TMNT: Out of the Shadows
5 posters
TMNTFoorumi :: TMNT keskustelu :: Pelit
Sivu 1 / 1
TMNT: Out of the Shadows
Kesäkuun lopulla julkastaan uusi Turtlespeli nimeltä Out of the Shadows. Peli on ladattavissa julkaisun myötä PSN ja Xbox Live Arcadessa, sekä tietenkin PC:lle.
Tässä on hieman videoita kyseisestä pelistä, joka siis pohjautuu tähän uuteen sarjaan.
Tässä on hieman videoita kyseisestä pelistä, joka siis pohjautuu tähän uuteen sarjaan.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
TMNT out of shadows
Siistii, Upeeta, Mahtavaa . Vahinko et se ei toimi pleikka 2:lla
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: TMNT: Out of the Shadows
Tosi hianon näkönen peli! Varsinkin Raph & Leon iskut ovat älyttömän siistejä
Pitäiskö ostaa tää peli, kun käyn USA:ssa taas
Jalle- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 31.10.2012
Jalle kirjoitti:Tosi hianon näkönen peli! Varsinkin Raph & Leon iskut ovat älyttömän siistejä
Toi peli ei tule myyntiin kauppoihin, vaan sen voi ladata verkkokaupasta riippuu omistaako Pleikkarin vai xboxin. Kuten mainitsin tossa alussa.
Tarkemmat julkaisut on ilmoitettu eli Xbox Live Arcadesta sen voi ladata 28. elokuuta, PC:lle sen voi ladata Steamista myöskin samana päivänä. PS Storesta sen saa vasta sitten 24. syyskuuta, joten pleikkarin omistajat joutuu odottelee melkein kuukauden :\'( .
Samalla pari uutta pelitraileria
Samalla pari uutta pelitraileria
Henk.koht en odota tätä yhtään kun surullisen kuuluisa Activision tämän tekee. Saattaa näyttää hyvältä mutta ei sitä tiedä minkälainen sika sieltä säkistä sitten ilmestyy.
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
TMNT: Out of the shadows
Mua se ei häiritse . Kunha pelissä on kilpparit niin kelpaaAdmin kirjoitti:Henk.koht en odota tätä yhtään kun surullisen kuuluisa Activision tämän tekee. Saattaa näyttää hyvältä mutta ei sitä tiedä minkälainen sika sieltä säkistä sitten ilmestyy.
Onko joku jo päässy pelailaa?
TMNT out of the shadows
Ite en o nähny sitä edes peli osastoilla
Ninjatar kirjoitti:Ite en o nähny sitä edes peli osastoilla
Mä taisin mainitakki asiasta, että ton pelin saa vaa lataamalla Xboxille (Xbox Live Arcadesta) ja PC:lle.
TMNT out of the shadows
No se selittää kaikenGriffe kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Ite en o nähny sitä edes peli osastoilla
Mä taisin mainitakki asiasta, että ton pelin saa vaa lataamalla Xboxille (Xbox Live Arcadesta) ja PC:lle.
mun mielipide
Ite hankin tän joku aika sitte PS storesta ja iha hauska peli tää onki, vaikka tappelusysteemi on vähä hankala.
Kamera o vähän äykkä ja sitte mun mielestä se kountteraaminen on vaikeeta enkä kans tykkää mite Raphin kolmes lyönti rikkoo sun kombos nolliin.
Mut on täs paljo hyvääkin, esim tykkäsin siitä mite tarpeeks paljo ko tauntti nappulaa painaa ni ne tekee sen tokasta leffasta tutun tanssin.
Go ninja-go ninja-go!
Kamera o vähän äykkä ja sitte mun mielestä se kountteraaminen on vaikeeta enkä kans tykkää mite Raphin kolmes lyönti rikkoo sun kombos nolliin.
Mut on täs paljo hyvääkin, esim tykkäsin siitä mite tarpeeks paljo ko tauntti nappulaa painaa ni ne tekee sen tokasta leffasta tutun tanssin.
Go ninja-go ninja-go!
Similar topics
» Out of Shadows
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» TMNT Rope - keskustelu
» TMNT-unia?
» TMNT:n Suomidubbaus
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» TMNT Rope - keskustelu
» TMNT-unia?
» TMNT:n Suomidubbaus
TMNTFoorumi :: TMNT keskustelu :: Pelit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa