Mikä on teidän mielestä tylsin/ärsyttävin turtles jakso ?
+7
JapanGirl1999
Wioly
lovexxxleonardo
.:TMNTGIRL:.
Ninjatar
SAINW
TurtlesPili
11 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Mikä on teidän mielestä tylsin/ärsyttävin turtles jakso ?
Mä en oikein keksi mutta sanon tähän jos joku tulee mieleen. -TurlesPili
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Vs: Mikä on teidän mielestä tylsin/ärsyttävin turtles jakso ?
Hyökkäys avaruudesta- ja maailmojen törmäys-sarjat oli musta aika tylsiä ja turhia sarjoja. Tai ainakin vähän liian pitkiä! 6 jaksoa oli musta vähän liikaa, kun ei siinä oikeastaan edes tapahtunut mitään merkittävää...
Niistä supersankari-jaksoista en myöskään niin välitä, ne vie mun mielestä vähän pohjaa turtlesien tarpeelta kätkeytyä. Miksi nykkiläiset voivat muka hyväksyä lentävän miehen ja jättirobotin mutteivat neljää kävelevää ja puhuvaa kilpikonnaa?
EDIT: P.S. Upee avatar!
Niistä supersankari-jaksoista en myöskään niin välitä, ne vie mun mielestä vähän pohjaa turtlesien tarpeelta kätkeytyä. Miksi nykkiläiset voivat muka hyväksyä lentävän miehen ja jättirobotin mutteivat neljää kävelevää ja puhuvaa kilpikonnaa?
EDIT: P.S. Upee avatar!
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Ok en ite oo nähny 3 tai 4 kautta mutta aion hankkii turtleseita dvd mul on jo 1-2 kaudet mut 1 jakso puuttuu 2 kaudesta Nii ja jos haluut TMNT 2003 avataren nii löytää kun kirjottaa ton TMNT 2003 googleen ja ottaa kuvahaun.
JuuTurtlespili kirjoitti:Ok en ite oo nähny 3 tai 4 kautta mutta aion hankkii turtleseita dvd mul on jo 1-2 kaudet mut 1 jakso puuttuu 2 kaudesta Nii ja jos haluut TMNT 2003 avataren nii löytää kun kirjottaa ton TMNT 2003 googleen ja ottaa kuvahaun.
Mä oon yrittäny etsiä turtles DVD:itä, mut kaupoissa on lähinnä 4. ja 7. kauden jaksoja. Mulla on 1. kaudelta pari DVD:tä ja 2. kaudelta yks, haluisin löytää jostain sen "Paluu New Yorkiin" -sarjan suomeks...
Mikä on teidän mielestä tylsin turtles jakso
Ei oikeestaan mikään. Ne on kaikki hyviä. Mut jos oudointa kysytään niin se on se kirottu kartano jakso 3 kaudelta
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ok meenkin kattoo sen youtubesta suomeks kun en oo enne kattonu sitä
Mikä on teidän mielestä tylsin Turtles jakso
Siis se on se Sisäinen pimeysTurtlespili kirjoitti:Ok meenkin kattoo sen youtubesta suomeks kun en oo enne kattonu sitä
Ninjatar kirjoitti:Siis se on se Sisäinen pimeysTurtlespili kirjoitti:Ok meenkin kattoo sen youtubesta suomeks kun en oo enne kattonu sitä
Joo katoin sen
Aika outo eiks :OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Siis se on se Sisäinen pimeysTurtlespili kirjoitti:Ok meenkin kattoo sen youtubesta suomeks kun en oo enne kattonu sitä
Joo katoin sen
Niist supersankarijaksoist tulee jostai syystä kauhee myötähäpeen tunnen. Painukoot hiiteen koko Justice Force. XD
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Ninjatar kirjoitti:Aika outo eiks :OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Siis se on se Sisäinen pimeysTurtlespili kirjoitti:Ok meenkin kattoo sen youtubesta suomeks kun en oo enne kattonu sitä
Joo katoin sen
Niin siinähän on ne luurangot ja sitte kun ne tapaa sen vanhan ukon nii sitte se antaa sen kepin jolla sen hirviön voi tappaa ja kun kilpikonnat menee sinne niin ne joutuu koteloihin ja sitte tulee semmosta jännää mutta kumminkin mun mielestä TOOSI HYYVÄ JAKSO
Mielestänne tylsin TMNT jakso
Ne koteloiden sisällä nähdyt näyt oli kyl aika hirveitä. Esim ku Raph näki itsensä Silppurina tai se ku Leo listi Splinterin O_OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Aika outo eiks :OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Siis se on se Sisäinen pimeysTurtlespili kirjoitti:Ok meenkin kattoo sen youtubesta suomeks kun en oo enne kattonu sitä
Joo katoin sen
Niin siinähän on ne luurangot ja sitte kun ne tapaa sen vanhan ukon nii sitte se antaa sen kepin jolla sen hirviön voi tappaa ja kun kilpikonnat menee sinne niin ne joutuu koteloihin ja sitte tulee semmosta jännää mutta kumminkin mun mielestä TOOSI HYYVÄ JAKSO
Mä olin siin kohtaa ihan kun mä näin sen kohdan. Ja se ku se miekka tulee Tikun seläst ulos ja törröttää sen kaavun läpi... Se taitaa olla yks neljästä kerrasta kun sarjan aikana ketään on puukotettu/viilletty siten, että se näytetään.Ninjatar kirjoitti:Ne koteloiden sisällä nähdyt näyt oli kyl aika hirveitä. Esim ku Raph näki itsensä Silppurina tai se ku Leo listi Splinterin O_OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Aika outo eiks :OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Siis se on se Sisäinen pimeysTurtlespili kirjoitti:Ok meenkin kattoo sen youtubesta suomeks kun en oo enne kattonu sitä
Joo katoin sen
Mut se oli kyl musta aika sulosta että Mikeyn pahin pelko on, että Leo menee pimeälle puolelle... Onko se sitten joku kuopus/esikoinen-suhde, että pikkuveljet pelkäävät isoveljien puolesta...
Mikä on teidän mielestä tylsin TMNT jakso
Mitkä ne kolme muuta kertaa ovatSAINW kirjoitti:Mä olin siin kohtaa ihan kun mä näin sen kohdan. Ja se ku se miekka tulee Tikun seläst ulos ja törröttää sen kaavun läpi... Se taitaa olla yks neljästä kerrasta kun sarjan aikana ketään on puukotettu/viilletty siten, että se näytetään.Ninjatar kirjoitti:Ne koteloiden sisällä nähdyt näyt oli kyl aika hirveitä. Esim ku Raph näki itsensä Silppurina tai se ku Leo listi Splinterin O_OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Aika outo eiks :OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Siis se on se Sisäinen pimeysTurtlespili kirjoitti:Ok meenkin kattoo sen youtubesta suomeks kun en oo enne kattonu sitä
Joo katoin sen
Mut se oli kyl musta aika sulosta että Mikeyn pahin pelko on, että Leo menee pimeälle puolelle... Onko se sitten joku kuopus/esikoinen-suhde, että pikkuveljet pelkäävät isoveljien puolesta...
Eka kun Silppuri tappaa Hamato Yoshin "Silppurin Isku" osa ykkösessä.Ninjatar kirjoitti:Mitkä ne kolme muuta kertaa ovatSAINW kirjoitti:Mä olin siin kohtaa ihan kun mä näin sen kohdan. Ja se ku se miekka tulee Tikun seläst ulos ja törröttää sen kaavun läpi... Se taitaa olla yks neljästä kerrasta kun sarjan aikana ketään on puukotettu/viilletty siten, että se näytetään.Ninjatar kirjoitti:Ne koteloiden sisällä nähdyt näyt oli kyl aika hirveitä. Esim ku Raph näki itsensä Silppurina tai se ku Leo listi Splinterin O_OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Aika outo eiks :OTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Siis se on se Sisäinen pimeysTurtlespili kirjoitti:Ok meenkin kattoo sen youtubesta suomeks kun en oo enne kattonu sitä
Joo katoin sen
Sitten kun Karai puukottaa Leonardon "Maastamuutto" kakkosessa.
Ja lopulta kun demoni-Silppuri viiltää Karain vatsan auki "Uusi maailmanjärjestys" osa kakkosessa.
Mikä on teidän mielestä tylsin turles jakso
[/quote]Eka kun Silppuri tappaa Hamato Yoshin "Silppurin Isku" osa ykkösessä.
Ja lopulta kun demoni-Silppuri viiltää Karain vatsan auki "Uusi maailmanjärjestys" osa kakkosessa.[/quote]
Okei nyt selkis
Ja lopulta kun demoni-Silppuri viiltää Karain vatsan auki "Uusi maailmanjärjestys" osa kakkosessa.[/quote]
Okei nyt selkis
Yoshista tulee mieleen Super Mario
Ai sen pienen dinon vaiTurtlesPili kirjoitti:Yoshista tulee mieleen Super Mario
avaruus jaksot oli niin turhii. En oo niitä silleen kauheen yksityis kohtasesti jaksanu kattoo, vaikka oonkin ne nähny. Se on muutenkin jotenkin...en mä tiiä. Avaruus teemana ei muutenkaan ikinä iskeny ja sit meijän rakkaat kilpparit lähetetään sinne. Tulee vaan sellanen olo, et nyt on loppunu ideat tekiöillä kesken.
Teini titaani...voi huoh! Kaikki noi miken supersankari seikkailu jaksot saa iskee päätä seinään, mut etenkin toi. Sorry mike
Teini titaani...voi huoh! Kaikki noi miken supersankari seikkailu jaksot saa iskee päätä seinään, mut etenkin toi. Sorry mike
Ninjatar kirjoitti:Ai sen pienen dinon vaiTurtlesPili kirjoitti:Yoshista tulee mieleen Super Mario
Nii
Jos saan sanoa itse pidän supersankari jaksoista vaik suurimmassa osassa niissä saa kyllä hävetä Mikeä aika pahasti ja eivät ne sankarit o kovin iskeviä
Ainut supersankarijakso mistä oon oikeesti tykänny on "Joku". Repeen joka kerta kun Leo käskee Mikeya ottamaan ne supersankarikamat pois.Ninjatar kirjoitti:Jos saan sanoa itse pidän supersankari jaksoista vaik suurimmassa osassa niissä saa kyllä hävetä Mikeä aika pahasti ja eivät ne sankarit o kovin iskeviä
SAINW kirjoitti:Ainut supersankarijakso mistä oon oikeesti tykänny on "Joku". Repeen joka kerta kun Leo käskee Mikeya ottamaan ne supersankarikamat pois.Ninjatar kirjoitti:Jos saan sanoa itse pidän supersankari jaksoista vaik suurimmassa osassa niissä saa kyllä hävetä Mikeä aika pahasti ja eivät ne sankarit o kovin iskeviä
Joo Se on toi jakso S03E11 Kirjottakaa youtubeen TMNT S03E11 "Nobody's fool" (Finnish) ja ottakaa kolmas mikä tulee niin näätte sen jakson
Ja sen jakson nimi on näkeekö kukaan tai jos oon väärässä niin... -_-
Joo se onkin "Näkeekö Kukaan" hups.TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Ainut supersankarijakso mistä oon oikeesti tykänny on "Joku". Repeen joka kerta kun Leo käskee Mikeya ottamaan ne supersankarikamat pois.Ninjatar kirjoitti:Jos saan sanoa itse pidän supersankari jaksoista vaik suurimmassa osassa niissä saa kyllä hävetä Mikeä aika pahasti ja eivät ne sankarit o kovin iskeviä
Joo Se on toi jakso S03E11 Kirjottakaa youtubeen TMNT S03E11 "Nobody's fool" (Finnish) ja ottakaa kolmas mikä tulee niin näätte sen jakson
Mikä on teidän mielestä tylsin TMNT jakso
Se Joku on kyl jotenkin synkän karismaattinen. Vähän niinku BatmanSAINW kirjoitti:Joo se onkin "Näkeekö Kukaan" hups.TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Ainut supersankarijakso mistä oon oikeesti tykänny on "Joku". Repeen joka kerta kun Leo käskee Mikeya ottamaan ne supersankarikamat pois.Ninjatar kirjoitti:Jos saan sanoa itse pidän supersankari jaksoista vaik suurimmassa osassa niissä saa kyllä hävetä Mikeä aika pahasti ja eivät ne sankarit o kovin iskeviä
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa