joskus unissani, että kilppari veljekset olisivat opettajiani.. lol Donatello olisi matematiikan, biologian, teknisen, fyken ja kemian opettaja. Micheangelo olisi kuvaamataidon opettaja. Leonardo ja Raphael olisivat liikunnan opettajia (Leo opettaisi kovempia).
Miksi Donatello opettaisi juuri niitä aineita?
- "Sinä olit meidän aivot."- Micheangelo. Donatello on kilppari veljeksistä kaikkein viisain ja rauhallisin (ainakin näin oli vuonna 2003).
Miksi Micheangelo opettaisi kuvaamataitoa?
- Jos en aivan väärässä ole, niin Mikey on veljistään eniten piirtäjä ja näin ollen ainut hyvä siinä veljiensä nähden.
Miksi Leonardo ja Raphael samaa?
- En keksinyt muutakaan heille. Molemmat urheilevat paljon, mutta Leonardo harjoitteleen rajummin ja enemmän kuin Raphael.
Miksi Donatello opettaisi juuri niitä aineita?
- "Sinä olit meidän aivot."- Micheangelo. Donatello on kilppari veljeksistä kaikkein viisain ja rauhallisin (ainakin näin oli vuonna 2003).
Miksi Micheangelo opettaisi kuvaamataitoa?
- Jos en aivan väärässä ole, niin Mikey on veljistään eniten piirtäjä ja näin ollen ainut hyvä siinä veljiensä nähden.
Miksi Leonardo ja Raphael samaa?
- En keksinyt muutakaan heille. Molemmat urheilevat paljon, mutta Leonardo harjoitteleen rajummin ja enemmän kuin Raphael.
se ois sillee:
leo:
äikkä(äidinkieli),englanti,tekninen.
don:
fysiikka,biologia,kemia
raph:
liikunta,muuten vaan avustaja,se valvoo jälkkää!
mikey:
musiikki,kuvis
leo:
äikkä(äidinkieli),englanti,tekninen.
don:
fysiikka,biologia,kemia
raph:
liikunta,muuten vaan avustaja,se valvoo jälkkää!
mikey:
musiikki,kuvis
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 5 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa