TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

+27
JapanGirl1999
TurtlesPili
Wioly
Amiraali Ackbar
SAINW
ForeverTurtle
Griffe
Ninjaboy
Sweetdonnie
SuperKilpikonna
victorwhite
memory-leo
SanZio
Cecilia
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Natu-san
Ninjatar
--Nuppu--
katjuska xD
turtlestypy
Kharon
lovexxxleonardo
TMNT fani
Sydän Kilppari
Venus_
Admin
31 posters

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Mitä jos Leonardo tulisi kouluusi opettajiksi

Viesti  turtlestypy Pe Loka 30, 2009 5:33 am

No se olis kyllä todella kivaa.
Mikey vois opettaa kotsaa(kotitaloutta) ja kuvista ja Musiikkia.
Don Kemiaa ja fysiikkaa tai matematiikkaa.
Raph käsitöitä Laughing
ja Leo historiaa, liikuntaa tai äidinkieltä.
turtlestypy
turtlestypy

Nainen Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 28
Registration date : 27.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  katjuska xD Ti Joulu 15, 2009 7:29 am

saan koko ajan mielikuvia päähäni kun turtlestypy sanoi Raph tekstiilissä ope sillä ainakin menis hermot solmuis ja muissakin mut mun puolesta se olis hyvä liikan ope clown
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Admin Ti Joulu 15, 2009 10:26 am

Riippuu nyt mistä käsitöitä me puhutaan
Rätti vai puutyö : D
Mutta veikkaan että minullakin olisi parempi rättikässän numero jos Raf olisi sitä opettanut x'D
Mutta puukäsityössä voisin Rafin uskoa opettava :3
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Venus_ Ti Joulu 15, 2009 12:35 pm

Puukäsitöissä.. Raph? XDXD Mun mielestä sillä menis hermot niiden puupalikoiden kanssa mitä se joutus siel väsään. Nyt en tarkota etteikö Rafilla olis taiteellista silmää, vaan että ehkä sen luonne ei kestä niin 'pikkutarkkaa' hommaa, kun siinä täytyy mittailla kaikennäköstä ja olla millintarkka joissakin asioissa..
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  lovexxxleonardo Ti Joulu 15, 2009 10:19 pm

musta tuntuu, et leo viihtyis paremmin liikunnan maikkana XD
leo sopis paremmin käsitöihin.....noni, nyt tuli tosi kiero mielikuva XDDD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  katjuska xD Ke Joulu 16, 2009 4:48 am

jos turtlesit tulis opeks niin luulisin etttei kukaaa haluis ollla koulus paitsi mäxD.... tarkoitin raph olis hermot siin rättikässä kun tulis paljon solmuja janiit pitää vapautta mut ehk myös teknises myös x'D oli että jos mä näkisin raphin rättikäsän opena ja vielä kiroilis kun yrittäis avata solmuja se olis vasta hauska nähdää!! XDXDXD Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! flower
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Admin Ke Joulu 16, 2009 12:36 pm

Raf saattaisi repiä Sait esioin ja halkasta koko työnsä Very Happy
Sitte ku joku utlee neuvomaan pikkuisen nii saattaa olla että siitä rapsahtais huonompaa numeroa opettajan aliarvioimisesta XD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  katjuska xD Ke Joulu 16, 2009 8:37 pm

oikeesti Admin! Älä naurata mua!!!!!!!!!!!!!! clown lol! lol! lol!
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  katjuska xD Ke Joulu 16, 2009 8:39 pm

muuten jos olisin ton donin tunnin mä ainakin haluaisin räjäyttäää sitten kemian luokan.... voi etttä mä saiain jälkkäää
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  --Nuppu-- Ma Tammi 18, 2010 9:21 am

Tässä tuli mulle päivän piristys xD ja tais tulla ens yön unikin...
Mä osaan kuvitella miten meijän luokka tulee kouluun fyssan tunnille
ja Don istuis siellä pöydän takana istumassa. xD
Raph olis tietysti jälki-istuntojen valvoja...
Sitten kyllä mun käytös numerolle kävis huonosti. xD
Mutta ehkä se olis terveydenhoitaja xD repeilen täällä ja äiti ihmettelee...
Mutta siitä vois tulla kyllä hyvä koulukuraattori...Tai rehtori...

--Nuppu--

Nainen Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 18.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  katjuska xD Ti Tammi 26, 2010 12:48 pm

Siis Mitä?! Raph koulunrehtoriks!? nyt mä kuulin ihan vääriä sanoja... mut kun mietti sitä.´, Raph olis tiukka niiden koulunsääntöjen kanssa ( EHKÄ ) Suspect
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Admin Ke Helmi 03, 2010 12:44 pm

Pyh ja pah Very Happy
Me, minä ja Marko tehdään jo Hilter tervehdyksiä koulussa meidän reksille ja veikkaan että Raf vähän kuin viis veisaa niistä säännöistä xD
Mutta Rafista koulukuraattoria en itse saisi päähäni xD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  lovexxxleonardo Ke Helmi 03, 2010 10:38 pm

musta tuntuu, että raf joutus kuraattorille ennen pitkään jos se rupeis kuraattoriks Very Happy
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Admin Ma Helmi 08, 2010 9:55 am

Totta ystäväin :-D
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Jos Leo tulis kouluun opettajaksi

Viesti  Ninjatar Ti Maalis 09, 2010 8:48 am

jos tmnt tulis opettaan kouluun se olis makeeta. Mä osaan kyl kuvitella mitä aineita pojat opettais.
Leo: englanti
Don: kemia
Raph. äidinkieli
Mike: fysiikka

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  lovexxxleonardo Ti Maalis 09, 2010 8:51 am

Ninjatar kirjoitti:jos tmnt tulis opettaan kouluun se olis makeeta. Mä osaan kyl kuvitella mitä aineita pojat opettais.
Leo: englanti
Don: kemia
Raph. äidinkieli
Mike: fysiikka

Miitä?!? mike fysiikkaa ja raf äikkää? eihän mike tajuu yleensäkkään donin selostuksista mitään ja raf taitaa just ja just osata kirjotaa xDDD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Ninjatar Ti Maalis 09, 2010 8:58 am

lovexxxleonardo kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:jos tmnt tulis opettaan kouluun se olis makeeta. Mä osaan kyl kuvitella mitä aineita pojat opettais.
Leo: englanti
Don: kemia
Raph. äidinkieli
Mike: fysiikka

Miitä?!? mike fysiikkaa ja raf äikkää? eihän mike tajuu yleensäkkään donin selostuksista mitään ja raf taitaa just ja just osata kirjotaa xDDD


No mä heitin mun ekan koeviikon kokeet. Mulla oli englanti, kemia, äidinkieli ja fysiikka

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  lovexxxleonardo Ti Maalis 09, 2010 9:02 am

Ninjatar kirjoitti:
lovexxxleonardo kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:jos tmnt tulis opettaan kouluun se olis makeeta. Mä osaan kyl kuvitella mitä aineita pojat opettais.
Leo: englanti
Don: kemia
Raph. äidinkieli
Mike: fysiikka

Miitä?!? mike fysiikkaa ja raf äikkää? eihän mike tajuu yleensäkkään donin selostuksista mitään ja raf taitaa just ja just osata kirjotaa xDDD


No mä heitin mun ekan koeviikon kokeet. Mulla oli englanti, kemia, äidinkieli ja fysiikka

tjaa x)
no onnittelut siinä tapauksessa. kaikki syvimmältä olevat aineet.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  katjuska xD Ti Maalis 09, 2010 9:05 am

ai-jaa aika RPS LoveX sun Raphin kirjoittama meinasin kaatuu jo tuolilta xDDD lol! lol!
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Vierailija Su Huhti 11, 2010 7:20 am

Nooh.. jos Leo olisi mulla opettajana niin olisin ihan..... Wau....aika rajuu!! ja sit koittaisin olla mahdollisimman siedettävä!!

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Natu-san Ti Kesä 08, 2010 4:46 am

Enpä taitais minä oppia mitään, jos Leo tulis jotain mulle opettamaan. Luultavasti vaan joka tunti istuisin ja kattoisin sitä huuli pyöreenä. Liikunnan opettajaksi mä en sitä haluaisi, koska se saa kaikki radat näyttämään liian helpoilta ja nolaisin itteni täysin xD Tai sitte se vois tulla köksän opettajaksi ja opettaa aina, kuinka veitsi teroitetaan xD Sitten se tois aina miekkojaan sinne terotettaviksi ja hyötyis näin oppilaistaan. Köksän tunneilta opittais ainakin sitten täydellinen veitsen teroitus tekniikka.

Ja pystyn todellakin kuvittelemaan Donin istumassa Fysiikka/Kemian luokan pöydällä, kun tullaan sisään ja saattaisin jotain oppiakki. (Tai sitten en, kun se selittäis jotain ihan hepreaa kaikesta xD)

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Admin Ti Kesä 08, 2010 10:53 am

Natu-san kirjoitti:Enpä taitais minä oppia mitään, jos Leo tulis jotain mulle opettamaan. Luultavasti vaan joka tunti istuisin ja kattoisin sitä huuli pyöreenä. Liikunnan opettajaksi mä en sitä haluaisi, koska se saa kaikki radat näyttämään liian helpoilta ja nolaisin itteni täysin xD Tai sitte se vois tulla köksän opettajaksi ja opettaa aina, kuinka veitsi teroitetaan xD Sitten se tois aina miekkojaan sinne terotettaviksi ja hyötyis näin oppilaistaan. Köksän tunneilta opittais ainakin sitten täydellinen veitsen teroitus tekniikka.

Ja pystyn todellakin kuvittelemaan Donin istumassa Fysiikka/Kemian luokan pöydällä, kun tullaan sisään ja saattaisin jotain oppiakki. (Tai sitten en, kun se selittäis jotain ihan hepreaa kaikesta xD)

Voi kun pääsen/joudun lukioon, niin se olisi unelma että sielä luokassa istuisi vähän vihreän puoleinen miespuolinen henkilö 8_D. Mun myöhästelyt tyssäis kun bussi seinään XD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Natu-san Ti Kesä 08, 2010 10:10 pm

Mä harvemmin myöhästelen, mutta en varmaan enää koskaan niiltä tunneilta unohtais kirjoja tai läksyjä. xD

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Admin Ke Kesä 09, 2010 1:18 am

Tässä nähdään kuinka ope vaikuttaa nuorten neitojen tuntityöskentelyyn 8D
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Natu-san Ke Kesä 09, 2010 1:30 am

Pitääpäs lähettää opettajainvirastoon vetoomus turtles opettajista xD

Natu-san

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 31.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi? - Sivu 2 Empty Vs: Jos Leonardo tulisi kouluusi opettajaksi?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa