TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TMNT jaksot

+23
ForeverTurtle
Valkosuklaa
Wioly
SAINW
TurtlesPili
Cecilia
Error
Jaruto
Natu-san
turtles fani
Ninjatar
Salmiak
UltimateSmirre
Zant
sankonleo
TMNT fani
Kharon
lovexxxleonardo
Griffe
Momo Usagi
Admin
Venus_
Sydän Kilppari
27 posters

Sivu 11 / 15 Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 11 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Griffe Ma Loka 04, 2010 11:40 am

Ei mitään tietoa millon ne näyttäis uusia jaksoja. Todennäköisesti ei muutamaan vuoteen. Uusi Turtles sarjaa alkaa jenkeissä 2 vuoden päästä. Ne on viime kuukauden lopulla alkanu tekemään sitä sarjaa.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  lovexxxleonardo Ti Loka 05, 2010 7:10 am

mun tietääkseni ne tulee joskus vuoden 1212 pakeilla
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 32
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Viesti  Griffe Pe Loka 08, 2010 5:59 am

lovexxxleonardo kirjoitti:mun tietääkseni ne tulee joskus vuoden 1212 pakeilla

Ajassa taaksepäin vai? Wink
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Viesti  lovexxxleonardo Pe Loka 08, 2010 8:53 am

Griffe kirjoitti:

hup xD
siis 2012 ;D
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  Cecilia Su Marras 07, 2010 8:03 am

Nyt ei Cecilian pokka pitäny, ei kerta kaikkiaa XDDD Kovaa peliä jakso paras XDD
Cecilia
Cecilia

Nainen Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 27
Registration date : 14.10.2010

http://fanfictions-bykatsu.blogspot.com/

Viesti  lovexxxleonardo Su Marras 07, 2010 10:46 am

mun pitäis ruveta kattoo noita jaksoi uudestaan kun en taho muistaa mitä missäkin tapahtuu xD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  Cecilia Su Marras 07, 2010 10:51 am

lovexxxleonardo kirjoitti:mun pitäis ruveta kattoo noita jaksoi uudestaan kun en taho muistaa mitä missäkin tapahtuu xD

Kannattaa katsoo toi kovaa pelia ; ) Nauroin oikeesti iha sikana noille jutuille.
Cecilia
Cecilia

Nainen Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 27
Registration date : 14.10.2010

http://fanfictions-bykatsu.blogspot.com/

Viesti  Jaruto Ti Marras 16, 2010 6:34 am

Griffe kirjoitti:

haha, hajosin :'D
Jaruto
Jaruto

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 30
Registration date : 10.08.2010

http://www.savexaxlife.blogspot.com

Viesti  TurtlesPili Ti Heinä 03, 2012 3:40 am

1.kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Nanobotti -Top 4 Paluu New Yorkkiin osat 1-3 -Top 3 Roskakuski -Top 2 Tikkua etsimässä osat 1-2 -Top 1 !!! Leon tarinat. 2.Kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Suuri taistelu osat 1-4 -Top 4 Aprilin artefakti -Top 3 Salainen alkuperä -Top 2 Mikä Kroko! Top 1 !!! Paluu maan alle. En ole nähnyt 3-4 tuotantokausia ja haluaisin että Zant tai joku muu lisää ne jaksot youtubeen !
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012

TMNT jaksot - Sivu 11 Empty TMNT jaksot

Viesti  Ninjatar Ti Heinä 03, 2012 9:02 pm

Turtlespili kirjoitti:1.kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Nanobotti -Top 4 Paluu New Yorkkiin osat 1-3 -Top 3 Roskakuski -Top 2 Tikkua etsimässä osat 1-2 -Top 1 !!! Leon tarinat. 2.Kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Suuri taistelu osat 1-4 -Top 4 Aprilin artefakti -Top 3 Salainen alkuperä -Top 2 Mikä Kroko! Top 1 !!! Paluu maan alle. En ole nähnyt 3-4 tuotantokausia ja haluaisin että Zant tai joku muu lisää ne jaksot youtubeen !
Itekin pidän siit Aprilin artefakti jaksosta Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Viesti  SAINW Ke Heinä 04, 2012 12:16 am

Ninjatar kirjoitti:
Turtlespili kirjoitti:1.kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Nanobotti -Top 4 Paluu New Yorkkiin osat 1-3 -Top 3 Roskakuski -Top 2 Tikkua etsimässä osat 1-2 -Top 1 !!! Leon tarinat. 2.Kauden Top-5 jaksot ovat ! -Top 5 Suuri taistelu osat 1-4 -Top 4 Aprilin artefakti -Top 3 Salainen alkuperä -Top 2 Mikä Kroko! Top 1 !!! Paluu maan alle. En ole nähnyt 3-4 tuotantokausia ja haluaisin että Zant tai joku muu lisää ne jaksot youtubeen !
Minä kans! Mulla se taustamusiikki siin aseiden valmistus kohdas jää aina soimaan päähän... Ja sitä April The Viidakkotytön menoo on hauska kattoo. Very Happy
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Viesti  TurtlesPili Ke Heinä 04, 2012 8:18 am

Kiva kun muut(kin) tykkää
TurtlesPili
TurtlesPili

TMNT jaksot - Sivu 11 Empty TMNT jaksot

Viesti  Ninjatar Ke Heinä 04, 2012 9:17 pm

SAINW kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
Minä kans! Mulla se taustamusiikki siin aseiden valmistus kohdas jää aina soimaan päähän... Ja sitä April The Viidakkotytön menoo on hauska kattoo. Very Happy
Entäs se kun Leo saa mudat silmille kun April nousee sieltä mudasta kuin taistelu valmis amatsoni lol

Ninjatar

Viesti  SAINW To Heinä 05, 2012 12:03 am

Ninjatar kirjoitti:
SAINW kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
Entäs se kun Leo saa mudat silmille kun April nousee sieltä mudasta kuin taistelu valmis amatsoni lol
Very Happy Very Happy Se on kyl kans yks niin paras! Very Happy
"Sinä taidat nyt ottaa tämän Viidakkotyttöjutun hieman liian vakavasti..." *pläts!*
Ja Aprilin ilme kun se nousee sieltä vedestä...
SAINW
SAINW

Viesti  TurtlesPili To Heinä 05, 2012 3:59 am

Mun mielestä mitä tässä nyt katoin maanalainen olento sisäinen pimeys ja painovoimatehtävä oli sairaan hyviä 3.kaudelta !
TurtlesPili
TurtlesPili

Viesti  SAINW To Heinä 05, 2012 4:22 am

Turtlespili kirjoitti:Mun mielestä mitä tässä nyt katoin maanalainen olento sisäinen pimeys ja painovoimatehtävä oli sairaan hyviä 3.kaudelta !
Sisäinen pimeys on kyl tosi hyvä Very Happy en vaan tajunnu et jos Leo kerran tappo sen olennon ni miten se sitte pysty soittaa sille tyypille siin lopus? O_O
SAINW
SAINW

Viesti  TurtlesPili To Heinä 05, 2012 6:59 am

Kaikkee ei voi tietää Very Happy Mutta mua ihmetytti painovoimatehtävässä että miten kun se Hunni pudotti Karain ja kilpparit nii miten ne sai ne liito varjot kilpensä sisältä Very Happy
TurtlesPili
TurtlesPili

Viesti  SAINW To Heinä 05, 2012 10:42 am

Turtlespili kirjoitti:Kaikkee ei voi tietää Very Happy Mutta mua ihmetytti painovoimatehtävässä että miten kun se Hunni pudotti Karain ja kilpparit nii miten ne sai ne liito varjot kilpensä sisältä Very Happy
No mut eiks niil ollu seläs ne reput, mitkä avautuu liitovarjoiks? Tai näin mä ainakin muistan.
SAINW
SAINW

Viesti  TurtlesPili To Heinä 05, 2012 10:50 am

En oo varma tais olla en muista kunnolla
TurtlesPili
TurtlesPili

Viesti  TurtlesPili To Heinä 05, 2012 10:53 am

Nää aika seikkailut on MAHTAVIA !!! Paras on se Same as it never was eli suomeks Kaikki on ennallaan ja sit se on siisti se kun Mikey menee sinne supersankaripaikkan ja taistelee Lastun kanssa ja myös ne Leon ja Raphin on hyvii mutta parhaat on ne Same as it never was ja Reality check .
TurtlesPili
TurtlesPili

Viesti  SAINW To Heinä 05, 2012 11:19 am

Turtlespili kirjoitti:Nää aika seikkailut on MAHTAVIA !!! Paras on se Same as it never was eli suomeks Kaikki on ennallaan ja sit se on siisti se kun Mikey menee sinne supersankaripaikkan ja taistelee Lastun kanssa ja myös ne Leon ja Raphin on hyvii mutta parhaat on ne Same as it never was ja Reality check .
Jep, jep... Same As It Never Was Wink
Jos tykkäsit ni kato tää: https://www.youtube.com/watch?v=TVwz9wmipfo Se on fanien tekemä alkutunnari. Mä katoin sen talvella ja voin rehellisesti ja ylpeenä sanoo et teki mieli itkee sen jälkeen. Mä vannoin itselleni, et mä en enää ikinä kato sitä jaksoo tai tota videoo uudestaan, ja lupaus on pitäny. Very Happy
SAINW
SAINW

TMNT jaksot - Sivu 11 Empty TMNT-jaksot

Viesti  Ninjatar To Heinä 05, 2012 10:35 pm

SAINW kirjoitti:
Turtlespili kirjoitti:Nää aika seikkailut on MAHTAVIA !!! Paras on se Same as it never was eli suomeks Kaikki on ennallaan ja sit se on siisti se kun Mikey menee sinne supersankaripaikkan ja taistelee Lastun kanssa ja myös ne Leon ja Raphin on hyvii mutta parhaat on ne Same as it never was ja Reality check .
Jos tykkäsit ni kato tää: https://www.youtube.com/watch?v=TVwz9wmipfo Se on fanien tekemä alkutunnari. Mä katoin sen talvella ja voin rehellisesti ja ylpeenä sanoo et teki mieli itkee sen jälkeen. Mä vannoin itselleni, et mä en enää ikinä kato sitä jaksoo tai tota videoo uudestaan, ja lupaus on pitäny. Very Happy
Ite en oikeen pidän SAINW jaksosta. Must se kun pojat joutuu taisteleen viimeseen hengen vetoon ja Mikeltä puuttuu huumorintaju on jotenkin kauheen näköstä Sad

Ninjatar

Viesti  SAINW To Heinä 05, 2012 11:37 pm

Ninjatar kirjoitti:
SAINW kirjoitti:
Ite en oikeen pidän SAINW jaksosta. Must se kun pojat joutuu taisteleen viimeseen hengen vetoon ja Mikeltä puuttuu huumorintaju on jotenkin kauheen näköstä Sad
Niinpä. Ja se Mikeyn huuto ku ne Karai-botit saartaa ja tappaa sen. Ja sit se ku Raf ryömii Leon ruumiin luo ja kuolee sen viereen. :\'(
Mua mietitytti silloin et mitä ihmettä sen ajan Donille oli tapahtunut, ja kesti vaikka kuinka kauan tajuta että mitä sille oli oikein tapahtunut. Very Happy
SAINW
SAINW

Viesti  TurtlesPili Pe Heinä 06, 2012 8:33 am

Mitä sille Donille oli tapahtunu siinä ???
TurtlesPili
TurtlesPili

Viesti  SAINW Pe Heinä 06, 2012 11:07 am

TurtlesPili kirjoitti:Mitä sille Donille oli tapahtunu siinä ???
Se oli kuollut omalla aikamatkallaan.
Se tulevaisuushan sijoittui 30 vuotta Ultimate Drakon hyökkäyksen jälkeen. Ja tulevaisuuden kilppareiden mukaan Don katosi 30 vuotta sitten, eli samoihin aikoihin UD:n hyökkäyksen kanssa. Oikea Donhan selvisi vain nipin napin tulevaisuus-Silppurin käsistä. Mitä jos tulevaisuuden Don ei selvinnytkään omalta matkaltaan, vaan Silppuri tappoi hänet silloin 30 vuotta sitten?
Tätä on vähän vaikea selittää, mutta se menee suunnilleen näin:
SAINW-jatkumo:
- UD hyökkää ja loihtii Donin painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsee maailmaa.
- Don taistelee tulevaisuus-Silppuria vastaan.
- Tulevaisuus-Silppuri onnistuu tappamaan Donin.
- Don ei palaa matkaltaan.
- Painajaistulevaisuus toteutuu.
Kun taas OIKEA jatkumo:
- UD hyökkää ja loihtii Donin painajaistulevaisuuteen, jossa Silppuri hallitsee maailmaa.
- Don taistelee tulevaisuus-Silppuria vastaan.
- Tulevaisuus-Silppuri ei onnistu tappamaan Donia.
- Don palaa matkaltaan.
- Painajaistulevaisuus ei toteudu.
Eli SAINW-Don kuoli omalla aikamatkallaan, mutta koska nyky-Don selvisi hengissä omastaan, painajaistulevaisuus ei tule koskaan oikeasti toteutumaan.
SAINW
SAINW

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 11 / 15 Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Takaisin alkuun