TMNT jaksot
+23
ForeverTurtle
Valkosuklaa
Wioly
SAINW
TurtlesPili
Cecilia
Error
Jaruto
Natu-san
turtles fani
Ninjatar
Salmiak
UltimateSmirre
Zant
sankonleo
TMNT fani
Kharon
lovexxxleonardo
Griffe
Momo Usagi
Admin
Venus_
Sydän Kilppari
27 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 11 / 15
Sivu 11 / 15 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15
Vs: TMNT jaksot
Ei mitään tietoa millon ne näyttäis uusia jaksoja. Todennäköisesti ei muutamaan vuoteen. Uusi Turtles sarjaa alkaa jenkeissä 2 vuoden päästä. Ne on viime kuukauden lopulla alkanu tekemään sitä sarjaa.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
lovexxxleonardo kirjoitti:mun tietääkseni ne tulee joskus vuoden 1212 pakeilla
Ajassa taaksepäin vai?
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Griffe kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:mun tietääkseni ne tulee joskus vuoden 1212 pakeilla
Ajassa taaksepäin vai?
hup xD
siis 2012 ;D
mun pitäis ruveta kattoo noita jaksoi uudestaan kun en taho muistaa mitä missäkin tapahtuu xD
lovexxxleonardo kirjoitti:mun pitäis ruveta kattoo noita jaksoi uudestaan kun en taho muistaa mitä missäkin tapahtuu xD
Kannattaa katsoo toi kovaa pelia ; ) Nauroin oikeesti iha sikana noille jutuille.
Griffe kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:mun tietääkseni ne tulee joskus vuoden 1212 pakeilla
Ajassa taaksepäin vai?
haha, hajosin :'D
1.kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Nanobotti -Top 4 Paluu New Yorkkiin osat 1-3 -Top 3 Roskakuski -Top 2 Tikkua etsimässä osat 1-2 -Top 1 !!! Leon tarinat. 2.Kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Suuri taistelu osat 1-4 -Top 4 Aprilin artefakti -Top 3 Salainen alkuperä -Top 2 Mikä Kroko! Top 1 !!! Paluu maan alle. En ole nähnyt 3-4 tuotantokausia ja haluaisin että Zant tai joku muu lisää ne jaksot youtubeen !
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
TMNT jaksot
Itekin pidän siit Aprilin artefakti jaksostaTurtlespili kirjoitti:1.kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Nanobotti -Top 4 Paluu New Yorkkiin osat 1-3 -Top 3 Roskakuski -Top 2 Tikkua etsimässä osat 1-2 -Top 1 !!! Leon tarinat. 2.Kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Suuri taistelu osat 1-4 -Top 4 Aprilin artefakti -Top 3 Salainen alkuperä -Top 2 Mikä Kroko! Top 1 !!! Paluu maan alle. En ole nähnyt 3-4 tuotantokausia ja haluaisin että Zant tai joku muu lisää ne jaksot youtubeen !
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Minä kans! Mulla se taustamusiikki siin aseiden valmistus kohdas jää aina soimaan päähän... Ja sitä April The Viidakkotytön menoo on hauska kattoo.Ninjatar kirjoitti:Itekin pidän siit Aprilin artefakti jaksostaTurtlespili kirjoitti:1.kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Nanobotti -Top 4 Paluu New Yorkkiin osat 1-3 -Top 3 Roskakuski -Top 2 Tikkua etsimässä osat 1-2 -Top 1 !!! Leon tarinat. 2.Kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Suuri taistelu osat 1-4 -Top 4 Aprilin artefakti -Top 3 Salainen alkuperä -Top 2 Mikä Kroko! Top 1 !!! Paluu maan alle. En ole nähnyt 3-4 tuotantokausia ja haluaisin että Zant tai joku muu lisää ne jaksot youtubeen !
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Kiva kun muut(kin) tykkää
TMNT jaksot
Entäs se kun Leo saa mudat silmille kun April nousee sieltä mudasta kuin taistelu valmis amatsoni lolSAINW kirjoitti:Minä kans! Mulla se taustamusiikki siin aseiden valmistus kohdas jää aina soimaan päähän... Ja sitä April The Viidakkotytön menoo on hauska kattoo.Ninjatar kirjoitti:Itekin pidän siit Aprilin artefakti jaksostaTurtlespili kirjoitti:1.kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Nanobotti -Top 4 Paluu New Yorkkiin osat 1-3 -Top 3 Roskakuski -Top 2 Tikkua etsimässä osat 1-2 -Top 1 !!! Leon tarinat. 2.Kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Suuri taistelu osat 1-4 -Top 4 Aprilin artefakti -Top 3 Salainen alkuperä -Top 2 Mikä Kroko! Top 1 !!! Paluu maan alle. En ole nähnyt 3-4 tuotantokausia ja haluaisin että Zant tai joku muu lisää ne jaksot youtubeen !
Se on kyl kans yks niin paras!Ninjatar kirjoitti:Entäs se kun Leo saa mudat silmille kun April nousee sieltä mudasta kuin taistelu valmis amatsoni lolSAINW kirjoitti:Minä kans! Mulla se taustamusiikki siin aseiden valmistus kohdas jää aina soimaan päähän... Ja sitä April The Viidakkotytön menoo on hauska kattoo.Ninjatar kirjoitti:Itekin pidän siit Aprilin artefakti jaksostaTurtlespili kirjoitti:1.kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Nanobotti -Top 4 Paluu New Yorkkiin osat 1-3 -Top 3 Roskakuski -Top 2 Tikkua etsimässä osat 1-2 -Top 1 !!! Leon tarinat. 2.Kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Suuri taistelu osat 1-4 -Top 4 Aprilin artefakti -Top 3 Salainen alkuperä -Top 2 Mikä Kroko! Top 1 !!! Paluu maan alle. En ole nähnyt 3-4 tuotantokausia ja haluaisin että Zant tai joku muu lisää ne jaksot youtubeen !
"Sinä taidat nyt ottaa tämän Viidakkotyttöjutun hieman liian vakavasti..." *pläts!*
Ja Aprilin ilme kun se nousee sieltä vedestä...
Mun mielestä mitä tässä nyt katoin maanalainen olento sisäinen pimeys ja painovoimatehtävä oli sairaan hyviä 3.kaudelta !
Sisäinen pimeys on kyl tosi hyvä en vaan tajunnu et jos Leo kerran tappo sen olennon ni miten se sitte pysty soittaa sille tyypille siin lopus? O_OTurtlespili kirjoitti:Mun mielestä mitä tässä nyt katoin maanalainen olento sisäinen pimeys ja painovoimatehtävä oli sairaan hyviä 3.kaudelta !
Kaikkee ei voi tietää Mutta mua ihmetytti painovoimatehtävässä että miten kun se Hunni pudotti Karain ja kilpparit nii miten ne sai ne liito varjot kilpensä sisältä
No mut eiks niil ollu seläs ne reput, mitkä avautuu liitovarjoiks? Tai näin mä ainakin muistan.Turtlespili kirjoitti:Kaikkee ei voi tietää Mutta mua ihmetytti painovoimatehtävässä että miten kun se Hunni pudotti Karain ja kilpparit nii miten ne sai ne liito varjot kilpensä sisältä
En oo varma tais olla en muista kunnolla
Nää aika seikkailut on MAHTAVIA !!! Paras on se Same as it never was eli suomeks Kaikki on ennallaan ja sit se on siisti se kun Mikey menee sinne supersankaripaikkan ja taistelee Lastun kanssa ja myös ne Leon ja Raphin on hyvii mutta parhaat on ne Same as it never was ja Reality check .
Jep, jep... Same As It Never WasTurtlespili kirjoitti:Nää aika seikkailut on MAHTAVIA !!! Paras on se Same as it never was eli suomeks Kaikki on ennallaan ja sit se on siisti se kun Mikey menee sinne supersankaripaikkan ja taistelee Lastun kanssa ja myös ne Leon ja Raphin on hyvii mutta parhaat on ne Same as it never was ja Reality check .
Jos tykkäsit ni kato tää: https://www.youtube.com/watch?v=TVwz9wmipfo Se on fanien tekemä alkutunnari. Mä katoin sen talvella ja voin rehellisesti ja ylpeenä sanoo et teki mieli itkee sen jälkeen. Mä vannoin itselleni, et mä en enää ikinä kato sitä jaksoo tai tota videoo uudestaan, ja lupaus on pitäny.
TMNT-jaksot
Ite en oikeen pidän SAINW jaksosta. Must se kun pojat joutuu taisteleen viimeseen hengen vetoon ja Mikeltä puuttuu huumorintaju on jotenkin kauheen näköstäSAINW kirjoitti:Jep, jep... Same As It Never WasTurtlespili kirjoitti:Nää aika seikkailut on MAHTAVIA !!! Paras on se Same as it never was eli suomeks Kaikki on ennallaan ja sit se on siisti se kun Mikey menee sinne supersankaripaikkan ja taistelee Lastun kanssa ja myös ne Leon ja Raphin on hyvii mutta parhaat on ne Same as it never was ja Reality check .
Jos tykkäsit ni kato tää: https://www.youtube.com/watch?v=TVwz9wmipfo Se on fanien tekemä alkutunnari. Mä katoin sen talvella ja voin rehellisesti ja ylpeenä sanoo et teki mieli itkee sen jälkeen. Mä vannoin itselleni, et mä en enää ikinä kato sitä jaksoo tai tota videoo uudestaan, ja lupaus on pitäny.
Niinpä. Ja se Mikeyn huuto ku ne Karai-botit saartaa ja tappaa sen. Ja sit se ku Raf ryömii Leon ruumiin luo ja kuolee sen viereen. :\'(Ninjatar kirjoitti:Ite en oikeen pidän SAINW jaksosta. Must se kun pojat joutuu taisteleen viimeseen hengen vetoon ja Mikeltä puuttuu huumorintaju on jotenkin kauheen näköstäSAINW kirjoitti:Jep, jep... Same As It Never WasTurtlespili kirjoitti:Nää aika seikkailut on MAHTAVIA !!! Paras on se Same as it never was eli suomeks Kaikki on ennallaan ja sit se on siisti se kun Mikey menee sinne supersankaripaikkan ja taistelee Lastun kanssa ja myös ne Leon ja Raphin on hyvii mutta parhaat on ne Same as it never was ja Reality check .
Mua mietitytti silloin et mitä ihmettä sen ajan Donille oli tapahtunut, ja kesti vaikka kuinka kauan tajuta että mitä sille oli oikein tapahtunut.
Mitä sille Donille oli tapahtunu siinä ???
Se oli kuollut omalla aikamatkallaan.TurtlesPili kirjoitti:Mitä sille Donille oli tapahtunu siinä ???
Se tulevaisuushan sijoittui 30 vuotta Ultimate Drakon hyökkäyksen jälkeen. Ja tulevaisuuden kilppareiden mukaan Don katosi 30 vuotta sitten, eli samoihin aikoihin UD:n hyökkäyksen kanssa. Oikea Donhan selvisi vain nipin napin tulevaisuus-Silppurin käsistä. Mitä jos tulevaisuuden Don ei selvinnytkään omalta matkaltaan, vaan Silppuri tappoi hänet silloin 30 vuotta sitten?
Tätä on vähän vaikea selittää, mutta se menee suunnilleen näin:
SAINW-jatkumo:
- UD hyökkää ja loihtii Donin painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsee maailmaa.
- Don taistelee tulevaisuus-Silppuria vastaan.
- Tulevaisuus-Silppuri onnistuu tappamaan Donin.
- Don ei palaa matkaltaan.
- Painajaistulevaisuus toteutuu.
Kun taas OIKEA jatkumo:
- UD hyökkää ja loihtii Donin painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsee maailmaa.
- Don taistelee tulevaisuus-Silppuria vastaan.
- Tulevaisuus-Silppuri ei onnistu tappamaan Donia.
- Don palaa matkaltaan.
- Painajaistulevaisuus ei toteudu.
Eli SAINW-Don kuoli omalla aikamatkallaan, mutta koska nyky-Don selvisi hengissä omastaan, painajaistulevaisuus ei tule koskaan oikeasti toteutumaan.
Sivu 11 / 15 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 11 / 15
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa