TMNT jaksot
+23
ForeverTurtle
Valkosuklaa
Wioly
SAINW
TurtlesPili
Cecilia
Error
Jaruto
Natu-san
turtles fani
Ninjatar
Salmiak
UltimateSmirre
Zant
sankonleo
TMNT fani
Kharon
lovexxxleonardo
Griffe
Momo Usagi
Admin
Venus_
Sydän Kilppari
27 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 5 / 15
Sivu 5 / 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Vs: TMNT jaksot
Samaa voin sanoa omasta puolestani
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
no ite en oo varma... ääni vaan on emmä tiiä jännä. mut kyllä siihenkin kai joskus tottuu
sankonleo- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 06.03.2009
No, vähä kulunu iahe muta kysyn jälleen hyvät kanssaihmiset/oliot. Mitä piditte jaksosta Maailmojen Törmäys osa III?
Ite tykkäsin ja oli iha ok. Dubit ei hämää enää nii pahasti.
Loppu oli onnellinen, vaikka se vaatikin uhrauksen.
Ite tykkäsin ja oli iha ok. Dubit ei hämää enää nii pahasti.
Loppu oli onnellinen, vaikka se vaatikin uhrauksen.
Sydän Kilppari- Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 15.06.2008
no minä rakstan niitä hassuja reploja koska saan -ttuilla niille XD
Admin- Admin
Tavallisesti heräsin tänä aamuna sopivasti yhdeksältä ja muistin siinä samalla kun teeveetä availin.. jakso menikin jo eilen.
En ikinä muista, että jaksot tuleekin lauantaisin. >_<
En ikinä muista, että jaksot tuleekin lauantaisin. >_<
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
Sellaista se on. Määki heräsin eräs launantai kymmeneltä ja luulin jo myöhästyneeni koulusta XD
Admin- Admin
no, ihan ok. mua vaan ei oo ikinä oikeen iskeny noi avaruus jaksot ja nyt niissä oli nielä bisop! vitsi mä inhoon sitä tyyppiä
Mä taas pidän siitä, kun siinä on sentään jotain vastusta.
Bishop on kyllä hyvä vastustaja mutta ite en tykkää ollenkaan kun meinaa aina tuhota kaikki mutantit ja alienit .
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
no, onhan siinä vastusta... mutkun se haluu leikellä kaikki. musta oli niin inhottavaa kun se meinas silpoo turtlet
Vielä inhottavampaa oli kun se iski pienenn Nahkapäähän
Admin- Admin
Oon miettiny aina, et näytetäänkö sitä jaksoa missä Bishop vie Nahkapään ja sitte kiduttaa sitä.. Tiedättekö yhtään?
Muistin herätä tänä aamuna ajoissa ja tällee, mutta ennen jakson alkamista teeveestä hävisi ääni. o_o' Huomasin sitten yhden johdon irronneen ja laiton takas paikoilleen. En kuullu mitä Raph selitti siinä alussa, mutta muuten sain äänen toimimaan. Nauhoitin jakson enkä oo vielä jaksanu kattoa loppuun. Sitte mä olin ihan kuolemanrajoilla, ku aamupalaks piti keittää nuudelia.. Niin minäpä poltin sen sitten pohjaan. Nii et kai teillä on päivä paremmin alkanu? XD
Muistin herätä tänä aamuna ajoissa ja tällee, mutta ennen jakson alkamista teeveestä hävisi ääni. o_o' Huomasin sitten yhden johdon irronneen ja laiton takas paikoilleen. En kuullu mitä Raph selitti siinä alussa, mutta muuten sain äänen toimimaan. Nauhoitin jakson enkä oo vielä jaksanu kattoa loppuun. Sitte mä olin ihan kuolemanrajoilla, ku aamupalaks piti keittää nuudelia.. Niin minäpä poltin sen sitten pohjaan. Nii et kai teillä on päivä paremmin alkanu? XD
nooo, nä joudun lähtee veljen käsipallo peliin ani varhain aamulla jotein multa jäi jakso näkemättä. voitin XD
Mun lempijakso TMNT:stä tuli tänää x33 *sekoaa*
Admin- Admin
Yeah, Hyvee oli, vaikka jouduinki kattoo vähä myöhemmin, ku menin kouluu...
"Voisit katsoa minne tallot niillä räpylöilläs...."
"Voisit katsoa minne tallot niillä räpylöilläs...."
mä niiiiiiiiiiin rakastan sitä kohtaa kun leo on kaikkkien mielestä (ja ittensä) niin täydellinen ja paras, niin sit se menee ja astuu ensimmäisenä miinaan, vaikka raf just hhetki sitten siitä sano
Niinjoo se miina juttu oli kiva.
Hyvin selvis siitä ku tajus sillälailla laitttaa sen homskelin siihen ja juosta.
Hyvin selvis siitä ku tajus sillälailla laitttaa sen homskelin siihen ja juosta.
Vieraili- Vierailija
Takaa-ajettu (Engl. Hunted) oli tosi hyvä jakso. Itselle oli tuo kolmas kausi ihan pimennossa, kun en ole jaksanut Youtubesta sen pahemmin katsella jaksoja. Yllätti tuo jakso omalla, hyvällä tavallaan ja sainpa sen vielä Digiboxille talteen. Ilmestyy varmaan ajanmyötä Youtubeen.Admin kirjoitti:Mun lempijakso TMNT:stä tuli tänää x33 *sekoaa*
Huomenna luvassa vissiin joku tylsä jakso...
Ei ollenkaan!!
Tiedossa on ihan mielenkiinotinen ja mukiinmenevä jakso.
Pääsemme kurkistamaan veljesten lapsuuteen, kuinka he yrittivät opettaa Caseyä pistämään kiusaajille hanttiin... Siitä tosin seurasi Caseylle vain mustelma takapuoleen... XD
Tiedossa on ihan mielenkiinotinen ja mukiinmenevä jakso.
Pääsemme kurkistamaan veljesten lapsuuteen, kuinka he yrittivät opettaa Caseyä pistämään kiusaajille hanttiin... Siitä tosin seurasi Caseylle vain mustelma takapuoleen... XD
No mitäs piditte tämän päivän jaksosta? Oppitunti.
Oli ne kilpparit vaan niin söpöjäpieninä...
Se oli aika pro, ko siinä tuli se Mikeyn aloitus... TÄTTÄDÄDÄTTÄTÄÄÄÄ!! XD
Oli ne kilpparit vaan niin söpöjäpieninä...
Se oli aika pro, ko siinä tuli se Mikeyn aloitus... TÄTTÄDÄDÄTTÄTÄÄÄÄ!! XD
Oli muuten tosi hyvä jakso.Sydän Kilppari kirjoitti:No mitäs piditte tämän päivän jaksosta? Oppitunti. Se oli aika pro, ko siinä tuli se Mikeyn aloitus... TÄTTÄDÄDÄTTÄTÄÄÄÄ!! XD
Repesin kun Casey väänti Mikeyn opastamaan Goro Goro -samaa, ja lopussakun Casey oli saavuttanut voiton yritti hän ääntää huutoa ja sieltä se Goongala tuli.
Mestari Tikun kommentitkin olivat hyviä kun Kilpparit yrittivät aina paikata jonkun poissa oloa. Suihku-juttu oli totaalinen huippu
Zant kirjoitti:Oli muuten tosi hyvä jakso.Sydän Kilppari kirjoitti:No mitäs piditte tämän päivän jaksosta? Oppitunti. Se oli aika pro, ko siinä tuli se Mikeyn aloitus... TÄTTÄDÄDÄTTÄTÄÄÄÄ!! XD
Repesin kun Casey väänti Mikeyn opastamaan Goro Goro -samaa, ja lopussakun Casey oli saavuttanut voiton yritti hän ääntää huutoa ja sieltä se Goongala tuli.
Mestari Tikun kommentitkin olivat hyviä kun Kilpparit yrittivät aina paikata jonkun poissa oloa. Suihku-juttu oli totaalinen huippu
Samaa mieltä. Tuo oli kyllä mitä ihanin jakso. XD
Sivu 5 / 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 5 / 15
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa