Kertokaa teidän Top-5 TMNT jaksot
+7
Ninjaboy94
ForeverTurtle
lovexxxleonardo
SAINW
turtlestypy
Ninjatar
TurtlesPili
11 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Nyt sitten olis kysymys Top-5 TMNT jaksoista no... tässä ovat omani
Top-5 Karannut Hunni - Oli aika mielenkiintoista katsoa kun Hunni ja Bishop tappelivat ja Turtlesit liittyivät mukaan kahinaan.
Top-4 Joulu-alien - Se oli tosi hyvä jakso ja siinä oli söpö kissa :<3: Oli hauskaa kattoo kun Mikey ajoi autoa
Top-3 Maanalainen olento -Oli erittäin jännää kun siinä ne laavahirviöt hyökkäs ja se saari joka uppos olikin Atlantis ja kaiken kruunasi "Kaljut tyypit"
Top-2 Sisäinen pimeys - Se oli jotain kauheeta siis ei niinku... no en osaa selittää mutta se hirviö oli KAMALA !!! Tai tarkotan ne kuvitelmat... En pelänny mutta... no sanon nyt silleen että se olis kauheeta jos olisin ollut paikan päällä ... Aaaah nyt sain sen sanotuksi
TOP-1!!! Kaikki aika-jaksot järjestys 4-1 4! Todellinen maailma 3! Halki universumin 2! Takaisin todellisuuteen ja 1! On tottakai Kaikki on ennallaan !!!
Siinä oli mun lista kirjoittakaa omanne tälle palstalle !!! ÖHHH huomasin että mun TOP listassa, kaikki oli 3.Kaudelta
Top-5 Karannut Hunni - Oli aika mielenkiintoista katsoa kun Hunni ja Bishop tappelivat ja Turtlesit liittyivät mukaan kahinaan.
Top-4 Joulu-alien - Se oli tosi hyvä jakso ja siinä oli söpö kissa :<3: Oli hauskaa kattoo kun Mikey ajoi autoa
Top-3 Maanalainen olento -Oli erittäin jännää kun siinä ne laavahirviöt hyökkäs ja se saari joka uppos olikin Atlantis ja kaiken kruunasi "Kaljut tyypit"
Top-2 Sisäinen pimeys - Se oli jotain kauheeta siis ei niinku... no en osaa selittää mutta se hirviö oli KAMALA !!! Tai tarkotan ne kuvitelmat... En pelänny mutta... no sanon nyt silleen että se olis kauheeta jos olisin ollut paikan päällä ... Aaaah nyt sain sen sanotuksi
TOP-1!!! Kaikki aika-jaksot järjestys 4-1 4! Todellinen maailma 3! Halki universumin 2! Takaisin todellisuuteen ja 1! On tottakai Kaikki on ennallaan !!!
Siinä oli mun lista kirjoittakaa omanne tälle palstalle !!! ÖHHH huomasin että mun TOP listassa, kaikki oli 3.Kaudelta
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Top-5: Bishopin tempaus- Varmaan koko 2003 sarjan ainoo jakso jos Splinter on vaarassa
Top-4: Jahdattu- Nahkapää on siin jaksos vaan jotenkin niin hellyyttävä kun se näkee painajaisia Bishopin sil tekemist kokeista
Top-3: Aprilin artefakti- Aprilistä amatsoni ja tappaja-ampiaiset. Siinä sitä toimintaa vasta löytyykin
Top-2: Roiston paluu osa 1 ja 2- Aivan mahtis jakso ja Hunnillekin on vastusta kun kilppareilla on apuna Triceraton sotilas Zog jolta on paikka ja aika vähän hukassa kun se pitää kilppareita Triceratoneina
Top-1: Näkymättömyyden tie- Näkymättömät ninjat, Raph siepataan kuulusteltavaksi ja Casey
Top-4: Jahdattu- Nahkapää on siin jaksos vaan jotenkin niin hellyyttävä kun se näkee painajaisia Bishopin sil tekemist kokeista
Top-3: Aprilin artefakti- Aprilistä amatsoni ja tappaja-ampiaiset. Siinä sitä toimintaa vasta löytyykin
Top-2: Roiston paluu osa 1 ja 2- Aivan mahtis jakso ja Hunnillekin on vastusta kun kilppareilla on apuna Triceraton sotilas Zog jolta on paikka ja aika vähän hukassa kun se pitää kilppareita Triceratoneina
Top-1: Näkymättömyyden tie- Näkymättömät ninjat, Raph siepataan kuulusteltavaksi ja Casey
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Kertokaa teidän Top-5 TMNT jaksot
Top-5: Kovaa peliä
Top-4: Silppurin isku osa 1 & 2, koska Silppuri aiheutti todella pahat mustelmat Leolle
Top - 3: Kaikki on ennallaan
Top 2: Grudge match (en muista mikä se oli suomeksi, mutta se oli jonkinlainen taisteluyhteysturnaus )
Top 1: Outbreak (95 jakso 2003 luvun animaatio)
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 29
Registration date : 27.10.2009
Teidän TOP-5 jakso listat
Eiks se o neloskauden Miken uusintaottelu "rumaa purppuramiekkosta" vastaanturtlestypy kirjoitti:
Top 2: Grudge match (en muista mikä se oli suomeksi, mutta se oli jonkinlainen taisteluyhteysturnaus )
Mmm... "Kaunaottelu", ellen ihan väärin muistaNinjatar kirjoitti:Eiks se o neloskauden Miken uusintaottelu "rumaa purppuramiekkosta" vastaanturtlestypy kirjoitti:
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Kertokaa teidän TOP-5 jaksolista
Joo se kun siin on se Juniori NinjaSAINW kirjoitti:Mmm... "Kaunaottelu", ellen ihan väärin muistaNinjatar kirjoitti:Eiks se o neloskauden Miken uusintaottelu "rumaa purppuramiekkosta" vastaanturtlestypy kirjoitti:
Ue Sama on just paras siin jaksos Pohjimmiltaan se onkin näköjään ihan armoton Leo-fani Ja hyvä kun se kurkkii siellä patsaiden takaa ja Don huomaa sen ja sanoo Leolle: "Kappas, Ylivertainen Ninja hakee revanssia, Leo."Ninjatar kirjoitti:Joo se kun siin on se Juniori NinjaSAINW kirjoitti:Mmm... "Kaunaottelu", ellen ihan väärin muistaNinjatar kirjoitti:Eiks se o neloskauden Miken uusintaottelu "rumaa purppuramiekkosta" vastaanturtlestypy kirjoitti:
"En muista paljoa, mutta sinut muistan. Leikimmekö joskus yhdessä?"
(No jos sinulle leikki on sitä, että yrität tappaa perheeni ja minut niin joo, leikimme) "Ööh.. joo.."
"Sinä olet sitten ystäväni!"
Ei ihme että Leo näytti jotenkin kiusaantuneelta siinä kohtaa.
Musta se oli vaan jotenkin söpöö kun se kääpiö ninja tepasteli leon luo ja kysy siltä, et onko se sen ystävä. Siis leolta! leolta, joka oli sillä hetkellä sellases mielen tilas, et olis voinu tosta vaan napsahtaa ja iskee sitä kakaraa kuonoon. Siks mä jotenkin halusin aatella, et ne on oikeesti leikkiny keskenän
Musta oli vaan mukavaa nähdä se vilaus normaalista Leosta kun se oli Ue Saman kans. Kiukku-Leo oli ihan jännä hahmo mut jossain vaihees alko kaipaamaan sitä vanhaa kunnon sankari-Leonardoa...lovexxxleonardo kirjoitti:Musta se oli vaan jotenkin söpöö kun se kääpiö ninja tepasteli leon luo ja kysy siltä, et onko se sen ystävä. Siis leolta! leolta, joka oli sillä hetkellä sellases mielen tilas, et olis voinu tosta vaan napsahtaa ja iskee sitä kakaraa kuonoon. Siks mä jotenkin halusin aatella, et ne on oikeesti leikkiny keskenän
SAINW kirjoitti:Musta oli vaan mukavaa nähdä se vilaus normaalista Leosta kun se oli Ue Saman kans. Kiukku-Leo oli ihan jännä hahmo mut jossain vaihees alko kaipaamaan sitä vanhaa kunnon sankari-Leonardoa...lovexxxleonardo kirjoitti:Musta se oli vaan jotenkin söpöö kun se kääpiö ninja tepasteli leon luo ja kysy siltä, et onko se sen ystävä. Siis leolta! leolta, joka oli sillä hetkellä sellases mielen tilas, et olis voinu tosta vaan napsahtaa ja iskee sitä kakaraa kuonoon. Siks mä jotenkin halusin aatella, et ne on oikeesti leikkiny keskenän
Niinpä. Eipä sellasta äkäpussia, joka tiuskii joka asiasta jaksa kukaan kauan katella. Leo muistutti väähän mun veljee. Sil on murros ikä meneillään ja välil tuntuu, ettei mitään saa sanoo, kun se puree muuten xD
Me veljet ollaan kyllä ihanialovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Musta oli vaan mukavaa nähdä se vilaus normaalista Leosta kun se oli Ue Saman kans. Kiukku-Leo oli ihan jännä hahmo mut jossain vaihees alko kaipaamaan sitä vanhaa kunnon sankari-Leonardoa...lovexxxleonardo kirjoitti:Musta se oli vaan jotenkin söpöö kun se kääpiö ninja tepasteli leon luo ja kysy siltä, et onko se sen ystävä. Siis leolta! leolta, joka oli sillä hetkellä sellases mielen tilas, et olis voinu tosta vaan napsahtaa ja iskee sitä kakaraa kuonoon. Siks mä jotenkin halusin aatella, et ne on oikeesti leikkiny keskenän
Niinpä. Eipä sellasta äkäpussia, joka tiuskii joka asiasta jaksa kukaan kauan katella. Leo muistutti väähän mun veljee. Sil on murros ikä meneillään ja välil tuntuu, ettei mitään saa sanoo, kun se puree muuten xD
Ja kyllä isosiskotkin on välillä sellasia, ettei mitään saa sanoa ilman että ne puree... Se on sitä sisarusrakkautta
sitähän se x3
Pitäähän sitä vähän yhteen otta. Mul on hauskaa kun mun pikku veli on mua 20 cm pidempi, niin yhteen otot on kiltämättä ihan mielen kiintosii xD
Mut mä kyllä harvemmin puren. Potkassu oon kyllä kerran veljeltä ylähuulen auki xD
Pikku veli on kyl mua jo hiukan pidempi mut sanon sitä yhä pätkäksi. Se on sellanen laiha hujoppi. Se on ihan hulluna scifiin ja nyt se on innostunu Marvelin supereista.
lovexxxleonardo kirjoitti:
sitähän se x3
Pitäähän sitä vähän yhteen otta. Mul on hauskaa kun mun pikku veli on mua 20 cm pidempi, niin yhteen otot on kiltämättä ihan mielen kiintosii xD
Mut mä kyllä harvemmin puren. Potkassu oon kyllä kerran veljeltä ylähuulen auki xD
Mä olen vielä omaa veljeäni pidempi, mutta saa nähdä, kuinka kauan, siitä kun on ennustett semmosta parimetristä hujoppia. Nykyään me ei enää paljoa tapella, mt kun sion pienempinä tapeltiin, niin oi kyllä piru irti...Me lyötiin, potkittiin, purtiin ja revittiin toisiamme hiuksista, aina siihen asti kunnes joku tui väliin tai pikkuveli alko itkemään. (en kestänyt nähä sitä itkemässä, enkä kyllä kestä vieläkään xd)
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
ForeverTurtle kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
sitähän se x3
Mä olen vielä omaa veljeäni pidempi, mutta saa nähdä, kuinka kauan, siitä kun on ennustett semmosta parimetristä hujoppia. Nykyään me ei enää paljoa tapella, mt kun sion pienempinä tapeltiin, niin oi kyllä piru irti...Me lyötiin, potkittiin, purtiin ja revittiin toisiamme hiuksista, aina siihen asti kunnes joku tui väliin tai pikkuveli alko itkemään. (en kestänyt nähä sitä itkemässä, enkä kyllä kestä vieläkään xd)
en mäkään taho pahaa vahinkoo veljelle aiheuttaa. mut pitää sitä näytää kuka täällä se vanhempi on (4,5 vuotta ikä eroo x3)
HAH!lovexxxleonardo kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
sitähän se x3
en mäkään taho pahaa vahinkoo veljelle aiheuttaa. mut pitää sitä näytää kuka täällä se vanhempi on (4,5 vuotta ikä eroo x3)
4 vuotta ikäeroo isosiskon kans ja se on niin pätkä et sitä luullaan välil mun pikkusiskoks
(mutina...) kuulostaa jokseenkin tutulta paitsi, että se on ollu mun veli, joka huomauttelee, että ei uskois et oon vanhempi ~_~
Jotenkin alentavaa kun pikku veljee joutuu katoo ylös päin. Eikä asiaa helpota yhtään, että sillä on tapana taputtaa päälaelle ja kysyy, et mitäs meijän pätkä. X]
Jotenkin alentavaa kun pikku veljee joutuu katoo ylös päin. Eikä asiaa helpota yhtään, että sillä on tapana taputtaa päälaelle ja kysyy, et mitäs meijän pätkä. X]
Kuulostaa aika ärsyttävältä.lovexxxleonardo kirjoitti:(mutina...) kuulostaa jokseenkin tutulta paitsi, että se on ollu mun veli, joka huomauttelee, että ei uskois et oon vanhempi ~_~
Ninjatar kirjoitti:Kuulostaa aika ärsyttävältä.lovexxxleonardo kirjoitti:(mutina...) kuulostaa jokseenkin tutulta paitsi, että se on ollu mun veli, joka huomauttelee, että ei uskois et oon vanhempi ~_~
Muakin ärsyttäis
lovexxxleonardo kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
sitähän se x3
Nih, pitäähän niilel opettaa, että kuka täällä on pomo, etteivät ihan kapinallisiksi ala 8D (meillä on vaa vaipavanen vuosi, 4 kuukautta ja 6 päivää 8D)
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Pikkuveli on 14 ja osaa olla ärsyttävä kun se ei lopeta mankumista vaik ois sanonu jo vaik kuink monta kertaa "EI NYT!"ForeverTurtle kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
sitähän se x3
Nih, pitäähän niilel opettaa, että kuka täällä on pomo, etteivät ihan kapinallisiksi ala 8D (meillä on vaa vaipavanen vuosi, 4 kuukautta ja 6 päivää 8D)
Ninjatar kirjoitti:Pikkuveli on 14 ja osaa olla ärsyttävä kun se ei lopeta mankumista vaik ois sanonu jo vaik kuink monta kertaa "EI NYT!"ForeverTurtle kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
sitähän se x3
Oo onnellinen mulla on isosisko ja 3 pikkuveljee. Pikkuveljet asuu iskän luona ja siellä on ennestään jo mun iskän uuden naisystävän tyttö ja poika kun mennään sinne vaikka ei mennä enää koska siellä on tylsää 7 lasta 2 aikuista. 5 huonetta ja keittiö sauna, kylpyhuone ja vessa Pikkuveljet 1,2,3 vuotiaita Isosisko 15 minä 12 Siellä on ne lapset poika 12 mutta syntynyt vuonna 2000 ja toinen eli tyttö 7
Kertokaa teidän Top-5 TMNT lista
Joo uskon et on raisttavaaTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Pikkuveli on 14 ja osaa olla ärsyttävä kun se ei lopeta mankumista vaik ois sanonu jo vaik kuink monta kertaa "EI NYT!"ForeverTurtle kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
sitähän se x3
Oo onnellinen mulla on isosisko ja 3 pikkuveljee. Pikkuveljet asuu iskän luona ja siellä on ennestään jo mun iskän uuden naisystävän tyttö ja poika kun mennään sinne vaikka ei mennä enää koska siellä on tylsää 7 lasta 2 aikuista. 5 huonetta ja keittiö sauna, kylpyhuone ja vessa Pikkuveljet 1,2,3 vuotiaita Isosisko 15 minä 12 Siellä on ne lapset poika 12 mutta syntynyt vuonna 2000 ja toinen eli tyttö 7
No mulla on yks isoveli (25 vuotias ) ja kaks siskoa ( 10 ja toinen 16 ) Nuoremman kanssa ei tulla ihan kunnolla toimeen.. Isoveljen kanssa tulen aivan mahtavasti toimeen.. ja vanhempi sisko.. no se on joskus todella ärsyttävä
Ninjaboy94- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.05.2012
Ninjaboy94 kirjoitti:
No mulla on yks isoveli (25 vuotias ) ja kaks siskoa ( 10 ja toinen 16 ) Nuoremman kanssa ei tulla ihan kunnolla toimeen.. Isoveljen kanssa tulen aivan mahtavasti toimeen.. ja vanhempi sisko.. no se on joskus todella ärsyttävä
Siskot on ärsyttäviä
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa