TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paras/parhaat tuotantokaudet?

+13
Wioly
Aiko-chan
.:TMNTGIRL:.
Ninjatar
TMNT 4 ever!
Venus_
Sydän Kilppari
Salmiak
Admin
Kharon
lovexxxleonardo
Zant
Griffe
17 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Paras tuotantokausi

Paras/parhaat tuotantokaudet? Vote_lcap63%Paras/parhaat tuotantokaudet? Vote_rcap 63% 
[ 19 ]
Paras/parhaat tuotantokaudet? Vote_lcap13%Paras/parhaat tuotantokaudet? Vote_rcap 13% 
[ 4 ]
Paras/parhaat tuotantokaudet? Vote_lcap7%Paras/parhaat tuotantokaudet? Vote_rcap 7% 
[ 2 ]
Paras/parhaat tuotantokaudet? Vote_lcap17%Paras/parhaat tuotantokaudet? Vote_rcap 17% 
[ 5 ]
 
Ääniä yhteensä : 30
 
 

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Griffe To Heinä 30, 2009 5:18 am

Elikkäs laitetaan äänestys pystyyn. Mikä on ollut tähän asti suosikki tuotantokautenne ja saa valita useamman. Laitoin nuo 1-4 kaudet samaan koska ne on melkeimpä samaa tarinaa ja nuo loput elää ihan omaa tarinaansa ja ne on kaiken lisäksi nimetty erilailla. Saa perustella valintojaan jos haluaa. study


Viimeinen muokkaaja, Griffe pvm To Heinä 30, 2009 9:43 am, muokattu 1 kertaa
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Zant To Heinä 30, 2009 8:45 am

Ensimmäinen osuus eli 1-4 kaudet oli mielestäni parhaimmat. On Stockmania koossa, palasina, koossa ja taas palasina. Silppuri elossa, kuolleena, elossa ja sitten taas kuolleena. Juoni pysyy silti loogisesti kasassa.

Vaikka olen Ninjatuomioistuinta katsonut englanniksi, niin se on aivan älytöntä fantasiaa. Siinä häiritsee se, että Turtleilla on super-taikahyökkäykset, ihmisiä kuolee ja sitten he ovatkin yhtäkkiä elossa, Tengu Silppuri on luuseri. Ainoa hieno jakso on se, kun Mystikot tunkeutuvat Tuomioistuimeen ja varastavat kaikki artifaktit.

Fast Forwards on toiseksi lempparein kauteni. Hieman uuttaa lookia TMNT:hen ja mielestäni hiano juoni. Konnien persoonallisuudet ja etenkin Mikeyn näkyvät tulevaisuudessa todella hyvin. Ainoa mikä minua on aina häirinnyt, niin on ollut Sh'Okanabon suomenkielinen ääninäyttelijä.

Back To The Sewer on pahnan pohjimmaisena, koska se on sellainen sillisotku. Cyber Shredder on rumempi kuin Sh'Okanabo, eikä mitään 1-4 kausilla ollutta hienoutta enää löydy. Kausi on muutenkin sellainen tynkä.

Parhausjärjestys siis:
1. Kaudet 1-4
2. Fast Forwards!
3. Ninjatuomioistuin
4. Back To The Sewer
Zant
Zant

Mies Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 30
Registration date : 27.05.2009

https://www.youtube.com/user/TurtleZant

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  lovexxxleonardo Pe Heinä 31, 2009 4:04 am

mustakin 1-4 tuottikset on parhaita juoni ja piirrustus tyyli on parhaita. Kuitenkin ninja tuomio istuin on seuraavaks paras, sillä siinä säilyy sama piirrustus tyyli, kuin 1-4:ssa. Ja vaikka fantasisuus on hieman ammuttukkin yli, muutamat juonen käänteeet pelastavat tän tylsyydestä.

Fast Forwards joutaa kolmanneksi tylsyytensä ja kulmikaan piirustus tyylinsä takia. Olisin kaivannut enemmän räiskettä tähän tuottikseen, sillä ainoat todelliset pahikset olivat kilpparien omat kloonit.

Back To The Sewer siis joutuu armotta viimeiseksi VIELÄ kulmikkaamman piirrustus tyylin takia. Kaikki muukin on vähän vinksallan siinä tuotanto kaudessa.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Kharon Ke Elo 12, 2009 10:26 am

Kaudet 1-4 neljä olivat parhaita yhtenäisen juonen ja (omasta mielestäni) hyvän piirrostyön takia. Vaikka ihan aluksi olin shokissa kun olivat muuttaneet niin paljon turtleseita niin yllätyin iloisesti, sillä mielestäni hahmoja oli paranneltu, samoin myös juonta (tykkään silti edelleen 90-luvun sarjastakin x3)

Ninja Tribunal, mukavaa mystiikkaa ja suhteellisen hyvä juoni, mutta jää toiseksi silti.

Fast Forward kausi oli mielestäni hieman pettymys, turtleseiden ja sarjan lookkia muutettu ja juuri kun totuin entisiin. Juoni oli ihan mukiinmenevä, mutta toivoin hieman enemmän selkeää linjaa.

Back to the Sewers kausi, turtleseiden lookkia muutettu (taas) joten en voinut olla iloinen asiasta, ja mikä pahinta, piirrostyyli oli mielestäni mennyt vain pahempaan suuntaan. Juoni viimeksi mainitulta meni minulta vähän ohi ja tuntui niin sekavalta kuin olla ja voi.

Joten, siinä oli mun perustelut, tiedän että olen liian kriittinen, mutta onhan sitä mielipiteensä sanottava Smile
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Admin Ke Elo 12, 2009 9:24 pm

Jep, meitsistäkin on 1-4 tuottikset parhaimmat. Piirrostyyli jatkuu saman, ja juoni on hianosti tehty ja toteutettu. Ja kuten Tsantti jo sanoi "Juoni pysyy loogisessa kasassa". Ei ole oikeastaan mitään epäselvyyksiä, ja Vihollisia ja hyviksiä ei tule jatkuvasti lisää niinkuin FF tuottiksessa.

Ninjatribunal oli minustakin vähän yliammuttua. Tuli jotenkin Digimon mieleen. Muuttuvat talismaanin avulla lohiksiksi niinkuin Digimonitkin evoluvoituvat Digivaissin kanssa. Fantasia tosin on mukavaa, mutta rajansa kaikella. Ja niistä Dr. Chaplinin aseista tuli mieleen kuin hän olisi joku Ghostbuster....Tengu Silppurissao li vielä se että kun he käyttävät sitä mustaa magiaa....Repesin sille xD

Fast Forwardissa on'vikana', kun se on kuin yhden jakson tarina ja ehkä jatkuu vähäsen jossain toisessa jaksossa. Vihollisia tulee jatkuvasti lisää ja lisää ja lisää. Osa pahiksista ovat kyllä hyviä mutta vaikka se Zixx hemmo, eihän siinä ukossa ole mitään järkeä. Darius on ehkä se pääpahis siinä ja hyvä niin mutta liika on liikaa. Piirosjälki kanssa vähän häiritsee. Enimmäkseen kilpikonnien päissä. Onhan uusi jälki mukavaa mutta ei meilläkään se mikään viivottimella piiretty ole.

Back to the Sewers oli aluksi ihan hieno juttu, ja pupillitk ilppareilla oli minusta ihan hienot mutta piirtäjät olivat ilm,eisesti löytäneet Pyhän Viivottimen ja käyttivät sitä. Ja koko tarina menee päin metsiä. Siis Tengu Silppuri oli heittänyt itsensä nettiin ja Viral otti ja meni sinne. Ja kokonaisen kolmen tai kahden jakson ajan Cyper Silpputi nousi ja yhdessä jaksossa sitten se tuhottiin n. viidessä minuutissa. Oliko tuokaan nyt sitten tekemisen arvoista. Uudet viholliset tässä sarjassa häirittevät minua eniten. Ne ovat niin ennalta arvattavia, ja kaikki paha mitä kilppareiden pään mneoksi oli tullut oli sekin vähän ennalta arvattavaa...

Juu eli tässä minun mielipiteeni. Kirjoittakaa toki omanne Very Happy
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Salmiak La Elo 15, 2009 6:11 am

Minä pidän eniten 1-4 tuotantokaudesta/-kausista. (Niin kuin muutkin tähän asti! xD)
Piirustusjälki on kiva ja vain yksi oikea vihollinen, tai siis, varsinainen.

Toiseksi eniten tykkään Fast Forwardista. Siis vaikka kaikki on niiiin ärsyttävän futuristista, piirrostyyli on vähän muuttunut, turtlejen nauhoja ei ole laskustettu (Kuinkahan moni on senkin huomannut!? :O ) ja Cody on ärsyttävä, pidän siitä silti! Katsoin sitä aluksi pari jaksoa ihan huvikseni, vaikken siitä pitänytkään. Sitten huomasin, että tämähän on hyvä! Wink

Back to the Sewer on omituinen tuotantokausi. Turtlejen kotiviemäriä on varmaan joku randomheppu käynyt remontoimassa heidän poissaollessaan. xD Ja miten Donin tietokoneet ovat muuttuneet niin paljon sinä aikana, kun he olivat tulevaisuudessa? Ja piirrostyylikin on omituinen, niin kulmikastaah! Ärsyttää.

Ja minä, noob, en ole ikinä kuullutkaan Ninjatribunalista! xD

P.s. Vaikkei vanhoja, 80-90 luvun, Turtles-jaksoja nyt lasketa mukaan, ne ovat lemppareitani. Wink
Salmiak
Salmiak

Nainen Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 30
Registration date : 26.07.2009

http://kaotheshiba.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Sydän Kilppari La Elo 15, 2009 11:53 am

No, olisikohan aika tuoda oma mielipiteeni julki... XD

Hetken mielijohteesta menin nyt äänestämään Ninja Tribua, mutta nyt olen siirtynyt 1-4 kausien puolelle

Neljässä ekassa kaudessa plussaa on rutkasti
+ Piirrustusjälki samaa
+ Juoni pysyy kasassa
+ Silppureita vain se yksi...

Ykköskaudesta kaikki lähtee liikkeelle, sitten kakkosessa Karai astuu mukaan. Kolmosen merkittävin tapahtumahan on se Triceratronien invaasio maahan, sillä koko kausihan vuoraa sen varaan, kun se Silppurikin keräilee sitä teknologiaa.
Neloskaudessa mukaan hiippailee paljon uusia tyyppejä ja vanhoja tuttujakin nähdään. Leon mielialaongelmat ovat ehkä ne, mihin keskitytään sen lisäksi, että Karaista on tullut ns. "uusi Sippuri". Lopussa Bishop nähdään jälleen ja kausi "huipentuu" siihen epidemia jutskaan, joka osoittautuu Don-sanin kannalta aikas kohtalokkaaksi... Crying or Very sad Kaikki kuitenkin korjaantuu ja kausihan loppuu siihen, kun kilppareita (plus ne neljä hiipparia...XD) kyytsätään sinne Japaniin Tribunaalin toimesta.

Taisin tutustua 2. suosikkiini, Ninja Tribunaaliin kesällä. Harmitti aina, kun piti lähteä harkkoihin, kun olisin halunnut jäädä katselemaan... Mutta asiaan. Kaudesta tykkäsin AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI, mutta ikävä kyllä se jäi vain 13 jakson pituiseksi. En kyllä tiedä olisiko ollut järkeä tehdä pidempää, sillä se olisi alkanut maistua puulta. Eli hyvä näin 13-jakson pituinen tuotis.
Uudet aseet ja voimat ovat kyllä aika jänniä, mutta sitä lohareiksi muuttumista... hmm... Se jäi kyllä hämäämään. Enemmän tykkäsinaseista, SK:n sanoin "hohtomerkeistä" ja hyökkäyksistä.
Alkuperäinen Silppuri oli kyllä mielenkiintoinen, mutta saadaanhan sekin nostettua kuolleista ja tuhottua...XD Plussaa oli kyllä ehdottomasti jakso pikkukilppareiden seikkauluista Japanissa! <3

Back To The Sewers. Mielenkiintoinen sarja. Piirrosjälki on kyllä kutoskauttakin kulmikkaampaa ja uusi teknologia luolassa hämyä, mutta annetaan se anteeksi. Meille Don-faneille (minulle ainakin) tämä kausi oli aika nannaa, sillä keskittyi "Teknosilppurin" (anna mun kaikki kestää...) tuhoamisen ja Tikun saamisen lisäksi paljolti Donin itsesääliin. Hän oli saanut jotenkin "isomman" roolin kuin normaalisti, sillä hänhän se oli, joka menetti yöunensa saadakseen Tikun takaisin.
Silppurin tuhoaminen käy kyllä liiaan helposti, mutta loppujakso oli kyllä odotettu.
Mutta kuten sanonta kuuluu, ei makeaa mahan täydeltä. Tämä kausi oli myös 13 jakson pituinen, mutta eipä haittaa. Aluksi sarja oli puoleensavetävä, mutta uusia juttuja oli ehkä liian paljon, eikä uuteenpiirrosjälkeen totu hetkessä, jos koskaan. Mielestäni parempi kuin Fast Forward, siksi sijoitus kolmanneksi.
Ai, niin! Plussaa on ihanat pupillit, jotka tuovat veljeksille paljon enemmän iloa ja ilmettä! Niin ja söpöyttä...<3

Sitten FF, siinä ei kyllä mielestäni niin paljon ideaa ollut. Pahikset on mitälie hatusta vetäistyjä. Ainoat hyvät ja OIKEAT pahikset ovat kaikkien nykyään fanittamat Dark Turtlet. heillehän voisi avata omat sivut...XD
Mutta asiaan. Tarinat ovat sellaisia one-shotteja, eivät kytkeydy toisiinsa juurikaan, paitsi jossain pienissä määrin jossain kohdissa. Tämäkausi sijoittuu listallani hännille... Aluksi se oli ihan kelpo katsottavaa, mutta kyllä siihenkin kyllästyy...


Siinä se oli, lyhykäissyydessään (niin aina...)
Jos jaksoit lukea, olen kiitollinen ja sinä olet nukahtanut...XD
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Venus_ La Elo 15, 2009 12:25 pm

Teidän kommentteihin ei ole paljon lisättävää:

1-4 tuotantokausille minäkin ääneni annoin. Toiseksi kuitenkin tulee 5 tuotantokausi - Ninjatuomioistuin.
Kolmentena on tämä uusi tuotantokausi BTTS ja 6-tuotantokausi Fast Forwards jää viimeiseksi.

BTTS-jaksoista en pidä kamalasti, ja Ninjatuomioistuin-tuotantokaudessa parasta taitaa olla 1-4 kausien piirtotyylin säilyttäminen..

FF-jaksoissa inhottavinta on se yksi ja sama päämäärä: Päästä takaisin omaan aikaan. Parasta tässä tuotantokaudessa on kilpikonnien kloonit. Tämä jo monen sanoma pään muoto häiritsee myös minua ja mielestäni jaksoissa ei ole mitään järkeä.. Jaksot eivät liity toisiinsa ja niitä katsellessa minä ainakin tulen pitkäveteiseksi. Fast Forward jaksoissa ei ole sitä samaa jännitystä mikä oli esim Ninja Tribunalissa.
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Griffe To Elo 27, 2009 6:42 am

Aika yksimielistä porukkaa, ainakin animaatio on kaikille melkein se tärkein syy tarinan ohella. En ole vielä uskaltanu vastata, täytyy miettiä vielä.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet

Viesti  TMNT 4 ever! Pe Loka 09, 2009 6:34 am

Eipä sitä ole oikein mitään lisättävää...1-4 tuottikset nousevat minun(kin) listani kärkeen Very Happy. Ja enpä rupea sen enempää perustelemaan, kun omat mielipiteeni ovat melkeimpä samoja kuin Sydän Kilpparin... Sanonpa vaan vielä, että BTTS:ssä pupillit olivat kiva yksityiskohta ja toi tosi paljon söpöyttä (kaikesta kulmikkuudesta huolimatta Razz.
TMNT 4 ever!
TMNT 4 ever!

Nainen Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 28
Registration date : 08.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Paras tuotantokausi

Viesti  Ninjatar Su Maalis 21, 2010 3:26 am

Musta se on ne ekat kaudet. Mul on niis just vaik kuinka monta suosikkia

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Vierailija Su Huhti 11, 2010 7:34 am

Mielestäni 1-2 tuotantokaudet eivät olleet kauhean siedettävää katseltavaa.. Nähkääs kun ne oli aika fattejä ja lyhkäsiä, mutta sitten jossain vaiheessa ne muuttui pidemmiksi ja siedettävämmän näköisiksi. Voisi sanoa,että mielestäni vain ulkonäöllä on väliä XD .Fast Forward ja Back to the sewers olivat sietämättömän hirveän näköisiä.. ei pysty.. kattoon. Jätin kokonaan kattomatta ff:n ja btts:n. Ja sen jälkeen jäi kokonaan turtlesit pois minun maailmastani. MUTTA!! NYT OLEN TAAS NIIDEN PARISSA! KATSOKAAS KUN!! Löysin tmnt fan fictiota ja sit taas rupesin katteleen. GO TMNT!!!!

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Admin Su Huhti 11, 2010 9:27 am

HIGH5!! Mun olis varmaan kanssa pitäny jättä BttS ja FF väliin =_=
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Kharon Ma Huhti 12, 2010 11:29 am

Admin kirjoitti:HIGH5!! Mun olis varmaan kanssa pitäny jättä BttS ja FF väliin =_=
Olen aivan samaa mieltä kuin Adminkin
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  lovexxxleonardo Ma Huhti 12, 2010 9:07 pm

Kharon kirjoitti:
Admin kirjoitti:HIGH5!! Mun olis varmaan kanssa pitäny jättä BttS ja FF väliin =_=
Olen aivan samaa mieltä kuin Adminkin

1-4 ja 5 tuottikset on parhaat, koska niissä on parhaiten piirretyt turtlesit, parhaat juonet sekä parhaat lihakset. xD
ei mitään ihmeen kulmikkuutta!
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Kharon Ke Huhti 14, 2010 11:36 am

lovexxxleonardo kirjoitti:
Kharon kirjoitti:
Admin kirjoitti:HIGH5!! Mun olis varmaan kanssa pitäny jättä BttS ja FF väliin =_=
Olen aivan samaa mieltä kuin Adminkin

1-4 ja 5 tuottikset on parhaat, koska niissä on parhaiten piirretyt turtlesit, parhaat juonet sekä parhaat lihakset. xD
ei mitään ihmeen kulmikkuutta!

Ihan totta, niitä kehtas sentäs kattellakin. Ja tuntuu että se FF-kausikin oli joku pystymettästä vedetty idea. Juoni tökki koko ajan ja pahikset (siis ne muut kuin dark turtlesit) oli jotenkin tökeröitä.
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Admin To Huhti 15, 2010 5:30 am

Veikkaan että olivat pilvessä ja viivottimet kädessä
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Kharon To Huhti 15, 2010 11:24 am

Ja minua on ihmetyttänyt että Btts-kauden puolessavälissä kaikki purppuralohikäärmeet ja Hunni katos ihmeellisesti kuvioista... Siis nielasko maa ne? Nehän oli viimeistä kertaa kuvioissa kun Silppuri äkkäs ne joltain kujalta ja anto turpiin niille... mutta eihän nyt sellaisesta pitäis vielä kadota... outoa. Onko kukaan muu huomannut samaa?
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ma Joulu 20, 2010 8:20 am

En äänestänyt mutta kerron nyt kumminkin.

1. Btts (kyllä luit aivan oikein) ja miksikö? Ensinnäkin pupillit. Kun mä näin ne olin sulaa vahaa. Ne sopii niile ihan hirveen hyvin. Toisin kuin muut minä tykkäsin niien kulmikkuudesta (en tiedä edes itse miksi Razz). Se kybersilppuri oli kyl aika outo kun sillä oli ne kaikki voimat siel netis mut silti kilpparit voitti sen liia helposti. Niien luola on kyllä pakko myöntää aika outo. Iha kuin ne olis jääneet sinne tulevaisuuteen. Tykkään myös siitä et ne on "yksinkertaisempia" kuin 1-4. kausilla. Liian vähän jaksoja Sad
2. 1-4. kaudet. Tykkäsin kun niistä kun juoni pysyy aika samana. Silppuri kuolee, herää henkiin jne. Ne oli paljon tarkemmin ja luonnollisemmin piirretty kuin Btts:sä mut kuten tuossa aikasemmin luki niin pidän enemmän yksinkertaisista piirroksista.
3. Ninjatuomioistuin. Siitä tuli ehk liian fantastinen mut niien ne "hohtokuviot" oli kyllä siistei! Harmittaa vaan kun en nähny tätä tv:stä joten oli pakko kattoo netistä enkuksi. Vauvaturtlesten silmät... Aah ne oli niiiin söötit sit ku ne pelkää niin Tikun puolesta ja kaikki. Kun näin 4 tyyppi joilla oli sellaiset "Silppuri"-haarniskat olin pudottaa silmäni päästä ( affraid ) Olin silleen: -WTF!
4. FF sanon tämän lyhyesti ja ytimekkäästi. En tykänny kovinkaan paljoa. En huomannut sitä juonta...

Nää on vaan sit mun mielipiteet.
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Aiko-chan Su Huhti 17, 2011 5:54 am

En ole erityisemmin TMNTFF seurannu, mut tykkään Codysta <3 ja myös hahmojen
uudesta lookista. (Jos joku tuon Starleen tietää paremmin, nii saa antaa mulle infoa....
en oo vieläkää sisäistäny sen roolia.. ) Vaikeaa kun kysytään juuri se lempi sarja, vaikka ainaki musta jokasessa sarjassa on jotain hyvää. TMNTFF:ssä uus tyyli+ uudet hahmot,
Alkuperäisen,videoilla olleen sarjan legentaarinen viehätys,Back to Sewerin hieman
laaduttomampi, mutta kuitenki hyvä juoni(tosin ne super jutut menee kyl välillä yli.. XDD) mut kuitenki... 1-4 kauden aah, niin ihanat jaksot + ensi kertaa kuulemani
2000 luvun ääninäyttelijät. Ja kukapa ei heitä rakastaisi..? O_O

Tossa meitsin kantaa..
Aiko-chan
Aiko-chan

Nainen Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 28
Registration date : 31.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Wioly La Maalis 24, 2012 4:21 am

Musta tuntuu,et kun ne teki BttS:ssää,niin ne katto liika Code Lyokoa. Jos siis ymmärrätte mitä tarkoitan .___.
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  ForeverTurtle Su Maalis 25, 2012 3:59 am

Number one on luonnollisesti 1-4 tuottikset. Ne on yksinkertasesti parhaita, muuta en sano, koska ei tarvitse.
Kakkosena tulee FF. Se oli mielestäni aika hyvä ja menevä tuottis, mitä ny ehkä vähän liian scifimäinen.
Pronssisijalla pällistelee BTTS. Nettitaistelujuttu oli aika plääh, MUTTA PLUSSANA TULEVAT PUPILLIT! Mutta sanottakoot myös, että vihaan tämän kauden tunnaria. JA SE CYBERSILPPURI ON RUMA KU JOHANNA TUKIAINE!
Lohdutuspalkintopallilla seisoskelee Ninjatuomioistuin, arvatkaa miksi? Koska se koko tuottis on tainnu jäädä multa jotenkin mystisesti välistä. Kun mä yritän musitella, mitä jaksoja siinä oli, mulla lyö tyhjää. Ei mitään muistikuvaa. Question Eli tämä joutuu pahnanpohjimmaiseksi tiedon puutteeni vuoksi :O scratch
ForeverTurtle
ForeverTurtle

Nainen Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Maalis 27, 2012 5:17 am

ForeverTurtle kirjoitti:Lohdutuspalkintopallilla seisoskelee Ninjatuomioistuin, arvatkaa miksi? Koska se koko tuottis on tainnu jäädä multa jotenkin mystisesti välistä. Kun mä yritän musitella, mitä jaksoja siinä oli, mulla lyö tyhjää. Ei mitään muistikuvaa. Question Eli tämä joutuu pahnanpohjimmaiseksi tiedon puutteeni vuoksi :O scratch
Ei mikään ihme ettet tiiä siit mitään ku sitä ei suomes tvs näytetty "väkivaltaisuuden" takia. Rolling Eyes Ainaki näin olen kuullut.
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Wioly Ti Maalis 27, 2012 5:44 am

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
ForeverTurtle kirjoitti:Lohdutuspalkintopallilla seisoskelee Ninjatuomioistuin, arvatkaa miksi? Koska se koko tuottis on tainnu jäädä multa jotenkin mystisesti välistä. Kun mä yritän musitella, mitä jaksoja siinä oli, mulla lyö tyhjää. Ei mitään muistikuvaa. Question Eli tämä joutuu pahnanpohjimmaiseksi tiedon puutteeni vuoksi :O scratch
Ei mikään ihme ettet tiiä siit mitään ku sitä ei suomes tvs näytetty "väkivaltaisuuden" takia. Rolling Eyes Ainaki näin olen kuullut.

On tosi väkivaltainen kun se on näytetty Amerikoissa =___=' *facepalm* Miksi siitä ylipäätään piti tehdä ''väkivaltainen"? Haloo,sarja on lapsille.
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Maalis 27, 2012 7:59 am

Wioly kirjoitti:
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
ForeverTurtle kirjoitti:Lohdutuspalkintopallilla seisoskelee Ninjatuomioistuin, arvatkaa miksi? Koska se koko tuottis on tainnu jäädä multa jotenkin mystisesti välistä. Kun mä yritän musitella, mitä jaksoja siinä oli, mulla lyö tyhjää. Ei mitään muistikuvaa. Question Eli tämä joutuu pahnanpohjimmaiseksi tiedon puutteeni vuoksi :O scratch
Ei mikään ihme ettet tiiä siit mitään ku sitä ei suomes tvs näytetty "väkivaltaisuuden" takia. Rolling Eyes Ainaki näin olen kuullut.

On tosi väkivaltainen kun se on näytetty Amerikoissa =___=' *facepalm* Miksi siitä ylipäätään piti tehdä ''väkivaltainen"? Haloo,sarja on lapsille.
Voi lukisitpa näitä aikasempii keskusteluja. Tosi monet meist haluu turtleseihin verta Razz
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras/parhaat tuotantokaudet? Empty Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa