Mikä on teidän mielestä tylsin/ärsyttävin turtles jakso ?
+7
JapanGirl1999
Wioly
lovexxxleonardo
.:TMNTGIRL:.
Ninjatar
SAINW
TurtlesPili
11 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Mikä on teidän mielestä tylsin/ärsyttävin turtles jakso ?
No sehän on siin jaksos yhtenä vitsinä et Mikey kyelee koko ajan Leolt et muistuttaaks Joku kenties ketään, niinku synkkää viittamiestä joka on vannoutunut suojelemaan kotikaupunkiaan jne. ja sit Leo on koko ajan vaan et "häh, miten niin muistuttaa, ketä muka?"Ninjatar kirjoitti:Se Joku on kyl jotenkin synkän karismaattinen. Vähän niinku BatmanSAINW kirjoitti:Joo se onkin "Näkeekö Kukaan" hups.TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Ainut supersankarijakso mistä oon oikeesti tykänny on "Joku". Repeen joka kerta kun Leo käskee Mikeya ottamaan ne supersankarikamat pois.Ninjatar kirjoitti:Jos saan sanoa itse pidän supersankari jaksoista vaik suurimmassa osassa niissä saa kyllä hävetä Mikeä aika pahasti ja eivät ne sankarit o kovin iskeviä
Joo Se on toi jakso S03E11 Kirjottakaa youtubeen TMNT S03E11 "Nobody's fool" (Finnish) ja ottakaa kolmas mikä tulee niin näätte sen jakson
Ja sen jakson nimi on näkeekö kukaan tai jos oon väärässä niin... -_-
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Nyt on kyllä leolla sivistyksessä, jos herra ei batmania tunne x3
No kokonaanhan se juttu menee niin et eka Mikey sanoo just et se muistuttaa "viittamies joka on vannoutunut suojelemaan kotikaupunkiaan" jne. (no Batman tietenkin, katsoja ajattelee) Ja sit loppujen lopuks Leo kysyy et: "No ketä se sitte susta muistuttaa?"lovexxxleonardo kirjoitti:Nyt on kyllä leolla sivistyksessä, jos herra ei batmania tunne x3
Ja sit Mikey vastaa ihan hölmistyneenä et: "No TEINI-TITAANIA tietenkin!"
SAINW kirjoitti:No kokonaanhan se juttu menee niin et eka Mikey sanoo just et se muistuttaa "viittamies joka on vannoutunut suojelemaan kotikaupunkiaan" jne. (no Batman tietenkin, katsoja ajattelee) Ja sit loppujen lopuks Leo kysyy et: "No ketä se sitte susta muistuttaa?"lovexxxleonardo kirjoitti:Nyt on kyllä leolla sivistyksessä, jos herra ei batmania tunne x3
Mä en ees jaksa muistaa miks se on teini titaani. Mitäs sit kun se kasvaa teiniyden ohi? Tuleeko siitä sit seniori titaani xD
Aikuis-ikäiset mutanttininjakilpikonnat ja Keski-iän Kolossilovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:No kokonaanhan se juttu menee niin et eka Mikey sanoo just et se muistuttaa "viittamies joka on vannoutunut suojelemaan kotikaupunkiaan" jne. (no Batman tietenkin, katsoja ajattelee) Ja sit loppujen lopuks Leo kysyy et: "No ketä se sitte susta muistuttaa?"lovexxxleonardo kirjoitti:Nyt on kyllä leolla sivistyksessä, jos herra ei batmania tunne x3
Mä en ees jaksa muistaa miks se on teini titaani. Mitäs sit kun se kasvaa teiniyden ohi? Tuleeko siitä sit seniori titaani xD
Ja kyllähän ne sarjassakin kasvaa teiniyden ohi, ne on 20-vuotiaita seiskakaudella
SAINW kirjoitti:Aikuis-ikäiset mutanttininjakilpikonnat ja Keski-iän Kolossilovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:No kokonaanhan se juttu menee niin et eka Mikey sanoo just et se muistuttaa "viittamies joka on vannoutunut suojelemaan kotikaupunkiaan" jne. (no Batman tietenkin, katsoja ajattelee) Ja sit loppujen lopuks Leo kysyy et: "No ketä se sitte susta muistuttaa?"lovexxxleonardo kirjoitti:Nyt on kyllä leolla sivistyksessä, jos herra ei batmania tunne x3
Ja kyllähän ne sarjassakin kasvaa teiniyden ohi, ne on 20-vuotiaita seiskakaudella
mut eiks teini ikä lopu joskus 19 vuotiaana. Yhyy...mulla se loppuu tänä vuonna. Musta tulee vanhaaaa zD
Mikä on teidän mielestä tylsin turtles jakso
Onks se sitten vaan titaaniSAINW kirjoitti:Aikuis-ikäiset mutanttininjakilpikonnat ja Keski-iän Kolossilovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:No kokonaanhan se juttu menee niin et eka Mikey sanoo just et se muistuttaa "viittamies joka on vannoutunut suojelemaan kotikaupunkiaan" jne. (no Batman tietenkin, katsoja ajattelee) Ja sit loppujen lopuks Leo kysyy et: "No ketä se sitte susta muistuttaa?"lovexxxleonardo kirjoitti:Nyt on kyllä leolla sivistyksessä, jos herra ei batmania tunne x3
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:Onks se sitten vaan titaaniSAINW kirjoitti:Aikuis-ikäiset mutanttininjakilpikonnat ja Keski-iän Kolossilovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:No kokonaanhan se juttu menee niin et eka Mikey sanoo just et se muistuttaa "viittamies joka on vannoutunut suojelemaan kotikaupunkiaan" jne. (no Batman tietenkin, katsoja ajattelee) Ja sit loppujen lopuks Leo kysyy et: "No ketä se sitte susta muistuttaa?"lovexxxleonardo kirjoitti:Nyt on kyllä leolla sivistyksessä, jos herra ei batmania tunne x3
Siitä saattais tulla ehkä aikuinen titaani VOI V***U että oon tyhmä !!!!!
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
Hyvät geenit osa 1 ja 2. Ne oli minusta hirvittävimmät jaksot kun olin nuorempi paitsi en uskalla katsoa niitä nykyäänkään x'DNinjatar kirjoitti:Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
"Konnamaisia Seikkailuja" on se, missä Don muuttuu hirviöksi ja sitä seuraa sitten "Hyvät Geenit", joissa yritetään sitten pelastaa Don.Wioly kirjoitti:Hyvät geenit osa 1 ja 2. Ne oli minusta hirvittävimmät jaksot kun olin nuorempi paitsi en uskalla katsoa niitä nykyäänkään x'DNinjatar kirjoitti:Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
...no melkein oikein xDSAINW kirjoitti:"Konnamaisia Seikkailuja" on se, missä Don muuttuu hirviöksi ja sitä seuraa sitten "Hyvät Geenit", joissa yritetään sitten pelastaa Don.Wioly kirjoitti:Hyvät geenit osa 1 ja 2. Ne oli minusta hirvittävimmät jaksot kun olin nuorempi paitsi en uskalla katsoa niitä nykyäänkään x'DNinjatar kirjoitti:Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Wioly kirjoitti:...no melkein oikein xDSAINW kirjoitti:"Konnamaisia Seikkailuja" on se, missä Don muuttuu hirviöksi ja sitä seuraa sitten "Hyvät Geenit", joissa yritetään sitten pelastaa Don.Wioly kirjoitti:Hyvät geenit osa 1 ja 2. Ne oli minusta hirvittävimmät jaksot kun olin nuorempi paitsi en uskalla katsoa niitä nykyäänkään x'DNinjatar kirjoitti:Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
Eiks ne "Hyvät geenit" oo se missä niitten pitää auttaa Bishoppia niin se antaa vastalääkkeen ???
En oo nähny mutta eiköhän Botzlef1 lataa sinnekkin asti
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Registration date : 03.07.2012
Toivottavasti lataa, kestää vaan varmaan aika kauan päästä ykkösestä neloseen...TurtlesPili kirjoitti:Wioly kirjoitti:...no melkein oikein xDSAINW kirjoitti:"Konnamaisia Seikkailuja" on se, missä Don muuttuu hirviöksi ja sitä seuraa sitten "Hyvät Geenit", joissa yritetään sitten pelastaa Don.Wioly kirjoitti:Hyvät geenit osa 1 ja 2. Ne oli minusta hirvittävimmät jaksot kun olin nuorempi paitsi en uskalla katsoa niitä nykyäänkään x'DNinjatar kirjoitti:Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
Eiks ne "Hyvät geenit" oo se missä niitten pitää auttaa Bishoppia niin se antaa vastalääkkeen ???
En oo nähny mutta eiköhän Botzlef1 lataa sinnekkin asti
Joo Bishop antaa sen vastalääkkeen kun Leo ja Mikey noutaa Karailta sen Tengun sydämen (jonka Stockman rikkoo ja mystikkoninjat pääsee vapaaksi riehumaan vitoskautta varten.)
Mä tykkäsin "hyvät geenit" jaksoista, koska se näytti kuin totaalisen kujalla ne muut oli jos donii ei olis. Ei ne raukat varmaan olis ees hengissä x3
Ja mä tykkäsin ideasta, et don muuttuu monsteriks ja yrittää listii veljensä ja kaikki muut. Vielä kun sitä verta olis saanu.....;3
Ja mä tykkäsin ideasta, et don muuttuu monsteriks ja yrittää listii veljensä ja kaikki muut. Vielä kun sitä verta olis saanu.....;3
Konnamaisia seikkailuja on must aika makee. Siin jaksossa nähdään Casey ekaa kertaa puvussa, Mike tais mainita jotain siitä et Doni laattas autossa ja jos siihen Donin muutos kohtaan ois saanu vielä täyden kuun taustalle niin se ois ollu niin makeelovexxxleonardo kirjoitti:Mä tykkäsin "hyvät geenit" jaksoista, koska se näytti kuin totaalisen kujalla ne muut oli jos donii ei olis. Ei ne raukat varmaan olis ees hengissä x3
Kaikki 6-7 kauden jaksot.
Ei pahalla niille jotka tykkää niistä.
Ei pahalla niille jotka tykkää niistä.
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 13.08.2012
En muista kaikkia, mutta seiskakaudella oli melkein kaikki turhia jaksoja. Yks tylsimmistä oli ainakin, kun Raph ja Mikey tappeli siitä Green Mantlen viitasta. Yleensä noi supersankari jaksot muillakin tuotantokausilla ollu jotenkin tylsiä, eikä minusta sovi tohon sarjaan.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Se Green mantlen jakso oli kyl aika nolo. Tai ainakin se leuka oli noloGriffe kirjoitti:En muista kaikkia, mutta seiskakaudella oli melkein kaikki turhia jaksoja. Yks tylsimmistä oli ainakin, kun Raph ja Mikey tappeli siitä Green Mantlen viitasta. Yleensä noi supersankari jaksot muillakin tuotantokausilla ollu jotenkin tylsiä, eikä minusta sovi tohon sarjaan.
Varmaa joku Leon tarinat.. Leolle tapahtuu aina kaikki niin se alkaa käymään jo hermoille xd
Donatello- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 24
Registration date : 16.06.2013
..
Ninjatar kirjoitti:Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
Ja tietääköhän kukaan, myydäänkö sitä jaksoa kaupoissa tai näkeekö ilmaseks netistä suomenkielisenä? Youtubesta oon kattonu, sitä ei oo siel suomeks.. :/
Donatello- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 16.06.2013
Donatello kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
Ja tietääköhän kukaan, myydäänkö sitä jaksoa kaupoissa tai näkeekö ilmaseks netistä suomenkielisenä? Youtubesta oon kattonu, sitä ei oo siel suomeks.. :/
En kyl tiedä. Mut mä oon kyl nähny BTTS sarjan jaksoja DVD:nä
Ite inhosin hirveesti kaikkii filleri jaksoi, koska ne oli iha tylsiä.
Kaupunki maan alla jaksot oli kyl lempparei, mut vaikka se mis oli se Angel ja sit ne meni pelastaan Caseyn oli vähän meh.
Kaupunki maan alla jaksot oli kyl lempparei, mut vaikka se mis oli se Angel ja sit ne meni pelastaan Caseyn oli vähän meh.
Joo mä tiedän "konnamaisia seikkailuja" tai joku vastaava. Mut en oo kuitenkaan nähny sitä suomeks saati levynä ja hyvä niin koska Se jakso puistattaa mua. Kerran ku mä katoin sen enkuks mun sydän tykytti ihan hirveesti ettei mitään rajaa (ku Don on mun lemppari) Mut kerran ku olin kipee ja poissa koulusta Nii mä katoin sen kaks kertaa peräkkäin. En tiedä mistä tämä johtuu mutta katoin silti!!¡Ninjatar kirjoitti:Donatello kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
Tmnt- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 29.08.2014
Mikä on teidän mielestä tylsin TMNT jakso
Must siitä jaksosta puuttuu yks tietty juttu Donin muutos kohdasta. TäysikuuTmnt kirjoitti:Joo mä tiedän "konnamaisia seikkailuja" tai joku vastaava. Mut en oo kuitenkaan nähny sitä suomeks saati levynä ja hyvä niin koska Se jakso puistattaa mua. Kerran ku mä katoin sen enkuks mun sydän tykytti ihan hirveesti ettei mitään rajaa (ku Don on mun lemppari) Mut kerran ku olin kipee ja poissa koulusta Nii mä katoin sen kaks kertaa peräkkäin. En tiedä mistä tämä johtuu mutta katoin silti!!¡Ninjatar kirjoitti:Donatello kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Muistaaks kukaan mikä oli sen Donista tulee hirviö jakson nimi :O
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa