Mikä on tästä sarjasta lempi järjestyksesi?
+5
DJ turtle
Griffe
Ninjatar
limuliskonen
TMNTfani!
9 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Mikä on tästä sarjasta lempi järjestyksesi?
Okei just äsken halusin tietää, kenestä kilpparista pidät vähiten ja kenestä eniten. Omani on seuraavan kaiken:
Leo
Don
Mikey
Raph
joskus Doni oli lempihahmoni, mutta jostain kumman syystä Se vaihtuikin Leoksi. Jotenkin olen aina vihannut Raphia.
Leo
Don
Mikey
Raph
joskus Doni oli lempihahmoni, mutta jostain kumman syystä Se vaihtuikin Leoksi. Jotenkin olen aina vihannut Raphia.
TMNTfani!- Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 24
Registration date : 16.10.2013
Mikä on tästä sarjasta lempijärjestyksesi
Leo
Don
Raph
Mike
Don
Raph
Mike
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Mikä on tästä sarjasta lempi järjestyksesi?
Tarkotat varmaan tätä '12 vuoden sarjaa? Siinä tapauksessa omat menee seuraavasti:TMNTfani! kirjoitti:Okei just äsken halusin tietää, kenestä kilpparista pidät vähiten ja kenestä eniten. Omani on seuraavan kaiken:
Leo
Don
Mikey
Raph
Leo
Raph
Don
Mikey
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
en. Tarjota, tätä ihan KOKO sarjaa.Griffe kirjoitti:Tarkotat varmaan tätä '12 vuoden sarjaa? Siinä tapauksessa omat menee seuraavasti:TMNTfani! kirjoitti:Okei just äsken halusin tietää, kenestä kilpparista pidät vähiten ja kenestä eniten. Omani on seuraavan kaiken:
Leo
Don
Mikey
Raph
Leo
Raph
Don
Mikey
Must on aika hauskaa kun Leo siteeraa jotain vanhaa scifi sarjaa joka muistuttaa star trekiä ja Don on tosi söpö kun se yrittää iskeä Aprilia
Don on siinä suhteessa vähän hämärä, mutta silti huvittava, kun se on nyt mustasukkanen Aprilin viettäessä Caseyn kanssa enemmän aikaa.Ninjatar kirjoitti:Must on aika hauskaa kun Leo siteeraa jotain vanhaa scifi sarjaa joka muistuttaa star trekiä ja Don on tosi söpö kun se yrittää iskeä Aprilia
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Taitaa olla aika hassuaGriffe kirjoitti:Don on siinä suhteessa vähän hämärä, mutta silti huvittava, kun se on nyt mustasukkanen Aprilin viettäessä Caseyn kanssa enemmän aikaa.Ninjatar kirjoitti:Must on aika hauskaa kun Leo siteeraa jotain vanhaa scifi sarjaa joka muistuttaa star trekiä ja Don on tosi söpö kun se yrittää iskeä Aprilia
No aika hankal a kysymys... No joo rakastan kaikkia ihan sairaasti ja täs se ny on!!
Leo :<3:
raph/mikey :syö:
Donny
Jooo tos lol Tykkään kyl kaikista iiiiihan sairaasti! Mut leo on ehottomasti se mun mursu Mut välilllä kyl raph uhkaa ottaa sen paikan
Donny
Jooo tos lol Tykkään kyl kaikista iiiiihan sairaasti! Mut leo on ehottomasti se mun mursu Mut välilllä kyl raph uhkaa ottaa sen paikan
DJ turtle- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014
Mäkin tykkään LeostaDJ turtle kirjoitti:No aika hankal a kysymys... No joo rakastan kaikkia ihan sairaasti ja täs se ny on!!
Donny
Jooo tos lol Tykkään kyl kaikista iiiiihan sairaasti! Mut leo on ehottomasti se mun mursu :DMut välilllä kyl raph uhkaa ottaa sen paikan
Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
Purplecat702- Viestien lukumäärä : 100
Registration date : 27.07.2014
Purplecat702 kirjoitti:Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
Mun siskolla on ihan sama kun sulla. Aluks hän oli myös mun lempparini, mutta joskus se vaihtui.
ps. Sulla on söpö Avatar
TMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
Mun siskolla on ihan sama kun sulla. Aluks hän oli myös mun lempparini, mutta joskus se vaihtui.
ps. Sulla on söpö Avatar
Kiitoksia ^^ Piirsin sen itse :3
Purplecat702 kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
ps. Sulla on söpö Avatar
Siullakin on söpö avatar, TMNTfani! X3
Mikä on lempijärjestyksesi tässä sarjassa
Mustakin Don on söpö . Mikä vika Raphissa on?Purplecat702 kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
ps. Sulla on söpö Avatar
En tiiä Jotenkin vaa en tykkää siitä ku se vaa haluu hakata kaikki :DDNinjatar kirjoitti:Mustakin Don on söpö . Mikä vika Raphissa on?Purplecat702 kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
ps. Sulla on söpö Avatar
Purplecat702 kirjoitti:En tiiä Jotenkin vaa en tykkää siitä ku se vaa haluu hakata kaikki :DDNinjatar kirjoitti:Mustakin Don on söpö . Mikä vika Raphissa on?Purplecat702 kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
ps. Sulla on söpö Avatar
johtuu varmaan siitä, että Se on punainen. Mutta kyllä sillä joskus ihan hauskojakin kohtauksia.
Jep kaveri näkee punaistaTMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:En tiiä Jotenkin vaa en tykkää siitä ku se vaa haluu hakata kaikki :DDNinjatar kirjoitti:Mustakin Don on söpö . Mikä vika Raphissa on?Purplecat702 kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
ps. Sulla on söpö Avatar
johtuu varmaan siitä, että Se on punainen. Mutta kyllä sillä joskus ihan hauskojakin kohtauksia.
Ninjatar kirjoitti:Jep kaveri näkee punaistaTMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:En tiiä Jotenkin vaa en tykkää siitä ku se vaa haluu hakata kaikki :DDNinjatar kirjoitti:Mustakin Don on söpö . Mikä vika Raphissa on?Purplecat702 kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
ps. Sulla on söpö Avatar
Verenhimoinen.
TMNTfani! kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Jep kaveri näkee punaistaTMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:En tiiä Jotenkin vaa en tykkää siitä ku se vaa haluu hakata kaikki :DDNinjatar kirjoitti:Mustakin Don on söpö . Mikä vika Raphissa on?Purplecat702 kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:TMNTfani! kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:Oma suosikkini tulee aina olemaan Don X3 Leo ja Mikey jakavat kakkospaikan ja Raphia oon aina jostain syystä vihannut ._.
ps. Sulla on söpö Avatar
Verenhimoinen.
Jep sitäpä sitä
Mikey
Leo
Ralp
Don
Leo
Ralp
Don
Hikari- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 25
Registration date : 28.07.2014
Don
Leo
Mikey
Raph
Leo
Mikey
Raph
Tmnt- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 29.08.2014
Yay, sama kuin miulla X3Tmnt kirjoitti:Don
Leo
Mikey
Raph
Purplecat702 kirjoitti:Yay, sama kuin miulla X3Tmnt kirjoitti:Don
Leo
Mikey
Raph
muuten milloin jatkat sitä sun KISSA tarinaa??
Tmnt- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 29.08.2014
Öh... Joo jatkan sitä heti kun saan Hunterin tarinat kirjoitettua XDTmnt kirjoitti:Purplecat702 kirjoitti:Yay, sama kuin miulla X3Tmnt kirjoitti:Don
Leo
Mikey
Raph
muuten milloin jatkat sitä sun KISSA tarinaa??
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa