Kuvittele Leo jossain varusteissa
+10
limuliskonen
TurtlesPili
Valkosuklaa
ForeverTurtle
turtlestypy
HetaliavsTMNT
.:TMNTGIRL:.
SAINW
Wioly
Ninjatar
14 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Kuvittele Leo joissain varusteissa
Se oli kuin Leo versio Wolverinesta ja Bladesta ohoValkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:ja Leo näytti pirun komeelta siin. Vaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
Niin, se asu sopi sille♥
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Kuvittele Leo jossain varusteissa
mmmm..... Donut.... I mean!!! Wolverine.... ohoNinjatar kirjoitti:Se oli kuin Leo versio Wolverinesta ja Bladesta ohoValkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:ja Leo näytti pirun komeelta siin. Vaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
Niin, se asu sopi sille♥
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
anteeeeks....tää menee taas ihan levottomaks xD
luin, et Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kiho homo! joo...
Wolverine on mun lemppari x-men ja Hugh Jackman on mun lemppari näyttelijä oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:mmmm..... Donut.... I mean!!! Wolverine.... ohoNinjatar kirjoitti:Se oli kuin Leo versio Wolverinesta ja Bladesta ohoValkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:ja Leo näytti pirun komeelta siin. Vaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
Niin, se asu sopi sille♥
Näin unta et meiän paikkakunnan kylpyläs oli Oscar-gaala ja Hugh Jackamn olis siel. Sit menin jonnekki sen vuoka kämppään ja mun polvi meni taas sijoiltaan (auts). Paikalle tulee hugh jackman (wolverinen näköisenä) ja se kantaa mut sen autotalliin. Samal Jackman laulo jotain country-biisii ja se rakensi siin banaani-autoa. o_ONinjatar kirjoitti:Wolverine on mun lemppari x-men ja Hugh Jackman on mun lemppari näyttelijä oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:mmmm..... Donut.... I mean!!! Wolverine.... ohoNinjatar kirjoitti:Se oli kuin Leo versio Wolverinesta ja Bladesta ohoValkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:ja Leo näytti pirun komeelta siin. Vaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
Niin, se asu sopi sille♥
Kuivttele Leo joissain varusteissa
Vau! Viimeisin X-men uneni oli sellanen et mä olin joutunu taisteluun Sapelihammasta vastaan ja multa oli murtunu jalka. Sit Wolverine syöksy paikalle, antao Sapelihampaalle turpiin ja kanto mut sen prätkälle sen nahkatakki mun harteilla ja suuteli mua oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Näin unta et meiän paikkakunnan kylpyläs oli Oscar-gaala ja Hugh Jackamn olis siel. Sit menin jonnekki sen vuoka kämppään ja mun polvi meni taas sijoiltaan (auts). Paikalle tulee hugh jackman (wolverinen näköisenä) ja se kantaa mut sen autotalliin. Samal Jackman laulo jotain country-biisii ja se rakensi siin banaani-autoa. o_ONinjatar kirjoitti:Wolverine on mun lemppari x-men ja Hugh Jackman on mun lemppari näyttelijä oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:mmmm..... Donut.... I mean!!! Wolverine.... ohoNinjatar kirjoitti:Se oli kuin Leo versio Wolverinesta ja Bladesta ohoValkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:ja Leo näytti pirun komeelta siin. Vaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
Niin, se asu sopi sille♥
Meh... Banaani-auto on parempi.Ninjatar kirjoitti:Vau! Viimeisin X-men uneni oli sellanen et mä olin joutunu taisteluun Sapelihammasta vastaan ja multa oli murtunu jalka. Sit Wolverine syöksy paikalle, antao Sapelihampaalle turpiin ja kanto mut sen prätkälle sen nahkatakki mun harteilla ja suuteli mua oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Näin unta et meiän paikkakunnan kylpyläs oli Oscar-gaala ja Hugh Jackamn olis siel. Sit menin jonnekki sen vuoka kämppään ja mun polvi meni taas sijoiltaan (auts). Paikalle tulee hugh jackman (wolverinen näköisenä) ja se kantaa mut sen autotalliin. Samal Jackman laulo jotain country-biisii ja se rakensi siin banaani-autoa. o_ONinjatar kirjoitti:Wolverine on mun lemppari x-men ja Hugh Jackman on mun lemppari näyttelijä oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:mmmm..... Donut.... I mean!!! Wolverine.... ohoNinjatar kirjoitti:Se oli kuin Leo versio Wolverinesta ja Bladesta ohoValkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:ja Leo näytti pirun komeelta siin. Vaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
Niin, se asu sopi sille♥
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Meh... Banaani-auto on parempi.Ninjatar kirjoitti:Vau! Viimeisin X-men uneni oli sellanen et mä olin joutunu taisteluun Sapelihammasta vastaan ja multa oli murtunu jalka. Sit Wolverine syöksy paikalle, antao Sapelihampaalle turpiin ja kanto mut sen prätkälle sen nahkatakki mun harteilla ja suuteli mua oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Näin unta et meiän paikkakunnan kylpyläs oli Oscar-gaala ja Hugh Jackamn olis siel. Sit menin jonnekki sen vuoka kämppään ja mun polvi meni taas sijoiltaan (auts). Paikalle tulee hugh jackman (wolverinen näköisenä) ja se kantaa mut sen autotalliin. Samal Jackman laulo jotain country-biisii ja se rakensi siin banaani-autoa. o_ONinjatar kirjoitti:Wolverine on mun lemppari x-men ja Hugh Jackman on mun lemppari näyttelijä oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:mmmm..... Donut.... I mean!!! Wolverine.... ohoNinjatar kirjoitti:Se oli kuin Leo versio Wolverinesta ja Bladesta ohoValkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:ja Leo näytti pirun komeelta siin. Vaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
Se oli siisti ;D
Niin, se asu sopi sille♥
Samanlainen kun Banaani Gorillalla siinä Richard scarry touhukkaassa maailmassa
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
TurtlesPili kirjoitti:Samanlainen kun Banaani Gorillalla siinä Richard scarry touhukkaassa maailmassa.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Meh... Banaani-auto on parempi.Ninjatar kirjoitti:Vau! Viimeisin X-men uneni oli sellanen et mä olin joutunu taisteluun Sapelihammasta vastaan ja multa oli murtunu jalka. Sit Wolverine syöksy paikalle, antao Sapelihampaalle turpiin ja kanto mut sen prätkälle sen nahkatakki mun harteilla ja suuteli mua oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Näin unta et meiän paikkakunnan kylpyläs oli Oscar-gaala ja Hugh Jackamn olis siel. Sit menin jonnekki sen vuoka kämppään ja mun polvi meni taas sijoiltaan (auts). Paikalle tulee hugh jackman (wolverinen näköisenä) ja se kantaa mut sen autotalliin. Samal Jackman laulo jotain country-biisii ja se rakensi siin banaani-autoa. o_ONinjatar kirjoitti:Wolverine on mun lemppari x-men ja Hugh Jackman on mun lemppari näyttelijä oho.:TMNTGIRL:. kirjoitti:mmmm..... Donut.... I mean!!! Wolverine.... ohoNinjatar kirjoitti:Se oli kuin Leo versio Wolverinesta ja Bladesta ohoValkosuklaa kirjoitti:Niin, se asu sopi sille♥.:TMNTGIRL:. kirjoitti:ja Leo näytti pirun komeelta siin. :DVaik ikää sil onki siin jotai 33-34Valkosuklaa kirjoitti:Se oli siisti ;D.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Oi oi! MNT Gaidenis Leo pukeutuu just sellaseen, tais olla se miesten kimono! :3ForeverTurtle kirjoitti:Musta Leo näyttäis aiva perhanan hyvältä semmoses jännäs samurai kaavus tai missälie...vähä samalaisessa siis ku Usagilla on 8D
XD
Eii... Nauroin noille viesteille ihan liikaaaa Mulle tulee likasia ajatuksia päähän!!! Mutta se kimono olis aika hot : D
DJ turtle- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014
DJ turtle kirjoitti:Eii... Nauroin noille viesteille ihan liikaaaa Mulle tulee likasia ajatuksia päähän!!! Mutta se kimono olis aika hot : D
mulle riitti et luin aiheen otsikon, niin hajosin xD pahoittelen likaista mieltäni.
Oon tylsä ja vastaan, että samurai haarniska, mutta Leo oliski jonkun urheilujoukkueen maskottina siinä asussa. O_O
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Hajosin xD Maskotti leo...tää mielikuva ei katoo...
Mä haluisin nähä leon pingviini kigurumissa :3
Mä haluisin nähä leon pingviini kigurumissa :3
Kuvittele Leo jossain varusteissa
Leo ois varmaan aika siistin näköinen samurain sotisovassa
Ninjatar1- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 24.06.2017
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Kuvittele Don joissain varusteissa.
» Kuvittele Raph joissain varusteissa
» Kuvittele Karai joissain varusteissa.
» Kuvittele April joissain varusteissa.