TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään?

3 posters

Siirry alas

Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään? Empty Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään?

Viesti  Tmnt Ti Marras 04, 2014 12:03 am

Mulla Se on muuttanut lempivärin keltaisesta liilaksi, koska Don =3 nykyään en enää tykkää keltasesta
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään? Empty Vs: Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään?

Viesti  Purplecat702 Ti Marras 04, 2014 9:12 am

Khyll Very Happy Nykyään en muuta teekkään ku roolaa mun oc:lla XD irl elämää ei oikeastaan enää ole :'D Tmnt on kaikki XD
Purplecat702
Purplecat702

Mies Viestien lukumäärä : 100
Ikä : 24
Registration date : 27.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään? Empty Onko TMNT muuttanut elämässäsi mitään?

Viesti  Ninjatar Ti Marras 04, 2014 9:13 pm

Em oikeen tiedä milleen se ois muuttanu mun elämää mut ehkä silleen se sai mut alottaan judon Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään? Empty Vs: Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään?

Viesti  Tmnt Ti Marras 04, 2014 9:51 pm

Ninjatar kirjoitti:Em oikeen tiedä milleen se ois muuttanu mun elämää mut ehkä silleen se sai mut alottaan judon Very Happy
jännä :3 mä taas käy melkeen joka viikko ratsastamassa joten tmnt ei liity siihen mitenkään, koska milloin ne on muka ratsastanu?
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään? Empty Onko TMNT muuttanut elämässäsi mitään

Viesti  Ninjatar Ke Marras 05, 2014 9:37 pm

Tmnt kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:Em oikeen tiedä milleen se ois muuttanu mun elämää mut ehkä silleen se sai mut alottaan judon Very Happy
jännä :3 mä taas käy melkeen joka viikko ratsastamassa joten tmnt ei liity siihen mitenkään, koska milloin ne on muka ratsastanu?
No Ukissa on turha kyl haaveilla ninjutsun aloittamisesta joten judo Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään? Empty Vs: Onko tmnt muuttanut elämässäsi mitään?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa