TMNT jaksot
+23
ForeverTurtle
Valkosuklaa
Wioly
SAINW
TurtlesPili
Cecilia
Error
Jaruto
Natu-san
turtles fani
Ninjatar
Salmiak
UltimateSmirre
Zant
sankonleo
TMNT fani
Kharon
lovexxxleonardo
Griffe
Momo Usagi
Admin
Venus_
Sydän Kilppari
27 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 6 / 15
Sivu 6 / 15 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
Vs: TMNT jaksot
Ihuna jakso tännää. ENKÄ NUKKUNUT SEN OHI!! x'D [Paitti ekat 5 minaa]
Kuka tunnustaa että nukkui yli!?! : D
Mutta tosin mä repesin jatkuvasti siinä jaksossa, ja se taitaa johtua niistä ääninäytelijöistä.
"Minä tartuin siihen" - Jessus mikä örinä ja Leon örinä nauru siihen perään, jumalaiste. x'D
Kuka tunnustaa että nukkui yli!?! : D
Mutta tosin mä repesin jatkuvasti siinä jaksossa, ja se taitaa johtua niistä ääninäytelijöistä.
"Minä tartuin siihen" - Jessus mikä örinä ja Leon örinä nauru siihen perään, jumalaiste. x'D
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Tunnustan nukkuneeni sen yli. Mikä jakso se oli?
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
En ny muista jakson nimeä, mutta se oli se jakso missä Angelin veli on hukassa ja ne mennee ettimään sitä sieltä maan alta, ja siellä on se hassu kirous ja Krakenin serkku. [Siis se punane lonkero juttu] Ja ne näkee siellä painajaisia sitten.
Admin- Admin
Vs: Turtles jaksot
Sisäinen pimeys.
Oli muuten sika hieno jakso. Siinä määrin, että jakso oli järkevän... epäjärkevä. Siinä vaihteessa, kun Leonardon uni pyörähti käyntiin toista kertaa minua hymyilytti jostain kumman syystä. Olisinpa tajunnut ottaa sen nauhalle - muutenkin nauhoittelu jäänyt nykyään vähemmälle. Pitää ottaa itseäni niskasta kiinni.
Oli muuten sika hieno jakso. Siinä määrin, että jakso oli järkevän... epäjärkevä. Siinä vaihteessa, kun Leonardon uni pyörähti käyntiin toista kertaa minua hymyilytti jostain kumman syystä. Olisinpa tajunnut ottaa sen nauhalle - muutenkin nauhoittelu jäänyt nykyään vähemmälle. Pitää ottaa itseäni niskasta kiinni.
Se oli varmaan koko jakson paras kohta. Markus Blom teki minusta paljon parempaa näyttelijän työtä kuin enkkuversion näyttelijä (katsoin jakson heti englanniksi kun ensin olin nähnyt sen suomeksi). Oikeasti Leonardo kuulosti siltä, että paha olisi saanut hänestä vallan - ja mikä paholaisen nauru.Admin kirjoitti:Mutta tosin mä repesin jatkuvasti siinä jaksossa, ja se taitaa johtua niistä ääninäytelijöistä.
Jep, minustakin suomalaiset on parempia tässä ääninäyttelyssä...
Olenkin sanonut monelle että suomalaaiset dubit on aina parhaita, vaikka mikä oisi.
Mutta en voi mitään wettä se örinä vaan nauratti niin pirusti xD
Olenkin sanonut monelle että suomalaaiset dubit on aina parhaita, vaikka mikä oisi.
Mutta en voi mitään wettä se örinä vaan nauratti niin pirusti xD
Admin- Admin
Mitäs piditte tämän päivän jaksosta, Painovoimatehtävä?
Nyt luulen ymmärtäväni, mitä Admin tarkoitti "Leon örisevällä äänellä"...XD
Sori jos spoilaan, mutta pakko sanoa, YEI!!
Honeycut olikin elossa, ylläri...XD
Nyt luulen ymmärtäväni, mitä Admin tarkoitti "Leon örisevällä äänellä"...XD
Sori jos spoilaan, mutta pakko sanoa, YEI!!
Honeycut olikin elossa, ylläri...XD
Sydän Kilppari- Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 15.06.2008
Itsekin huomasin, että Markus Blom örisi omiaan aivan liian useasti.Sydän Kilppari kirjoitti:Nyt luulen ymmärtäväni, mitä Admin tarkoitti "Leon örisevällä äänellä"...XD
Stockman ja Hunni ovat nykyään niin hyvät tiimikaverit, verrattuna että ykköskaudella he olivat aina toistensa kimpussa...
Totta, ja Hunni vielä silpoi pikku Stockmannia...
Mutta sitten kun se Chaplin tuli ja vei Stockmannin aivosäiliön ja koski sen aivoihin (kuvotti nii ihanasti x'D) ja Hunni vaan vieressä "Oho, se vie sen...Mitä minä teen?"
Mutta sitten kun se Chaplin tuli ja vei Stockmannin aivosäiliön ja koski sen aivoihin (kuvotti nii ihanasti x'D) ja Hunni vaan vieressä "Oho, se vie sen...Mitä minä teen?"
Admin- Admin
yhyy.. en nähny sitä angel jaksoo, ny harmittaa....mut sen eilisen jakson näin. mua jitenkin aina vaan jaksaa ärsyttää se karai. se kun esittäää aina niin itsestään selvyyttä! päättäis mitä haluu.
Käyttääkseni Kharon ilmaisua asiasta; Karai ei osaisi päättää ruokakaupassakaan mitä maitoa haluaisi.
Admin- Admin
Herätys kaikki!
23.7 eli ensi viikon torstaina alkaa Subin aamuissa pyöriä TMNT: Fast Forwardsin uusintakierros. Joten kannattaa olla hereillä kahtakymmentä vailla kymmenen (9:40)
23.7 eli ensi viikon torstaina alkaa Subin aamuissa pyöriä TMNT: Fast Forwardsin uusintakierros. Joten kannattaa olla hereillä kahtakymmentä vailla kymmenen (9:40)
Loistava uutinen, vaikka erikoista että ne tulee Subilta.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Fast Forward!! *sekoaa* Miks ne jumaliste ei anna meille viitos tuotista x'D.
Admin- Admin
Admin kirjoitti:Fast Forward!! *sekoaa* Miks ne jumaliste ei anna meille viitos tuotista x'D.
Noo mitä vikaa kutoskaudessa on
Pakko sanoa, että itellekkää ei se kutonen oikein iskeny. Kyllähä sitä kattoo, mutta ku niitä vihollisia on niin perskutan monta, ja ne yrittää vaan päästä poies sieltä. Viholliset on semmosia perusgangstereita, esim. Jamerhead...
Dark Turtlesit ja Shokanabon siedän, niissä on sentään jotain ideaa.
Vitonen on siinä hyvä, että jatkuu nelosesta, ja siinä vaan on sitä jotain. Se on niin jännä...XD
Dark Turtlesit ja Shokanabon siedän, niissä on sentään jotain ideaa.
Vitonen on siinä hyvä, että jatkuu nelosesta, ja siinä vaan on sitä jotain. Se on niin jännä...XD
Sydän Kilppari- Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 15.06.2008
ne muuten tuppaa olee sellasii et ne jatkuu edellisestä tuottiksesta....MUT OLISIVAT EES PITÄNEET SEISKASSA SEN VANHAN PIIRTÄJÄN!
Eilen tuli Fast Forwardsin uusintakierroksella Puolenvaihtaja-jakso, jossa on Torvin Zixx. Omituisesti oli kääntäjä tehnyt keskustelun:
Raphael: Jos sinä olet Torbin Zixx, niin kuka tuo sitten on?
Zixx: Joku wannabe.
Repesin aikas pahasti
Raphael: Jos sinä olet Torbin Zixx, niin kuka tuo sitten on?
Zixx: Joku wannabe.
Repesin aikas pahasti
Joku wannebe XD
Tänään taas tuli se Teini-Titaani jakso ja repeilin aika ihanasti sille Kolmois uhkalle (vai mikä se nyt oli...)
"Uu nättejä värejä" 8D
Tänään taas tuli se Teini-Titaani jakso ja repeilin aika ihanasti sille Kolmois uhkalle (vai mikä se nyt oli...)
"Uu nättejä värejä" 8D
Admin- Admin
mä vaan nauroin koko sen teini- titaani jakson ajan. kun jakso loppu, totesin vaan et ; "voi juku mike!"
Ok, kuka katto tän päivän jakson? Itte missasin kymmenen minuuttia alusta kun olin koiran kanssa pihalla.
Kattelein sen serkkuni ja veljen kanssa, ja todettiin siinä samalla jatkuvasti näsä-viisaita lausahduksia. Varsinkin Mestari Tikun lauseeseen lopussa; "Mutta meidän on luotettava siihen että jonain päivänä hän kompastuu, ja silloin me olemme paikalla."
"Aijaa, jos se niinkuin kompastuu tiellä, niin menekö ne sinne lällättämään 'HÄHÄÄ, SINÄ KOMPASTUIT!!'?"
Näsä-viisaus on taivaanlahja!
Kattelein sen serkkuni ja veljen kanssa, ja todettiin siinä samalla jatkuvasti näsä-viisaita lausahduksia. Varsinkin Mestari Tikun lauseeseen lopussa; "Mutta meidän on luotettava siihen että jonain päivänä hän kompastuu, ja silloin me olemme paikalla."
"Aijaa, jos se niinkuin kompastuu tiellä, niin menekö ne sinne lällättämään 'HÄHÄÄ, SINÄ KOMPASTUIT!!'?"
Admin- Admin
Vs: TMNt jaksot
Kehokaappaajan hyökkäys. Katsoin ja nauhoitin koko jaksonAdmin kirjoitti:Ok, kuka katto tän päivän jakson? Itte missasin kymmenen minuuttia alusta kun olin koiran kanssa pihalla.
Jammerhead on just pähee pahis. Tosin ei mikään taitavin, mutta erittäin viihdyttävä.
Admin kirjoitti:Ok, kuka katto tän päivän jakson? Itte missasin kymmenen minuuttia alusta kun olin koiran kanssa pihalla.
Siinä taidettiin pikemminkin tarkoittaa sitä, kun ne kilpparit epäili Dunnin olevan juonitteleva roisto, joka vain esittää olevansa hyvis. Sen takia Tikku sanoi noin koska tarkoitti, että kun Dunn tekee jonkun virheen mikä paljastaa sen olevan roisto ja kaikki näkis sen sitten. Eli ei sentään mistään näsä-viisastelusta ollu kyse
No kyllä minä ny jumalauta sen tajusin!! >8D
Kukak atto tän päivän jakson? Yksi lemppareitani. (Paitti se osa kun turtlessit voittaa...) Rakastan Dark Turtlesseja x3!! Veli meinas menettää hermonsak un huusin jatkuvasti jotain Codyn kuolemaan viittaavaa, tai Dark Turtlesseille ihailevia huutoja. Hyviä tyyppejä ovat >w<
Kukak atto tän päivän jakson? Yksi lemppareitani. (Paitti se osa kun turtlessit voittaa...) Rakastan Dark Turtlesseja x3!! Veli meinas menettää hermonsak un huusin jatkuvasti jotain Codyn kuolemaan viittaavaa, tai Dark Turtlesseille ihailevia huutoja. Hyviä tyyppejä ovat >w<
Admin- Admin
Jeah. Dark Turtlet on koviksia - paitsi Dark Raph on ruma, ruma mies... Umm... mutantti... siis mutantin klooni.Admin kirjoitti:Rakastan Dark Turtlesseja x3!! Veli meinas menettää hermonsa kun huusin jatkuvasti jotain Codyn kuolemaan viittaavaa, tai Dark Turtlesseille ihailevia huutoja. Hyviä tyyppejä ovat >w<
Laitan jakson pian Youtubeen. Sen verran hiano jakso on
Tänään Mikey taisteli ilkeää Mestari
Sivu 6 / 15 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 6 / 15
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa