Kertokaa teidän Top-5 TMNT jaksot
+7
Ninjaboy94
ForeverTurtle
lovexxxleonardo
SAINW
turtlestypy
Ninjatar
TurtlesPili
11 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Kertokaa teidän Top-5 TMNT lista
Ite olen isosiskoTurtlesPili kirjoitti:Ninjaboy94 kirjoitti:
No mulla on yks isoveli (25 vuotias ) ja kaks siskoa ( 10 ja toinen 16 ) Nuoremman kanssa ei tulla ihan kunnolla toimeen.. Isoveljen kanssa tulen aivan mahtavasti toimeen.. ja vanhempi sisko.. no se on joskus todella ärsyttävä
Siskot on ärsyttäviä
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Kertokaa teidän Top-5 TMNT jaksot
Ninjatar kirjoitti:Ite olen isosiskoTurtlesPili kirjoitti:Ninjaboy94 kirjoitti:
No mulla on yks isoveli (25 vuotias ) ja kaks siskoa ( 10 ja toinen 16 ) Nuoremman kanssa ei tulla ihan kunnolla toimeen.. Isoveljen kanssa tulen aivan mahtavasti toimeen.. ja vanhempi sisko.. no se on joskus todella ärsyttävä
Siskot on ärsyttäviä
Sori :O No on ne veljetkin joskus siskojen mielestä
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Jeah varsinkin jos se ei kuunteleTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Ite olen isosiskoTurtlesPili kirjoitti:Ninjaboy94 kirjoitti:
Siskot on ärsyttäviä
Sori :O No on ne veljetkin joskus siskojen mielestä
Mun jaksot on muuttuneet ja ne tulee tässä:
Top-5 Paluu New Yorkkiin 1-3 Videopeli joka ei oo videopeli
Top-4 Aprilin artefakti Tää on ihan paras kun April luulee olevansa Viidakkotyttö ja muutenkin sika hyvä jakso
Top-3 Takaisin todellisuuteen Siinä ne Supersankarit on hyviä ja muuten tosi hyvä jakso
Top-2 Bishopin temppu Loistava jakso en oo kattonu kun 1 kerran mutta hyvä silti
Top-1 Kaikki on ennallaan SAINW jakso on paras mun mielestä en sitte tiiä 4.kauden jaksoista mutta muistelisin että oon kattonu 3 ekaa jaksoo siitä
Top-5 Paluu New Yorkkiin 1-3 Videopeli joka ei oo videopeli
Top-4 Aprilin artefakti Tää on ihan paras kun April luulee olevansa Viidakkotyttö ja muutenkin sika hyvä jakso
Top-3 Takaisin todellisuuteen Siinä ne Supersankarit on hyviä ja muuten tosi hyvä jakso
Top-2 Bishopin temppu Loistava jakso en oo kattonu kun 1 kerran mutta hyvä silti
Top-1 Kaikki on ennallaan SAINW jakso on paras mun mielestä en sitte tiiä 4.kauden jaksoista mutta muistelisin että oon kattonu 3 ekaa jaksoo siitä
Mun Top-5 TMNT jaksot on tässä:
Top-5 Aprilin artefakti
Top-4 Paluu New Yorkiin 1-3
Top-3 Takaa-ajettu
Top-2 Kaikki on ennallaan
Top-1 Leon tarinat
Top-5 Aprilin artefakti
Top-3 Takaa-ajettu
Top-1 Leon tarinat
Valkosuklaa- Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 28
Registration date : 18.06.2012
Valkosuklaa kirjoitti:Mun Top-5 TMNT jaksot on tässä:
Top-5 Aprilin artefakti
Top-3 Takaa-ajettu
Top-1 Leon tarinat
Sulla on 3 samaa jaksoo kun mulla
Mustakin toi Leon tarinoita on ihanaTurtlesPili kirjoitti:Valkosuklaa kirjoitti:Mun Top-5 TMNT jaksot on tässä:
Top-5 Aprilin artefakti
Top-3 Takaa-ajettu
Top-1 Leon tarinat
Sulla on 3 samaa jaksoo kun mulla
Top 5 - Pahaa verta 1 & 2
Top 4 - Suuri taistelu osa 1
Top 3 - Ajan ongelmat
Top 2 - Tikkua etsimässä osa 2
Top 1 - Kilpikonnat avaruudessa osa 1: fugitoidi sekä myöskin Kaupunki sodassa osa 2
Top 3 - Ajan ongelmat
Top 1 - Kilpikonnat avaruudessa osa 1: fugitoidi sekä myöskin Kaupunki sodassa osa 2
Ninjaboy94- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.05.2012
Kertokaa teidän Top-5 TMNT lista
Mitä tos pahaa verta jaksois tapahtuNinjaboy94 kirjoitti:Top 5 - Pahaa verta 1 & 2
Top 3 - Ajan ongelmat
Ninjatar kirjoitti:Mitä tos pahaa verta jaksois tapahtuNinjaboy94 kirjoitti:Top 5 - Pahaa verta 1 & 2
Top 3 - Ajan ongelmat
Fast Forward jakso jossa on Dark-kilpparit
Ai joo seTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Mitä tos pahaa verta jaksois tapahtuNinjaboy94 kirjoitti:Top 5 - Pahaa verta 1 & 2
Top 3 - Ajan ongelmat
Fast Forward jakso jossa on Dark-kilpparit
YYYYÄÄÄÄ!!!!! Multa meni muutes yö-unet kun katoin "Mielipuolitiedemies" jakson BYÄÄÄÄÄÄÄHH!!!!
No mutta! Älä pelkää, se oli vain kiltti Baxter-setä, ei mikään mörkö. Ja hän on nyt pelkkä aivo purkissa, ei mitään muuta.TurtlesPili kirjoitti:YYYYÄÄÄÄ!!!!! Multa meni muutes yö-unet kun katoin "Mielipuolitiedemies" jakson BYÄÄÄÄÄÄÄHH!!!!
P.S. Etsi jostain "Minä, Hirviö". Rottakuningas... SE on pelottava tyyppi!
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 09.04.2012
Kertokaa teidän TOP-5 TMNT lista
Baxterhan on siin jaksossa zombi mikä on aika äklöä. Ja eiks Rottakuningas ole se Bishopin terminaattori sen jälkeen kun se sai turpiin kilppareiltaSAINW kirjoitti:No mutta! Älä pelkää, se oli vain kiltti Baxter-setä, ei mikään mörkö. Ja hän on nyt pelkkä aivo purkissa, ei mitään muuta.TurtlesPili kirjoitti:YYYYÄÄÄÄ!!!!! Multa meni muutes yö-unet kun katoin "Mielipuolitiedemies" jakson BYÄÄÄÄÄÄÄHH!!!!
SAINW kirjoitti:No mutta! Älä pelkää, se oli vain kiltti Baxter-setä, ei mikään mörkö. Ja hän on nyt pelkkä aivo purkissa, ei mitään muuta.TurtlesPili kirjoitti:YYYYÄÄÄÄ!!!!! Multa meni muutes yö-unet kun katoin "Mielipuolitiedemies" jakson BYÄÄÄÄÄÄÄHH!!!!
Vähänkö repesin "Kiltti Baxter-setä"
Miten pelottava se rottakuningas on ?
Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
SAINW kirjoitti:Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
Miten karmiva ? :O
TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
Ihan liian karmiva sulle! :3
Ninjaboy94- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.05.2012
Just niin!Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
Se on vähän niin ku Stockman "Mielipuolessa Tiedemiehessä", mutta puolet rumempi, voittaa jopa Leonardon taistelussa ja yrittää syöttää kilpparit ja Caseyn lihansyöjärotille. Mukava tyyppi!
Kertokaa teidän TOP 5 TMNT jaksot
Mä muistin et se yritti syöttää Miken niille rotille . Toisaalta ne rotat näytti meganälkäsiltäSAINW kirjoitti:Just niin!Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
Se on vähän niin ku Stockman "Mielipuolessa Tiedemiehessä", mutta puolet rumempi, voittaa jopa Leonardon taistelussa ja yrittää syöttää kilpparit ja Caseyn lihansyöjärotille. Mukava tyyppi!
Ninjatar kirjoitti:Mä muistin et se yritti syöttää Miken niille rotille . Toisaalta ne rotat näytti meganälkäsiltäSAINW kirjoitti:Just niin!Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
Rupes karmimaan.......
Joo, eka se kahlitsi Mikeyn sinne kellariin rottien kanssa ja myöhemmin se vangitsi kaikki siihen hylättyyn torniin ja usutti sen rottalauman heidän kimppuunsa.Ninjatar kirjoitti:Mä muistin et se yritti syöttää Miken niille rotille . Toisaalta ne rotat näytti meganälkäsiltäSAINW kirjoitti:Just niin!Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
Syystäkin!Turtlespili kirjoitti:Rupes karmimaan.......
SAINW kirjoitti:Joo, eka se kahlitsi Mikeyn sinne kellariin rottien kanssa ja myöhemmin se vangitsi kaikki siihen hylättyyn torniin ja usutti sen rottalauman heidän kimppuunsa.Ninjatar kirjoitti:Mä muistin et se yritti syöttää Miken niille rotille . Toisaalta ne rotat näytti meganälkäsiltäSAINW kirjoitti:Just niin!Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
Se on vähän niin ku Stockman "Mielipuolessa Tiedemiehessä", mutta puolet rumempi, voittaa jopa Leonardon taistelussa ja yrittää syöttää kilpparit ja Caseyn lihansyöjärotille. Mukava tyyppi!Syystäkin!Turtlespili kirjoitti:Rupes karmimaan.......
Mä en oikein älynny miten se on puolet rumempi kun stockman siinä mielipuolitiedemies jaksossa mun mielest stockman on pahempi mutta eikös rottakuningas ookkin se Bishopin temppu jakson tyyppi ?
Kertokaa teidän TOP 5 TMNT jaksot
Joo se on se kyborgi jonka Bishop loi ihmisen, kilppareiden ja Splinterin DNA:staTurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Joo, eka se kahlitsi Mikeyn sinne kellariin rottien kanssa ja myöhemmin se vangitsi kaikki siihen hylättyyn torniin ja usutti sen rottalauman heidän kimppuunsa.Ninjatar kirjoitti:Mä muistin et se yritti syöttää Miken niille rotille . Toisaalta ne rotat näytti meganälkäsiltäSAINW kirjoitti:Just niin!Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
Se on vähän niin ku Stockman "Mielipuolessa Tiedemiehessä", mutta puolet rumempi, voittaa jopa Leonardon taistelussa ja yrittää syöttää kilpparit ja Caseyn lihansyöjärotille. Mukava tyyppi!Syystäkin!Turtlespili kirjoitti:Rupes karmimaan.......
Mä en oikein älynny miten se on puolet rumempi kun stockman siinä mielipuolitiedemies jaksossa mun mielest stockman on pahempi mutta eikös rottakuningas ookkin se Bishopin temppu jakson tyyppi ?
Ninjatar kirjoitti:Joo se on se kyborgi jonka Bishop loi ihmisen, kilppareiden ja Splinterin DNA:staTurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Joo, eka se kahlitsi Mikeyn sinne kellariin rottien kanssa ja myöhemmin se vangitsi kaikki siihen hylättyyn torniin ja usutti sen rottalauman heidän kimppuunsa.Ninjatar kirjoitti:Mä muistin et se yritti syöttää Miken niille rotille . Toisaalta ne rotat näytti meganälkäsiltäSAINW kirjoitti:Just niin!Ninjaboy94 kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Suorastaan karmivaTurtlesPili kirjoitti:
Tahtoo Suomeksi ! Sitä dvd:tä missä on se jakso suomeks, myydään levykauppaäxä:ssä 13,90 e Aika paha hinta ... Mutta mä aion hankkii sieltä yhteensä 3 4.kauden levyä. Kansan päätös, Lohikäärmeliemi ja Pyhät varkaat. Jos tuo vitun pöytäkone toimis, lataisin ne jaksot youtubeen + sitten ne muut levyt mitkä olin jo ostanut... "MURISEE"
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa