Kuvittele Leo jossain varusteissa
+10
limuliskonen
TurtlesPili
Valkosuklaa
ForeverTurtle
turtlestypy
HetaliavsTMNT
.:TMNTGIRL:.
SAINW
Wioly
Ninjatar
14 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Siis homman nimi on kuvitella Leo jossain varusteissa joissa Leo näyttäis hyvältä. Kuten esimerkiks lentjä-ässänä tai säteilyturvamiehenä. Mut noi oli vain mun esimerkit. Antakaa omat kuvitelmanne.
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Kuvittele Leo jossain varusteissa
Täähän on hei mielenkiintoinen aihe. Kymppi luovuudesta Mutta asiaan..Leo näyttäis hyvältä merimies henkisessä asussa. Tai vaikka piraatti
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Leo ja muut ovat itse asiassa vilahtaneet merirosvoina Seitsemännen kauden jaksossa "Identiteettikriisi" Rafin muistoissa vilahtaa kuva kilpikonnista taistelemassa merirosvolaivalla piraattipuvut päälläWioly kirjoitti:Täähän on hei mielenkiintoinen aihe. Kymppi luovuudesta Mutta asiaan..Leo näyttäis hyvältä merimies henkisessä asussa. Tai vaikka piraatti
Ja aiheeseen: öää... Itelle tuli mieleen palomiehen varusteet...
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Ois kiva tietää et mitenkäs se merirosvomuisto Raphin päähän on päässy. Ku ei sellasta jaksoo oo mis ne olis merirosvoi....SAINW kirjoitti:Leo ja muut ovat itse asiassa vilahtaneet merirosvoina Seitsemännen kauden jaksossa "Identiteettikriisi" Rafin muistoissa vilahtaa kuva kilpikonnista taistelemassa merirosvolaivalla piraattipuvut päälläWioly kirjoitti:Täähän on hei mielenkiintoinen aihe. Kymppi luovuudesta Mutta asiaan..Leo näyttäis hyvältä merimies henkisessä asussa. Tai vaikka piraatti
Mut Leo näyttäis extrahotilta palomiespuvussa
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Totta puhut.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ois kiva tietää et mitenkäs se merirosvomuisto Raphin päähän on päässy. Ku ei sellasta jaksoo oo mis ne olis merirosvoi....SAINW kirjoitti:Leo ja muut ovat itse asiassa vilahtaneet merirosvoina Seitsemännen kauden jaksossa "Identiteettikriisi" Rafin muistoissa vilahtaa kuva kilpikonnista taistelemassa merirosvolaivalla piraattipuvut päälläWioly kirjoitti:Täähän on hei mielenkiintoinen aihe. Kymppi luovuudesta Mutta asiaan..Leo näyttäis hyvältä merimies henkisessä asussa. Tai vaikka piraatti
Tai sit poliisin vermeet, ei sellaset suomalaisten....Ninjatar kirjoitti:Totta puhut.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ois kiva tietää et mitenkäs se merirosvomuisto Raphin päähän on päässy. Ku ei sellasta jaksoo oo mis ne olis merirosvoi....SAINW kirjoitti:Leo ja muut ovat itse asiassa vilahtaneet merirosvoina Seitsemännen kauden jaksossa "Identiteettikriisi" Rafin muistoissa vilahtaa kuva kilpikonnista taistelemassa merirosvolaivalla piraattipuvut päälläWioly kirjoitti:Täähän on hei mielenkiintoinen aihe. Kymppi luovuudesta Mutta asiaan..Leo näyttäis hyvältä merimies henkisessä asussa. Tai vaikka piraatti
Kuvittele leo joissain varusteissa
Ai niinku Poliisiopistossa.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Tai sit poliisin vermeet, ei sellaset suomalaisten....Ninjatar kirjoitti:Totta puhut.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ois kiva tietää et mitenkäs se merirosvomuisto Raphin päähän on päässy. Ku ei sellasta jaksoo oo mis ne olis merirosvoi....SAINW kirjoitti:Leo ja muut ovat itse asiassa vilahtaneet merirosvoina Seitsemännen kauden jaksossa "Identiteettikriisi" Rafin muistoissa vilahtaa kuva kilpikonnista taistelemassa merirosvolaivalla piraattipuvut päälläWioly kirjoitti:Täähän on hei mielenkiintoinen aihe. Kymppi luovuudesta Mutta asiaan..Leo näyttäis hyvältä merimies henkisessä asussa. Tai vaikka piraatti
Sellaset jenkkiläiset, ja sellanen hattu. En oo pahemmin poliisiopistoja kattonu, pitäis kyll...Ninjatar kirjoitti:Ai niinku Poliisiopistossa.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Tai sit poliisin vermeet, ei sellaset suomalaisten....Ninjatar kirjoitti:Totta puhut.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ois kiva tietää et mitenkäs se merirosvomuisto Raphin päähän on päässy. Ku ei sellasta jaksoo oo mis ne olis merirosvoi....SAINW kirjoitti:Leo ja muut ovat itse asiassa vilahtaneet merirosvoina Seitsemännen kauden jaksossa "Identiteettikriisi" Rafin muistoissa vilahtaa kuva kilpikonnista taistelemassa merirosvolaivalla piraattipuvut päälläWioly kirjoitti:Täähän on hei mielenkiintoinen aihe. Kymppi luovuudesta Mutta asiaan..Leo näyttäis hyvältä merimies henkisessä asussa. Tai vaikka piraatti
Balettimekko ylle ja tossut jalkaan! Siinä Leon hot asu!! ;DDD :<3:
HetaliavsTMNT- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 02.05.2012
Kuvittele leo jossain varusteissa
Poliisiopisto 1 tulee sunnuntain subilta 9.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Sellaset jenkkiläiset, ja sellanen hattu. En oo pahemmin poliisiopistoja kattonu, pitäis kyll...Ninjatar kirjoitti:Ai niinku Poliisiopistossa.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Tai sit poliisin vermeet, ei sellaset suomalaisten....Ninjatar kirjoitti:Totta puhut.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ois kiva tietää et mitenkäs se merirosvomuisto Raphin päähän on päässy. Ku ei sellasta jaksoo oo mis ne olis merirosvoi....SAINW kirjoitti:Leo ja muut ovat itse asiassa vilahtaneet merirosvoina Seitsemännen kauden jaksossa "Identiteettikriisi" Rafin muistoissa vilahtaa kuva kilpikonnista taistelemassa merirosvolaivalla piraattipuvut päälläWioly kirjoitti:Täähän on hei mielenkiintoinen aihe. Kymppi luovuudesta Mutta asiaan..Leo näyttäis hyvältä merimies henkisessä asussa. Tai vaikka piraatti
Turtlesit astronautti-asuissa olisi aika siisti nähdä. :3
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 29
Registration date : 27.10.2009
Eikös ne tavallaan oo jo käyttäny niitä?turtlestypy kirjoitti:Turtlesit astronautti-asuissa olisi aika siisti nähdä. :3
mun ei tarvinnu lukee kun toi otsikko, niin mun likanen mieli jyrähti käyntiin. joo...tiedetään, ettei niillä varusteilla tarkoteta niiiitä varusteita.
nonii....varusteita...EIIII! täst ei tuu mitään.
luin ton edellisen kommentin ja siellä joku oli maininnu poliisi puvun. nyt tää meni ihan homoks tää meininki....ehkä mä jätän kommentoimatta....x,D
luin ton edellisen kommentin ja siellä joku oli maininnu poliisi puvun. nyt tää meni ihan homoks tää meininki....ehkä mä jätän kommentoimatta....x,D
Kärsin alussa samasta siskoseni. XDlovexxxleonardo kirjoitti:mun ei tarvinnu lukee kun toi otsikko, niin mun likanen mieli jyrähti käyntiin. joo...tiedetään, ettei niillä varusteilla tarkoteta niiiitä varusteita.
Kuvittele Leo joissain varusteissa
Juu ei tasan sellasissa varusteissa XD.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kärsin alussa samasta siskoseni. XDlovexxxleonardo kirjoitti:mun ei tarvinnu lukee kun toi otsikko, niin mun likanen mieli jyrähti käyntiin. joo...tiedetään, ettei niillä varusteilla tarkoteta niiiitä varusteita.
onhan ne käyttänytkin, mutta ajattelin sellaisissa, mitä the sims 3:sen mainoksessa näytettiin.
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 29
Registration date : 27.10.2009
...Toi otsikko tunki aivoihini likaisia ajatuksia xD
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
No pese ne lolForeverTurtle kirjoitti:...Toi otsikko tunki aivoihini likaisia ajatuksia xD
No entäs tämä. Menninkäinen
Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Luin jonku ficin joskus mis leo pukeutu nahka-asuun ja sil oli mustat aurinkolasit.
Viimeinen muokkaaja, .:TMNTGIRL:. pvm La Kesä 23, 2012 6:32 am, muokattu 1 kertaa
Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
Valkosuklaa- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 18.06.2012
ja Leo näytti pirun komeelta siin. Vaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:ja Leo näytti pirun komeelta siin. Vaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
Niin, se asu sopi sille♥
Valkosuklaa- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 18.06.2012
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Kuvittele Don joissain varusteissa.
» Kuvittele Raph joissain varusteissa
» Kuvittele Karai joissain varusteissa.
» Kuvittele April joissain varusteissa.
» Kuvittele Raph joissain varusteissa